Jump to content

Szpera przód STI


lewen

Recommended Posts

Auto - STI 05, skrzynia 6MT bez DCCD. Co polecacie na przód? Centralny mam STI 10kgf, tył STI07 seria. Jak wygram w totka, to będę wymieniał... :wink: Jakieś sugestie, doświadczenia, wrażenia...? Dzięki!

Link to comment
Share on other sites

Seryjnie chyba ma.

 

raczej nie :D , ale żeby nie gdybać trzeba mieć numer skrzyni i bedzie wszystko jasne

Co siedzi w STI06 ?

 

suretrac lub lsd helical

Link to comment
Share on other sites

Zaloz carbonetic 1.5 way, http://www.vividracing.com/catalog/carb ... 33871.html

 

Przetestowany u bryka, dziala swietnie. Zupelnie inna liga niz seryjne suretrac i helical

 

Pytanie, jaki koszt w PLN? Druga sprawa - chodzi mi o istotną poprawę trakcji, lecz do jazdy na codzień oraz ewentualnie SJS / TJS Kielce. Dlatego istotny jest stosunek cena / poprawa właściwości. Wiem, że najlepiej wsadzić coś za 10k PLN, ale może wystarczy mniejsza inwestycja?

Link to comment
Share on other sites

Zaloz carbonetic 1.5 way, http://www.vividracing.com/catalog/carb ... 33871.html

 

Przetestowany u bryka, dziala swietnie. Zupelnie inna liga niz seryjne suretrac i helical

 

Pytanie, jaki koszt w PLN? Druga sprawa - chodzi mi o istotną poprawę trakcji, lecz do jazdy na codzień oraz ewentualnie SJS / TJS Kielce. Dlatego istotny jest stosunek cena / poprawa właściwości. Wiem, że najlepiej wsadzić coś za 10k PLN, ale może wystarczy mniejsza inwestycja?

 

 

koszt samej szpery plytkowej to około 6tys. dodać do tego należy jej ustawienie ( wyregulowanie) i montaż . Wyjdzie około 1,5tys. - 2tys.zł .

Więc jeśli nie jesteś gotowy na taką inwestycję , to pozostań przy tym co masz , bo masz własnie "mniejszą inwestycję".

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

A trzeba to potem jakoś regularnie serwisować? Bo coś mię się odbiło od uszu... :roll:

 

 

Tak trzeba . Szpera płytkowa to nie jest bezobsługowy wynalazek, aczkolwiek działa zajebiście jak jest dobrze ustawiona .

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Up :)

 

Jako że Cusco RS 1,5 way jest sporo tańszy od Carbonetic 1,5 way, oznacza to że jest słabszy? gorszy? mniej "efektywny"?

 

Bo rozumiem że nie ma sensu iść w seryjnego helicala z jdm'a? Z drugiej strony pewnie lepsze to niż nic :)

 

Mowa o przednim dyfrze do 5MT

Link to comment
Share on other sites

Z czystej ciekawości podepnę się pod temat... co siedzi w europejskiej serii STi 03 ?

 

SURETRAC

Link to comment
Share on other sites

Jeśli wszystko jest fabryczne, nie tykane, to europa 00-05 przód suretrac, centralny 4kg, tył suretrac. Po 05 w górę, przód helikal, centralny DCCD, tył suetrac.Jeżdziłem na helikalu,suretracu, ale teraz mam 1,5 przód płytkę carbonetica,centralny dccd,tył płytka 2way.Inna liga, ale potrafi sponiewierać.Inne siły na kierownicy, w zależności od spięcia centralnego dyfra.Ogólnie polecam :)

Link to comment
Share on other sites

Jeśli wszystko jest fabryczne, nie tykane, to europa 00-05 przód suretrac, centralny 4kg, tył suretrac

No i chce człowiek dobrze a wychodzi jak zawsze. Byłem przekonany że z tyłu jest płytka. Teraz dogrzebałem sie na scoobynet informacji, że płytka to tylko z DCCD a jak nie to suretrac. Więc mam suretraca.

Mam zalany w dyfer Motul gear ff competition 75w140, bo to z dodatkami dla LSD.

Powiedzcie, zmienić na Motul Gear 75w90 czy można zostawić?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...