saszynski Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2013 http://www.importcarparts.co.uk/parts.asp?cat=96 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sorcerer Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Podrzućcie mi jakieś namiary na rozrząd do LGT !!!!! Ja brałem od Carfita - Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Juras K Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 (edytowane) Dzisiaj jak Legasiowi przyłożyłem konkretnie w palnik to zaczął mi migać CRUISE i zapalił się check . Aktualnie nie świeci !!! Jakieś sugestie ???? Edytowane 29 Kwietnia 2013 przez Juras K Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Dzisiaj jak Legasiowi przyłożyłem konkretnie w palnik to zaczął mi migać CRUISE i zapalił się check . Aktualnie nie świeci !!! Jakieś sugestie ???? podepnij pod kabel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Juras K Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Lekturę na forum już przeczytałem !! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek323 Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 ile kosztuje (plus/minus) komplety rozrząd do LGT ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sorcerer Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 1450 brutto OEM do LGT, faktura z 2011 Dzisiaj jak Legasiowi przyłożyłem konkretnie w palnik to zaczął mi migać CRUISE i zapalił się check . Aktualnie nie świeci !!! Jakieś sugestie ???? podobne objawy miałem kilka tygodni przed padnięciem sondy. Sprawdz błędy - zapisały się w historii...jak dobrze pamietam to ja miałem P0031 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Sprawdz błędy - zapisały się w historii.. o tym samym pisalem wyzej... az dziw, ze jeszcze nie masz kabla SSM :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek323 Opublikowano 2 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 Ja podłączałęm swojego pod KTS parę dni temu (z ciekawosci) - zero błędów w pamięci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Juras K Opublikowano 9 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2013 Zabieram się w tym tygodniu za rozrząd !! Rozrząd kupiony !!!!! Taki rozrząd już się kręci w LGT !!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek323 Opublikowano 16 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 W Legacy GT jest dwumasa czy jedno? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Juras K Opublikowano 16 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 Tradycyjne ! Jedno ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sorcerer Opublikowano 16 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 Tradycyjne ! Jedno ! Coś ci się pokręciło, w LGT jest dwumasowe... przy okazji wymiany sprzęgła wymieniałem na jednomasowe - pasuje od WRX 2006 OME LGT " "Flywheel-dualmas, 12345AA010" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 16 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 Potwierdzam, Legacy GT ma koło dwumasowe. A w moim jeździ sprzęgło od przebrzydłego, śmierdzącego, klekoczącego ROPUCHA. I to w komplecie z dwumasą . Baaaaaaardzo komfortowe rozwiązanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Juras K Opublikowano 16 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 (edytowane) Jest taka możliwość że w US była zmiana na jednomasę ???!!! Edytowane 16 Maja 2013 przez Juras K Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 17 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2013 A widziałeś EU GT? Chodzi mi oczywiście o model BL/BP... Jest jeden wyjątek - Legacy GT spec.B z 6MT - tam jest sprzęgło z kołem jednomasowym. Wynika to z konstrukcji skrzyni biegów. Skrzynie 5MT współpracują ze sprzęgłem produkcji Sachs-a, razem z kołem dwumasowym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Juras K Opublikowano 17 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2013 A widziałeś EU GT? Chodzi mi oczywiście o model BL/BP... Nic przecież nie pisałem o EU !!!! - masz LGT ? - to dawaj foty !!!! przy okazji wymiany sprzęgła wymieniałem na jednomasowe - pasuje od WRX 2006 A powiedz mi dlaczego zmieniałeś ???? - miałeś charakterystyczne objawy piszczenia ??? To zróbmy tak ! Seryjnie Lgt ma dwumas a później już niekoniecznie ! - wyjątkiem jest Gt spec-b który seryjnie na jednomasę ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek323 Opublikowano 17 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2013 Ok, wszystko w miarę jasne. Dzięki za szybkie odpowiedzi. A powiedzcie mi jakie koszty sprzęgła i takiej dwumasy? Albo sprzęgła i przejscia na jednomasę? Na razie nie mam objawów zużycia ale zbieram informacje na temat kosztów. A poza tym w zimę kupilem do LGT 8 fabrycznie nowych opon, więc parę złotych poszło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sorcerer Opublikowano 17 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2013 (edytowane) A widziałeś EU GT? Chodzi mi oczywiście o model BL/BP... Nic przecież nie pisałem o EU !!!! - masz LGT ? - to dawaj foty !!!! przy okazji wymiany sprzęgła wymieniałem na jednomasowe - pasuje od WRX 2006 A powiedz mi dlaczego zmieniałeś ???? - miałeś charakterystyczne objawy piszczenia ??? szczerze mówiąc nie pamiętam, wymieniał sprzegło to się zdecydowałem na jednomase, chyba również przypaliłem też swoja dwumasę wracając z Gdańska na ślizgającym się sprzęgle - dostałem koło po regeneracji w dobrej cenie i smigam... .różnica wyczówlana, trzeba się przyzwyczaić Ok, wszystko w miarę jasne. Dzięki za szybkie odpowiedzi. A powiedzcie mi jakie koszty sprzęgła i takiej dwumasy? Albo sprzęgła i przejscia na jednomasę? Na razie nie mam objawów zużycia ale zbieram informacje na temat kosztów. A poza tym w zimę kupilem do LGT 8 fabrycznie nowych opon, więc parę złotych poszło. komplet sprzęgła jak dobrze pamietam 1350 PLN i to chyba OEM, a wymiana to już zależy gdzie. Jednomasa to zalezy ile chcesz wydać, po regeneracji można już za 500 trafić (zdarza się), jakieś lepsze nowe to koło 2000PLN, OEM do WRX w ASO jak dobrze pamiętam 1100 PLN. Edytowane 17 Maja 2013 przez sorcerer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Juras K Opublikowano 17 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2013 szczerze mówiąc nie pamiętam, wymieniał sprzegło to się zdecydowałem na jednomase, chyba również przypaliłem też swoja dwumasę wracając z Gdańska na ślizgającym się sprzęgle - dostałem koło po regeneracji w dobrej cenie i smigam... .różnica wyczówlana, trzeba się przyzwyczaić Zdarzyło Ci się przypalić sprzęgło na jednomasie ??? Różnica wyczuwalna !! - możesz to opisać !!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sorcerer Opublikowano 17 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2013 (edytowane) przypaliłem dwumase... różnica jest tak, że jednomasa nie amortyzyje momentu, jak puszczasz gaz to odrazu przekładasz moment na koła - "bardziej szarpie|, odwrotnie przy hamowaniu silnikiem, auto ma tendencje do żabkowanie. Nie jest to jakaś gigantyczna różnca, ale jest wyczuwalna. Są również plusy, najbardziej odczuwalne przy mocnym starcie na swiatłach. Edytowane 17 Maja 2013 przez sorcerer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Juras K Opublikowano 18 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2013 Mam fajne adaptery tylne do Legasia !!!! mogę sprzedać !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 18 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2013 Mam fajne adaptery tylne do Legasia !!!! mogę sprzedać !!! szkoda, ze dopiero teraz a nie jak montowałem swoje ile djengów za nie chcesz anyłej? bo moze sie skusze na bardziej profi wersje. one są stalowe mam nadzieje a nie amelinowe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Juras K Opublikowano 19 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2013 saszynski PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek323 Opublikowano 20 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2013 czy ktos z Was zakuł silnik w LGT? albo robil jakiekolwiek inne "wzmocnienia" jednostki napędowej? Zamierzam zwiazać sie z tym autkierm na długie lata, więc chciałbym aby dobrze mi słuzyło... i przynosiło jak najwiecej radosci. Poprzednim autkiem, czyli P.307 jezdziłem 11 lat i obecnym Legacy chciałbym osiągnąć też taki wynik, jesli nie dłużej nawet. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się