bukers80 Opublikowano 2 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2011 co sądzicie co lepiej zmodyfikować?Czy tracę gwarancje jak zamontuję dolot?W ogóle jak wygląda montaż?jest jakieś ryzyko?czy lepiej wymienić wydech? Efekt ma być taki żeby XTeka doprowadzić trochę do bulgotu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 2 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2011 Lomatko, powoli i raz jeszcze, bo wyszlo jakies mydlo-powidlo :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bukers80 Opublikowano 2 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2011 hahahahah,tfu chodziło oczywiście o stożek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 2 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2011 Stożek nie ma sensu w seryjnym samochodzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 2 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2011 bukers80, dolotem w Subaru wiele nie zwojujesz bo jest ok a stożkiem można wiele popsuć więc radziłbym dolot pozostawić seryjny i regularnie wymieniać filtr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 2 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2011 Ale gdyby, to mam do sprzedania fajny dolot ze stozkiem do NewAge'a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 2 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2011 lekki wydech w wrx seria 218km dał 230KM i tylko na wysokich RPM jaki rocznik tego 2.5XT? ja mam wydech prodrive OEM mam subiektywne odczucie, że góra się poprawiła (o dziwo bo to ostatnia pucha) dół ten sam lub gorszy dolot jest spoko, ale jeżeli się upierasz to szukaj IC z STI Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukaszWRX Opublikowano 2 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2011 Efekt ma być taki żeby XTeka doprowadzić trochę do bulgotu. kup sobie catback H&S bedziesz b.zadowolony i wkoncu bedziesz slyszal ,ze masz/jezdzisz subaru :wink: tu masz miejsce z kad mozesz zobie zamowic :arrow: http://www.haywardandscott.com/subaru/forester.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 (...) Efekt ma być taki żeby XTeka doprowadzić trochę do bulgotu. jak ma "troche bulgotac", to wystarczy wymienic sama puszke koncowa (ew. i srodkowa rure) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subbeginner Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 Prodrive OEM ładnie gada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukaszWRX Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 Prodrive OEM ładnie gada a gdzie takiego mozna dostac i za ile $$$ :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoowty Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 Prodrive OEM ładnie gada a gdzie takiego mozna dostac i za ile $$$ :!: luki ja mam chcesz kupic za .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 lekki wydech w wrx seria 218km dał 230KM i tylko na wysokich RPM Adas, a jak moze dac KM na niewysokich? Przeciez KM to sztuczna jednostka, to sa Nm x RPM :roll: Jesli nie zwiekszyles max. obrotow, to znaczy ze przybylo Nm w wyzszym zakresie obrotow (czy raczej mniej ich ubylo, hrhrhr). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukaszWRX Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 Prodrive OEM ładnie gada a gdzie takiego mozna dostac i za ile $$$ :!: luki ja mam chcesz kupic za .... mam rozumiec ,ze chcesz mi swojego prodriva oddac za jeden usmiech NO PROBLEM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 Adas, a jak moze dac KM na niewysokich? Przeciez KM to sztuczna jednostka, to sa Nm x RPM Jesli nie zwiekszyles max. obrotow, to znaczy ze przybylo Nm w wyzszym zakresie obrotow (czy raczej mniej ich ubylo, hrhrhr). dokładnie, powyżej 5k czuć, że na plechach jest lepiej, ale ostatnio nie bylem na hamowni od lipca :shock: :shock: :shock: jeszcze trochę to abonament mi wygasnie podobno w kwitach reklamujących ten prodrive jest napisane ile daje KM i Nm ale dopóki nie zmierzę to nie uwierzę. Mój i tak ma za dużo mocy na całkowitej serii miałem 239KM i 346Nm (19stC otoczenie) a na gorącym IC niecałe 230KM pomiary na hamowni aut z turbo są dość trudne ze względu na pracę IC. Podczas jazdy ic dużo mocniej się chłodzi wkrótce mam przegląd więc po przeglądzie tradycyjnie na hamownie pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Istreed Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 A jak to jest ta 230 ma seryjnie te same spowalniacze co moje 177 KM miało :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 chyba nie te same bo 293 przód i 266 tyl a u ciebie to chyba 277 przód i coś na tył ale proszę o potwierdzenie jak założę pełen setup z wrx plus ferodo ds plus brembo plus oplot to zrobię pomiary w różnicach hamowania pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Istreed Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 I nie boisz się tym jeździć U mnie było 293 przód i 266 tyl Jest przód seria tył wrx Przodu tego 4T z wrx to jakoś mi się nie widzi wkładać, prędzej coś na 330kę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 330 dobry pomysł ale ja nie zrezygnuję z 16" co do prędkości: ja szybko nie jeżdzę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Istreed Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 Ja też nie, wrx i 16 zimę, 330 + 17 na lato. Z tym naprawdę nie ma dużo zabawy :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 Legac tez na 277mm wiec nie krakac :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakupno Opublikowano 4 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 polecam wydech H&S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 4 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 "tjuning by stożek" to zło. No chyba, że jest elementem dużo grubszej przeróbki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się