Skocz do zawartości

Jak powinien wyglądać porządny magazyn motoryzacyjny?


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

Kario, inna mentalność ;) Dla Azjatów naśladowanie czegoś, co dobre, to godny cel. A jednocześnie wyrażenie szacunku dla twórców pierwowzoru. Przecież to, że Japończycy są tacy dobrzy w sprawach elektroniki i inżynierii to właśnie skutek tego, że przez dłuższy czas analizowali i kopiowali produkty europejskie. Coś jak teraz Chiny...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 61
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Ja to rozumiem. Mogliby zacząć podziwiać wnętrza europejskiej konkurencji...

BTW zauważyliście jak maska odstaje w STI przy dużych prędkościach ? Może to nie ma praktycznego znaczenia ale to po prostu jest wstyd !

To tak jakby na randkę przyszła piękna kobieta, świetnie ubrana i okazało się, ze ma brud za pazurami... mi by się odechciało...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Idealny magazyn powinien mieć regały, półki, może mieć również wózek widłowy. Musi być magazynier, lub magazynierka, kartoteka, łatwy dojazd.

Taki magazyn to już coś!

Co zaś do wyglądu! To byle by tynk ze ścian nie odpadał!

:twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Idealny magazyn powinien mieć regały, półki, może mieć również wózek widłowy. Musi być magazynier, lub magazynierka, kartoteka, łatwy dojazd.

Taki magazyn to już coś!

Co zaś do wyglądu! To byle by tynk ze ścian nie odpadał!

:twisted:

Dyzio

nie rozczarowałeś mnie :twisted: :wink:

 

-- 23 paź 2010, o 13:50 --

 

Kario, widzisz i wlasnie dlatego Ty i ja jezdzimy Legacy, a wszystkie te wiesniaki jezdza STI 8)

 

:mrgreen:;)

Hola hola Panowie, są jeszcze posiadacze forków... :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ad meritum: obejrzałem Best Motoring i jest tak jak już mówiłem wcześniej - bardzo, ale to bardzo performance-oriented. jasne, dla zakręconych na tym punkcie ludzi, jak większość z nas, to super sprawa, ale nie dla ogółu społeczeństwa. Wraca więc kwestia opłacalności itp.

 

Mówimy cały czas o tym, jak stworzyć coś, co przyciągnie uwagę ludzi, którzy ogólnie interesują się motoryzacją. Testy torowe i porównania samochodów sportowych - od czasu do czasu, jak najbardziej. Ale nie może to być głównym punktem programu. Tym bardziej, że skoro Best Motoring jest tak bardzo lubiane, to znowu mamy problem jak z TG, że nie ma sensu kopiować czegoś, co jest wyjątkowe, bo ludzie i tak nie będą przekonani :idea:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ad meritum: obejrzałem Best Motoring i jest tak jak już mówiłem wcześniej - bardzo, ale to bardzo performance-oriented. jasne, dla zakręconych na tym punkcie ludzi, jak większość z nas, to super sprawa, ale nie dla ogółu społeczeństwa. Wraca więc kwestia opłacalności itp.

 

Mówimy cały czas o tym, jak stworzyć coś, co przyciągnie uwagę ludzi, którzy ogólnie interesują się motoryzacją. Testy torowe i porównania samochodów sportowych - od czasu do czasu, jak najbardziej. Ale nie może to być głównym punktem programu. Tym bardziej, że skoro Best Motoring jest tak bardzo lubiane, to znowu mamy problem jak z TG, że nie ma sensu kopiować czegoś, co jest wyjątkowe, bo ludzie i tak nie będą przekonani :idea:

Też obejrzałem i absolutnie się z Tobą zgadzam i powiem więcej na przykładzie tego odcinka, chociaż większość z nas jest zakręcona na punkcie subaru, to jednak nie wszyscy są zainteresowani jeżdżeniem STi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się, chociaż w naszych warunkach raczej należałoby porównać 17ki i 18ki ;)

 

 

Czyli mamy kolejny ważny element, czyli testy elementów wyposażenia uniwersalnego. A co Wy na sprawdzanie mitów? Na przykład: czy magentyzery cokolwiek dają? A co ze sportowymi wkładkami do filtra powietrza? Sprawdzenie tego mogłoby polegać na zamontowaniu takich elementów w dwóch różnych samochodach - jednym słabym (dajmy na to Punto 1.1), a drugim mocniejszym (np. STI ;) ). Oba auta na hamownie przed i po założeniu. Również pomiary elastyczności i osiągów oraz spalania...

 

Również ciekawe jest dla mnie porównanie tego samego modelu, ale z silnikiem benzynowym i dieslem. Po jakim przebiegu zwraca się inwestycja w ropniaka, biorąc pod uwage nie tylko spalanie, ale i inne koszty eksploatacji?

 

Takie rzeczy mogą interesować każdego kierowcę, niekoniecznie fanatyka :idea:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Oglądam program na niemieckim DSFie - "Turbo"

 

Robia doświadczenie: biorą dwa takie same BMW 3 kombi i w jednym montuja klocki hamulcowe, które maja wydzielac mniej pyłu. W tym celu jadą samochodami w gory i jeżdżą 100km po drogach, a nastepnie porównują nie tylko ilośc pyłu, ale i skuteczność. Przy okazji prowadzący wyjaśnia jak działają hamulce i podaje kilka ciekawych infformacji.

 

Drodzy twórcy polskich programów moto: bierzcie przykład!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym celu jadą samochodami w gory i jeżdżą 100km po drogach, a nastepnie porównują nie tylko ilośc pyłu, ale i skuteczność. Przy okazji prowadzący wyjaśnia jak działają hamulce i podaje kilka ciekawych infformacji

 

 

Wszystko fajnie - tylko kto za to zapłaci?

 

Importer czy redakcja ma to pokryć ze swojego budżetu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

maciekSubru, byly to dwie nowe BMWice wiec podejrzewam, ze producent/importer podstawil. Przy okazji redaktor troche pochwalil bo jak w jednej z prob zjezdzal z gor nie hamujac w ogole silnikiem i uzywajac zwyklych hamulcow az do przesady, powiedzial ze jest pod wrazeniem, ze fading nastepuje dopiero tak pozno, ze jeszcze pare lat temu technologia nie byla na takikm stanie i hamulcow by juz dawno nie bylo.

 

A w Polsce do reportazu redakcje tez same placa za paliwo wiec na jedno wychodzi. Jedyny dodatkowy koszt jaki w tym widze to klocki - ale te tez nie kosztuja niewiadomo ile!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wracając na chwilę do TG to uważam, że akurat popularność tego programu wynika bardziej z jego specyficznego charakteru, przejawiającego się bardziej w rozrywce niż w testach. Pomijam samych prowadzących z J.C. na czele (jedni ich lubią drudzy nie cierpią), ale to swobodne podejście do tematu, niespotykane nigdzie indziej porównania, duża doza humoru i dowcipu powodują, że trafia on do szerokiego grona odbiorców. Ale, albo robimy show, albo robimy program powiedzmy dużo bardziej techniczny i tego się nie da chyba pogodzić.

 

 

TG jest mega , ale fajnie sie to oglada jako show i z przymruzeniem oka.

Zdecydowanie bardziej wiarygodny jest dla mnie Fifth Gear.

 

Z mniej ropowszechnionych jest tez autocar, maja cyasem faje testy :

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko fajnie - tylko kto za to zapłaci?

 

Importer czy redakcja ma to pokryć ze swojego budżetu?

 

I to jest sedno.

Powstaje pierdylion dla mnie durnych seriali, a ani jednego dobrego i ciekawego programu motoryzacyjnego.

I nie mówcie, że budżet jednego serialu jest mniejszy od budżetu prog. moto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A w Polsce do reportazu redakcje tez same placa za paliwo wiec na jedno wychodzi.

 

 

Obawiam się, że ktoś cie wprowadził w błąd..... :roll:

 

Zastanów się - skąd redakcja ma mieć pieniądze na testy - tylko od reklamodawców.

 

Than Junior - chcesz porządny test redakcyjny na torze z pomiarem prędkości, długości hamowania, itp

 

Porzebne będą co najmiej 2-3 kamery z kamerzystami, sprzęt pomiarowy wynajęcie Ułężą czy innego toru w Poznaniu i co najważniejsze fachowcy umiejący ten sprzęt rozstawić, pomierzyć i co ważne zinterpretować wyniki + prowadzący program (najlepiej z charyzmą i lubiany przez widzów) - sądzicie, ze znany i lubiany prowadzący strzelam np. Wiślak czy Hołek podejmą się tego za darmo? :roll:

 

Fachowcy w każdej dziedzinie nie robią nic za darmo - trzeba im zapłacić :!:

 

Than Junior - jak będziesz miał budżet na poziomie 40-60 tys zł za odcinek - możesz wymagać oglądalności, kreatywności i "fajności"

 

Acha - jeszcze koszt zapłacenia takiemu TVN Turbo żeby chciał to wyemitować (cennikowo 30 tys zł) - bo niby dlaczego ma emitowac za darmo reklamę samochodu X czy Y. W końcu taki 20 minutowy test jest reklamą - czy tego chcemy czy nie.

 

A na końcu się okaże, ż największą oglądalność ma "ToolBox" czy "Zakup Kontrolowany" :mrgreen: bo "szary Kowalski" nie ogarnia fachowych testów :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

maciekSubru, chyba nie zrozumiales, o co mi chodzi. Znalazly sie wyzej wypowiedzi, ktore owszem wyrazaja zyczenia mega-profesjonalnego programu, ktory by faktycznie kosztowal miliony.

 

Ja natomiast jedynie twierdze, ze aktualnie w polskiej TV wszystkie programy motoryzacyjne sa do dupy. Testy nie sa testami, tylko zapychaczem czasu, w ktorym "redaktor" buja sie po podwarszawskich drogach nowa KIA i oprocz danych katalogowych i kilku bezwartosciowych subiektywnych opinii wyrazonych koslawa polszczyzna, nie mowi absolutnie NIC wartosciowego. Smietanka na torcie sa smichy-chichy prowadzacych przez 15min nt. jakiejs glupiej plotki o jakims koledze po fachu.

 

Ja nie oczekuje super-programu w ktorym co tydzien mistrzowie swiata beda prowadzili Lamborghini i Koeniggseggi (??) po najtrudniejszych torach wyscigowych swiata, albo w ktorym trojka redaktorow kupuje auta i wyrusza w nich na biegun polnocny.

 

Chodzi mi tylko o to, ze za kase ktora juz i tak jest wydawana, mozna zrobic spokojnie cos, co bedzie wartosciowe i ciekawe. Zaczac mozna od zmierzenia bagaznika w Toyocie Avensis, poprzez organoleptyczny test spalania Hondy Accord i skonczyc na ciekawostkach dotyczacych dzialania i produkcji amortyzatorow. To zainteresuje zarowno znawcow motoryzacji, jak i szarego Kowalskiego, ktory niekoniecznie w tym miesiacu chce kupic nowe auto, ale z checia dowie sie czegos na tak "meski" temat jak samochody.

 

Wbrew popularnemu powiedzeniu, dobrymi checiami wcale pieklo nie jest wybrukowane, tylko sa one podstawa do osiagniecia sukcesu. Szkoda, ze w Polsce tych checi jest jak na lekarstwo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TJ

 

Bo u nas tzw. testy mają pokazać, że 10l więcej bagażnika, to jest czynnik decydujący o wartości auta i jego przewadze nad innym... 8)

 

Kornacki próbuje trochę z innej strony, nie do końca taka formuła do mnie przemawia, ale dobre i to :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo Polska to kraj paradoksów;

 

10 mln samochodów a TVP nie ma dużego programu motoryzacyjnego w najlepszym czasie antenowym :roll:

 

37 mln ludzi i tylko jeden kanał strikte motoryzacyjny :roll: ze śladową ogladalnością (przynajmniej tak twierdzi TVN - dlatego podobno nie chce inwestować w ten kanał :shock: )

 

Polsat wogóle nie ma - więc puki nie będzie konkurencji podobnej do tej na ilości seriali to nie widzę szans na poprawę sytuacji. :cry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 mln ludzi i tylko jeden kanał strikte motoryzacyjny :roll: ze śladową ogladalnością (przynajmniej tak twierdzi TVN - dlatego podobno nie chce inwestować w ten kanał :shock: )

 

 

Wiesz co, z drugiej strony popatrz, co TVN T sobą prezentuje - ja się wcale nie dziwię, że oglądalność jest śladowa. Na taki chłam (w większości), naprawdę szkoda czasu. Więc nie wiem też, skąd miałyby się brać te wysokie słupki oglądalności.

 

Mierna jakość programów :arrow: niska oglądalność :arrow: stacja nie chce inwestować :arrow: chłamowate produkcje :arrow: nikt nie chce tego oglądać :arrow: nie ma kasy :arrow: itd.

 

Takie błędne koło, niestety.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mierna jakość programów niska oglądalność stacja nie chce inwestować chłamowate produkcje nikt nie chce tego oglądać nie ma kasy itd.

 

Takie błędne koło, niestety.

 

Dokładnie, ale stare powiedzenie mówi: "żeby wyjąć - trzeba włożyć"

 

Jeżeli by zrobić program motoryzacyjny w udziałem celebrytów - coś na kształt "Tańca z gwiazdami" i wyłożyć pare baniek na promocję to sądzę, żeby można było to pokazywać w prime time.

 

 

PS. Program prowadzony przez Kajto i D.Gardias (Jak nie umiem jeżdzić czy coś) to był według mnie najfajnieszy product placement Subaru Imprezy - każdy z uczestników był autentycznie podjarany jazdą Imprezą :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

idealny polski magazyn motoryzacyjny

 

Zgadzam się z tą opinią:

 

Bardzo dobry jest 5th Gear. Polskie programy mogłyby być właśnie takie

 

Kluczem są dobrzy i wiarygodni reporterzy - pamiętacie, jak Wisławski był w AutoManiaku? Program nie był rewelacją, ale przynajmniej było wiadomo, że Wiślak wie, o czym mówi (Martyna zresztą poniekąd też). Tak, jak Tiff, czy Vicki, którzy widać, że potrafią jeździć. A nie, z całym szacunkiem, Prokop, Jemielita, czy Miecugow z Mellerem, którzy może są i błyskotliwi, ale kompletnie nie mieli pojęcia, o czym mówią i realnie rzecz biorąc recytowali to, co im powiedzieli producenci, dodając od siebie co najwyżej uwagi typu " samochód ma miękkie zawieszenie, co może być przydatne na polskich drogach" :twisted:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jestem raczej zwolennikiem dostarczenia dobrej jakosci programu. Wtedy wzrosnie ogladalnosc i pieniadze same sie znajda. Latwo jest mowic "dajcie mi kase, to zrobie Wam dobrze" :roll:

 

Z całym szacunkiem TJ - twoje rozważania mocno sie rozmijają z rzeczywistością

 

Ale co ja cie będę przekonywał - weź kamerę i nakręć jakis program motoryzacyjny - wrzuć na Youtube - ocenimy.

Zobaczysz jakie to "łatwe" i wtedy możesz go przedstawić np. w TVN Turbo - może kupią :roll: (czego CI życzę)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...