tomek12 Opublikowano 17 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2005 A kilka tzn 2tys. czy np.5 tys. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 17 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2005 miedzy 2 a 5 :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek12 Opublikowano 17 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2005 Pytanko w sprawie docierania czy caly ten przebieg (czas docierania) nie wolno silnika wysoko krecic czy czasami mozna przyj.......... w granicach rozsadku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 17 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2005 lepiej nie krecic wysoko, ale przede wszystkim nie obciazac durnie. np: mechanik zabronil mi krecic (czytaj szalec) to ja sobie pod gorke 4'ke 2000obr i pelne dno... hehe. z glowa :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek12 Opublikowano 17 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2005 Czasmi ciezko sie powstrzymac od ostrej jazdy jak np.uzytkownik starego grata na drodze prubuje udowodnic ze jest szybszy az sie prosi zeby pokazac jak jezdzi SI. . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 17 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2005 wg mnie z uplywem czasu coraz latwiej bedzie ci sie opanowac. choc nie zawsze hehe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 17 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2005 Czasmi ciezko sie powstrzymac od ostrej jazdy jak np.uzytkownik starego grata na drodze prubuje udowodnic ze jest szybszy az sie prosi zeby pokazac jak jezdzi SI. . Cóż, to problem tamtego, po co udowadniać słabszemu, że jest słabszy skoro kazdy o tym wie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek12 Opublikowano 17 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2005 Czasmi ciezko sie powstrzymac od ostrej jazdy jak np.uzytkownik starego grata na drodze prubuje udowodnic ze jest szybszy az sie prosi zeby pokazac jak jezdzi SI. . Cóż, to problem tamtego, po co udowadniać słabszemu, że jest słabszy skoro kazdy o tym wie No nie kazdy wie co moze SI i nawet jak dokladnie wyglada ostatnio pewien gosc na parkingu mnie zaczepil i spytal gdzie mozna kupic taki fajny wlot tuningowy na maske. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 17 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2005 No nie kazdy wie co moze SI i nawet jak dokladnie wyglada ostatnio pewien gosc na parkingu mnie zaczepil i spytal gdzie mozna kupic taki fajny wlot tuningowy na maske. Wlotów jest kilka na rynku, nie są najtańsze, ale auto dają do nich gratis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanap4 Opublikowano 17 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2005 Ja to tylko czasem slysze komentarze starszych ludzi, ze mam wiesniacki duzy spoiler i autko wyglada jak samolot . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KWIATEK Opublikowano 17 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2005 ze mam wiesniacki duzy spoiler i autko wyglada jak samolot A nie wygląda no .................. jak samolot oczywiście Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 18 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2005 I co ważne w docieraniu - obciążenia a więc zakres obrotów i uchyleń gazu zwiększamy stopniowo!. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek12 Opublikowano 18 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2005 I co ważne w docieraniu - obciążenia a więc zakres obrotów i uchyleń gazu zwiększamy stopniowo!. Przyznam sie ze nie zawsze jezdze jak sie powinno jezdzic . :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 18 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2005 Przyznam sie ze nie zawsze jezdze jak sie powinno jezdzic . Daj mi - ja Ci dotrę, a Ty sobie będziesz spokojnie upalał potem :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek12 Opublikowano 18 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2005 Nie pozyczam samochodu (i zony) nawet moj brat na ta chwile nie mial tej przyjemnosci przejechania si samochodem :wink: pytanie czysto teoretyczne jakie moga byc negatywne skutki zlego dotarcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 18 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2005 Nie pozyczam samochodu (i zony) nawet moj brat na ta chwile nie mial tej przyjemnosci przejechania si samochodem A to już Twój problem że zły z Ciebie brat ;P pytanie czysto teoretyczne jakie moga byc negatywne skutki zlego dotarcia. Branie oleju, uszkodzenia piercieni, tłoków, tulei, ogólnie przyspieszone zuzycie prawie każdego pracującego elementu silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek12 Opublikowano 18 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2005 A to już Twój problem że zły z Ciebie brat ;P Ja jestem dobry brat ale znajac mojego brata to jak by wsiadl to by za soba asfalt zwinal a do takich manewrow wskazane zeby byl jednak dotarty silnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi