Skocz do zawartości

Cisnienie Turbo


tomek12

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 91
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Musisz ściągnąć pokrywe od turbo. Będziesz widział zawór upustowy.

Do niego dochodzi pręt, musisz przy turbo ściągnąć zabezpieczenie (które uwożliwi Ci odpięcie tego pręta). Po czym musisz obrócić go wokoł własnej osi. Pręta wsadzić na miejsce i zablokować zawleczką. Zostaje już pokrywa i koniec

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za info, a jakie maksymalne może być cisnienie doladowania przy całkowicie seryjnym silniku (przyp. auto SI GT 97r.) :?:

 

przekraczanie 1 bar przy serii to proszenie sie o klopoty ;)

 

1,20 bara w piku nie zrobi mu krzywdy, stale ladowanie na 1,15. Podkrecenie jest dosc ryzykowne i nie robi sie tego tak jak napisali przedmowcy bo klopoty murowane (przy tym sposobie podkrecania cisnienie bedzie zmienne i moze przekroczyc dopuszczalne wartosci).

 

Info dotyczy GT 99

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Inaczej - niektorzy fachowcy upieraja sie nad natychmiastowa wymiana pompy w GT na Boscha czy Walbro - ale w wiekszosci wypadkow nie jest to konieczne.

 

Tak, tak - masz rację.

 

Sorry za głupi żart, ale nie mogłem się powstrzymać... :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Inaczej - niektorzy fachowcy upieraja sie nad natychmiastowa wymiana pompy w GT na Boscha czy Walbro - ale w wiekszosci wypadkow nie jest to konieczne.

 

Tak, tak - masz rację.

 

Sorry za głupi żart, ale nie mogłem się powstrzymać... :twisted:

 

Jak rozkrecisz turbine na 1,5 bara na seryjnym gracie to bedzie jechac dosyc szybko ale bardzo krotko - i nawet pompa Walbro tudziez inne luftowstrzasne przedluzacze malo pomoga :twisted::D

 

pzdr/m

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...