Skocz do zawartości

Co kupić?


lukass

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 105
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

W związku z podjęciem decyzji o sprzedaży STi :cry: zaczynam się zastanawiać co kupić w zamian. Główny powód sprzedaży jest taki że żona musi znacząco zwiększyć przebiegi i hardcorowe STi do tego najzwyczajniej się nie nadaje (jazda z małym dzieckiem, spalanie powyżej 18l w Wawie). Z drugiej strony STi było jakby autem weekendowym i jednocześnie w ograniczonym stopniu służyło mojej żonie,a teraz najzwyczajniej szkoda mi takiego egzemplarza jak mój na codzienne tłuczenie po mieście, na krótkich odcinkach itd.

Co do wymagań jakie miałby spełniać następca:

- moc 200+

- napęd 4x4

- silnik benzynowy (diesle juz miałem i dziekuję)

- rocznik minimum 2007 - ewentualnie 2006, ale to musiałoby być coś ekstra

- realne spalanie w mieście max 14l

- isofix :mrgreen:

- budżet w związku z pewnymi inwestycjami dość ograniczony +/- 90 tyś

 

Liczę na jakieś ciekawe propozycje i uwagi, bo mam tam jakieś typy, ale czasami może się okazać że ktoś mi otworzy oczy na coś o czym zupełnie nie myslałem.

Mam szyderczy pomysł xd : Sprzedaj swoje subaru samemu sobie i załóż LPG!! ;D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak? Mapy remapy?

 

 

trzeba zadzwonic po tunerach ktorzy dlubia w Vagu wiem kto ci to wylaczy w Warszawie....... , zadzwon do Patryka z ECUproject dawny Dynosoft z wrocławia bo tam bys mial blizej.

 

Chyba nawet jeszcze prościej, na zasadzie ciach, ciach jednego kabelka.

 

 

tyule ze to drutem zalatuje :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem dzisiaj w salonie Audi sprawdzić jak to faktycznie jest z tym miejscem w S3 z tyłu w 3D i 5D, a więc różnicy praktycznie nie ma (jedynie bagażnik ciut mniejszy) i przy fotelu ustawionym dla mnie z tyłu wygodnie siedzi osoba mojej postury (miejsca na nogi jest więcej niż w moim STi). Jedyny mankament to lekka gimnastyka przy wsiadaniu/wysiadaniu, ale przy montazu fotelika w bazę Isofix problemów zero. Dla porównania wsiadłem jeszcze do nowej A4 (B8) i przy fotelu ustawionym dla mnie miejsca jest może ze 2-3 cm więcej na wysokości kolan, a ztcp tp model B7 (który łapałby się w moim budżecie) ma tego miejsca znacznie mniej i może to być nawet mniej niz w S3 :shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisalem wczesniej, ze jechalem S3 3D z Krakowa na Mazury ponad 500km na tylnym fotelu, w sumie jechalismy w 4 osoby , z jednym 40minutowym postojem i jechalo sie tam calkiem niezle a mały nie jestem bo mam 190 wzrostu.

 

To co szukasz S3 3D?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja wiem - ja w swoim kombiaku w imprezie mieszczę się nawet na dalsze wypady...

Mam dwójkę dzieci i byłem na Korsyce, we Włoszech - jeszcze jak jeden maluch miał wózek. Wiadomo nie jest to VW T4.

Zależy ile rzeczy żona ze sobą zabiera... :) A zawsze na miejscu można polatać bokami :P

 

Nie wiem ale mój Subarak STI nie wychodzi poza 16 l po mieście. Na baku 320 - 360 km. Ostatnio byłe m w Nowy Mieści - jak wyjeżdżałem zatankowałem do pełna - wróciłem i zrobiłem jeszcze z 60 km po Wawie ( na torze zrobiłem 120 km)... Chyba mam zespute to STI... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do tego jakis remap 300koni i auto bedzie tak szybkie jak STI

 

 

:lol: he he panie , kompletny wydeszek + programik i 350 peka :twisted: 8)

 

A jak z wytrzymałością motoru i napedów ? wytrzymują ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To juz pytanie do specow ( compotow ) ale oni juz duzo tych samochodow zrobili i jak znim rozmawialem to mowilize to zajebisty motor.Seryjne graty spokojnie znasza te moce , nie wiem jak napedy.

 

-- 22 sty 2011, o 17:39 --

 

2,0 TFSI (265,272Ps)

•Stage 1 Chiptuning (300-310Ps, 400-420Nm)

•Stage 2 Układ wydechowy (310-320Ps, 410-430Nm)

•Stage 3 Układ dolotowy*

Wydajniejsza wysokociśnieniowa pompa paliwa (340-350Ps, 430-450Nm)

•Stage 4 Wydajniejsza Turbosprezarka w technologii Twin Scroll

Kolektor wydechowy pod Twin Scroll

Wydajniejsze wtryskiwacze

Mocne sprzegło Sachs Performance (380-400Ps, 450-470Nm)

 

*tylko dla wersji 265Ps

 

wyglada na to ze seryjne graty znasza pod 400 :shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyglada na to ze seryjne graty znasza pod 400 :shock:

 

grubo rzeczywiście :shock:

 

Ja jak nigdy nie byłem specjalnym funem niemieckich aut, tak po 1,5 rocznym jezdzeniu RS4 , naprawde sie przekonałem do audi , moi koledzy/przyjaciele też pokupowali rózne audi, z jedengo powodu: :idea: silniki i ich gama :idea: . Niektórzy sie przesiedli z subaru, niektórzy chcieli kupić subaru, ale niestety nie każdemu odp. silnik diesla o mocy 150KM , czy benzyna ledwo dysząca, a H6 prawie niedostepna, albo trzeba czekać miesiacami i brak ręcznej skrzyni. Tu rzeczywiście SUBARU ma sporą dziurę, i klienci choćby byli to uciekąją do innych marek bo jest wybór

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I ja właśnie w taki stage2/3 będę celował. Takie S3 to już do setki jest szybsze od STi, nie mówiąc o prędkościach 150+ , bo przy Haldex-ie jednak straty z napędu są sporo mniejsze. Wiem że na OS-ie to takie S3 dostałoby baty, ale ja potrzebuję auto na ulicę. No i przy tych osiągach cały czas realne przy TSI jest spalanie na poziomie do 14l. Mój Leon TSI, który w serii miał 160 koni po kuracji czipsowej ma 217 i w Wawie pali mi 10-11l bez zadnego oszczędzania :shock: ( i to wszystko legalnie na gwarancji).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...