Skocz do zawartości

Cisnienie Turbo


tomek12

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 91
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

A co z resztą .............?

 

 

Sam wydech Ci duzo da :) Tylko nie zapominj potem wyregulwać doładowania bo może wzrosnąć

 

Czy do regulacji doladowania potrzebny jest jakis specjalistyczny sprzet, czy np. u Szeszkina albo w Majer-Tech'u poradziliby sobie?Pytam, bo po glowie mi chodzi zrobienie wydechu, bo sam koncowy tlumik to jednak dla mnie za malo :wink: .Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znajomy ma wlasnie w ten sposob podniesione cisnienie. Podobno jest to o tyle dobre, ze cisnienie jest stale i nie zmienia sie w zaleznosci od pogody. Niestety nie wiem ile u niego pompuje bo ma zepsuty zegar ale jutro podlacze swoj i wszystko bedzie jasne.

 

BTW ma jeszcze wymieniony uppipe i kolektor na SS. Auto tracilo dzwiek boxera i wydech sie wyciszyl:( . Jemu to nie przeszkadza ale ja zrezygnowalem z wymiany. Subaru bez boxera to nie to :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to ja zadam takie pytano .. ktory z oferowanych kolektorow do SI jest "naprawde" rownoodleglosciowy.. i czy one sa 4w1 czy 4w2w1...?

czy bedzie duza strata jak sie zalozy do seryjnejSI wydech 3" w pzryszlosci moc na rosnac wiec nie ma chyba sensu robic jakichs posrednich kombinacji?

czy jest kktos w polandi kto wyspawa naprawde rownoodległosciowy kolektor ale 4w2w1 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnei zaworek między innymi czyni auto zależnym od pogody :-( Upuszcza zawsze tak samo przecież. Włąściwy wiłownik WG dobrany do właściwego zamierzonego ciśnienia jest rozwiązaniem o niebo lepszym, ale oczywiście bleed valve też swoje zdanie spełni.

 

Robila ta "modyfikacje" osoba odpowiedzialna takze mysle, ze kumpel moze byc spokojny o motor. Przy okazji sie dopytam jak z bezpieczenstwem tego rozwiazania.

A' propos wydechu to rzeczywiscie na wysokich obrotach slychac lekki bulgot ale jest bardziej metaliczny, sam turboback SS brzmi moim zdaniem lepiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do boxera to nie wiem co Twój kolega zrobił ale na wyższych obrotach nawet WRC czy auto Wallyego (ex Marcin@klubsubaru.pl) brzmią jak powinny :-)
ale brzmia inaczej...

moj tez brzmial inaczej...

ten sam dziwnie-boxerowy ton mozna tez uslyszec w karolowym porsze...

to jest raczej Turbo-Star na wysokich obrotach...

w kazdym razie po poprawieniu kolektorem (u mnie byl SS) dzwiek sie zmienia...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o to że równoodległościiowy kolektor poowoduje że Impreza nie brzmi juz tak charakterystycznie jak nam się kojarzy ale nadal jest rozpoznawalna.

 

Coś jest niejasne?

 

To w takim razie jest sens wymieniac seryjny kolektor na inny ale rowniez nierownoodleglosciowy :?: Dla mnie dzwiek boxera jest wart nawet i 10KM straty na seryjnym kolektorze :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy 4500 obr/min nawet przy 3" wydechu SI bedzie ciche - dlaczego? bo zalezy to od obciazenia... przy malym obciazeniem (a nie trudno takie zrobic przy 4500 obr/min) bedzie cichutko... przy duzym obciazeniu bedzie ryczal jak szalony :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...