diuk Opublikowano 29 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2010 hej, szanowni forumowicze krótko i zwięźle: czy silnik, skrzynia i napędy przejdą z STI ver IV do seryjnego GT MY98 w kombiku? konkretnie z tego: http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C16270686 a jeśli nie to może z jakiegoś GC8 94-96 ? czy zawias trzeba/można/nie można przełożyć? jeśli trzeba/można czy układ kierowniczy seryjny będzie z tym współpracował? wiem, że wątków zapewne już w tym temacie było sporo, ale widmo zmiany silnika paraliżuje moje zdolności wyszukiwawcze. pozdrawiam i dzięki za rzeczowe odpowiedzi. mogą być linki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grizus Opublikowano 29 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2010 nie powinno być większego problemu ale czy jest sens ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diuk Opublikowano 29 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2010 biorąc pod uwagę czarny scenariusz - będę musiał znaleźć jakiś używany silnik (jeśli się okaże, że mojego nie opłaca się robić) do tego na pewno mam do roboty sprzęgło. a skoro mam już i tak szukać silnika to czemu by nie coś mocniejszego? ale mając na uwadze piętę achillesową - seryjną skrzynię - na pewno mocniejszego silnika nie przełożę bez skrzyni no i napędów zaprojektowanych pod większe momenty skręcające. przy okazji - podobno lepsza (mocniejsza skrzynia) no i szpera z przodu, gdzie w gietku szpery przedniej brak. według mnie silnik, skrzynia i napędy to komplet, który trzeba przekładać albo cały, albo nic z tych rzeczy. czy dobrze rozumuję? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cysztof Opublikowano 29 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2010 jak kupisz to auto to biore lampy tyl 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grizus Opublikowano 29 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2010 no w sumie dobrze ja do swojego Type-r przełożyłem też komplet silnik skrzynia dyfer z new age, tak więc dobrze rozumujesz hmm ale może właśnie warto pomyśleć o 6mt i silnik z new age eh wiem wiem koszta większe ale ja bym się bał takiego STI z 98 roku ale to może dlatego że jak ja takiego kupiłem to po 1,5 miesiąca silnik mi odmówił posłuszeństwa mimo że nic na to nie wskazywało eh po prostu one są katowane no co tu dużo mówić . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 29 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2010 tak wszystko będzie pasować,ale pamiętaj że twój model to GT a tu masz WRX STI JDM więc nawet po przekładce jeśli zmienisz tylko silnik,skrzynię,dyfer to twoje auto dalej będzie jeżdzić jak GT a nie jak STI,Jeśli kupisz cały samochód i chciałbyś potem odzyskać trochę kasy na sprzedaży części to ja rezerwuję grill,dzięki i pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 29 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2010 kwestia komputera, rzecz jasna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diuk Opublikowano 29 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2010 rozumiem, że żeby to jeździło jak STI musiałbym przełożyć zawias z piastami, kołami i hamulcami i skombinować skądś krótszą przekładnię kierowniczą? czy zawias jest się w stanie przełożyć? punkty mocowań wahaczy, amortyzatorów i stabilizatorów poprzecznych mogą się różnić? komputer oczywiście domyślnie przekładam razem z silnikiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 29 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2010 punkty mocowań wahaczy, amortyzatorów i stabilizatorów poprzecznych mogą się różnić? Budy GC, bez względu na to czy to 1.6, 1.8 2.0 GT, STi czy RA są takie same. Więc wszystko będzie pasowało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diuk Opublikowano 29 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2010 Budy GC, bez względu na to czy to 1.6, 1.8 2.0 GT, STi czy RA są takie same. Więc wszystko będzie pasowało dzięki adaś, a jakieś różnice sedan/kombi? -- 29 lis 2010, o 23:34 -- pomijając te oczywiste różnice rzucające się w oczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 29 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2010 tak wszystko będzie pasować,ale pamiętaj że twój model to GT a tu masz WRX STI JDM więc nawet po przekładce jeśli zmienisz tylko silnik,skrzynię,dyfer to twoje auto dalej będzie jeżdzić jak GT a nie jak STI moglbys rozwinac te mysl? jakie sa jeszcze kluczowe roznice miedzy GT a WRX STI oprocz silnika, skrzyni i reszty napedow? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 29 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2010 a jakieś różnice sedan/kombi? chyba górne mocowania tylnych amortyzatorów, ale nie jestem pewien na 100% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 29 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2010 Zawias w gc8 sti jest w sumie praktycznie chyba taki sam jak w gt - nie liczac aluminiowych wahaczy, zapewne innych seryjnie amortyzatorow (jakby to mialo znaczenie po minimum 10 latach ) Takze nie dramatyzowalbym - jedno co warto zmienic w my98 GT to hamulce, zwlaszcza przednie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 30 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2010 jak już wyżej wspomniano wahacze,zawias (będzie pasował do kombi),komp i należy pamietać że JDM-y w którymś roczniku wymagaja mapowania na mniej oktanowe paliwo,(tu chyba AMI wystąpi do tablicy ) ,no i fajny gadżet w postaci składanych elekt. lusterek :roll:,ja bym brał całe auto ze względu że sam se wszystko spokojnie i bez łoma wymontujesz a resztę części sprzedał bym na zminimalizowanie kosztów,np;gril mi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 30 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2010 Ale w Polsce problemu z paliwem za bardzo nie ma, wiec nie ma sie co trzepac. A bedzie potrzeba,to sobie najwyzej uzytkownik potem remap moze zrobic, jak mu zabraknie "kuniow" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się