Skocz do zawartości

Zjechane opony w prawie nowym Legacu


Bluetooth

Rekomendowane odpowiedzi

Rozwiązanie jest proste - dwa uchwyty wewnętrzne i po sprawie...

To fakt :)

 

A przecież kiedyś Legacy miał szyber jednopłytowy. I komu to szkodziło? :roll:

 

Jak rozumiem chodzi o model z dwoma szyberdachami? Osobny na przód (czasem uchylny) i odsuwany na tył? Bo takiego jak jest w foresterze to nie kojarzę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 136
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

A przecież kiedyś Legacy miał szyber jednopłytowy. I komu to szkodziło? :roll:

 

Jak rozumiem chodzi o model z dwoma szyberdachami? Osobny na przód (czasem uchylny) i odsuwany na tył? Bo takiego jak jest w foresterze to nie kojarzę.

No, to pewnie ja się myliłem. Wydawało mi się, że Legacy w latach 90-tych miało właśnie taki szyberdach jak Forester. Ale się pewnie mylę.

 

Co nie przeszkadzałoby taki szyber zrobić .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Gal ale ogólnie jest dobrze ? czy jest źle ?

 

Rozumiem, że pytasz, czy jestem zadowolony z samochodu? Jestem. Bo uważam, że to dobry samochód.

 

Co nie zmienia faktu, że nie jestem zadowolony:

1. Z idiotycznych, centusiowych oszczędności w samochodzie za € 50'000, np.

- automatycznego podnośnika szyb w jednych drzwiach - w pozostałych nie

- elektrycznej regulacji foteli - ale bez pamięciowania ustawień

- taniego, trzeszczącego plastiku na tunelu środkowym, podłokietniku i w paru innych miejscach

2. Z zaskakująco bezsensownych rozwiązań, np.

- uchwyt klapy bagażnika po prawej stronie - kierowca w EU i US siedzi po lewej

- uchwyt nad głową kierowcy - po co?

- jest czujnik światła dla klimatyzacji, ale już nikt nie pomyślał, żeby wykorzystać sygnał z niego do zmiany jasności ekranu nawigacji i oświetlenia tablicy

- dwuczęściowy (uchylno-odsuwany) szyberdach - bezsens całkowity

3. Bezdyskusyjnych wad eksploatacyjnych np. hamulców. I nie wiem, czy nie powinny się one znaleźć w punkcie pierwszym - "centusiowe oszczędności" - tym razem na tarczach/klockach

4. Z postawy SIPu i serwisów do pktu 3.

 

Zauważyłem, że reagujesz agresywnie na dwa tematy - jakość Subaru i jakość pracy ASO. Wspomniałeś również kiedyś o tym, że na forum nie ma się co pytać o kwestie techniczne "bo tu sami amatorzy" - i pewnie miałeś rację, tu wypowiadają się użytkownicy, w przeważającej mierze amatorzy. Ale wnioskuję z tego, że być może jesteś mechanikiem, może nawet mechanikiem pracującym w ASO.

 

Masz może wobec tego jakiś pomysł na odpowiedź, dlaczego idealnie (do "0") wyważone koła, po założeniu na samochód drgają? Serwis nie wie.

-

 

Gal nie jestem zawodowym mechanikiem i nie pracuję w ASO . Z ASO korzystam od połowy lat 90 i nie miałem większych problemów, znam tylko jedno ASO ( najbliżej domu ) na "jakość Subaru i jakość pracy ASO" reaguję przez przekorę i raczej trzeba to traktować humorystycznie, więc tak to odbieraj. Ktoś musi bronić ASO.

Jeżeli chodzi o wyposażnie subaru i pewne rozwiązania to zawsze byli o 6 lat do tyłu ale może dlatego auto jest niezawodne.

Subaru w USA należy raczej do samochodów tanich i chyba nigdy do luksusowych nie pretendowało więc porównywanie go do BMW, Lexusa czy Mercedesa jeżeli chodzi o wyposażenie nie ma sensu, także ceny tych aut w wersji 4WD są dużo wyższe.

Jezli chodzi o twój problem z kołami to najlepiej poproś kogoś o pożyczenie 4 innych kół ( jednak chyba ASO ) i sprawdź co będzie - bo to chyba koła.

 

ps. podobają mi się twoje wypowiedzi ale ja nie przywiązuję uwagi do drobiazgów .....interesuje mnie tylko zachowanie samochodu na drodze i niezawodność !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś musi bronić ASO.

Cholera wie, czy warto. Co do mechaników - nie wiem, nie mam porównania (samochód na gwarancji). Co do sprzedawców (z jednego salonu) - kiepsko.

 

Jeżeli chodzi o wyposażnie subaru i pewne rozwiązania to zawsze byli o 6 lat do tyłu

I to wcale zaletą nie jest. Łatwo jest zwalić na innych całe problemy wieku niemowlęcego, a samemu korzystać ze sprawdzonych (przez innych) rozwiązań. Takie podejście owocuje zastojem.

ale może dlatego auto jest niezawodne.

Powiedziałbym raczej "stosunkowo mało awaryjne"...

Subaru w USA należy raczej do samochodów tanich i chyba nigdy do luksusowych nie pretendowało więc porównywanie go do BMW, Lexusa czy Mercedesa jeżeli chodzi o wyposażenie nie ma sensu, także ceny tych aut w wersji 4WD są dużo wyższe.

To prawda. W USA. Tam, OBK H6 kosztuje $32'000, w Polsce - $60'000, a więc startuje w lidze samochodów rodzinnych w cenie ~PLN 200'000...

Jezli chodzi o twój problem z kołami to najlepiej poproś kogoś o pożyczenie 4 innych kół ( jednak chyba ASO ) i sprawdź co będzie - bo to chyba koła.

Problem w tym, że koła są optycznie całkowicie proste. Wyważone były wielokrotnie (w różnych zakładach) do "0". A po założeniu na samochód - drgania kierownicy przy 100-150... Po wyważeniu dynamicznym - drgania znikają. Wniosek jest jeden - drgania są nie z kół, a z "czegoś" innego. Tarcz...?

Tego nie wiem, ale sprawdzę. Bo nie cierpię drgającej kierownicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś musi bronić ASO.

Cholera wie, czy warto. Co do mechaników - nie wiem, nie mam porównania (samochód na gwarancji). Co do sprzedawców (z jednego salonu) - kiepsko.

 

ale kupiłeś co znaczy że sprzedawca skuteczny

 

I to wcale zaletą nie jest. Łatwo jest zwalić na innych całe problemy wieku niemowlęcego, a samemu korzystać ze sprawdzonych (przez innych) rozwiązań. Takie podejście owocuje zastojem.

 

może i tak ale wolę aby na mnie nowinki nie były testowane ... tak jak Renault, Peugeot, itp.

 

Powiedziałbym raczej "stosunkowo mało awaryjne"...

 

cztery różne modele którymi jeździłem nigdy mnie nie zawiodły ....

 

 

To prawda. W USA. Tam, OBK H6 kosztuje $32'000, w Polsce - $60'000, a więc startuje w lidze samochodów rodzinnych w cenie ~PLN 200'000...

 

Audi A6 Allroad z takim samym wyposażeniem jak Outback 3.0 kosztuje w Polsce 357.000 pln. ! Volvo XC70 297.000 ! więc nie rozumiem co chcesz zasugerować tym 200.000 ! ?

 

Problem w tym, że koła są optycznie całkowicie proste. Wyważone były wielokrotnie (w różnych zakładach) do "0". A po założeniu na samochód - drgania kierownicy przy 100-150... Po wyważeniu dynamicznym - drgania znikają. Wniosek jest jeden - drgania są nie z kół, a z "czegoś" innego. Tarcz...?

Tego nie wiem, ale sprawdzę. Bo nie cierpię drgającej kierownicy.

 

optyczenie ?!?!? ..... czy nie masz za wysokiego ciśnienia w kołach ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Audi A6 Allroad z takim samym wyposażeniem jak Outback 3.0 kosztuje w Polsce 357.000 pln. ! Volvo XC70 297.000 ! więc nie rozumiem co chcesz zasugerować tym 200.000 ! ?

To są tylko teoretycznie porównywalne samochody,

Wystarczy postawic je obok siebie i wszytko będzie jasne.

200k za OBK to o 60k za dużo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

STIFAN

Sprzedawca z salonu miał na moją decyzję wpływ zerowy. Gdybym miał się kierować wrażeniem, jakie na mnie wywarła jego argumentacja i "zachęcanie" do kupna, to bym nie jeździł dziś Subaru.

Subaru jest samochodem stosunkowo mało awaryjnym a nie niezawodnym. Twoje stwierdzenie, że cztery kolejne samochody nigdy Cię nie zawiodły rozumiem jako stwierdzenie, że nigdy nie stanąłeś na drodze z powodu awarii, bo w to, że się nigdy nie zepsuły - wybacz, ale nie uwierzę.

Królowa awarii - Laguna II - "zawiodła" mnie na drodze raz - skrzynia biegów (japońska) odmówiła współpracy. Poprzednie: Vectra - nigdy, Passat - nigdy. Czy to znaczy, że były "NIEZAWODNE"...?

Nie. Z Laguną byłem w serwisie 42 razy w ciągu 3 lat/180'000km. Bo ciągle było "coś". Jak nie padła któraś z cewek, to wyleciała z zawiasów dźwignia otwierania maski, albo pogięły się tarcze, albo wariował komputer klimatyzacji, albo... Nie były to usterki, które powodują natychmiastową "niezdolność do dalszej jazdy". Były tylko upierdliwe.

W OBK, takimi usterkami jak dotąd, były;

- klocki

- drgania kierownicy przy 100 - 150 pomimo wyważenia kół (nie wiadomo dlaczego)

- tarcze hamulcowe

- brzęczenie blach nad rurą wydechową

 

Usterki z którymi nie jeżdżę do serwisu, bo nie warto tracić czasu - i tak nic nie poradzą na to:

- trzeszczenia podsufitki, fotela i plastików konsoli (o dziwo, w Lagunie trzeszczał tylko fotel - nic więcej)

- stukanie w układzie kierowniczym

- zapach spalin w kabinie (niekiedy)

- "samozamykająca" się zasuwa szyberdachu

 

To NIEWIELE jak na samochód po 35'000km. Dlatego uważam, że to mało awaryjne auto i jestem z niego zadowolony. Ale nie nazwałbym go niezawodnym.

 

Ceny.

Jedynym powodem, dla którego można porównywać Legacy z Audi czy Volvo jest AWD. To jest taki wytrych, który pozwala ograniczać konkurencję Subaru. Rzeczywiście, jest niewiele kombi z AWD na rynku i, co ważniejsze - te, które są, pochodzą z marek luksusowych (mniej lub bardziej). Subaru nie jest marką luksusową. Porównywać je należy z Toyotą, Oplem, Hondą, Peugeot, Renault, Fiatem czy VW. Porównaj ceny i wyposażenie Legacy z nimi w danej klasie cenowej. I, jeżeli jedynym uzasadnieniem wyższych cen i spalania Subaru będzie AWD...

 

Koła (moje).

"Optycznie", oznacza, że zawsze na wyważarce mechanik ocenia najpierw, czy koła nie "biją", czyli, czy nie jest skrzywiona felga. Moje są proste. Następnie są wyważane - do "0". Po założeniu na samochód trzęsie kierownicą. Po wyważeniu "dynamicznym" (na samochodzie), drgania ustają. Tak było "od nowości" i jest nadal.

Zmieniam na zimę felgi i opony. Zobaczę, co będzie po zmianie.

 

Pzdr.

Gal

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

STIFAN

Sprzedawca z salonu miał na moją decyzję wpływ zerowy. Gdybym miał się kierować wrażeniem, jakie na mnie wywarła jego argumentacja i "zachęcanie" do kupna, to bym nie jeździł dziś Subaru.

Subaru jest samochodem stosunkowo mało awaryjnym a nie niezawodnym. Twoje stwierdzenie, że cztery kolejne samochody nigdy Cię nie zawiodły rozumiem jako stwierdzenie, że nigdy nie stanąłeś na drodze z powodu awarii, bo w to, że się nigdy nie zepsuły - wybacz, ale nie uwierzę.

Królowa awarii - Laguna II - "zawiodła" mnie na drodze raz - skrzynia biegów (japońska) odmówiła współpracy. Poprzednie: Vectra - nigdy, Passat - nigdy. Czy to znaczy, że były "NIEZAWODNE"...?

Nie. Z Laguną byłem w serwisie 42 razy w ciągu 3 lat/180'000km. Bo ciągle było "coś". Jak nie padła któraś z cewek, to wyleciała z zawiasów dźwignia otwierania maski, albo pogięły się tarcze, albo wariował komputer klimatyzacji, albo... Nie były to usterki, które powodują natychmiastową "niezdolność do dalszej jazdy". Były tylko upierdliwe.

W OBK, takimi usterkami jak dotąd, były;

- klocki

- drgania kierownicy przy 100 - 150 pomimo wyważenia kół (nie wiadomo dlaczego)

- tarcze hamulcowe

- brzęczenie blach nad rurą wydechową

 

Usterki z którymi nie jeżdżę do serwisu, bo nie warto tracić czasu - i tak nic nie poradzą na to:

- trzeszczenia podsufitki, fotela i plastików konsoli (o dziwo, w Lagunie trzeszczał tylko fotel - nic więcej)

- stukanie w układzie kierowniczym

- zapach spalin w kabinie (niekiedy)

- "samozamykająca" się zasuwa szyberdachu

 

To NIEWIELE jak na samochód po 35'000km. Dlatego uważam, że to mało awaryjne auto i jestem z niego zadowolony. Ale nie nazwałbym go niezawodnym.

 

Ceny.

Jedynym powodem, dla którego można porównywać Legacy z Audi czy Volvo jest AWD. To jest taki wytrych, który pozwala ograniczać konkurencję Subaru. Rzeczywiście, jest niewiele kombi z AWD na rynku i, co ważniejsze - te, które są, pochodzą z marek luksusowych (mniej lub bardziej). Subaru nie jest marką luksusową. Porównywać je należy z Toyotą, Oplem, Hondą, Peugeot, Renault, Fiatem czy VW. Porównaj ceny i wyposażenie Legacy z nimi w danej klasie cenowej. I, jeżeli jedynym uzasadnieniem wyższych cen i spalania Subaru będzie AWD...

 

Koła (moje).

"Optycznie", oznacza, że zawsze na wyważarce mechanik ocenia najpierw, czy koła nie "biją", czyli, czy nie jest skrzywiona felga. Moje są proste. Następnie są wyważane - do "0". Po założeniu na samochód trzęsie kierownicą. Po wyważeniu "dynamicznym" (na samochodzie), drgania ustają. Tak było "od nowości" i jest nadal.

Zmieniam na zimę felgi i opony. Zobaczę, co będzie po zmianie.

 

Pzdr.

Gal

 

Gal

Toyota, Opel, Honda, Peugeot, Renault, Fiat i VW są samochodami z pewnością porównywalnymi z Subaru lub nawet lepszymi ( np. Fiat i Renault ) Niestety dowiedziałem się o tym dopiero od Ciebie. Na początku Grudnia odbieram nowego WRX'a 2.5 kolor czarny i nie mogę się już wycofać ( 14 tyś. zadatku )

Ale w przyszłości zastanowię się ...... w zasadzie wcisneła mi go pewna sprzedawczyni - rewelacja !

 

EOT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Audi A6 Allroad z takim samym wyposażeniem jak Outback 3.0 kosztuje w Polsce 357.000 pln. ! Volvo XC70 297.000 ! więc nie rozumiem co chcesz zasugerować tym 200.000 ! ?

To są tylko teoretycznie porównywalne samochody,

Wystarczy postawic je obok siebie i wszytko będzie jasne.

200k za OBK to o 60k za dużo.

 

krzysiom mam dla Ciebie nowego Outbacka H6 kolor do wyboru, dostawa do domu. Cena 140.000 pln. opłacisz tylko 10% cła + 13.6% akcyzy + 22% VAT i już jeździsz.

 

ps. benzyna też powinna być o 1.5 zł tańsza !

 

amen !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gal

Toyota, Opel, Honda, Peugeot, Renault, Fiat i VW są samochodami z pewnością porównywalnymi z Subaru lub nawet lepszymi ( np. Fiat i Renault ) Niestety dowiedziałem się o tym dopiero od Ciebie.

Kiedyś się o tym musiałeś dowiedzieć.

 

 

Życzę wielu lat satysfakcji z niezawodnego samochodu i doskonałego serwisu.

 

Gal

 

PS. Tylko uważaj ze sprzedawcami Subaru, bo powtarzasz po nich bajki. Volvo XC70 2,5T z AT to około 220 a nie 297tys, a Audi Allroad 2.7T z Tiptronikiem około 270 a nie 357 tys. Przed rabatem.

Co prawda bez kompasu elektronicznego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Volvo XC70 2,5T z AT

 

Tak zupełnie z ciekawości, czy napęd w XC70 uległ zmianie w porównaniu do tego co na taki fajnym filmie biegało, czy dalej tak beznadziejnie na gruntowej drodze się sprawdza?

Cholera wie.

Ale ja miałem OBK kiedyś identyczny motyw na piasku pod górkę. Nawet mi się skojarzyło z tym filmikiem... 8) Obawiam się, że filmik jest równie obiektywny, jak ceny podane przez STIFANa/salon Subaru...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gal

Toyota, Opel, Honda, Peugeot, Renault, Fiat i VW są samochodami z pewnością porównywalnymi z Subaru lub nawet lepszymi ( np. Fiat i Renault ) Niestety dowiedziałem się o tym dopiero od Ciebie.

Kiedyś się o tym musiałeś dowiedzieć.

 

 

Życzę wielu lat satysfakcji z niezawodnego samochodu i doskonałego serwisu.

 

Gal

 

PS. Tylko uważaj ze sprzedawcami Subaru, bo powtarzasz po nich bajki. Volvo XC70 2,5T z AT to około 220 a nie 297tys, a Audi Allroad 2.7T z Tiptronikiem około 270 a nie 357 tys. Przed rabatem.

Co prawda bez kompasu elektronicznego.

 

Gal

 

Skąd zaczerpałeś informacje co do cen ?? wystarczy wejść na stronę internetową Audi, Volvo gdzie są dostępne konfiguratory aut i porównać kompletne wyposażenie Outbacka H6 z w/w pojazdami .....

 

Jak napisałem moje wcześniejsze Subaru nie wymagały praktycznie serwisu poza zmianą oleju, myślę że z tym będzie podobnie ( podobno nowe biorą olej )

 

Masz jakąś obsesje ? nie jestem mechanikiem z Dawoja, po co pytać sprzedawce Subaru o ceny Audi i Volvo ?!?! nonsens ......

.

.

Pozdrowienia

 

ps. może przejedziesz się ze mną nowym WRX'em w Grudniu po śniegu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cholera wie.

Ale ja miałem OBK kiedyś identyczny motyw na piasku pod górkę. Nawet mi się skojarzyło z tym filmikiem... 8) Obawiam się, że filmik jest równie obiektywny, jak ceny podane przez STIFANa/salon Subaru...

 

Kiedyś Ojciec Dyrektor coś wspominał o specyficznym problemie jazdy po piasku, ale już nie pamiętam szczegółów. Jakby ktoś miał kiedyś dostęp do XC70 to można by przeprowadzić małe porównanie :) Hak mam, przyczepkę można na statoil pożyczyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozwiązanie napędu w XC70 się nie zmieniło- jest nadal kiepskie, ponadto mimo optycznie bardzo dużego bagażnika ma bardzo wysoką podłogę i ma najmniejszy bagażnik w klasie tzn Volvo wiecej nieco ma Audi a więcej nieco OBK, sam się zdziwiłem ale sąsiad ma olrołda i w porównaniu z Legasiem miejsca mniej. Porównamy zimą jak mu to Audi bedzie wyjeżdrzać z mojej pięknej drogi-wcześniej zimą jeździł Forkiem co porzyczył od kolegi(Vectra jakoś nie dojerzdrzała do domu) więc sie zobaczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skąd zaczerpałeś informacje co do cen ?? wystarczy wejść na stronę internetową Audi, Volvo gdzie są dostępne konfiguratory aut i porównać kompletne wyposażenie Outbacka H6 z w/w pojazdami .....

 

U źródła oczywiście - na stronach Volvo i Audi (salon). Konfigurator volvo u mnie na komputerze nie działa - coś się krzaczy, a Audi Allroad w konfiguratorze nie ma, więc zapytałem w salonie

 

 

Volvo

Możesz obejrzeć ceny i wyposażenie tutaj

W wersji wyposażenia "Ocean race" + Geartronic kosztuje 226'700. Przed rabatem. A wyposażenie to zawiera już bi-ksenony, EBA, czujnik deszczu, cofania, lusterka fotochromowe, 2-strefową AC, kierownicę regulowaną w dwóch płaszczyznach, pamięć ustawieeń lusterek zewnętrznych i fotela kierowcy itp pierdoły, których w OBK nie ma nawet możliwości zamówić... Nie zawiera za to zmieniarki płyt, okna dachowego, słynnego "kompasu elektronicznego Subaru" i tapicerka jest częściowo skórzana a nie całkowicie. Myslę, że się braki z nadwyżkami co najmniej wyrównują.

Jak by nie było, do 297'000 podanych przez Ciebie, daleka droga...

 

Audi

Cena podana przez sprzedawcę z salonu Audi. Ma mi przysłać pełną specyfikację.

 

Jak napisałem moje wcześniejsze Subaru nie wymagały praktycznie serwisu poza zmianą oleju, myślę że z tym będzie podobnie ( podobno nowe biorą olej )

Mój nie bierze.

Raz jeszcze gratuluję Ci dobrych doświadczeń z Subaru, ale jak widać po forum, nie wszyscy tak mają. I warto to przyjąć za rzeczywistość.

Masz jakąś obsesje ? nie jestem mechanikiem z Dawoja, po co pytać sprzedawce Subaru o ceny Audi i Volvo ?!?! nonsens ......

 

Ich nie trzeba o to pytać. Sami rzucają takimi przykładami - "Ale XC70 to 300 a Allroad prawie 400 tys." To mi się tak skojarzyło, że podobnie mówisz...

ps. może przejedziesz się ze mną nowym WRX'em w Grudniu po śniegu ?

 

Czemu nie. Sam jestem ciekaw, jak się będzie OBK prowadził na śniegu, więc może się kiedyś umówimy pojeździć.

 

Pozdrawiam,

Gal

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skąd zaczerpałeś informacje co do cen ?? wystarczy wejść na stronę internetową Audi, Volvo gdzie są dostępne konfiguratory aut i porównać kompletne wyposażenie Outbacka H6 z w/w pojazdami .....

 

U źródła oczywiście - na stronach Volvo i Audi (salon). Konfigurator volvo u mnie na komputerze nie działa - coś się krzaczy, a Audi Allroad w konfiguratorze nie ma, więc zapytałem w salonie

 

 

Volvo

Możesz obejrzeć ceny i wyposażenie tutaj

W wersji wyposażenia "Ocean race" + Geartronic kosztuje 226'700. Przed rabatem. A wyposażenie to zawiera już bi-ksenony, EBA, czujnik deszczu, cofania, lusterka fotochromowe, 2-strefową AC, kierownicę regulowaną w dwóch płaszczyznach, pamięć ustawieeń lusterek zewnętrznych i fotela kierowcy itp pierdoły, których w OBK nie ma nawet możliwości zamówić... Nie zawiera za to zmieniarki płyt, okna dachowego, słynnego "kompasu elektronicznego Subaru" i tapicerka jest częściowo skórzana a nie całkowicie. Myslę, że się braki z nadwyżkami co najmniej wyrównują.

Jak by nie było, do 297'000 podanych przez Ciebie, daleka droga...

 

Audi

Cena podana przez sprzedawcę z salonu Audi. Ma mi przysłać pełną specyfikację.

 

Jak napisałem moje wcześniejsze Subaru nie wymagały praktycznie serwisu poza zmianą oleju, myślę że z tym będzie podobnie ( podobno nowe biorą olej )

Mój nie bierze.

Raz jeszcze gratuluję Ci dobrych doświadczeń z Subaru, ale jak widać po forum, nie wszyscy tak mają. I warto to przyjąć za rzeczywistość.

Masz jakąś obsesje ? nie jestem mechanikiem z Dawoja, po co pytać sprzedawce Subaru o ceny Audi i Volvo ?!?! nonsens ......

 

Ich nie trzeba o to pytać. Sami rzucają takimi przykładami - "Ale XC70 to 300 a Allroad prawie 400 tys." To mi się tak skojarzyło, że podobnie mówisz...

ps. może przejedziesz się ze mną nowym WRX'em w Grudniu po śniegu ?

 

Czemu nie. Sam jestem ciekaw, jak się będzie OBK prowadził na śniegu, więc może się kiedyś umówimy pojeździć.

 

Pozdrawiam,

Gal

 

Gal

 

Sprawdziłem ceny osobiście ...

Audi A6 Allroad bez szyberdachu ( reszta jak w H6 ) cena 315.223 ale uwaga mają taki ruch że aż dają 25% rabatu od tej ceny ! rzecz nie spotykana

 

Volvo XC70 CrossCountry silnik niestety tylko 210KM ( reszta podobna jak w H6 ) cena 258.000 niestety Gal rabat tylko 3% znaczy się sprzedają ( widziałem duży ruch w serwisie )

 

Sprawdziłem także cenę Outbacka H6 z rabatem !!! Uwaga jedyne 189.000 !! ( wytargowałem czujniki cofania )

 

Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...