Skocz do zawartości

MT6 do Forestra


bakupno

Rekomendowane odpowiedzi

a pro po

 

 

???

 

 

Taka mała podpowiedź - bo już mnie czasem rozwala to, jak ludzie masakrują to słowo:

 

http://pl.wiktionary.org/wiki/%C3%A0_propos

 

Pozdrawiam

:oops::P

 

-- Wt mar 15, 2011 11:02 am --

 

miałem takie chore myśli

dlaczego chore :?: :wink:

 

bo już by mnie co nie którzy na forum wyśmieli że nie kupił sti:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem takie chore myśli

dlaczego chore :?: :wink:

 

bo już by mnie co nie którzy na forum wyśmieli że nie kupił sti:P

Jak dla mnie to są dwie oddzielne sprawy:

1. pisałem już o tym, forek nigdy jak impreza jeździł nie będzie, koniec i kropka, nie ma co dywagować, to jest zwyczajnie inne auto... :wink:

2. forek może być pioruńsko szybki i killować 99% aut na drodze, owszem, szczególnie 2.5XT, i jako taki jest bardzo ciekawą opcją i tylko pytanie czy warto oraz patrz p.1 :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bartek, ale mnie zawsze kręciły takie niepozorne auta :D

Mnie też, ale cichociemna imprezka, bez typowej i ukochanej wiochy, będzie jeździć lepiej...

Zresztą, dyskusja staje się nieco akademicka, chcesz, masz siekę, to dawaj...

Ja jestem za :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bakupno, nie wiem, czy przy N-kowych poduszkach nie będziesz miał mega drgań na karoserii od napędu. Pogadaj z carfitem nim się zdecydujesz.

o celna uwaga :) żeby mi się buda nie rozleciała bo zrobię końcu pierwszego forka z klatką :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie :mrgreen:

 

Zamierzam wpakować MT6 do Forestera gdy padnie MT5…

Teraz która MT6 wstawić bo wiem że jest kilka rodzajów, czy brać opcję z DCCD czy bez?

Przy takiej przekładce wiem że trzeba wymienić sprzęgło, dyfy, wał, półośki, i czy od razu piasty z STI?

Czy ktoś wie poza tym którą miał Forester STI i ile nm ona znosiła?

 

Pytanie otwarte, bo też kiedyś się zastanawiałem nad wstawieniem do Forestera skrzyni MT6:

 

- jak się mają przełożenia skrzyni 5 do skrzyni 6 z punktu widzenia wał korbowy silnika/osie napędowe?

- Forester i Impreza normalnie poruszają sie na innych kołach, chodzi o ich średnicę lub też obwód. To można przypuszczać że po zmianie 5 na 6 będą na styku z asfaltem inne "siły ciągnące".

 

Co myślicie?!?

 

P.S.

Jedynka i pozostałe biegi w Foresterze mi pasują. Ale bardzo brakuje mi 6-stki żeby przy 3000obr mieć jakieś 130kmh (teraz jest 115)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- jak się mają przełożenia skrzyni 5 do skrzyni 6 z punktu widzenia wał korbowy silnika/osie napędowe?

 

Myślę, że to zależy przede wszystkim od tego o jakiej 5mt i jakiej 6mt myślisz :)

 

5mt od 2.5XT

6mt najprostsza byle by pasowała do powyższego (nie zamierzam iść w moc, chce (chciałbym) tylko mieć 6stkę)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...