Skocz do zawartości

MT6 do Forestra


bakupno

Rekomendowane odpowiedzi

bakupno, dam ci na przykladzie wrxa oki. :P wszyscy Przeciez nazekaja na nie ze nie skrecaja, nie hamuja :twisted: tak samo jest napewno z XT :roll:

Ja na twoim miejscu nie inwestowal bym w XTka tylko sprzedal go i kupil Forka STI i skoncza sie twoje wydumki co by tu jeszcze wymienic aby bylo lepiej bo:

O hamulce juz sie nie bedziesz musial martwic, auto bedzie ci skrecac jak powinno :mrgreen: skrzynie bedziesz mial 6 zDCCD i co najwarzniejsze unikatowy model Subaru 8) ktorego niejedna osoba z POlski ci pozazdrosci

AdaSch, juz mnie wyreczyl ja juz nic nie musze mowic/pisac :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli nie masz nieograniczonego budżetu :lol:

 

to nie wiem po co ci te 6MT skoro reszta to seria a jak nie to sporo przepłacisz.

 

tym bardziej, że 6MT od STI ma inne przełożenia więc tylni dyfer tez potrzebujesz w pakiecie. Nie wiem jaki wpływ miałyby większe koła forestera chociaż by na przekłamanie prędkości licznika.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie :mrgreen:

 

Zamierzam wpakować MT6 do Forestera gdy padnie MT5…

Teraz która MT6 wstawić bo wiem że jest kilka rodzajów, czy brać opcję z DCCD czy bez?

Przy takiej przekładce wiem że trzeba wymienić sprzęgło, dyfy, wał, półośki, i czy od razu piasty z STI?

Czy ktoś wie poza tym którą miał Forester STI i ile nm ona znosiła?

 

Trzeba wymienić sporo, ale autor jest tego świadom.

 

Faktem jest, że nawet do doinwestowania swojego XT możesz rozważyć kupno STI, bo będziesz miał od razu skrzynię i wszystko co do niej potrzebne + hamulce + nie wiem co jeszcze, ale żeby się opłaciło, to na resztę, której nie chcesz/nie potrzebujesz musisz znaleźć kupca.

 

IMHO przekłamanie prędkości licznika przy tej skali przeróbek jest mało istotne :mrgreen:

 

Pozdrawiam i trzymam kciuki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdybym chciał z forka zrobić pot-forka, czyli STi, to jednak wybrałbym drogę Adama na zasadzie kupna forka STi i zrobienia profi przekładki, IMSO to jest najrozsądniejsze rozwiązanie...

 

Ale jak już pisałem, każdemu wedle woli... Bakupno Towja fura, Twoja kasa, Twoje zmartwienia... :mrgreen: :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry bakupno, ale twoj Forek nigdy nie dorowna FSTI :roll: to tak jak ja bym chcial swojego wrxa modzic i probowac go przerabiac na cos lepszego niz STI dla mnie to bez sensu bo i tak efekt bedzie taki ze kasa wydam w cholere a efekt bedzie taki se oooo co orginal to orginal :wink: :P

Fakt jest jeden mape masz jak najbardziej ok 8)

 

-- 17 mar 2011, o 10:46 --

 

ROBIENIE PRZEKŁADKI KIERY TO DLA MNIE DRUTOWANIE... SPAWANIE PRZEDNIEJ CZĘŚCI AUTA :roll:

:lol::lol::lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...