Kuba Opublikowano 29 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2005 1. SIP (pytałem na forum) nie ma schematu instalacji tego.2. Czy US-Spece nie są inne niż nasze...? Z tym to moze byc problem bo tam sa dwa kabelki i skad wiadomo, ktory jest plus a ktory minus? Pozatym trzeba pamietac ze w Stanach jest napiecie 110V a w Europie 220V :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gal Opublikowano 29 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2005 1. SIP (pytałem na forum) nie ma schematu instalacji tego.2. Czy US-Spece nie są inne niż nasze...? Z tym to moze byc problem bo tam sa dwa kabelki i skad wiadomo, ktory jest plus a ktory minus? Pozatym trzeba pamietac ze w Stanach jest napiecie 110V a w Europie 220V :wink: No i w amerykańskim lusterku jest jeszcze kompas, to czy tam u was północ jest w tym samym miejscu - na pewno nie. Kuba. Wszystko można sobie dołożyć. To równie dobra rada, jak - "Kup samochód z niedziałającą nawigacją i jak ci się nie podoba, to ją później wywal"... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 29 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2005 Juz teraz magnetyczna polnoc nie pokrywa sie z geograficzna, wiec taki kompas to mozna o du.. rozbic. Ma byc jeszcze gorzej. Czy mozna bylo kupic samochod bez nawigacji? Skoro niedziala to po co wydawac ekstra kase? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 29 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2005 Skoro niedziala to po co wydawac ekstra kase? No właśnie...? U Gala to taki drogi kompas . Natomiast zauważyłem mądre posunięcie SIPu - teraz można kupić wersję z i bez nawigacji... 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 26 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2008 A ja znów odkopuję ;] Mam pytanie natury już pewnie wiele razy przerabianej... Na forum w różnych miejscach wyczytałem że OBKaki mają tendencję do ściągania w prawo. Z moim nie jest inaczej, ale że nie było to jakieś straszne ściąganie i że 99% OBK tak ma postanowiłem olać. Niestety nie mogę już dłużej nic z tym nie robić ponieważ pojawił się dosyć niepokojący objaw. Prawe opony (obydwie) mają wytarte bieżniki po zewnętrznej stronie.... Jakieś 1 cm szerokości bieżnika prawych opon po zewnętrznej stronie mi zniknął :neutral: Ciśnienie sprawdzałem dosyć często (1-2 na dwa tygonie) i w miare potrzeby pompowałem do wartości wypisanych na słupku.... Więc to geometria ??? czy może być jakiś inny powód... (Nie - nie skręcałem ostro tylko w lewo i dla jasności nie traktuję go jak wyścigówki :wink: ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 26 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2008 Jeżeli jest tak jak piszesz, to wytarcie zwnętrznych części opon prawych przy ciągłym korygowniu kierunku w lewo, może być następstwem czegoś niewłaściwego w geometrii twojego auta. Sprawdzałeś opony od wewnętrznej strony? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 26 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2008 Sekunda, zaraz podrzucę fotki. [ Dodano: Sob Kwi 26, 2008 10:44 pm ] To jest przednia lewa opona. Zewnętrzna krawędź po prawej. --> To jest przednia prawa opona. Zewnętrzna krawędź po lewej stronie opony - wyraźnie wytarta Wewnątrzna krawędź, po prawej wygląda ok..... --> [ Dodano: Sob Kwi 26, 2008 10:47 pm ] a tu jeszcze jedno zdjęcie ukazujące wytartą krawędź: --> PS. Na tylnych oponach jest dokładnie tak samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 26 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2008 Harvester, lekko Ci chyba ostrość nie trafia tam gdzie trzeba Podjedź na sprawdzanie ustawień zawieszenia, może masz coś skoszone. A może jeździsz cały czas prawymi kołami po poboczu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 26 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2008 Harvester, lekko Ci chyba ostrość nie trafia tam gdzie trzeba Taki aparat :/ Tania cyfrówka U nas o pobocza raczej ciężko Mówiąc skoszone masz na myśli że geometria przestawiona czy to że jakiś element uszkodzony ?? :? Sorry chłopaki że was takimi pierdołami męczę, ale od was się więcej dowiem niż od serwisu w Dubaju. Oni to co najwyżej wiedzą jak akumulator zmienić PS. Sprzedawca zapytany o inicjalny rozkład momentu w Legacy AT doszedł do wniosku że jest to 25% na każde koło i dlatego Symetrical :S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 26 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2008 Harvester, jakby coś było uszkodzone to by raczej jedno koło było bardziej niż drugie Podjedź tam gdzie geometrię ustawiają, nakłada się takie śmieszne urządzenia na koła i potem przy pomocy komputera mierzy kąty - wtedy wyjdzie czy jest OK czy też nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 26 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2008 Ok... Wydruczek zeskanuję i zamieszczę tutaj ;] Dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ojejkoo Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Na forum w różnych miejscach wyczytałem że OBKaki mają tendencję do ściągania w prawo. Potwierdzam pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się