Skocz do zawartości

Chciałbym STI


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

przestancie macic koledze w glowie :P

imho w jego przypadku (tj. brak zadeklarowanej checi do upalania :mrgreen: ) jak najbardziej wystarczy szybki dupowoz - WRX :D

 

sunnychris, kupujac WRX'a musialbys sobie przysiac, ze nie bedziesz nic modzil, bo to bedzie bajka bez konca... :lol:

ew. wymysl liste "budzetowych" mod'ow, ktore chcialbys porobic (np. jakis glosniejszy wydech, inne felgi, etc.) i trzymaj sie tego :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 62
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
tylko GT dzisiaj to w najlepszy wypadku 10 latnie auto :roll: Nie wiem czy mam ochote czekać długie miesiące na trafienie tego jedynego ( sprawnego, niebitego itp )

nie ma 10letnich Imprez nie bitych :twisted: nawet moja GT'99 z symbolicznym przebiegiem 92tys km (kupiłem jak miała 82) miała drobne przygody. ważne jest kupić auto pewne w sensie, wiesz co było, a nie łudzić się, że igła, a potem się rozczarować, że było trafione. jak nie jest z trzech aut, a dobrze zrobione, to nie ma czym się martwić. większe trupy ludzie kupują i nie wiedzą, że np. był to golas Golf 5 z Anglii (RHD), wersja SDi, a w Polsce jeździ jako EU 2.0TDi na full opcji ;)

 

temat modów to temat rzeka - zawsze jest coś do dokupienia, poprawienia, a w przypadku WRX'a pewne rzeczy wychodzą naturalnie, bo zaczynasz się przyzwyczajać i wiedzieć więcej, czego brakuje do STi ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na plan byl taki :

- zakup + zestaw startowy ( plyny, paski itp )

w zaleznosci ile by poszlo na zestaw startowy za "reszte"

- felgi w razie potrzeby

- wydech

- strojenie kompa pod to jesli bedzie taka potrzeba

- jakiej bajery typu turbo timer, liczniki w slupek i moze jakies inne gadzety

i wsio :-)

 

Napewno autem nie bede bral udzialu w zawodach... z braku czasu. W polsce w roku spedzam 10-15 tygodni z czego napewno 2 tygodnie uciekna na urlop. Pewnie predzej czy pozniej udam sie na jakis tor i bede probowal sil... moze jakies SJS... nie wiem :-).

Auta napewno nie kupuje dla jego osiągów... umówmy sie osiągi jakie mialem w GT i jakie sa w WRX nie rozkladaja na lopatki wszystkich aut. Chodzi bardziej o magiczny wspolczynnik X : dzwiek, wyglad, marka... sam do konca nie wiem co to jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na plan byl taki :

- zakup + zestaw startowy ( plyny, paski itp )

w zaleznosci ile by poszlo na zestaw startowy za "reszte"

- felgi w razie potrzeby

- wydech

- strojenie kompa pod to jesli bedzie taka potrzeba

- jakiej bajery typu turbo timer, liczniki w slupek i moze jakies inne gadzety

i wsio :-)

 

Napewno autem nie bede bral udzialu w zawodach... z braku czasu. W polsce w roku spedzam 10-15 tygodni z czego napewno 2 tygodnie uciekna na urlop. Pewnie predzej czy pozniej udam sie na jakis tor i bede probowal sil... moze jakies SJS... nie wiem :-).

Auta napewno nie kupuje dla jego osiągów... umówmy sie osiągi jakie mialem w GT i jakie sa w WRX nie rozkladaja na lopatki wszystkich aut. Chodzi bardziej o magiczny wspolczynnik X : dzwiek, wyglad, marka... sam do konca nie wiem co to jest.

Mnie to wszystko wygląda na wurxa... :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://moto.allegro.pl/subaru-impreza-wrx-280-km-stan-perfekcyjny-i1277865042.html

co prawda MY01 ale wizualnie robi wrażenie... ;-) drugi koniec polski dla mnie... ale moze... mieszka ktos w okolicy Nowgo Sącza żeby wrazie czego lać zimną wode na głowe ?

 

Kolega Carfit jest w Nowym Sączu z tego co wiem. Lepiej niż on to Ci nikt nie sprawdzi samochodu :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://moto.allegro.pl/subaru-impreza-wrx-280-km-stan-perfekcyjny-i1277865042.html

co prawda MY01 ale wizualnie robi wrażenie... ;-) drugi koniec polski dla mnie... ale moze... mieszka ktos w okolicy Nowgo Sącza żeby wrazie czego lać zimną wode na głowe ?

Wrażenie robi bardzo dobre, a jeżeli jest zakuty i ma 280 kucy to jeszcze lepiej :D

Dzwoń do Pana Carfita, umów się z nim i jazda po brykę :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrażenie robi bardzo dobre, a jeżeli jest zakuty i ma 280 kucy to jeszcze lepiej :D

Zakucie auta pomaga w sprzedaży czy działa niekorzystnie ?

Chodzi mi o to czy kupujący nie ma obaw, że auto mogło być żyłowane.

IMSO auta typu wrx/sti zawsze są mniej lub bardziej upalane, więc teoretycznie zakucie powinno powodować, że motor jest bardziej odporny (w sensie lepiej znosi ostrą jazdę) i dlatego pewniejszy, ale ja tylko teoretycznie... :wink:

 

BTW Jak jest rozwiązany napęd w tej maździnie wyżej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja po tych wszystkich wypowiedziach podtrzymuje swoja teorie...

jezeli ma to byc weekendowe auto itp. itd. w dodatku zamierzasz wypuscic sie kiedys na jakis TJS itp. to tylko STI...

Mialem okazje przejechac sie ostatnio WRXem z 05r. bodajze (mam nadzieje ze wlasciciel sie nie obrazi) i jak dla mnie to sie nadaje tylko i wylacznie na dupowoz-napewno nie na weekendowa zabawke do szalenstw... Powiem szczerze ze przesiadajac sie zze sluzbowozu ktory jest dyszlem do WRXa odczulem tylko i wylacznie przyjemny pomruk i troche lepsze przyspieszenie ale tez bez szalu- czy wracajac na weekend chcialbys sie przemieszczac podobnym autem jaki podrozujesz na codzien czy wolalbys jednak chamska bestia ? ??? :mrgreen::mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BTW Jak jest rozwiązany napęd w tej maździnie wyżej?

 

Dalem to auto jako propozycje gdyz uwazam ze ten MPS jest idealna alternatywa (bardzo nie doceniona :( ) mieszczaca sie pomiedzy WRX-em a beSTIą :idea:

Tak pokrotce o MPS-ie:

 

Mazda wyposażyła „6" MPS w turbodoładowany silnik o mocy 260 KM, 4-cylindrowy i o pojemności 2,3 l, oraz w dołączany napęd na wszystkie koła - z elektronicznie sterowanym sprzęgłem międzyosiowym, umieszczonym przed tylnym mechanizmem różnicowym o ograniczonym tarciu wewnętrznym. Podział momentu obrotowego między przednią i tylną oś zależy od wielu czynników (m.in. stylu jazdy, przyczepności podłoża, wielkości siły poprzecznej i kąta obrotu wokół pionowej osi auta, czyli jego uślizgu) i może zmieniać się w proporcjach od 100:0 do 50:50. Komputer decyduje o doborze jednego z trzech trybów pracy układu AWD - standardowego, sportowego i na śnieg.

Oprócz mocnego silnika, który dysponuje też sporym momentem obrotowym o maksymalnej wartości 380 Nm już przy 3000 obr/min, i napędu na wszystkie koła, Mazdę 6 MPS różnią od jej zwyklejszych wersji wzmocnione, sztywniejsze o około 50% nadwozie, utwardzone zawieszenie, większe hamulce i koła oraz nowa skrzynia biegów.

 

http://www.youtube.com/watch?v=I-Ko_aCym2w

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze uważałem, że ta wersja to właściwie jedyna alternatywa dla legasa (szczególnie spec b bądź gt), ale zdaje się, nie jest to AWD tylko 4x4, co dla mnie jest minusem, choć fajnie, że jest np. szpera z tyłu. Generalnie auto zawsze mi się podobało, a moc ma taką jak sti :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w tych autach... no umówmy się mniejsze lub większe katowanie to standard ;-) Nawet ja, a podejrzewam że jestem jednym z wolniej/przepisowo jeżdżących kierowców lubię dać w pi*&*de :oops: i koniec. Te auta po to zostały stworzone... one to lubią :twisted: GTek choć bardzo szanowany, łatwego życia nie miał 8) choć jak znam życie to co ja nazywam "katowaniem" dla niektórych z was jest niedzielno-kościołową przejażdżką :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...