Przemeq Opublikowano 3 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2009 rpw, według mnie sytuacja jest na tyle niestabilna, że planowanie tego, co będzie za rok i tak mija się z celem . Tak że dziś może to być kaczka dziennikarska typowa dla sezonu ogórkowego, a niebawem może to się stać faktem - zupełnie niezależnie od teorii autora artykułu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rpw Opublikowano 3 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2009 rpw, według mnie sytuacja jest na tyle niestabilna, że planowanie tego, co będzie za rok i tak mija się z celem . Tak że dziś może to być kaczka dziennikarska typowa dla sezonu ogórkowego, a niebawem może to się stać faktem - zupełnie niezależnie od teorii autora artykułu... I tu się z Szanownym Moderatorem zgodzę. Choć podobno w przypadku Mercedesa to nie kaczka, tylko fakt (że o mały włos nie zdecydowali się na wyjście z F1). Jakkolwiek, czy ja za rok będę jeszcze oglądał Formułę? Patrzeć jak się 3 zespoły na krzyż ścigają? Zobaczymy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mile Opublikowano 3 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2009 Uwielbiam takie artykuły,w miejsce "BMW" można wstawić dowolną stajnie a artykuł niewiele straci na (bez)sensie :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 czy ja za rok będę jeszcze oglądał Formułę? Patrzeć jak się 3 zespoły na krzyż ścigają? Zobaczymy... Możesz już dziś potrenować, oglądając WRC - zostały trzy zespoły, a w zasadzie dwa i pół (Cytryna + 1.5 forda) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mile Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 Przemeq, nie zapominaj że kasa stojąca za F1 jest NIEPORÓWNYWALNA do WRC pod żadnym względem,zarówno jeśli chodzi o koszty,a tym bardziej zyski koncernów motoryzacyjnych. Także nie wróżyłbym takiej ciemniej przyszłości dla F1. Nie po to buduje sie tyle nowych torów i nie po to stare walczą o utrzymaniu się w stawce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 nie zapominaj że kasa stojąca za F1 jest NIEPORÓWNYWALNA do WRC Nie zapominam. Dlatego napisałem o tym wyłącznie w kontekście "trenowania" oglądania serialu rajdowego/wyścigowego z udziałem paru/kilku zespołów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mile Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 Nie ma takiej potrzeby,w F1 nie dojdzie do tego że będzie "kilka" zespołów. Albo utrzyma się mniej więcej taka stawka jak teraz,albo serial znikinie całkowicie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rpw Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 Nie ma takiej potrzeby,w F1 nie dojdzie do tego że będzie "kilka" zespołów. Nie byłbym taki pewny. Znam akurat sprawę dość blisko i nie wygląda to różowo. Oczywiście nie wiem jak będzie i życzę F1 wszystkiego najlepszego. Choć z mojej perspektywy to już dziś wygląda słabo (za mało dobrych teamów). Albo utrzyma się mniej więcej taka stawka jak teraz,albo serial znikinie całkowicie. To też jest możliwe. Choć tak jak napisałem powyżej, życzę im jak najlepiej i chciałbym oglądać Roberta w emocjonujących wyścigach. A nie już dziś wiedzieć na pewno, że na koniec sezonu team BMW nie będzie dalej niż trzeci. [ Dodano: Sro Lut 04, 2009 1:25 pm ] Możesz już dziś potrenować, oglądając WRC - zostały trzy zespoły, a w zasadzie dwa i pół (Cytryna + 1.5 forda) . Dokładnie tak. Niestety. :sad: [ Dodano: Sro Lut 04, 2009 1:32 pm ] Nie po to buduje sie tyle nowych torów i nie po to stare walczą o utrzymaniu się w stawce. A to jest akurat jeszcze inny temat. Stare tory walczą o życie, bo wiedzą, że jak przetrwają rok - dwa, to potem powinno być już dobrze. Z kolei nowi gracze z kasą (a są jeszcze tacy, tyle, że zmienił się region skąd $ płynie), czują krew i chcą szybko (dopóki koniunktura się nie poprawi) wejść w miejsce starych graczy. Obecnie jest w tym światku bardzo wiele plotek i informacji nieoficialnych. Wiele jest też spekulacji dziennikarskich "lekko" podpartych faktami lub wręcz wyssanych z palca. A jak będzie realnie, to zobaczymy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mile Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 nZnam akurat sprawę dość blisko i nie wygląda to różowo. Z całym szacunkiem,również moge pokusić się o stwierdzenie że temat nie jest mi obcy. I dalej twierdze że nigdy nie dojdzie do sytuacji w której będziemy mieli kilka,powiedzmy 5 czy 6 zespołów. Prędzej seria upadnie,przejdzie pod zarząd innej organizacji niż FOM lub wzorem GP2 rozpadnie się na mniejsze serie regionalne. Choć Concorde Agreement już nie obowiazuje to praktycznie i tak zostanie zachowana równowaga ok.10 zespołów w stawce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 Z całym szacunkiem,również moge pokusić się o stwierdzenie że temat nie jest mi obcy. I dalej twierdze że nigdy nie dojdzie do sytuacji w której będziemy mieli kilka,powiedzmy 5 czy 6 zespołów. Nie będziemy mieli bo Bernie E. ma podpisane umowy ze stacjami telewizyjnymi, gdzie stacje TV mają ponoć zagwarantowane 20 bolidów w każdym wyścigu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rpw Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 nZnam akurat sprawę dość blisko i nie wygląda to różowo. Z całym szacunkiem,również moge pokusić się o stwierdzenie że temat nie jest mi obcy. I dalej twierdze że nigdy nie dojdzie do sytuacji w której będziemy mieli kilka,powiedzmy 5 czy 6 zespołów. Prędzej seria upadnie,przejdzie pod zarząd innej organizacji niż FOM lub wzorem GP2 rozpadnie się na mniejsze serie regionalne. Choć Concorde Agreement już nie obowiazuje to praktycznie i tak zostanie zachowana równowaga ok.10 zespołów w stawce. mile - nie rozumiemy się. Nie w ilości zespołów jest problem. A w ich jakości. :wink: I realnych możliwościach. :cool: Sam pewnie dobrze wiesz jak wiele jest obecnie problemów z F1 i ze środkami na ten sport. I ja się osobiście nie podejmuję przewidywania rozwoju wypadków. Czasami nam się wydaje, że jak coś jest duże, bogate i znane to będzie trwać wiecznie. Myślę, że ostatnie miesiące jasno pokazały że to mit. Być może będzie jak piszesz i F1 będzie żyła długo i szczęśliwie. Naprawdę trzymam za to kciuki. Być może będzie tak, że całość się rozwali i powstanie coś innego. Zobaczymy. Ja tego dzisiaj nie wiem. Mój post ma wyłącznie na celu pokazanie, że nawet przyszłość F1 może być zagrożona i może pójść w bardzo różne strony. Sam podchodzę do sezonu 2009 z bardzo chłodnym nastawieniem. Nie wiem czy będę się angażował w regularne oglądanie. A jeśli takich osób będzie więcej, to również może się przełożyć na $ w tym sporcie, a w związku z tym na jego przyszłość. :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michael Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 http://f1.wp.pl/wid,10815819,kat,1775,t ... caid=17720 Zdecydowanie dobra wiadomość! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 Kierowcami zespołu mają być wyłącznie amerykanie. No to pewnie Scott Speed wróci do F1... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mile Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 rpw, to jeszcze inaczej jest Dla mnie są dwie opcje:albo seria upadnie i basta,albo przetrwa. Nie ma nic pomiędzy,np.taki kryzys jaki jest w WRC. Bernie prędzej zamknął by cały cyrk byle nie dokładać do interesu i nie potęgować strat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rpw Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 rpw, to jeszcze inaczej jest Dla mnie są dwie opcje:albo seria upadnie i basta,albo przetrwa. Nie ma nic pomiędzy,np.taki kryzys jaki jest w WRC. Bernie prędzej zamknął by cały cyrk byle nie dokładać do interesu i nie potęgować strat. mile, być może masz rację. Chociaż skłaniałbym się raczej ku opinii, że nawet jak będzie źle (a IMHO już nie jest dobrze), to jednak będą się starali przetrwać. I wtedy rok-dwa może być lekka lipa, i dopiero potem decyzja. Ale tak naprawdę sytuacja jest na tyle dynamiczna, że trudno cokolwiek powiedzieć. Wystarczy, że z tym BMW to nie jest jednak wymysł dziennikarzy (odejście zespołu lub jakieś znaczące cięcia jego budżetu) i już masz duży problem praktycznie od zaraz. Jakkolwiek chciałbym żeby szło ku lepszemu i żeby nikt już nie odszedł. Mam też jeszcze jedną obawę. Że coraz więcej wyścigów będą przenosić poza Europę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mile Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 rpw, kwestia tylko czy jak zostanie powiedzmy połowa stawki to sponsorzy dalej będą chętni to ciągnąć. Bo nawet jeśli zostaną najbogatsze zespoły to nie pociągną nawet rok dysponując tylko i wyłącznie wkładem własnym. Może Toyota by sie pokusiła o to,i chyba tylko oni. Mam też jeszcze jedną obawę. Że coraz więcej wyścigów będą przenosić poza Europę. Cóż,kilka czynników jest ku temu,po pierwsze jakość nowych torów jest nieporównywalna ze starymi,zarówno pod względem infrastruktury jak i widowiska (Singapur ) Po drugie Bernie wie że bogaci potentanci ze Wschodu są gotowi sie pozabijać za miejsce w serialu tak więc to on tu dykruje warunki. Jak dla mnie fenomenem,jeśli można to tak nazwać,jest fakt że przez tyle lat F1 ogarnelo z grubsza cały świat z wyjątkie USA gdzie nawet przez chwilę nie zagroziło pozycji NASCAR'a. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 8 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 Silniki hybrydowe w F1 :?: :!: http://www.redbullracing.com/en/4th-Sec ... Rule-Book/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 A na testach BMW przed Ferrari: Bahrajn dzisiaj: Robert Kubica BMW Sauber 1.34,397 Felipe Massa Ferrari 1.34,548 (+0,151) Timo Glock Toyotya 1.35,324 (+0,927) Testy jak to testy, każdy ma swój program do zrealizowania ale coś tam można wywnioskować A w Jarez już nie długo zaczną się testy gdzie pojawi się reszta stawki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sabor Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 Testy jak to testy, każdy ma swój program do zrealizowania ale coś tam można wywnioskować No, np. że BMW testowało silnik, a ferrari np hamulce... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slesz Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 taki sen miałem dziś :roll: kubica zostaje mistrzem świata f1 w tym sezonie, rezygnuje z formuły i sunie do rajdów (w końcu uwielbia :wink: ) polskim zwyczajem - kubicomania, ona otwiera oczy kibiców na rajdy i mamy wszystko - sponsorów, zawodników, mnóstwo aut, relacje w tv w najlepszym czasie antenowym no i przede wszystkim polskiego mistrza świata w chyba jednak bardziej bliskiej temu forum dyscyplinie :razz: tylko szkoda, że nie w subaru :neutral: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio_d Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 taki sen miałem dziś :roll: kubica zostaje mistrzem świata f1 w tym sezonie, rezygnuje z formuły i sunie do rajdów (w końcu uwielbia :wink: ) polskim zwyczajem - kubicomania, ona otwiera oczy kibiców na rajdy i mamy wszystko - sponsorów, zawodników, mnóstwo aut, relacje w tv w najlepszym czasie antenowym no i przede wszystkim polskiego mistrza świata w chyba jednak bardziej bliskiej temu forum dyscyplinie :razz: tylko szkoda, że nie w subaru :neutral: Żebyś tylko nie obudził się z ręką w nocniku... :wink: Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mile Opublikowano 17 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2009 Niespełna dwa tygodnie do Australii i nikt nic nie pisze ? Mamy nie lada zmiane w regulaminie na ten sezon,od teraz o misrzostwie nie będzie decydowała liczba zdobytych punktów,ale uwaga,LICZBA WYGRANYCH WYŚCIGÓW. :roll: :roll: :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 17 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2009 Czy ktoś wie czy tylko POLSAT CYFROWY będzie miał F1 na żywo czy możę Nka lub C+ też? Słyszałem, że nadal nie będzie w HD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mile Opublikowano 17 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2009 W tym sezonie ma nie być HD z tego co wiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasdraz Opublikowano 17 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2009 No wynika, że szykuje się jeden z najbardziej emocjonujących i ciekawych sezonów w F1 od lat :cool: Ale mam pytanie odnośnie GP u naszych sąsiadów. Mam zamiar się wybrać pierwszy raz na Nurburgring i może ktoś z Was powie jak najlepiej kupić bilet ? Czy zamówić przez internet czy wysłać kogoś z rodzinki którzy mieszkają w Niemczech. I które miejsca wybrać. Na bilet chciał bym wydać nie więcej niz 150 euro a chciałbym widzieć jak najwięcej :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się