Jump to content

Cisnienie Turbo


tomek12
 Share

Recommended Posts

  • Replies 91
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Musisz ściągnąć pokrywe od turbo. Będziesz widział zawór upustowy.

Do niego dochodzi pręt, musisz przy turbo ściągnąć zabezpieczenie (które uwożliwi Ci odpięcie tego pręta). Po czym musisz obrócić go wokoł własnej osi. Pręta wsadzić na miejsce i zablokować zawleczką. Zostaje już pokrywa i koniec

Link to comment
Share on other sites

warto nadmienic, ze "krecenie zaworkiem", jak to niektorzy ladnie nazywaja,

moze czasem prowadzic do kosztow. szczegolnie jak sie przegnie. proponuje

poswiecic nieco czasu i skorzystac z opcji szukaj. powodzenia.

Link to comment
Share on other sites

Dzięki za info, a jakie maksymalne może być cisnienie doladowania przy całkowicie seryjnym silniku (przyp. auto SI GT 97r.) :?:

 

przekraczanie 1 bar przy serii to proszenie sie o klopoty ;)

Link to comment
Share on other sites

Dzięki za info, a jakie maksymalne może być cisnienie doladowania przy całkowicie seryjnym silniku (przyp. auto SI GT 97r.) :?:

 

przekraczanie 1 bar przy serii to proszenie sie o klopoty ;)

 

1,20 bara w piku nie zrobi mu krzywdy, stale ladowanie na 1,15. Podkrecenie jest dosc ryzykowne i nie robi sie tego tak jak napisali przedmowcy bo klopoty murowane (przy tym sposobie podkrecania cisnienie bedzie zmienne i moze przekroczyc dopuszczalne wartosci).

 

Info dotyczy GT 99

Link to comment
Share on other sites

Do pewnego momentu i seryjna pompa daje radę.

 

No tak... A potem już jest za późno... :twisted:

 

:mrgreen:

 

Inaczej - niektorzy fachowcy upieraja sie nad natychmiastowa wymiana pompy w GT na Boscha czy Walbro - ale w wiekszosci wypadkow nie jest to konieczne.

 

pzdr/m

Link to comment
Share on other sites

Inaczej - niektorzy fachowcy upieraja sie nad natychmiastowa wymiana pompy w GT na Boscha czy Walbro - ale w wiekszosci wypadkow nie jest to konieczne.

 

Tak, tak - masz rację.

 

Sorry za głupi żart, ale nie mogłem się powstrzymać... :twisted:

Link to comment
Share on other sites

Inaczej - niektorzy fachowcy upieraja sie nad natychmiastowa wymiana pompy w GT na Boscha czy Walbro - ale w wiekszosci wypadkow nie jest to konieczne.

 

Tak, tak - masz rację.

 

Sorry za głupi żart, ale nie mogłem się powstrzymać... :twisted:

 

Jak rozkrecisz turbine na 1,5 bara na seryjnym gracie to bedzie jechac dosyc szybko ale bardzo krotko - i nawet pompa Walbro tudziez inne luftowstrzasne przedluzacze malo pomoga :twisted::D

 

pzdr/m

Link to comment
Share on other sites

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...