Jump to content

DeNavarro

Użytkownik
  • Content Count

    73
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralny

About DeNavarro

  • Rank
    ..:: Swojak ::..
  • Birthday 11/21/1972

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Nadarzyn
  • Auto
    Yamaha Fazer S2, KIA Sportage III 2.0 oraz ProCeed,
  1. Nie mam bladego pojęcia. Co oznacza, że wysprzęglik nie działał prawidłowo? To jest przecież prosty tłoczek poruszający się w cylindrze - na czym polega nieprawidłowość działania? Żaden problem z wymianą uszczelniacza. Gorzej z odpowietrzeniem układu. W geteku do 99r był taki wysprzęglik, że trzeba się potrudzić, by go dobrze odpowietrzyć - odpowietrznik nie jest w jego najwyższym punkcie i dlatego może zostać w środku układu powietrze. I to jest jedyny powód dla którego można ewentualnie kupić nowy wysprzęglik - ale nie od geteka ale WRX'a z 2000roku (ten ma odpowietrznik w innym
  2. Uszczelniacz kosztuje ok. 12 zł. Sama wymiana uszczelniacza to maks 5 minut pracy. Poza tym nic w wysprzęgliku się nie zużywa. Więc po co przepłacać 188zł?
  3. Wymiana płynu nic nie daje. Proponuję wymienić od razu uszczelniacze w wysprzęgliku i pompie sprzęgła (łącznie 3 sztuki). Jedna robota, koszt praktycznie ten sam a na 100% później będzie działało.
  4. Niestety nie wiem U mnie działa poprawnie, ale ja mam MY99'.
  5. gniazdo jest po lewej od kierownicy, na dole plastiku. Program to np. wymienony już ecuexplorer.
  6. Na zdjęciu wygląda, że zrobiono ładnie.
  7. Ok, właśnie zakupiłem. Dzięki za pomoc.
  8. A czy są jakieś wersje kabla VAG czy wystarczy kupić jakikolwiek? Możecie coś doradzić, jakiś link do aukcji?
  9. Było już (dość dawno temu) kilka razy ale nie znalazłem odpowiedzi, czy po kablu ELM 327 do diagnostyki aut w standardzie OBD2 da się połączyć z ECU przy pomocy EcuExplorera? Kupiłem sobie taki kabel do innego, nowego auta i próbowałem połączyć się z gtekiem - niestety bez efektu. Wiem, że w moim modelu jest zastosowany protokół SSM a nie OBD2 i może to nie współpracować ze sobą ale może ktoś próbował z powodzeniem takiego mixu?
  10. I sprawdziłem w instrukcji - mam AG z funkcją peak i warning. Wyłącznie zmiana koloru podświetlenia biały na inny, w moim przypadku zielony. Nie ma przyciemniania, niestety. Pozostaje jedynie przyciemnienie szybki lub przyzwyczajenie się. Ja też podłączyłem pod bright - nareszcie się do czegoś przydał
  11. Ja próbowałem - bez totalnej demolki wskaźnika nie da się. Podświetlenie jest diodowe, należałoby rozebrać nierozbieralny wskaźnik i zamienić diody na żarówki lub przyciemnić te co są. Niestety wskaźnik wtedy nie byłby już chyba taki ładny...
  12. Gość patrzy na drogę wogóle? To już jest wiejski tuning... :wink:
  13. Niejaki Dabtuner to m.in. rozprowadza i na allegroszu i w sieci. Ja u niego kupowałem.
  14. Kupiłem AG i zero problemów. Wartości prawidłowo pokazują, co do jakości nie mam większych zastrzeżeń. Nic się nie popsuło, mogę polecić. Po co przepłacać?
×
×
  • Create New...