Jump to content

Czy zimny dolot ma sens czy lepiej wydech?


bukers80

Recommended Posts

bukers80, dolotem w Subaru wiele nie zwojujesz bo jest ok a stożkiem można wiele popsuć więc radziłbym dolot pozostawić seryjny i regularnie wymieniać filtr.

Link to comment
Share on other sites

lekki wydech w wrx seria 218km dał 230KM i tylko na wysokich RPM

 

jaki rocznik tego 2.5XT?

 

ja mam wydech prodrive OEM

mam subiektywne odczucie, że góra się poprawiła (o dziwo bo to ostatnia pucha)

dół ten sam lub gorszy

 

dolot jest spoko, ale jeżeli się upierasz to szukaj IC z STI

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Efekt ma być taki żeby XTeka doprowadzić trochę do bulgotu.

kup sobie catback H&S bedziesz b.zadowolony i wkoncu bedziesz slyszal ,ze masz/jezdzisz subaru :wink: :mrgreen:

tu masz miejsce z kad mozesz zobie zamowic :arrow: http://www.haywardandscott.com/subaru/forester.html

Link to comment
Share on other sites

lekki wydech w wrx seria 218km dał 230KM i tylko na wysokich RPM

Adas, a jak moze dac KM na niewysokich? Przeciez KM to sztuczna jednostka, to sa Nm x RPM :roll: Jesli nie zwiekszyles max. obrotow, to znaczy ze przybylo Nm w wyzszym zakresie obrotow (czy raczej mniej ich ubylo, hrhrhr).

Link to comment
Share on other sites

Prodrive OEM ładnie gada

a gdzie takiego mozna dostac :idea: i za ile $$$ :!:

 

 

luki ja mam chcesz kupic za .... :mrgreen:

mam rozumiec ,ze chcesz mi swojego prodriva oddac za jeden usmiech :mrgreen: NO PROBLEM :twisted:

Link to comment
Share on other sites

Adas, a jak moze dac KM na niewysokich? Przeciez KM to sztuczna jednostka, to sa Nm x RPM Jesli nie zwiekszyles max. obrotow, to znaczy ze przybylo Nm w wyzszym zakresie obrotow (czy raczej mniej ich ubylo, hrhrhr).

 

 

dokładnie, powyżej 5k czuć, że na plechach jest lepiej, ale ostatnio nie bylem na hamowni od lipca :shock: :shock: :shock:

 

jeszcze trochę to abonament mi wygasnie :twisted:

 

podobno w kwitach reklamujących ten prodrive jest napisane ile daje KM i Nm ale dopóki nie zmierzę to nie uwierzę. Mój i tak ma za dużo mocy :twisted:

 

na całkowitej serii miałem 239KM i 346Nm (19stC otoczenie) a na gorącym IC niecałe 230KM

 

pomiary na hamowni aut z turbo są dość trudne ze względu na pracę IC. Podczas jazdy ic dużo mocniej się chłodzi

 

wkrótce mam przegląd więc po przeglądzie tradycyjnie na hamownie :twisted::twisted::twisted:

 

pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

chyba nie te same

 

bo 293 przód i 266 tyl

 

a u ciebie to chyba 277 przód i coś na tył ale proszę o potwierdzenie

 

jak założę pełen setup z wrx plus ferodo ds plus brembo plus oplot to zrobię pomiary w różnicach hamowania

 

pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...