yorey Opublikowano 20 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2010 płynu nie żre, w oleju płynu nie ma, ani w płynie oleju, rury nie puchną, w zbiorniczku nie bąbluje - co może być? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 20 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2010 para wodna? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubeusz Opublikowano 20 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2010 płynu nie żre, w oleju płynu nie ma, ani w płynie oleju, rury nie puchną, w zbiorniczku nie bąbluje - co może być? Przy ujemnej temperaturze do dość normalne zjawisko Tak jak pisał tzd, para wodna daje taki efekt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yorey Opublikowano 20 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2010 brawo! Dokładnie tak samo myślę! Jedno mnie tylko dziwi - mam do roboty 16 km, dziennie jeżdżę od cholery i trochę i jak patrzę w rury innych samochodów, to żaden tak długo nie odparowuje - stąd mój niepokój. Inna rzecz, że po ubiegłorocznej wymianie UPG jestem kapkę przeczulony na tym polu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 20 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2010 brawo! Dokładnie tak samo myślę! Jedno mnie tylko dziwi - mam do roboty 16 km, dziennie jeżdżę od cholery i trochę i jak patrzę w rury innych samochodów, to żaden tak długo nie odparowuje - stąd mój niepokój. Inna rzecz, że po ubiegłorocznej wymianie UPG jestem kapkę przeczulony na tym polu... Masz wydech zwykły czy przelot? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yorey Opublikowano 20 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2010 najzwyklejszy w świecie, jeszcze w całości oryginalny, pomimo niemal 165kkm na szafie. No prawie oryginalny - końcówki mu dołożyłem od siebie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
urbikulek Opublikowano 20 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2010 U mnie to samo...... ile bym nie przejechal, to z rury bialy dym.... Zdecydowanie go wiecej niz w innych autach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qba25 Opublikowano 20 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2010 Widzę, że zima strasuje użytkowników, to już kolejny wątek z tym problemem. Tutaj :arrow: viewtopic.php?f=22&t=139873&p=1196292#p1196292 masz wyczerpującą odpowiedź + sposób na prosty test by carfit, przepraszam Pan Carfit Nie trzeba wiedzieć wszystkiego, ale dobrze wiedzieć, gdzie co znaleźć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 20 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2010 yorey, Gdy wydech nieszczelny też może tak być-pisałem niedawno w dziale forester-teżkomuś dymi.poszukaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepe2 Opublikowano 20 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2010 Mam to samo , trochę więcej pary wodnej w spalinach niż w innych markach , może wynika to również z konstrukcji układu wydechowego :?: , w każdym bądż razie żadnych płynów ustrojowych w moim aucie nie ubywa , wszelkie parametry prawidłowe czyli TTTM , można spać spokojnie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się