Jump to content

Kolektor wydechowy


marcinJ

Recommended Posts

Mam pytanie czy kolektor od STi us spec pasuje do STi euro?

Jakies sugestie, co do wyboru pomiedzy :

- GT Spec

- DC Sports

- Helix

- Greddy

- Borla

 

Zalezy mi oczywiscie na jak najwiekszym przyroscie KM&Nm, ale i na zachowaniu(oczywiscie w miare mozliwosci) poprawnego(czyli bulgotu) brzmienia. Trwalosc tez jest istotnym czynnikiem.

 

Uprzedzajac propozycje, Supersprinta nie chce.

Link to comment
Share on other sites

Ogolnie to slyszalem,ze wymiana kolektora wiaze sie z utrata bulgotu i wtedy subaru zaczyna gorzej gadac.Nie wiem na ile to jest prawda, ale tak slyszalem.Co do samego kolektora, to nie wiem jak w subaru, ale kumpel ma w Hondzie Civic kolektor Greddy i bardzo sobie chwali.

 

EDIT: moj setny post :D:D Jupiiiii :wink:

Link to comment
Share on other sites

Ogolnie to slyszalem,ze wymiana kolektora wiaze sie z utrata bulgotu i wtedy subaru zaczyna gorzej gadac.Nie wiem na ile to jest prawda, ale tak slyszalem.

 

No chyba że ten kolektor po wymianie też będzie nierównoodległościowy, bo to w tym tkwi cały urok bulgotu w Subaru.

Link to comment
Share on other sites

kanap4, wlasnie np.kolektor Supersprinta powoduje ze zatraca sie bulgot, ale juz GT Spec jest dobrze, dzwiek sie troche zmienia, ale bulgot pozostaje.

 

WRC fan, rzeczywiscie tak jest, te kolektory ktore podalem sa 4 w 1, ale czy sa rownoodleglosciowe? Chyba nie.

 

michal, DC Sports $505, Greddy $520, GT Spec $600 (ale zawiera w zestawie uppipe). Nie wiem jak jest z DC i Greddy, czy ori uppipe pasuje?

Wiadomo ze kolektor powoduje lekka utrate dolu i daje duzo u gory. Zalezy mi na takim, ktory tego dolu traci malo. Np. Supersprint mi dlatego nie odpowiada.

 

CZARNY, ten Gruppe-s tez ma niezla cene.

Link to comment
Share on other sites

marcinj, gt spec poleca i stosuje nie-ASO, jako wielokrotnie sprawdzone przez siebie.

tutaj mozna go kupic (nowy) 100$ taniej niz podales:

http://www.jscspeed.com/wrx/exhaust/gtspec_header.htm

widze, ze chyba zdecydowales sie na kilka dodatkowych przerobek,

bo juz juz mial byc odbior. ale co sie odwlecze to... pozniej cie nie dogonia :twisted: :wink:

 

pozdr

Link to comment
Share on other sites

Ogolnie to slyszalem,ze wymiana kolektora wiaze sie z utrata bulgotu i wtedy subaru zaczyna gorzej gadac.Nie wiem na ile to jest prawda, ale tak slyszalem.

 

No chyba że ten kolektor po wymianie też będzie nierównoodległościowy, bo to w tym tkwi cały urok bulgotu w Subaru.

 

Wlasnie to mialem na mysli.W Porsche rowniez jest boxer, ale bulgotu nie ma wlasnie ze wzgledu na kolektor.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
kanap4, wlasnie np.kolektor Supersprinta powoduje ze zatraca sie bulgot, ale juz GT Spec jest dobrze, dzwiek sie troche zmienia, ale bulgot pozostaje.

 

 

NIe wiem jak do New Age'a ale w GTeku słyszałem supersprinte'a i jak najbardizej bulgotał, torchę inaczej, metalicznie ale bulgotal.

 

Jedyna Impreza nie-WRC która słyszałem na żywo, która nie bulgotała to obecny Wallowóz.

Link to comment
Share on other sites

Wlasnie to mialem na mysli.W Porsche rowniez jest boxer, ale bulgotu nie ma wlasnie ze wzgledu na kolektor.

 

 

Obstawiam że powodów jest więcej np. 6 cylindrów i dwa układy wydechowe. Impreza WRC gada tez zupełnie inaczej niż wykłe rzędówki mimo równoodległościowego kolektora. Sprawdzone organoleptycznie tydzień temu ;-)

Link to comment
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...