ogs Opublikowano 13 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2005 tomek12, to zacznij od zamiany calego ukladu wydechowego... od turbo wsadz 2,5 lub 3" rure do konca... na koncu jakas puszke przelotowa... wtedy tez mozesz zamienic DV na BOVa - jak to zrobisz to mozesz liczyc na wzrost ok 20 KM (wydech)... jak jeszcze przeprogramujesz kompa to +10 KM. Generalnie 250 powinienes zrobic bez problemu, a przy masie GTka - bedzie smigal pieknie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek12 Opublikowano 13 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2005 Dzieki za rade ale na ta chwilie z kasa u mnie krucho, a w taka modyfikacje zrobiona dobrze troche ciezarkow trzeba przeznaczyc :x Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 14 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2005 Wydech mozesz zrobic juz od 1000 zl... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek12 Opublikowano 14 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2005 A co z resztą .............? :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 14 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2005 A co z resztą .............? Sam wydech Ci duzo da Tylko nie zapominj potem wyregulwać doładowania bo może wzrosnąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek12 Opublikowano 14 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2005 a co z halasem we wnetrzu samochodu ,bo napewno wzrosnie ja wiem ze boxer pieknie brzmi ale..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 14 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2005 To zależy jaki sobie zrobisz wydech. Można zrobić taki że nie wytrzymasz, można zrobić taki że będzie tylko przyjemny pomruk. GTek w sumie cichy w środku jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek12 Opublikowano 14 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2005 Jeszcze jakby mi polecil jakies warsztaty ktore zrobia to dobrze i za rozsade pieniadze (bo oto sie rozchodzi) to bylbym ci bardzo wdzieczny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 14 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2005 Jeszcze jakby mi polecil jakies warsztaty ktore zrobia to dobrze i za rozsade pieniadze (bo oto sie rozchodzi) to bylbym ci bardzo wdzieczny. W Olsztynie nie wiem,ale w Wawie np. Paweł Trela, Maciek Grabowski, El-tec... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 14 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2005 tomek12, w Krakowie, a dokladnie w Kochanowie jest taki zaklad gdzie z nierdzewki zrobia Ci calosc za ok 1000-1500 zl... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 14 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2005 w Olsztynie spytaj się Szeszkina on kogoś takiego ma. Ludwiś chyba też koszysta z tego samego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek12 Opublikowano 14 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2005 Dzieki wszystkim za rady (moze troche przynudzalem ) ale chcialem dokladnie dopytac sie w temacie zanim cokolwiek zrobie w moim wymarzonym SUBARU. Bym sobie tego nie darowal jakbym cos spiep......... (popsul). Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 14 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2005 Nie ma za co... po to jest forum... 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 14 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2005 w kochanowie to jest maks druciarnia. facet niby robi z nierdziewki a... spawa zwyklym drutem - idiotyzm. spawanie bardziej przypomina u nich rzyganie lub tzw smarkanie. nie znaja czegos takiego jak spaw ciagly, z tzw efektem zalewania. wykonanie kicha. tlumiki robia od zera... rury jakie daja do srodka sa robione recznie - zwykla rura jest nawiercana na oko raz tu raz tam (wczedzie pelno gradu) - zamiast zastosowac gotowce zawijane i zgrzewane z blachy perforowanej. nie wiem czy stosuja maty wygluszajace a jesli tak to zaloze sie, ze jest to pewnie wata szklana o niestabilnej strukturze. to tak na szybko... na pewno gonym polecenia jest p. wojtek z el-tecu (piastow pod wawa). robi bardzo dokladnie i przy tym ladnie. stosuje materialy wysokiej klasy, poleruje tlumiki (co dla kochanowa oczywiste nie jest...), ma wstarczajaco bogaty park maszynowy. gotowy element jest montowany do wszystkich fabrycznych punktow (a jest ich kilka) a oprocz tego wspawywane sa tzw "slizgacze" - miedzy tlumik a rure. poprawia to sztywnosc, likwiduje niepotrzebne naprezenia, a w przypadku zawadzeni minimalizuje ryzyko urwania wszystkiego od przodu... z turbo wlacznie. gniazda (pod sondy) rowniez wytaczane sa ze stali nierdzewnej (chyba, ze ktos zyczy sobie uzycie [wyciecie] z oryginalu), flansza pod turbo (i ewentulane do skrecania segmentow) sa wycinane laserowo - bardzo profi. moze (a nawet na pewno) nie ma cen tak niskich jak przykladowo podany zaklad w kochanowie pod krakowem... ale to zupelnie inna klasa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 14 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2005 Abt, z tego co widzialem u vampeera w eclipsie to spawali ta takimi "koleczkami" - nie wiem jak sie ta metoda nazywa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 14 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2005 jak znajde chwile czasu to zwleke sie pod auto i zrobie 2 fotki. pierwsza to bedzie spaw rozszerzenia kolnierza pod turbo w moim antyku a druga to delikatna przerobka jaka robilem w kochanowie. zdjecia nie beda wymagaly komentarza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 14 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2005 jak znajde chwile czasu to zwleke sie pod auto i zrobie 2 fotki. Wskakuj pod autko!!! Chętnie zobaczę dzieło Panów z kochanowa,bo słyszałem również sprzeczne opinie na ich temat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 14 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2005 no teraz to na pewno nie dam sie namowic. jak bedziesz w okolicy michala to daj znac. sam sobie zanurkujesz :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KWIATEK Opublikowano 15 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2005 W związku z obydwoma wątkami tj:turbo i wydechu. Panowie mam następujące pytanie:prawdopodobnie będę wymieniał turbinę (jakieś sugestie w tym temacie, priorytetem jest moment, nie moc) na coś co będzie powodowało, że max moment pojawi się wcześniej (teraz 4kk) a jednocześnie cały wydech oceniam, że do lata może doczeka a może nie. Nie wiem jak będzie z finansami zatem co pierwsze: turbo czy wydech? Nabardziej optymalnym wariantem byłoby zrobienie tych modyfikacji jednocześnie (i w tym kierunku będę działał), ale muszę brać pod uwagę różne warianty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 15 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2005 Pierwszy wydech, a pozniej VF35. Tylko po co Ci moment tak nisko? Bedziesz mial wolny samochod. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek12 Opublikowano 15 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2005 Ale wolny w sensie predkosci max. czy przyspieszenia? :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 15 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2005 Ale wolny w sensie predkosci max. czy przyspieszenia? JEdnego i drugiego, moment nisko wpłynie tylko na to że będzie trzeba mniej miszeć bigami, chociaż rezczywiście Kwiatka Imprezie troche dołu by się przydało. Ja osobiście bym zmienił wydech i zobaczył o ile się poprawi. A jak będzie jakaś kasa to można by spróbować jakieś nowocześniejsze turbo wpasować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KWIATEK Opublikowano 15 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2005 Ja osobiście bym zmienił wydech i zobaczył o ile się poprawi. I chyba tak zrobię Kuba, tylko żeby mi ten "bulgocik" został. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 15 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2005 Nie bój nic, będzie dobrze. Ja bym od razu zroobił 3'' ale z dwoma tłumikami, ale to już zależy co chchesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek12 Opublikowano 15 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2005 Chyba ten "bulgocik" poza prowadzeniem,wygladem auta jest tym czyms co go wyroznia z tlumu, jezdzac swoim SI (kupujac mial wyciszony wydech na maxa) czegos mi brakowalo w tym samochodzie i odrazu postanowilem cos zrobic z wydechem zeby tylko uslyszec ten "bulgocik" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi