krawwwcu Opublikowano 16 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 witam mam dosyc dziwny problem ze sprzeglem ,pedal robi sie miekki po zmianach biegow przy wysokich obrotach a nawet nie tyle co po zmianach a po samej jezdzie przy wysokich obrotach a potem doslownie po 10 sekundach jazdy na niskich obrotach wszystko wraca do normy .to samo dzieje sie rownierz gdy na postoju wkrece go na 6000obr potrzymam tak pare sekund wciskam sprzeglo i jest miekkie potem silnik pokreci sie chwile na wolnych obrotach i pedal robi sie taki jak powinien . sprzeglo wymienione jakies dwa miesiace temu na exedy i aluminiowe kolo zam fidanza,wymienilem rowniez plyn.obserwowalem rowniez silownik przy sprzegle kiedy ktos inny naciskal sprzeglo po uprzednim wkreceniu silnika na wysokie obroty i silownik mimo tego ze pedal jest mieki porusza sie w pelnym zakresie,a podczas zmian biegow kiedy pedal jest miekki biegi wchodza dobrze .czy to mozliwe zeby cos sie dzialo z dociskiem pod wplywem wysokich obrotow??????????????gdy pedal jest mieki podczas zmian biegow sprzeglo wcale sie nie slizga .jakies pomysly Panowie ,ja podejzewam ze cos jest nie tak z dociskiem ,co jest dziwne bo on jest nowy,najgorsze jest to ze mi sie po prostu nie chce wyjmowac tej skrzyni po raz trzeci w tym roku :) myslalem zeby wymienic obydwa silowniki od sprzegla zeby sie upewnic czy to nie to .doradzcie cos Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buras Opublikowano 16 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 mam dokładnie to samo u siebie siłownik wymieniony ,płyn i dalej dupa .objaw wkurzający ,o przy normalnej jeżdzie nie występuje a jak człek chce podeptać to sprzęgło zdycha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ariel Opublikowano 16 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 to jeszcze z 10 000k i sprzęgło wam padnie, miałem to samo i niestety innej opcji niż wymiana nie ma :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buras Opublikowano 16 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 co było przyczyną u ciebie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ariel Opublikowano 16 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 sprzęgło się po prostu kończyło i pedał nie odbijał :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buras Opublikowano 16 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 rozumiem ,że używane mogło paść ,ale nowe :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the.wolf Opublikowano 16 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 mam to samo jak poganiam to miekkie sprzeglo sie robi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buras Opublikowano 16 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 to hyba taka "hydrozagatka" z tymi sprzęgłami w subaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 16 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 tez tak mialem, ale ustalo jak wyjalem i wsadzilem skrzynie, przy jakiejs innej okazji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buras Opublikowano 16 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 ja dzisiaj odbieram swojego ,też miał sciąganą skrzynie ,może sie samo wyleczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ariel Opublikowano 16 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 rozumiem ,że używane mogło paść ,ale nowe :shock: Wiem że na Exedy było już na forum kilka reklamacji docisków, może masz źle zamontowane ? :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krawwwcu Opublikowano 16 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 rozumiem ,że używane mogło paść ,ale nowe :shock: Wiem że na Exedy było już na forum kilka reklamacji docisków, może masz źle zamontowane ? :roll: a jak mozna zle zamontowac docisk ?odwrotnie sie go nie przykreci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RTR Opublikowano 16 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 Ja mam tak po dlugiej jezdzie w korkach :/ systematycznie pedal robi sie jakis dziwny a raz nawet sam nie wracal do konca tylko musialem stopa go odciagac. Co dziwne sprzeglo dziala nie slizga sie nie pali czy co tam moze jeszcze sie z nim robic Wiem ze przed zakupem zostalo wymieniane sprzeglo wlasnie na Exedy. Niedawno wymienialem plyn wraz z przewodem do wysprzeglika i mialem problem z odpowietrzeniem. Musialem reka "wpychac" wysprzeglik bo pedal poprostu zostawal w podlodze. Ale w przeciwienstwie do kolegow jak mi sie cos takiego robi i znajde "luke" na ulicy zeby pojechac szybciej to problem ustaje. Tak jakby wysprzeglik sie schlodzil i zaczal dzialac dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krawwwcu Opublikowano 17 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2010 Ja mam tak po dlugiej jezdzie w korkach :/ systematycznie pedal robi sie jakis dziwny a raz nawet sam nie wracal do konca tylko musialem stopa go odciagac. Co dziwne sprzeglo dziala nie slizga sie nie pali czy co tam moze jeszcze sie z nim robic Wiem ze przed zakupem zostalo wymieniane sprzeglo wlasnie na Exedy. Niedawno wymienialem plyn wraz z przewodem do wysprzeglika i mialem problem z odpowietrzeniem. Musialem reka "wpychac" wysprzeglik bo pedal poprostu zostawal w podlodze.Ale w przeciwienstwie do kolegow jak mi sie cos takiego robi i znajde "luke" na ulicy zeby pojechac szybciej to problem ustaje. Tak jakby wysprzeglik sie schlodzil i zaczal dzialac dobrze. w twoim aucie wyglada mi to na zuzyte silowniki ktore nie sa juz odporne na cieplo w komoze silnika ,u mnie problem zwiazany jest z wysokimi obrotami.wyglada na to ze moj docisk nie lubi sie szybko krecic :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ariel Opublikowano 17 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2010 a jak mozna zle zamontowac docisk ?odwrotnie sie go nie przykreci był miesiąc temu nawet taki wątek, ale firma która to montowała pozytywnie rozpatrzyła reklamację. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieski708 Opublikowano 17 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2010 Ostatnio sprzęgła exedy to kopa teraz robia na ilośc nie jakoś. Do podkreconego nissana kupione było nowe sprzęgło exedy (nie już pamiętam modelu), coś od początku było nie tak, ale myśleliśmy że może TTTM kilka dni później ścieło nity na tarczy :shock: RTR jak sprzegło nie wraca to trzeba raczej odpowietrzyc - prawdopodobnie masz gdzieś coś zapchane. Trzeba wykręcic wysprzegliki ręcznie go odpowietrzyc bez uzywania zbiorniczka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RTR Opublikowano 17 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2010 RTR jak sprzegło nie wraca to trzeba raczej odpowietrzyc - prawdopodobnie masz gdzieś coś zapchane. Trzeba wykręcic wysprzegliki ręcznie go odpowietrzyc bez uzywania zbiorniczka. Ja na poczatku myslalem ze mi puchnie przewod wiec go wymienilem na przewod w metalowym oplocie ale jak sie rozgrzal to dalej to bylo. Jesli chodzi o odpowietrzenie to zluzylem 0,5l plynu hamulcowego i wszystko wygladalo poprawnie. Tylko niewiem czy ja to dobrze robilem bo odpowietrzalem na poczatku pompe potem wysprzeglik potem znowu pompe i na koncu wysprzeglik. A nie bylo poprostu lepiej szybciej jak bym kupil zestaw naprawczy do wysprzeglika?? Chyba nie powinien byc drogi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motorajdy Opublikowano 17 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2010 miałem podobną przypadłośc w wswoim gt po założeniu skrzyni 6mt objawy były podobne, ząłożyłem mocną sprężyne na łąpce sprzęgła (powrotną) bo wczesniej w 5 MT nie było problem sie rozwiązał pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RTR Opublikowano 17 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2010 miałem podobną przypadłośc w wswoim gt po założeniu skrzyni 6mt objawy były podobne, ząłożyłem mocną sprężyne na łąpce sprzęgła (powrotną) bo wczesniej w 5 MT nie byłoproblem sie rozwiązał pozdrawiam U mnie jest sprezyna ale za swierzo nie wygladala wiec jak bede juz robil go to i ja zmnienie na nowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plech Opublikowano 20 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 Stary temat ale dodam od siebie dla potomnych. Miałem to samo. A dokładnie sprzeglo wpladalo w podloge jak sie troche w korkach postalo i znowu dzialalo w miare dobrze jak sie schlodzilo. Zauwazylem to jak jechalem na swoj wlasny slub wiec troche bylem zmartwiony ze nie dojade Ostatecznie przyczyna zostala odnaleziona przez mojego mechanika i okazalo sie ze sa to takie male gumki, uszczelki ktore siedza w wysprzegliku. Z tego co pamietam to 2 sztuki po 10zl i problem raz na zawsze oddalil sie. Jak by ktos potrzebowal namiary na mechanika to dam info. pozdrawiam plech Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DeNavarro Opublikowano 21 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2011 Ja mam tak po dlugiej jezdzie w korkach :/ systematycznie pedal robi sie jakis dziwny a raz nawet sam nie wracal do konca tylko musialem stopa go odciagac. Co dziwne sprzeglo dziala nie slizga sie nie pali czy co tam moze jeszcze sie z nim robic Wiem ze przed zakupem zostalo wymieniane sprzeglo wlasnie na Exedy. Niedawno wymienialem plyn wraz z przewodem do wysprzeglika i mialem problem z odpowietrzeniem. Musialem reka "wpychac" wysprzeglik bo pedal poprostu zostawal w podlodze.Ale w przeciwienstwie do kolegow jak mi sie cos takiego robi i znajde "luke" na ulicy zeby pojechac szybciej to problem ustaje. Tak jakby wysprzeglik sie schlodzil i zaczal dzialac dobrze. Do wymiany uszczelniacze pompy sprzęgła albo wysprzęglika. Wymyśliłem taki sposób na sprawdzenie co padło (przy takich jak wyżej objawach): na zimnym silniku podgrzewa się opalarką wysprzęglik - sprawdza pedał sprzęgła, później pompę - znowu sprawdza pedał sprzęgła. Prymitywna metoda ale skuteczna. U mnie pedał miękł przy podgrzaniu wysprzęglika. Druga sprawa to problem z odpowietrzeniem wysprzęglika w gteku - odpowietrznik jest niżej niż powinien i powietrze może pozostać pod tłoczkiem. Ja dlatego wymieniłem na inny wysprzęglik taki jak na zdjęciu poniżej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the.wolf Opublikowano 21 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2011 od czego ten wysprzęglnik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 21 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2011 Miałem to samo, albo wysprzęglik albo pompa., Wysprzęglik i sprzęgło wymienione, na chwilę pomogło ale pompę też muszę zrobić bo jeszcze nie jest cudnie. Inna sprawa że trzeba dobrze odpowietrzyć, dwie osoby do tego są wskazane bo trzeba pompować ręką, noga wysiada :wink: od czego ten wysprzęglnik? w sensie modelu? Ja mam własnie taki w GTku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DeNavarro Opublikowano 21 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2011 W GTku był raczej taki (przynajmniej u mnie a mam auto prawie z końcówki produkcji)- odpowietrznik z tyłu. Ten ze zdjęcia, który ma zmienione miejsce odpowietrznika(na górze) jest od: Subaru Impreza, Legacy 2.0WRX Turbo/STi, 3.0 12.00-. Widać na zdjęciach różnicę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 21 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2011 Rożnica w odpowietrzaniu nie ma znaczenia, mocowanie się liczy (przynamniej u mnie nie było różnicy) Najważniejsze żeby cały układ dobrze przepłukać, u mnie zeszło ok 0,5l płynu na samo płukanie. Co do odpowietrzania to ważne żeby: 1. odkręcić odpowietrznik 2. wcisnąć pedał sprzęgła do końca 3. zakręcić odpowietrznik 4. i ręką odciągnąć pedał sprzęgła i tak ze 20-30 razy Pilnować żeby w zbiorniczku pompy sprzęgła był ciągle świeży płyn :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się