Nie mam bladego pojęcia.
Co oznacza, że wysprzęglik nie działał prawidłowo?
To jest przecież prosty tłoczek poruszający się w cylindrze - na czym polega nieprawidłowość działania?
Żaden problem z wymianą uszczelniacza. Gorzej z odpowietrzeniem układu. W geteku do 99r był taki wysprzęglik, że trzeba się potrudzić, by go dobrze odpowietrzyć - odpowietrznik nie jest w jego najwyższym punkcie i dlatego może zostać w środku układu powietrze.
I to jest jedyny powód dla którego można ewentualnie kupić nowy wysprzęglik - ale nie od geteka ale WRX'a z 2000roku (ten ma odpowietrznik w innym miejscu).
Oryginalny wysprzęglik odpowietrzyłem dobrze dopiero wtedy, jak go na czas odpowietrzania przykręciłem "odwrotnie" - przewodem w kierunku łapy, na którą naciska.
Po odpowietrzeniu przykręcasz już prawidłowo.
Niestety, tak jak u mnie, może się okazać, że to pompa sprzęgła jest uszkodzona. Dlatego sugerowałem to, co powyżej.