pawulonik Opublikowano 5 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 Witam wszystkich Od niedawna stałem się szczęśliwym posiadaczem imprezy 2.0 gx z 2004 r kombi autko super ale mam problem z centralnym. Przeczytałem wszystkie wątki na forum odnośnie centralnego i nie znalazłem odpowiedzi. Centralny działa z przycisku na drzwiach od wewnątrz ale z pilota głucho. znalazłem na forum instrukcje do kodowania kluczyka ale to nic nie dało, pewnie dlatego ze angielski znam marnie a i kluczyk mam jakiś inny niż te tam podane. Mój kluczyk jest od razu z przyciskami do otwierania. Bezpieczniki wszystkie ok, rozebrałem pół deski i wszystko podpięte do przekaźników. Proszę o pomoc i pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 5 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 A bateria ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawulonik Opublikowano 5 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 bateria nowa, i dodam jeszcze jedno w moim modelu chyba niema alarmu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 5 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 kiedyś walczyłem z tym samym w imprezie 2005,i ni cholery nic nie wymyśliliśmy,kluczyk nie działał i koniec.Skończyło się że klijent kupił sterownik centralnego wraz z pilotem w który montowało się oryginalny kluczyk z imo;był trochę dużawy ale dla klijenta lepszy niż osobny breloczek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawulonik Opublikowano 7 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 czyli jak padło to już kaplica?, Z tego co wyczytałem to na forum był poruszany już nieraz ten wątek jednak rozwiązania nigdzie nie znalazłem. A jak sprawdzić czy kluczyk wysyła sygnał?, z podczerwienią niema problemu wystarczy aparat w telefonie żeby to sprawdzić, a jak jest z radiowym pilotem?. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andremil Opublikowano 8 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2010 eeeee To ja się przyłącze, bo właśnie wymieniłem baterię w kluczyku i widzę, że już mi nie działa :?, czy to jakiś "myk" jest z tymi nadajnikami ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Igi_666 Opublikowano 8 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2010 eeeeeTo ja się przyłącze, bo właśnie wymieniłem baterię w kluczyku i widzę, że już mi nie działa :?, czy to jakiś "myk" jest z tymi nadajnikami ?? A czy centralny z pilotem jest seryjny czy nie? To samo pytanie do pawulonik. Jeśli mamy nie seryjny to najprawdopodobniej trzeba się dobrać do centralki i na niej gdzieś powinien być guziczek. I za jego pomocą trzeba zaprogramować pilota na nowo. Wciskamy guzik w centralce i jednocześnie w pilocie i czekamy, aż zasygnalizuje nas jakoś. Jeżeli po kilku sekundach nic się nie dzieje to jest problem z centralką lub pilotem. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andremil Opublikowano 8 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2010 Igi_666, od nowości mam ten sam kluczyk :wink: - czyli seryjny - dziwi mnie, że przed wymianą działał jeszcze - chociaż z baaaaardzo bliska. Rzadko go używałem, gdyż to mam alarm (nie fabryczny co prawda) a do niego oddzielny nadajnik. Ale spróbuje - może się uda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawulonik Opublikowano 8 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2010 Centralny jest oryginalny w oryginalnym kluczyku. I tak jak podejrzewałem od niego trzeba zacząć. byłem dziś z nim u znajomego elektronika i stwierdził że ten kluczyk nie nadaje żadnego sygnału. To oczywiście nie rozwiązuje problemu ale wiadomo od czego zacząć, trzeba przelutowć płytkę gorącym powietrzem bo mógł sie zrobić zimny lut i zobaczymy jaki będzie efekt. Jak coś będę wiedział więcej to wam zapodam. -- Pn lis 08, 2010 8:03 pm -- Andremil a powiedz mi czy przed wymianą baterii pilot ci działał? jak pilot jest przez jakiś czas bez baterii lub bateria jest bardzo słaba to potrafi się rozkodować. Wtedy musisz zastosować procedury kodowania pilota, jest tu na forum ale mi sie nie przydało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andremil Opublikowano 8 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2010 pawulonik, jak pisałem, pilot (znaczy kluczyk) działał przed wymianą baterii - no może się rzeczywiście rozkodował - bo baterii w nie miał ze 2 godziny - zanim nie kupiłem nowej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawulonik Opublikowano 9 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2010 Andremil Idź ze swoim kluczykiem do elektronika niech sprawdzi czy w ogóle sygnał wysyła niema co gdybać. Mój jak milczał tak milczy. Naprawiam samochody od 15 lat mam własny warsztacik i wiem już ze jak czegoś sie samemu nie zrobi, to pomocy z nikąd w trudnych sprawach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qba25 Opublikowano 9 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2010 Witam wszystkichOd niedawna stałem się szczęśliwym posiadaczem imprezy 2.0 gx z 2004 r kombi autko super ale mam problem z centralnym. Przeczytałem wszystkie wątki na forum odnośnie centralnego i nie znalazłem odpowiedzi. Centralny działa z przycisku na drzwiach od wewnątrz ale z pilota głucho. znalazłem na forum instrukcje do kodowania kluczyka ale to nic nie dało, pewnie dlatego ze angielski znam marnie a i kluczyk mam jakiś inny niż te tam podane. Mój kluczyk jest od razu z przyciskami do otwierania. Bezpieczniki wszystkie ok, rozebrałem pół deski i wszystko podpięte do przekaźników. Proszę o pomoc i pozdrawiam. Już przerabialiśmy ten problem, rozwiązanie podał mizoo na "kresce". Całą procedurę zacznij od punktu 6 - u mnie "nadgorliwcy" w warsztacie widząc rozłączone wtyczki, połączyli je i central przestał działać z pilota...: Rejestracja pilota: - Maksimum do trzech pilotow może być zarejestrowanych dla każdego samochodu - Kazdy nowy kluczyk musisz zarejestrowac w immobilizerze 1) Usun plastikowa oslone przy przednim slupku po stronie kierowcy, nastepnie polacz wtyczke "rejestratora" (taka biała kostka, powinna być rozłączona - patrz punkt 6) 2) Przycisnij przelacznik zamka drzwi w pozycje 'otwarte'. 3) W czasie trzymania przycisku otwierania zamka drzwi (na drzwiach) nacisnij dwa razy jakikolwiek przycisk na pilocie w celu jego rejestracji. 4) Zamek drzwi automatycznie otworzy sie i zamknie. To bedzie oznaczalo zakonczenie rejestracji pierwszego pilota. 5) Jesli chcesz zarejestrowac kolejne piloty wykonaj z powrotem kroki 3 i 4. 6) Rozlacz wtyczke "rejestratora" po tym jak skonczysz rejestrowac piloty. Po tym sprawdz czy dziala zdalna operacja zamka. Dopoki wtyczka bedzie zlaczona centralny z pilota dzialac nie bedzie. *Wtyczki* Tak, te dwie rozlaczone, biale wtyczki to wlasnie "registration connectors". Na tej stronce, masz opis subarowych kluczy: http://www.cars101.com/subaru/keyless.h ... %20remotes Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawulonik Opublikowano 11 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2010 Qba25 dziekuje za profesjonalny post jutro zerkna tam jeszcze raz ale z tego co pamietam niema tam zadnej rozłączonej białej wtyczki. Natomiast jest rozłaczona zielona wtyczka (taki konektor jedno przewodowy) po jego podpięciu auto wariowało tj. zapalił sie check engine na zegarach i wariowała mi klima (wentylatory i nawiewy). Jutro poszukam białej kostki. Czy te subarowe klucze są mi potrzebne widziałem już to i po angielsku niewiele łapie z tego. pozdrawiam i dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PR7EMEK Opublikowano 16 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2012 Pora odgrzać kotleta Jako nowy szczęśliwy posiadacz WRX'a '01 chciałbym zmusić centralny do działania z pilota/kluczyka. Wygląda jak ostatni z podanego linka czyli "Non US spec Forester remote" i... nie działa. Znalazłem wtyczkę z pkt. 1, 6. Za to pojawia się mały problem - u mnie na drzwiach nie ma przycisku odpowiedzialnego za zamykanie zamków, jest tylko blokada elektrycznych szyb. Teraz pytanie - czy wystarczy dołożyć przycisk? Czy odpowiednia wtyczka jest ukryta gdzieś w drzwiach (jak ściągnąłem ten panel ze sterowaniem szybami, to było w miejscu brakującego przycisku gniazdo/złącze, ale nie było wtyczki, którą można by tam podłączyć)? Czy jest inny sposób sparowania kluczyka z centralką (ten opisany w instrukcji, a zaczynający się od "10 razy przekręć kluczyk" nie działa)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dareckiislandia Opublikowano 18 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2012 Mi tez centralny z pilota nie działał w moim przypadku zdemontowałem plastiki w progach z lewej i prawej i wypielem kable z obu stron i działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PR7EMEK Opublikowano 18 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2012 zdemontowałem plastiki w progach z lewej i prawej i wypielem kable z obu stron to takie białe złącze jest też po stronie pasażera? hmm... muszę sprawdzić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qba25 Opublikowano 18 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2012 Heiner, chodzi o ten "cypelek" przy klamce, którym możesz od środka otworzyć bądź zamknąć drzwi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PR7EMEK Opublikowano 18 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2012 Więc już działa i teraz powiem jak to zrobiłem: 1. Demontujemy plastikowe nakładki na progach po obu stronach (większą zapinkę wykręcamy, z mniejszej wyciągamy "grzybek", wzdłuż progu są 3 zaczepy, które wyciągamy "do góry") 2. Po stronie kierowcy łączymy białe (biały, lekko przeźroczysty) złącze 1-pinowe (u mnie było rozłączone) 3. Po stronie pasażera rozłączamy zielone złącze 1-pinowe (u mnie było połączone) 4. Zamykamy wszystkie drzwi (przy otwartych nic się nie działo) 5. Będąc w aucie (ja stałem na zewnątrz) wciskamy kilka razy szybko przycisk na kluczyku (powinny wystarczyć 2 naciśnięcia), aż usłyszymy jak centralny się zamyka i otwiera (światła nie zapalają się) 6. Rozłączamy białe złącze po stronie kierowcy (zielone zostawiamy rozłączone) i gotowe Teraz cieszę się centralnym zamkiem z pilota na kluczyku. Po otwarciu automatycznie zapala się światło w środku auta. Przy zamykaniu i otwieraniu samochód błyska awaryjnymi. Myślę, że pkt.5 można powtórzyć dla wszystkich pilotów, które posiadamy - ja zaprogramowałem na razie tylko jeden No i należą się pomuki, niech tylko poszukam na forum jak je podarować -- N mar 18, 2012 9:13 pm -- Heiner, chodzi o ten "cypelek" przy klamce, którym możesz od środka otworzyć bądź zamknąć drzwi. U mnie kluczowa była zielona kostka, a "cypelka" nawet nie dotykałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 18 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2012 Spytam sie tutaj. Nie wie ktos czy mozna bez problemu dorobic kluczyk do alarmu? I nie zna ktos firmy ktora tym sie zajmuje w malopolsce? Mam jeden pilot i auto zamykane na pilota i bez pilota nie odpale go gdyz alarm blokuje rozruch samochodu. Poprosze o namiary. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dareckiislandia Opublikowano 18 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2012 To są wsuwki jedno piniowe czasem sa wpięte czasem muszą być wypięte to zależy, szukajcie ich po ściągnięciu tych plastików w progach nie w słupkach od drzwi po stronie pasażera jeden jest zaraz za bezpiecznikami od papy paliwa cienki kabelek. Mam nadzieje ze pomogłem . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PR7EMEK Opublikowano 19 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 Mam nadzieje ze pomogłem No ba... to dzięki Tobie ożywiłem centralny Teraz tylko próbuje rozgryźć "pomuki" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qba25 Opublikowano 19 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 Heiner, Nie dasz pomukow, bo to nie Twój temat. Ważne, ze Tobie pomogliśmy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dareckiislandia Opublikowano 19 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 Mam nadzieje ze pomogłem No ba... to dzięki Tobie ożywiłem centralny Teraz tylko próbuje rozgryźć "pomuki" Super Ja nie miałem tak lekko musiałem sam dojść jak to naprawić i teraz wam pomagam hehe . Mogę w aso pracować hahahahhaha . I co to za elektryk co mówił ze pilot nie wysyła sygnału . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PR7EMEK Opublikowano 20 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 Hmm... wczoraj chciałem zaprogramować drugi kluczyk i oba przestały działać. Dzięki temu dowiedziałem się, że: - zielone wtyczki po stronie pasażera nie mają nic wspólnego z centralnym zamkiem. - w moim Subaru Impreza WRX 2.0Turbo 218KM MY2001 sprowadzonym z Niemiec jest centralny firmy Alpha Corp. bez alarmu. - programowanie jest prostsze niż budowa cepa, tzn. łączymy białą wtyczkę po stronie kierowcy i naciskamy dowolny przycisk na kluczyku 2x i... tyle, po zaprogramowaniu rozłączamy wtyczkę. Nie ma znaczenia otwarcie drzwi, zapłon, itp. jak nie działa patrz poniżej - kluczyki mają swoje humory, tzn. kluczyk nie chciał się programować, ale po rozkręceniu, wyjęciu i włożeniu baterii załapał od razu i padł po 10min. W wolnej chwili spróbuje go przelutować, dam też nową baterię, zobaczymy. Mam jeden pilot i auto zamykane na pilota i bez pilota nie odpale go gdyz alarm blokuje rozruch samochodu. w manual'u jest opisane, że trzeba 3 lub 5 razy (chyba w zależności od modelu auta) przekręcić kluczyk między LOCK, a ON, żeby rozbroić alarm jak się nie ma pilota. UPDATE: - po dolutowaniu baterii do płytki drukowanej kluczyka działa bezproblemowo, drugi ma włożoną baterię CR1632 (grubsza w stosunku do serii i też działa) - jak chciałem doprogramować pojedynczy kluczyk, to drugi przestawał działać - musiałem programować oba jednocześnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 20 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 trzeba 3 lub 5 razy (chyba w zależności od modelu auta) przekręcić kluczyk między LOCK, a ON, żeby rozbroić alarm jak się nie ma pilota wiecie ,w jakich latach tak było? pewnie dotyczyło innych modeli subaru. pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się