marcinJ Opublikowano 18 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2005 Mam pytanie czy kolektor od STi us spec pasuje do STi euro? Jakies sugestie, co do wyboru pomiedzy : - GT Spec - DC Sports - Helix - Greddy - Borla Zalezy mi oczywiscie na jak najwiekszym przyroscie KM&Nm, ale i na zachowaniu(oczywiscie w miare mozliwosci) poprawnego(czyli bulgotu) brzmienia. Trwalosc tez jest istotnym czynnikiem. Uprzedzajac propozycje, Supersprinta nie chce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanap4 Opublikowano 18 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2005 Ogolnie to slyszalem,ze wymiana kolektora wiaze sie z utrata bulgotu i wtedy subaru zaczyna gorzej gadac.Nie wiem na ile to jest prawda, ale tak slyszalem.Co do samego kolektora, to nie wiem jak w subaru, ale kumpel ma w Hondzie Civic kolektor Greddy i bardzo sobie chwali. EDIT: moj setny post Jupiiiii :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 18 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2005 Ogolnie to slyszalem,ze wymiana kolektora wiaze sie z utrata bulgotu i wtedy subaru zaczyna gorzej gadac.Nie wiem na ile to jest prawda, ale tak slyszalem. No chyba że ten kolektor po wymianie też będzie nierównoodległościowy, bo to w tym tkwi cały urok bulgotu w Subaru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 18 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2005 marcinJ, duzo pochlebnych opini slyszalem o DC Sports. Greddy to rownie znana i ceniona marka. Znasz ceny tych dwoch? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CZARNY Opublikowano 18 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2005 Calkiem niezłe też są kolektory firmy: gruppe-s. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinJ Opublikowano 19 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2005 kanap4, wlasnie np.kolektor Supersprinta powoduje ze zatraca sie bulgot, ale juz GT Spec jest dobrze, dzwiek sie troche zmienia, ale bulgot pozostaje. WRC fan, rzeczywiscie tak jest, te kolektory ktore podalem sa 4 w 1, ale czy sa rownoodleglosciowe? Chyba nie. michal, DC Sports $505, Greddy $520, GT Spec $600 (ale zawiera w zestawie uppipe). Nie wiem jak jest z DC i Greddy, czy ori uppipe pasuje? Wiadomo ze kolektor powoduje lekka utrate dolu i daje duzo u gory. Zalezy mi na takim, ktory tego dolu traci malo. Np. Supersprint mi dlatego nie odpowiada. CZARNY, ten Gruppe-s tez ma niezla cene. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 19 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2005 marcinj, gt spec poleca i stosuje nie-ASO, jako wielokrotnie sprawdzone przez siebie. tutaj mozna go kupic (nowy) 100$ taniej niz podales: http://www.jscspeed.com/wrx/exhaust/gtspec_header.htm widze, ze chyba zdecydowales sie na kilka dodatkowych przerobek, bo juz juz mial byc odbior. ale co sie odwlecze to... pozniej cie nie dogonia :wink: pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinJ Opublikowano 19 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2005 Abt, wiem o tym, dlatego sklaniam sie wlasnie ku gt spec. Co do cen to wiem ze mozna taniej. Podalem po prostu ceny wszystkich z jednego konkretnego sklepu (hopupracing) zeby bylo porownanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanap4 Opublikowano 19 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2005 Ogolnie to slyszalem,ze wymiana kolektora wiaze sie z utrata bulgotu i wtedy subaru zaczyna gorzej gadac.Nie wiem na ile to jest prawda, ale tak slyszalem. No chyba że ten kolektor po wymianie też będzie nierównoodległościowy, bo to w tym tkwi cały urok bulgotu w Subaru. Wlasnie to mialem na mysli.W Porsche rowniez jest boxer, ale bulgotu nie ma wlasnie ze wzgledu na kolektor. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 2 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2005 kanap4, wlasnie np.kolektor Supersprinta powoduje ze zatraca sie bulgot, ale juz GT Spec jest dobrze, dzwiek sie troche zmienia, ale bulgot pozostaje. NIe wiem jak do New Age'a ale w GTeku słyszałem supersprinte'a i jak najbardizej bulgotał, torchę inaczej, metalicznie ale bulgotal. Jedyna Impreza nie-WRC która słyszałem na żywo, która nie bulgotała to obecny Wallowóz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 2 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2005 Wlasnie to mialem na mysli.W Porsche rowniez jest boxer, ale bulgotu nie ma wlasnie ze wzgledu na kolektor. Obstawiam że powodów jest więcej np. 6 cylindrów i dwa układy wydechowe. Impreza WRC gada tez zupełnie inaczej niż wykłe rzędówki mimo równoodległościowego kolektora. Sprawdzone organoleptycznie tydzień temu ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shodan Opublikowano 2 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2005 marcinJ, masz do wyboru jeszcze Hayward & Scott -> Marcin Cz. u nas zamawiał i z tego co wiem był zadowolony 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinJ Opublikowano 2 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2005 Hmm, nie pomyslalem o H&S :? Juz wlasciwie za pozno, bo GT Spec jest zamowiony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi