Jump to content

impreza do ślubu


Guest karol_ka

Recommended Posts

Guest karol_ka

Chciałabym do slubu jechac subaru imprezą czy ktokolwiek mółby mi pomóc !!!!Błagam!!!!Jestem z Wielkopolski (Gostyń ok. 70 km od Poznania)!!!! To takie małe marzenie panny młodej, więc gdyby ktoś był skłonny wypożyczyc mi swój fantastyczny samochód to będe bardzo wdzęczna (wypożyczalnue samochodów nic takiego nie oferują)

Link to comment
Share on other sites

Chciałabym do slubu jechac subaru imprezą czy ktokolwiek mółby mi pomóc !!!!Błagam!!!!Jestem z Wielkopolski (Gostyń ok. 70 km od Poznania)!!!! To takie małe marzenie panny młodej, więc gdyby ktoś był skłonny wypożyczyc mi swój fantastyczny samochód to będe bardzo wdzęczna (wypożyczalnue samochodów nic takiego nie oferują)

 

Jaki termin :?:

Link to comment
Share on other sites

Chciałabym do slubu jechac subaru imprezą czy ktokolwiek mółby mi pomóc !!!!Błagam!!!!Jestem z Wielkopolski (Gostyń ok. 70 km od Poznania)!!!! To takie małe marzenie panny młodej, więc gdyby ktoś był skłonny wypożyczyc mi swój fantastyczny samochód to będe bardzo wdzęczna (wypożyczalnue samochodów nic takiego nie oferują)

 

Jaki termin :?:

Niuniek!Jak dziewczyna zobaczy Twoją maszynę, to może odechce Jej się ślubu :roll:

Link to comment
Share on other sites

karol_ka, moge pomoc ale jestem z Krakowa wiec bedzie trzeba pokryc koszty paliwa dodatkowo :roll: - ile chcecie na to przeznaczyc? (napisz na PW)

Link to comment
Share on other sites

A UAZ-em, psiakostka, to nikt nie chce...? :mrgreen:

ja już trochę po weselu ale gdybym wiedział wczesnej....psia krew :mrgreen:

 

karol_ka, moge pomoc ale jestem z Krakowa wiec bedzie trzeba pokryc koszty paliwa dodatkowo - ile chcecie na to przeznaczyc? (napisz na PW)

OGS może chesz agenta zatrudnić, znowu bedzie jakieś zlecenie :wink:

No chyba, że to pierwsze to niewypał :roll:

:D

Dziś w Cieszynie widzialem S.I. oklejone serduszkami :? przed kościołem.

Link to comment
Share on other sites

Piotr, w trakcie ustalen... nota bene na 10 wrzesnia nalozyly mi sie 2 takie impreazy :twisted: ale wszystkich srok za ogon sie zlapac nie da...

Link to comment
Share on other sites

jakby za taka usluge kasowac np 500zl + koszta,

to w "sezonie" 2000zl miesiecznie teoretycznie zapewnione.

ladny dodatek na paliwo. w koncu jak si tyle kosztuje,

to niech cos na siebie zarobi :mrgreen::idea:

Link to comment
Share on other sites

Pomysle nad tym bo chetnych widze, ze jest nie malo - a sam bym wolal do slubu niebieska impreza jechac niz srebrnym merolem :roll:

Link to comment
Share on other sites

pewnie, ze tak. przynajmniej oryginalnie...

 

No własnie a ja niedawno pod Uniwersytetem wrocławskim widziałem Niebieską Strzałeczkę przystrojona do ślubu :D tylko nie wiem czy ktoś z rodziny czy wypożyczona??

 

 

Pzdr M :)

Link to comment
Share on other sites

UWAGA KRAKUSY !!!

 

Pilnie poszukiwane Subaru, które zawiezie młodą parę w najbliższą sobotę (3.09) popołudniu do ślubu. Jest to ślub mojej sąsiadki, i nie ma ona żywcem czym pojechać pod ołtarz, zważywszy że posiadowuje jedynie Seicento.Z tego co mi wiadomo, nie ma dużo jeżdżenia.

Zaznaczam że nie chodzi tylko o Imprezy, ale także Legacy i Forestery też są mile widziane.

 

Osoby które były by w stanie mi pomóc, proszone są o kontakt na PW

Link to comment
Share on other sites

w przyszłym roku we wrzesniu tez biore slub wiec jesli ktos bedzie swiadczył takie usługi prywatnie to sie polecam - bo na razie zastanawialem sie nad wypozyczeniem z http://klub.subaru.pl/partnerzy/jdce.pdf

 

ale najwazniejsze ze przyszła małżonka juz przekonana do imprezki :)

 

Odbieram STi MY'06 w styczniu 2006, w "jedynym słusznym" kolorze :wink:. Jeśli do września nic się z nią/ ze mną nie stanie, to możesz na mnie liczyć. Przypominaj się tylko co jakiś czas, plz.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...