Skocz do zawartości

Cisnienie Turbo


tomek12

Rekomendowane odpowiedzi

tomek12, to zacznij od zamiany calego ukladu wydechowego... od turbo wsadz 2,5 lub 3" rure do konca... na koncu jakas puszke przelotowa... wtedy tez mozesz zamienic DV na BOVa ;) - jak to zrobisz to mozesz liczyc na wzrost ok 20 KM (wydech)... jak jeszcze przeprogramujesz kompa to +10 KM. Generalnie 250 powinienes zrobic bez problemu, a przy masie GTka - bedzie smigal pieknie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 91
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

w kochanowie to jest maks druciarnia. facet niby robi z nierdziewki a... spawa zwyklym drutem - idiotyzm.

spawanie bardziej przypomina u nich rzyganie lub tzw smarkanie.

nie znaja czegos takiego jak spaw ciagly, z tzw efektem zalewania. wykonanie kicha.

tlumiki robia od zera... rury jakie daja do srodka sa robione recznie - zwykla rura jest

nawiercana na oko raz tu raz tam (wczedzie pelno gradu) - zamiast zastosowac gotowce

zawijane i zgrzewane z blachy perforowanej. nie wiem czy stosuja maty wygluszajace

a jesli tak to zaloze sie, ze jest to pewnie wata szklana o niestabilnej strukturze.

to tak na szybko... na pewno gonym polecenia jest p. wojtek z el-tecu (piastow pod wawa).

robi bardzo dokladnie i przy tym ladnie. stosuje materialy wysokiej klasy, poleruje tlumiki

(co dla kochanowa oczywiste nie jest...), ma wstarczajaco bogaty park maszynowy.

gotowy element jest montowany do wszystkich fabrycznych punktow (a jest ich kilka)

a oprocz tego wspawywane sa tzw "slizgacze" - miedzy tlumik a rure. poprawia to sztywnosc,

likwiduje niepotrzebne naprezenia, a w przypadku zawadzeni minimalizuje ryzyko urwania

wszystkiego od przodu... z turbo wlacznie. gniazda (pod sondy) rowniez wytaczane sa

ze stali nierdzewnej (chyba, ze ktos zyczy sobie uzycie [wyciecie] z oryginalu),

flansza pod turbo (i ewentulane do skrecania segmentow) sa wycinane laserowo - bardzo profi.

moze (a nawet na pewno) nie ma cen tak niskich jak przykladowo podany zaklad w kochanowie

pod krakowem... ale to zupelnie inna klasa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W związku z obydwoma wątkami tj:turbo i wydechu.

 

Panowie mam następujące pytanie:prawdopodobnie będę wymieniał turbinę (jakieś sugestie w tym temacie, priorytetem jest moment, nie moc) na coś co będzie powodowało, że max moment pojawi się wcześniej (teraz 4kk) a jednocześnie cały wydech oceniam, że do lata może doczeka a może nie. Nie wiem jak będzie z finansami zatem co pierwsze: turbo czy wydech? Nabardziej optymalnym wariantem byłoby zrobienie tych modyfikacji jednocześnie (i w tym kierunku będę działał), ale muszę brać pod uwagę różne warianty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale wolny w sensie predkosci max. czy przyspieszenia?

 

 

JEdnego i drugiego, moment nisko wpłynie tylko na to że będzie trzeba mniej miszeć bigami, chociaż rezczywiście Kwiatka Imprezie troche dołu by się przydało.

 

 

Ja osobiście bym zmienił wydech i zobaczył o ile się poprawi. A jak będzie jakaś kasa to można by spróbować jakieś nowocześniejsze turbo wpasować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...