Skocz do zawartości

Szpera przód STI


lewen

Rekomendowane odpowiedzi

Seryjnie chyba ma.

 

raczej nie :D , ale żeby nie gdybać trzeba mieć numer skrzyni i bedzie wszystko jasne

Co siedzi w STI06 ?

 

suretrac lub lsd helical

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaloz carbonetic 1.5 way, http://www.vividracing.com/catalog/carb ... 33871.html

 

Przetestowany u bryka, dziala swietnie. Zupelnie inna liga niz seryjne suretrac i helical

 

Pytanie, jaki koszt w PLN? Druga sprawa - chodzi mi o istotną poprawę trakcji, lecz do jazdy na codzień oraz ewentualnie SJS / TJS Kielce. Dlatego istotny jest stosunek cena / poprawa właściwości. Wiem, że najlepiej wsadzić coś za 10k PLN, ale może wystarczy mniejsza inwestycja?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaloz carbonetic 1.5 way, http://www.vividracing.com/catalog/carb ... 33871.html

 

Przetestowany u bryka, dziala swietnie. Zupelnie inna liga niz seryjne suretrac i helical

 

Pytanie, jaki koszt w PLN? Druga sprawa - chodzi mi o istotną poprawę trakcji, lecz do jazdy na codzień oraz ewentualnie SJS / TJS Kielce. Dlatego istotny jest stosunek cena / poprawa właściwości. Wiem, że najlepiej wsadzić coś za 10k PLN, ale może wystarczy mniejsza inwestycja?

 

 

koszt samej szpery plytkowej to około 6tys. dodać do tego należy jej ustawienie ( wyregulowanie) i montaż . Wyjdzie około 1,5tys. - 2tys.zł .

Więc jeśli nie jesteś gotowy na taką inwestycję , to pozostań przy tym co masz , bo masz własnie "mniejszą inwestycję".

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Up :)

 

Jako że Cusco RS 1,5 way jest sporo tańszy od Carbonetic 1,5 way, oznacza to że jest słabszy? gorszy? mniej "efektywny"?

 

Bo rozumiem że nie ma sensu iść w seryjnego helicala z jdm'a? Z drugiej strony pewnie lepsze to niż nic :)

 

Mowa o przednim dyfrze do 5MT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli wszystko jest fabryczne, nie tykane, to europa 00-05 przód suretrac, centralny 4kg, tył suretrac. Po 05 w górę, przód helikal, centralny DCCD, tył suetrac.Jeżdziłem na helikalu,suretracu, ale teraz mam 1,5 przód płytkę carbonetica,centralny dccd,tył płytka 2way.Inna liga, ale potrafi sponiewierać.Inne siły na kierownicy, w zależności od spięcia centralnego dyfra.Ogólnie polecam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli wszystko jest fabryczne, nie tykane, to europa 00-05 przód suretrac, centralny 4kg, tył suretrac

No i chce człowiek dobrze a wychodzi jak zawsze. Byłem przekonany że z tyłu jest płytka. Teraz dogrzebałem sie na scoobynet informacji, że płytka to tylko z DCCD a jak nie to suretrac. Więc mam suretraca.

Mam zalany w dyfer Motul gear ff competition 75w140, bo to z dodatkami dla LSD.

Powiedzcie, zmienić na Motul Gear 75w90 czy można zostawić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...