Than_Junior Opublikowano 12 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2010 Juras K, bardzo fajne autko, gratuluje! Jedyne co ja bym zmienił i to natychmiast to przednie lampy i zderzak ne EU-spec! Zderzaki mozna znalezc oryginalne na otomoto i allegro nawet niedrogo, bo za 200/300 zlotych wiec sie zastanow nad tym Sikor, 3.0 MT to realnie około 6. Pamiętaj, że przyspieszenie do setki to tyle co 0-62mil a nie 60 Albo inaczej: roznica w dynamice praktycznie nieodczuwalna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukaszWRX Opublikowano 12 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2010 Juras K, juz Ci super auta gratulowalem 8) ale napisze raz jeszcze super legacek ale jak dla mnie musial by byc w kombii pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 12 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2010 To teraz tylko downpipe i program. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 13 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2010 Albo inaczej: roznica w dynamice praktycznie nieodczuwalna. Osobiście nie mam porównania, ale czy 3.0 nie będzie ciągnął równiej od samego dołu, natomiast 2.5T słabiej na początku, a później kopniak jak się turbinka rozkręci :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 13 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2010 Juras K, bardzo fajne autko, gratuluje! Jedyne co ja bym zmienił i to natychmiast to przednie lampy i zderzak ne EU-spec! Zderzaki mozna znalezc oryginalne na otomoto i allegro nawet niedrogo, bo za 200/300 zlotych wiec sie zastanow nad tym Juras nic nie zmieniaj Teraz Twoja "turbo-wisienka" wyglada zacnie a jak zmienisz przod na EU spec to bedzie wygladal tak jak wiekszosc Subaru z za wielkiej wody... :roll: :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sorcerer Opublikowano 13 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2010 zeby otworzyc klape bagaznika pilotem musisz przytrzymac dluzej guzik niz normalnie np otwierajac drzwi! U mnie przytrzymanie otwartej kłódki nie chce działać , czym to może być spowodowane? kiedyś się nad tym zastanawiałem ale odpuściłem:( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 13 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2010 Albo inaczej: roznica w dynamice praktycznie nieodczuwalna. Osobiście nie mam porównania, ale czy 3.0 nie będzie ciągnął równiej od samego dołu, natomiast 2.5T słabiej na początku, a później kopniak jak się turbinka rozkręci :?: To tak, chodzilo mi o to, ze w zblizonym czasie przyspieszaja i nie ma co sie zastanawiac ktore szybsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 13 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2010 zeby otworzyc klape bagaznika pilotem musisz przytrzymac dluzej guzik niz normalnie np otwierajac drzwi! U mnie przytrzymanie otwartej kłódki nie chce działać , czym to może być spowodowane? kiedyś się nad tym zastanawiałem ale odpuściłem:( Do bagaznika jest osobny przycisk na ktorym widnieje rysunek otwartej klapy. Byly chyba wersje bez tego... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Juras K Opublikowano 13 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2010 sorcerer- witam we właściwym temacie użytkownika LGT - powiedz mi czy masz hill- holder :?: ale jak dla mnie musial by byc w kombii Kombi już nie ma tego pazura - moim zdaniem :!: Juras nic nie zmieniaj Teraz Twoja "turbo-wisienka" wyglada zacnie a jak zmienisz przod na EU spec to bedzie wygladal tak jak wiekszosc Subaru z za wielkiej wody... Nie będę nic zmieniał :!: - wisienka jest jak w spirytusie nie rzuca się w oczy a ostra jest Do bagaznika jest osobny przycisk na ktorym widnieje rysunek otwartej klapy. Ja mam trzy przyciski na pilocie :!: To teraz tylko downpipe i program. Przy silniku też nie będę tworzył !! ani z wydechem !!- bo jest wspaniale jak jest cicho :!: Już nie muszę głośnym wydechem nadrabiać braku mocy Jedyne co mam w planie- to na wiosnę zrobić obsługowe czynności ( oleje, klocki ) i założyć zegar od turbo i zawór spustowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 13 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2010 Przy silniku też nie będę tworzył !! ani z wydechem !!- bo jest wspaniale jak jest cicho :!: Już nie muszę głośnym wydechem nadrabiać braku mocy Dlatego napisalem tylko o downpipe, bo podwójne tlumiki beda duzo kosztowaly. Do tego remap podniusl by osiagi i obnizyl spalanie a koszt niewielki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sorcerer Opublikowano 13 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2010 Przy silniku też nie będę tworzył !! ani z wydechem !!- bo jest wspaniale jak jest cicho :!: Już nie muszę głośnym wydechem nadrabiać braku mocy Dlatego napisalem tylko o downpipe, bo podwójne tlumiki beda duzo kosztowaly. Do tego remap podniusl by osiagi i obnizyl spalanie a koszt niewielki. Ile taki remap ? A co do reszty http://cgi.ebay.co.uk/SUBARU-LEGACY-TURBO-EXHAUST-SYSTEM-DOWN-PIPE-DUAL-/120650923529?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item1c175afe09 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 13 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2010 Ile taki remap ? Tyle samo co do Imprezy, czyli od ~1600 zl jak sie dowiedzialem tutaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Juras K Opublikowano 13 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2010 Dzisiaj znalazłem fotkę zegarów w LGT i fajne zdjęcie komory silnika :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sierak Opublikowano 13 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2010 Fajowy ten Twój Legasiak Ja mam ten samo rocznik ... zakupiłem 2 miechy temu i jestem BARDZO zadowolony Jak się trochę ogarnę to może porobię jakieś foty ... choć kilka osób już go chyba na allegro widziało ... to taki biały GT co stał w Poznaniu ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eMTe Opublikowano 13 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2010 Juras K, zdradzisz ile Cię ten Legaś wyszedł? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukaszWRX Opublikowano 13 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2010 A co do reszty http://cgi.ebay.co.uk/SUBARU-LEGACY-TUR ... 1c175afe09 fajny ten zestawik rurek ciekawe za ile by poszedl Juras K, zegary cool, silnik tez tylko ten stozek :| chociaz jak tam jest ponad 300KM to moze ma sens :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 13 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2010 tylko ten stozek :| chociaz jak tam jest ponad 300KM to moze ma sens :roll: Trzeba by sobie odpowiedzieć na pytanie, czy wogóle ma sens zasysanie ciepłego powietrza z komory silnika :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Juras K Opublikowano 13 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2010 choć kilka osób już go chyba na allegro widziało ... to taki biały GT co stał w Poznaniu ... Interesowałem się też nim !!!! ale za długo sprzedawałem swojego starego i jak dzwoniłem do faceta się dogadać to mówił że 2 tygodnie temu go sprzedał - był w moim ulubionym kolorze :!: Jest nas już trzech 1 - sorcerer 2 - Sierak 3 - Juras eMTe :arrow: PW Mój silnik zasysa zimne powietrze :!: te stożki co nie mają nadmuchu zimnego powietrza są bez sensu może tyle że fajnie wyglądają !! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukaszWRX Opublikowano 14 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2010 tylko ten stozek :| chociaz jak tam jest ponad 300KM to moze ma sens :roll: Trzeba by sobie odpowiedzieć na pytanie, czy wogóle ma sens zasysanie ciepłego powietrza z komory silnika :? no chyba to oczywiste ,ze nie :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 14 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2010 tylko ten stozek :| chociaz jak tam jest ponad 300KM to moze ma sens :roll: Trzeba by sobie odpowiedzieć na pytanie, czy wogóle ma sens zasysanie ciepłego powietrza z komory silnika :? no chyba to oczywiste ,ze nie :wink: Jasne, ja tak bardziej retorycznie :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Juras K Opublikowano 16 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2010 Sierak :arrow: PW i daj jakieś foty :!: -- 16 gru 2010, o 16:32 -- Już wiem że LGT nie mają hill- holdera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sierak Opublikowano 16 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2010 @Juras K Fot na razie nie mam ... muszę się zebrać i coś cyknąć choć obfocenie ostatniej imprezy zajęło mi chyba ponad pół roku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woyt Opublikowano 16 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2010 dołączam i ja 1 - sorcerer 2 - Sierak 3 - Juras 4 - woyt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Juras K Opublikowano 18 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2010 dołączam i ja1 - sorcerer 2 - Sierak 3 - Juras 4 - woyt Jest jeszcze ktoś :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sorcerer Opublikowano 18 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2010 to co Panowie, jest cztery bryczki więc może spocik na nartach w okresie świątecznym ? może Jaworzyna ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się