AMI Opublikowano 15 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2011 Nie wiem jak z 5mt od 2.5XT - czy sa roznice na przestrzeni lat jakies. Ale 6mt sa po prostu rozne, o roznych przelozeniach, z innym przelozeniem glownym. Najlepiej byloby pewnie porownywac konkretne modele skrzyn. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 15 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2011 6mt najprostsza byle by pasowała do powyższego (nie zamierzam iść w moc, chce (chciałbym) tylko mieć 6stkę) nie ma czegoś takiego... niestety - skoro mocy niet, zostan przy 5mt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thomas Opublikowano 15 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2011 Ale bardzo brakuje mi 6-stki żeby przy 3000obr mieć jakieś 130kmh (teraz jest 115) to nie jest argument za przekładką... przekładke robi się z innych pobudek... Żona ma być sponsorem, a do niej ten argument bardziej przemawia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 15 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2011 tylko, to są koszta, ja tam nikomu w kieszen nie zaglądam, czyjaś praca, czyjas płaca i co z Nią robi - ale wywalić ponad 10k pln, aby tylko mieć mniej obr. przy 130 - ja tego nie "czuje" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakupno Opublikowano 15 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2011 mi przy odicna przy 7 to ja mam dla Ciebie propozycję, aby przyspieszyć Twoje plany... zacznij od turbo, daj jakie vf39/43/48 - wystrój na bogato i samo już dalej pójdzie... oszczędzisz czasu z teoretyzowaniem i wejdziesz w praktykę Calos też tak robiłeś :wink: od razu będę mógł robić od nowa silnik i napędy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powerz Opublikowano 16 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2011 do odcinki. Czyli do jakich obrotów konkretnie, jeśli wolno spytać...? Dokładnie tak, jak u bakupna - 7 tys. obr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakupno Opublikowano 16 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2011 do odcinki. Czyli do jakich obrotów konkretnie, jeśli wolno spytać...? Dokładnie tak, jak u bakupna - 7 tys. obr. a od 6,5 jest czerwone pole Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 16 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2011 do odcinki. Czyli do jakich obrotów konkretnie, jeśli wolno spytać...? Dokładnie tak, jak u bakupna - 7 tys. obr. a od 6,5 jest czerwone pole Jak dobrze, że te silniki 2.5T są takie pancerne... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakupno Opublikowano 16 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2011 BartZ, to się okaże zacznij od turbo, daj jakie vf39/43/48 - wystrój na bogato i samo już dalej pójdzie... Carlos już ciekawy plan proponował :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 16 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2011 BartZ, to się okaże Nie wątpię brachu, nie wątpię... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thomas Opublikowano 16 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2011 tylko, to są koszta, ja tam nikomu w kieszen nie zaglądam, czyjaś praca, czyjas płaca i co z Nią robi - ale wywalić ponad 10k pln, aby tylko mieć mniej obr. przy 130 - ja tego nie "czuje" To chyba jednak sobie daruję. 10 tausenów trochę jest :shock: Tak do piątki to może bym się skusił, ale też jak by było dokładnie wiadomo co trzeba wstawić żeby dobrze jeździło. A jak to ma być rzeźba to na razie będę obserwować wątek... ale dzięki za info Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakupno Opublikowano 16 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2011 Thomas, to nie jest tylko kupno samej skrzyni ale kilku innych gratów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 16 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2011 Podkreślam... :wink: przede wszystkim to jest koszmarna kasa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thomas Opublikowano 16 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2011 Thomas, to nie jest tylko kupno samej skrzyni ale kilku innych gratów Życzę Ci powodzenia w "dłubaniu" i przeróbkach, bo widzę że nie tylko z kasą będziesz mieć problemy. A jak już wstawisz 6MT to daj info i się pochwal jak to jeździ. P.S. Sądzę, że jak by Subaru zrobiło Forestera STI z kierą po lewej stronie to by nie nadążali z realizacją zamówień. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakupno Opublikowano 16 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2011 Thomas, to nie jest tylko kupno samej skrzyni ale kilku innych gratów Życzę Ci powodzenia w "dłubaniu" i przeróbkach, bo widzę że nie tylko z kasą będziesz mieć problemy. A jak już wstawisz 6MT to daj info i się pochwal jak to jeździ. P.S. Sądzę, że jak by Subaru zrobiło Forestera STI z kierą po lewej stronie to by nie nadążali z realizacją zamówień. ja nie widzę problemów z przekładką nie będę pierwszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 16 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2011 Sądzę, że jak by Subaru zrobiło Forestera STI z kierą po lewej stronie to by nie nadążali z realizacją zamówień. Odbiegamy od tematu, ale czy impreza STi sprzedaje się jak świeże bułki? Nie bardzo chyba... nie sądzę również by z forkiem było inaczej... :wink: Oczywiście z drugiej strony szkoda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thomas Opublikowano 16 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2011 Podkreślam... :wink: przede wszystkim to jest koszmarna kasa Podliczyłem że w roku 2010 wydałem na benzynę do Forestera jakieś 22.000zł. musiałbym policzyć ile mniej będzie palić przy tych zmniejszonych obrotach na 6stce, i.... może w ciągu czterech lat by mi się podmiana skrzyni zwróciła... -- 16 mar 2011, o 20:51 -- Sądzę, że jak by Subaru zrobiło Forestera STI z kierą po lewej stronie to by nie nadążali z realizacją zamówień. Odbiegamy od tematu, ale czy impreza STi sprzedaje się jak świeże bułki? Nie bardzo chyba... nie sądzę również by z forkiem było inaczej... :wink: Oczywiście z drugiej strony szkoda Mam na myśli taką sytuację że Subaru ogłasza że będzie Forek STI: 300KM albo więcej, felgi 18, no może 19 cali, full wypas, skóra, navi, szyber, jakiś lepszy zawias itd itp i że bedzie go na przykład 500 albo 1000 sztuk ponumerowanych, taki limited edyszyn. Coś w rodzaju jak zrobił Ford z Focusem RS 350KM. I zanim się dowiesz że będzie, że jest taka okazja, zanim sprawdzisz ile masz kasy na koncie, to już wszystkie są sprzedane albo co najmniej zamówione. Sorry za odbiegnięcie od tematu wątku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 17 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 kup uderzonego forka sti z uk i masz komplet gratów do pełnego swapa. od skrzyni silnika o ile przeżył, hamulców zwrotnic, być może jakoś siedzenia, przekładnia kierownicza też być może. a na dodatek masz mnóstwo gratów do sprzedania. Wystarczy kasa na inwestycej a wyjdze Ci to pł darmo jak sprzedasz swoje graty jak skrzynia dyfer i takie tam graciki po co się pitolić ze skrzynią z sti ze zrąbanym głównym przełożeniem tu masz od razu dopasowaną w raz z całym osrzetem. Inne podejście uważam za grube druciarstwo. Podstawiasz do jakiegoś prawdziwego speca na przekładkę i masz pięknego forka STI większość się na przełożyć "on bolt" http://cgi.ebay.co.uk/SUBARU-FORESTER-STI-2-5-TURBO-/350442167809?pt=Automobiles_UK&hash=item5197fb1e01 http://cgi.ebay.co.uk/SUBARU-FORESTER-STI-2-5-TURBO-/350445563194?pt=Automobiles_UK&hash=item51982eed3a http://cgi.ebay.co.uk/2005-55-SUBARU-FORESTER-STI-GREAT-CONDITION-/170614187036?pt=Automobiles_UK&hash=item27b965e41c także Panie i Panowie przekładka samej skrzyni uważam za bzdurę nie wspominając o dodatkowych kosztach Pozdrawiam p.s. jak kiedyś dostanę zgodę od lepszej połowy to sam tak zrobię, ale obecnie nie widać na to szans a czas nieubłaganie leci :| p.s.2 oczywiście wszystko przełożył by do swojego bo czarna perła z navi ten silniczek to jakieś STI bo na obu wałkach ma zmienne fazy rozrządu. nie wiem dlaczego "tylko" 265KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakupno Opublikowano 17 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 AdaSch, a kto powiedział że ja tylko skrzynie chce przekładać... chce cały napęd przełożyć... i nie wiem czy u Kamoleona czy Carlosa jest druciarstwo :roll: myślałem kiedyś o kupnie całego forka sti do przekładki, to ja po mapie mam lepsze parametry silnika niż seryjny forek sti -- Cz mar 17, 2011 7:38 am -- AdaSch, a to nie jest tak że forek sti ma tylko: ic sti, czerwony kolektor, i inaczej wystrojony silnik niż XT :roll: jeśli mówimy o silniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 17 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 forek sti jest nieporównywalny do XT. To nie tylko kilka gadgetów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakupno Opublikowano 17 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 to niby czym się jeszcze równi poza napędem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukaszWRX Opublikowano 17 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 bakupno, to tak jak bys porownywal impreze wrx z sti tez sie niby nie roznia a jednak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakupno Opublikowano 17 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 ukaszWRX, to podaj mi czym się różni dokładnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 17 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 w skrócie napisałem powyżej. Buda jest stara deska ta sama, ale liczniki nawet są inne. ZTCP jest nawet shift light. przeniesienie napędu całkowicie inne, zawiecha całkowicie inna, Głowice silnika całkowicie inne. Tak jak napisał ukaszWRX, wrx i sti też podobnie wyglądają a różnie je prawie wszystko skoro naprawdę chcesz swojego doinwestować to kupuj dawcę organów. Chyba w kazdym innym przypadku mocno przepłacisz. Jeżeli dobrze pamiętam forek STI jest szybszy do 100 od zwykłego STI ale mogę się mylić. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakupno Opublikowano 17 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 Jeżeli dobrze pamiętam forek STI jest szybszy do 100 od zwykłego STI ale mogę się mylić. :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się