KWIATEK Opublikowano 15 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2005 Nie bój nic, będzie dobrze. Ja bym od razu zroobił 3'' ale z dwoma tłumikami, ale to już zależy co chchesz. Dobrze będzie. KAS-a napewno coś podpowie i się zrobi jak trza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanap4 Opublikowano 15 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2005 A co z resztą .............? Sam wydech Ci duzo da Tylko nie zapominj potem wyregulwać doładowania bo może wzrosnąć Czy do regulacji doladowania potrzebny jest jakis specjalistyczny sprzet, czy np. u Szeszkina albo w Majer-Tech'u poradziliby sobie?Pytam, bo po glowie mi chodzi zrobienie wydechu, bo sam koncowy tlumik to jednak dla mnie za malo :wink: .Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 15 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2005 Z Szeszkinem mam skądinąd złe doświadczenia ale powini soobie poradzić, potrzebny jest zwyklly ale dokładny manometr i kawałek prostej drogi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekEl Opublikowano 15 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2005 Niech Ci dolaza dodatkowy zaworek i dla wlasnego a wlasciwie dla bezpieczenstwa auta powinienes miec wskaznik cisnienia i na biezaco miec wglad w to co pompuje turbina. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 15 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2005 Niech Ci dolaza dodatkowy zaworek Bleed valve to mania któej jednak bym unikał - po co nawet tak śladowe ilości powietrza upuszczać? Od tego jest śrubka na WG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekEl Opublikowano 16 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2005 Znajomy ma wlasnie w ten sposob podniesione cisnienie. Podobno jest to o tyle dobre, ze cisnienie jest stale i nie zmienia sie w zaleznosci od pogody. Niestety nie wiem ile u niego pompuje bo ma zepsuty zegar ale jutro podlacze swoj i wszystko bedzie jasne. BTW ma jeszcze wymieniony uppipe i kolektor na SS. Auto tracilo dzwiek boxera i wydech sie wyciszyl:( . Jemu to nie przeszkadza ale ja zrezygnowalem z wymiany. Subaru bez boxera to nie to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 16 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2005 Właśnei zaworek między innymi czyni auto zależnym od pogody :-( Upuszcza zawsze tak samo przecież. Włąściwy wiłownik WG dobrany do właściwego zamierzonego ciśnienia jest rozwiązaniem o niebo lepszym, ale oczywiście bleed valve też swoje zdanie spełni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 16 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2005 Co do boxera to nie wiem co Twój kolega zrobił ale na wyższych obrotach nawet WRC czy auto Wallyego (ex Marcin@klubsubaru.pl) brzmią jak powinny :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HubiSubi Opublikowano 16 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2005 to ja zadam takie pytano .. ktory z oferowanych kolektorow do SI jest "naprawde" rownoodleglosciowy.. i czy one sa 4w1 czy 4w2w1...? czy bedzie duza strata jak sie zalozy do seryjnejSI wydech 3" w pzryszlosci moc na rosnac wiec nie ma chyba sensu robic jakichs posrednich kombinacji? czy jest kktos w polandi kto wyspawa naprawde rownoodległosciowy kolektor ale 4w2w1 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HubiSubi Opublikowano 16 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2005 ajjj i zapomnialem dodac...czy jest szansa zeby wydech 3" z kolektorem rownoodleglosciowym mial glosnosc max 100dB..(czujnik w odlweglosci 50 cm a auto 4500obr/min Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 16 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2005 Ta SI w ME co jeździ ma chyba wydech 4'' albo więcej... ale ma ogromny tłumik pod autem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekEl Opublikowano 16 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2005 Właśnei zaworek między innymi czyni auto zależnym od pogody :-( Upuszcza zawsze tak samo przecież. Włąściwy wiłownik WG dobrany do właściwego zamierzonego ciśnienia jest rozwiązaniem o niebo lepszym, ale oczywiście bleed valve też swoje zdanie spełni. Robila ta "modyfikacje" osoba odpowiedzialna takze mysle, ze kumpel moze byc spokojny o motor. Przy okazji sie dopytam jak z bezpieczenstwem tego rozwiazania. A' propos wydechu to rzeczywiscie na wysokich obrotach slychac lekki bulgot ale jest bardziej metaliczny, sam turboback SS brzmi moim zdaniem lepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HubiSubi Opublikowano 16 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2005 Ta SI w ME co jeździ ma chyba wydech 4'' albo więcej... ale ma ogromny tłumik pod autem. nie no... takich scen to ja juz bym nie robil :wink: 3" w zupelnosci wystarcza:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ProsiaQ Opublikowano 16 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2005 Co do boxera to nie wiem co Twój kolega zrobił ale na wyższych obrotach nawet WRC czy auto Wallyego (ex Marcin@klubsubaru.pl) brzmią jak powinny :-)ale brzmia inaczej...moj tez brzmial inaczej... ten sam dziwnie-boxerowy ton mozna tez uslyszec w karolowym porsze... to jest raczej Turbo-Star na wysokich obrotach... w kazdym razie po poprawieniu kolektorem (u mnie byl SS) dzwiek sie zmienia... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 16 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2005 w kazdym razie po poprawieniu kolektorem (u mnie byl SS) dzwiek sie zmienia... Ale Twoja nadal brzmiała rozpoznawanie Imprezowo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 16 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2005 Wallyego Kogo walic? Marcina? ProsiaQ-a? I za co? Juz nic nie rozumiem... :roll: :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 16 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2005 Chodzi o to że równoodległościiowy kolektor poowoduje że Impreza nie brzmi juz tak charakterystycznie jak nam się kojarzy ale nadal jest rozpoznawalna. Coś jest niejasne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekEl Opublikowano 16 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2005 Chodzi o to że równoodległościiowy kolektor poowoduje że Impreza nie brzmi juz tak charakterystycznie jak nam się kojarzy ale nadal jest rozpoznawalna. Coś jest niejasne? To w takim razie jest sens wymieniac seryjny kolektor na inny ale rowniez nierownoodleglosciowy :?: Dla mnie dzwiek boxera jest wart nawet i 10KM straty na seryjnym kolektorze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 16 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2005 Wiecej mocy przy wysokich obrotach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekEl Opublikowano 16 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2005 Wiecej mocy przy wysokich obrotach. Polecasz jakis konkretny klektor, ktory cos da ale przy zachowaniu dzwieku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 16 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2005 przy 4500 obr/min nawet przy 3" wydechu SI bedzie ciche - dlaczego? bo zalezy to od obciazenia... przy malym obciazeniem (a nie trudno takie zrobic przy 4500 obr/min) bedzie cichutko... przy duzym obciazeniu bedzie ryczal jak szalony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 16 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2005 Konkretnie to zależy od położenia klapki WG ;-) Ale znam taką SI co już na 2 tys rpm ryczy jak porąbana nawet na postoju. Wiele zależy od zastosowanego turbo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek12 Opublikowano 17 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2005 Jezeli jestesmy przy temacie silnikowym to mam pytanie jaki czas nalezy docierac silnik po remoncie generalnym wymieniane byly tloki (uzywane),panewki, pierscienie oczywiscie wszystkie uszczelki, glowice nie byly ruszane. Chodzi mi o przebieg w tys. :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 17 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2005 Używane tłoki?!?!? ehhh :-/ Docieranie zależy od szkoły preferowanej przez danego mechanika, pasowań silnika i tak dalej.... kilka tysięcy to bezpieczna liczba ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek12 Opublikowano 17 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2005 Uzywane ale w b.dobry stanie (po malym przebiegu ,samochod nie katowany i od znajomego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi