tomek12 Opublikowano 12 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2005 Mam pytanie :?: w jaki spoób można podkrecić ładowanie turbiny (opis techniczny ,o ile jest to możliwe ) ,samochód SI GT 97r. pozdrawiam tomek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CZARNY Opublikowano 12 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2005 Musisz ściągnąć pokrywe od turbo. Będziesz widział zawór upustowy. Do niego dochodzi pręt, musisz przy turbo ściągnąć zabezpieczenie (które uwożliwi Ci odpięcie tego pręta). Po czym musisz obrócić go wokoł własnej osi. Pręta wsadzić na miejsce i zablokować zawleczką. Zostaje już pokrywa i koniec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 12 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2005 warto nadmienic, ze "krecenie zaworkiem", jak to niektorzy ladnie nazywaja, moze czasem prowadzic do kosztow. szczegolnie jak sie przegnie. proponuje poswiecic nieco czasu i skorzystac z opcji szukaj. powodzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek12 Opublikowano 12 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2005 Dzięki za info, a jakie maksymalne może być cisnienie doladowania przy całkowicie seryjnym silniku (przyp. auto SI GT 97r.) :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 12 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2005 Dzięki za info, a jakie maksymalne może być cisnienie doladowania przy całkowicie seryjnym silniku (przyp. auto SI GT 97r.) :?: przekraczanie 1 bar przy serii to proszenie sie o klopoty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek12 Opublikowano 12 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2005 Dzieki za rade, bo szkoda zniszczyć takie auto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CZARNY Opublikowano 12 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2005 Pamiętaj że obowiązkowo seryjną pompe paliwa musisz zastąpić bardziej wydajną np. Walbro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek12 Opublikowano 12 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2005 A jaka jest orientacyjna cena takiej pompy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek12 Opublikowano 12 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2005 I czy cos trzeba robic z komputerem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 12 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2005 400 pln Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 12 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2005 I czy cos trzeba robic z komputerem? Trzeba. Nie przekraczałbym seryjnych wartości jak nie wiesz co robisz. Stopiony tłok kosztuje ~10 tys PLN. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekEl Opublikowano 12 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2005 Dzięki za info, a jakie maksymalne może być cisnienie doladowania przy całkowicie seryjnym silniku (przyp. auto SI GT 97r.) :?: przekraczanie 1 bar przy serii to proszenie sie o klopoty 1,20 bara w piku nie zrobi mu krzywdy, stale ladowanie na 1,15. Podkrecenie jest dosc ryzykowne i nie robi sie tego tak jak napisali przedmowcy bo klopoty murowane (przy tym sposobie podkrecania cisnienie bedzie zmienne i moze przekroczyc dopuszczalne wartosci). Info dotyczy GT 99 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JotEn Opublikowano 13 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2005 daruj sobie to kręcenie lepiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek12 Opublikowano 13 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2005 chyba sobie daruje to krecenie, bo jak napisal jeden z kolegow ~10 tys. za remont silnika to sporo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michal. Opublikowano 13 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2005 Pamiętaj że obowiązkowo seryjną pompe paliwa musisz zastąpić bardziej wydajną np. Walbro Do pewnego momentu i seryjna pompa daje radę. pzdr/m Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 13 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2005 Do pewnego momentu i seryjna pompa daje radę. No tak... A potem już jest za późno... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michal. Opublikowano 13 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2005 Do pewnego momentu i seryjna pompa daje radę. No tak... A potem już jest za późno... Inaczej - niektorzy fachowcy upieraja sie nad natychmiastowa wymiana pompy w GT na Boscha czy Walbro - ale w wiekszosci wypadkow nie jest to konieczne. pzdr/m Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 13 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2005 Inaczej - niektorzy fachowcy upieraja sie nad natychmiastowa wymiana pompy w GT na Boscha czy Walbro - ale w wiekszosci wypadkow nie jest to konieczne. Tak, tak - masz rację. Sorry za głupi żart, ale nie mogłem się powstrzymać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michal. Opublikowano 13 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2005 Inaczej - niektorzy fachowcy upieraja sie nad natychmiastowa wymiana pompy w GT na Boscha czy Walbro - ale w wiekszosci wypadkow nie jest to konieczne. Tak, tak - masz rację. Sorry za głupi żart, ale nie mogłem się powstrzymać... Jak rozkrecisz turbine na 1,5 bara na seryjnym gracie to bedzie jechac dosyc szybko ale bardzo krotko - i nawet pompa Walbro tudziez inne luftowstrzasne przedluzacze malo pomoga pzdr/m Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek12 Opublikowano 13 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2005 Jednak napewno sobie daruje amatorskie dlubanie przy torbo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michal. Opublikowano 13 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2005 Jednak napewno sobie daruje amatorskie dlubanie przy torbo. Słuszny wniosek pzdr/m Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CZARNY Opublikowano 13 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2005 Jesteś z Olsztyna, a tam jest pare osob które znają się na SI. Podjedz do nich i pogadaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 13 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2005 tomek12, a z ukladem wydechowym juz zrobiles? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek12 Opublikowano 13 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2005 W ukladzie wydechowym zmienilem tylko ostatni tlumik na "sportowy" firmy Ulter., i to wszystko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek12 Opublikowano 13 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2005 Jezyli chodzi o osoby z Olsztyna które się znają na SI to o kogo chodzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi