Skocz do zawartości

Zjechane opony w prawie nowym Legacu


Bluetooth

Rekomendowane odpowiedzi

1. SIP (pytałem na forum) nie ma schematu instalacji tego.

2. Czy US-Spece nie są inne niż nasze...?

Z tym to moze byc problem bo tam sa dwa kabelki i skad wiadomo, ktory jest plus a ktory minus? Pozatym trzeba pamietac ze w Stanach jest napiecie 110V a w Europie 220V :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 136
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

1. SIP (pytałem na forum) nie ma schematu instalacji tego.

2. Czy US-Spece nie są inne niż nasze...?

Z tym to moze byc problem bo tam sa dwa kabelki i skad wiadomo, ktory jest plus a ktory minus? Pozatym trzeba pamietac ze w Stanach jest napiecie 110V a w Europie 220V :wink:

 

No i w amerykańskim lusterku jest jeszcze kompas, to czy tam u was północ jest w tym samym miejscu - na pewno nie.

 

Kuba.

Wszystko można sobie dołożyć. To równie dobra rada, jak - "Kup samochód z niedziałającą nawigacją i jak ci się nie podoba, to ją później wywal"...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

A ja znów odkopuję ;]

 

Mam pytanie natury już pewnie wiele razy przerabianej...

 

Na forum w różnych miejscach wyczytałem że OBKaki mają tendencję do ściągania w prawo. Z moim nie jest inaczej, ale że nie było to jakieś straszne ściąganie i że 99% OBK tak ma postanowiłem olać.

 

Niestety nie mogę już dłużej nic z tym nie robić ponieważ pojawił się dosyć niepokojący objaw. Prawe opony (obydwie) mają wytarte bieżniki po zewnętrznej stronie.... Jakieś 1 cm szerokości bieżnika prawych opon po zewnętrznej stronie mi zniknął :neutral:

 

Ciśnienie sprawdzałem dosyć często (1-2 na dwa tygonie) i w miare potrzeby pompowałem do wartości wypisanych na słupku....

 

Więc to geometria ??? czy może być jakiś inny powód... (Nie - nie skręcałem ostro tylko w lewo :P i dla jasności nie traktuję go jak wyścigówki :wink: )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sekunda, zaraz podrzucę fotki.

 

[ Dodano: Sob Kwi 26, 2008 10:44 pm ]

To jest przednia lewa opona. Zewnętrzna krawędź po prawej.

 

--> dsc04802eg6.th.jpg

 

To jest przednia prawa opona. Zewnętrzna krawędź po lewej stronie opony - wyraźnie wytarta :( Wewnątrzna krawędź, po prawej wygląda ok.....

 

--> dsc04803kd7.th.jpg

 

[ Dodano: Sob Kwi 26, 2008 10:47 pm ]

a tu jeszcze jedno zdjęcie ukazujące wytartą krawędź:

 

--> dsc04804vl9.th.jpg

 

 

PS. Na tylnych oponach jest dokładnie tak samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Harvester, lekko Ci chyba ostrość nie trafia tam gdzie trzeba :)
Taki aparat :/ Tania cyfrówka :P

 

U nas o pobocza raczej ciężko :P

 

Mówiąc skoszone masz na myśli że geometria przestawiona czy to że jakiś element uszkodzony ?? :?

 

Sorry chłopaki że was takimi pierdołami męczę, ale od was się więcej dowiem niż od serwisu w Dubaju. Oni to co najwyżej wiedzą jak akumulator zmienić :P

 

PS. Sprzedawca zapytany o inicjalny rozkład momentu w Legacy AT doszedł do wniosku że jest to 25% na każde koło i dlatego Symetrical :S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Harvester, jakby coś było uszkodzone to by raczej jedno koło było bardziej niż drugie ;) Podjedź tam gdzie geometrię ustawiają, nakłada się takie śmieszne urządzenia na koła i potem przy pomocy komputera mierzy kąty - wtedy wyjdzie czy jest OK czy też nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...