mzy Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Panowie, kończcie dyskusję, wstydu oszczędźcie. Rozpisywać się nad utratą wartości w samochodzie, którego (praktycznie jedynym) sensem istnienia jest dawanie przyjemności z ciśnięcia na zakrętach? Litości... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Panowie, kończcie dyskusję, wstydu oszczędźcie. Rozpisywać się nad utratą wartości w samochodzie, którego (praktycznie jedynym) sensem istnienia jest dawanie przyjemności z ciśnięcia na zakrętach? Litości... po twojej wypowidzi mozna jedynie wnioskować , łatwo przyszlo łatwo poszło a najwieksze podzikawania naleza sie rodzicom.......... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzy Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2010 po twojej wypowidzi mozna jedynie wnioskować , łatwo przyszlo łatwo poszło a najwieksze podzikawania naleza sie rodzicom.......... :wink: Pewnie Cię rozczaruję, ale moi rodzice nie mają nic wspólnego z kupieniem przeze mnie wymarzonego (od około 15 lat) autka. Coś po nocy wyciąganie wniosków słabo Ci wychodzi... Napisałem, co sądzę. Jeśli traktujesz swoje STI jako lokatę kapitału, pisz dalej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2010 napięcie eskaluje..... co jak co, ale kupowanie STI jako lokaty kapitału....nie sądzę, żeby turdzi tak robił, ani nikt na tym Forum... się nie da....chyba żeby nową sztukę zalać olejem do pełna, zmumifikować streczem i poczekać 50lat....zakładając czysto hipotetycznie, że ludzkość jeszcze będzie istniała... może wtedy będzie to dobra lokata kapitału....na razie - łoić fury ile się da, i nie patrzeć na straty...poprostu - nie brać jeńców... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławek1 Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2010 No nie wiem ale może jeżeli chodzi o Turbo Forka i Legacy GT to może warto by zalać olejem i za parę lat po rozkonserwowaniu niezłą kase zgarnąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 z tego co widze rocznik 2006-07 obecnie kosztuje 50-70tys Zorganizuj mi STI z rocznika '06-'07 w dobrym stanie za 50K, a kupię z dnia na dzień . Płacę gotówką. po twojej wypowidzi mozna jedynie wnioskować , łatwo przyszlo łatwo poszło a najwieksze podzikawania naleza sie rodzicom.......... :wink: Dziwny wniosek :roll:. Ja myślę dokładnie tak, jak mzy, chociaż od rodziców nie dostałem na STI grosza (ani nie dostałem w prezencie, czy spadku, firmy, domu, mieszkania i innych takich rzeczy, których posiadanie albo brak konieczności kupienia znacznie ułatwiłoby kupienie STI)... :roll: A co do samego wątku: jest on generalnie z tych dziwnych. Samochód to czysta konsumpcja i trzeba o wydanych pieniądzach zapomnieć w dniu ich wydania. Co się odzyska, to się odzyska, ale w dniu zakupu nigdy nie wiemy, kiedy będziemy sprzedawali wóz i w jakim będzie wówczas stanie :roll:. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Dziwny wniosek . Ja myślę dokładnie tak, jak mzy, chociaż od rodziców nie dostałem na STI grosza (ani nie dostałem w prezencie, czy spadku, firmy, domu, mieszkania i innych takich rzeczy, których posiadanie albo brak konieczności kupienia znacznie ułatwiłoby kupienie STI)... A co do samego wątku: jest on generalnie z tych dziwnych. Samochód to czysta konsumpcja i trzeba o wydanych pieniądzach zapomnieć w dniu ich wydania. Co się odzyska, to się odzyska, ale w dniu zakupu nigdy nie wiemy, kiedy będziemy sprzedawali wóz i w jakim będzie wówczas stanie . wiesz zawsze mozna odzyskac mniej albo wiecej , mozna upalac i miec auto w stanie jak byly Gtek waszki w kolorach benetona a mozna miec w stanie jak byly Abta , wiadomo ze auto to g...... inwestecja ale na koniec przy sprzedazy mi czy komus innemu 10K w ta czy w ta robi roznice ,tobie moze nie robic i takie twoje prawo ,tak wiec generalnie wolnosc Tomku ......... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 a ja mam nadzieje ze bedzie tracic mniej niz sedan... napewno beda tracic wiecej niz sedany, szczegolnie ze nowe STI sedan MY11 jest juz w sprzedazy i chyba wiekszosc sie przesiadzie, do tego jeszcze zla opinia o silniku 2.5T :roll: -- 23 sie 2010, o 20:38 -- Kiedys STI bylo sedanem a teraz jest hachbackiem. juz z powrotem jest sedanem http://www.youtube.com/watch?v=4PTf_MG0 ... re=related cale szczescie 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 trochę mu lepiej od dupy-strony patrzy.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Jeśli traktujesz swoje STI jako lokatę kapitału, pisz dalej. A co powiecie na limitowane edycje samochodów, które tak naprawde trzymaja wartość pod warunkiem ze sa w pełni oryginalne, garażowane w salonie na dywanie obok swojego ulubionego telewizora, tak jak 22B, gdzie cena trzyma sie na stałym poziomie circa 25k Ł. ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 ile ich jest na rynku? pohołkowy coupe też mógł być objektem muzealnym, ale służy do upalania i mu to wartości specjalnie nie dodało.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 nie ? Obecny sprzedajacy twierdzi ze ma dla niego wartosc sentymentalna, wnioskujac po jego wypowiedzi uwazam ze stad cena wynosi kolo 70k pln Ba, psa nawet nazwał "tajp eR" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 70k pln....dla niego może mieć i 100k wartości, jego prawo....ale prawa rynku ustalają wartość pojazdu na taką, jaką ktoś jest gotów zapłacić....inaczej nazywa się to marzeniem....wiem, bo sam często marzyłem , bo policzyłem sobie ile mnie coś kosztowało i sobie wymyśliłem, że dobrze by bylo tyle dostać.... a tu dupa, panie paździochu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 trochę mu lepiej od dupy-strony patrzy.... lepiej, lepiej i parapet sie pojawil ale do starego duzo brakuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 znaczy nasze stare nabierają wartości... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 A co powiecie na limitowane edycje samochodów, które tak naprawde trzymaja wartość pod warunkiem ze sa w pełni oryginalne, garażowane w salonie na dywanie obok swojego ulubionego telewizora, tak jak 22B, gdzie cena trzyma sie na stałym poziomie circa 25k Ł. ? Hmmm... 22B to były inne czasy, subaru w rajdach itp. itd. Nie jestem przekonany, czy na dzisiejszych limitowanych modelach dałoby się zarobić. Chyba nie... :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Subaru wróci do rajdów, nie ma lepszego sposobu na reklamę.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Subaru wróci do rajdów, nie ma lepszego sposobu na reklamę.... jak by zmienili regulamin na normalny to znow pewnie by sukcesy odnosilo na spolke z miskiem, a tak to jezdza jakies wydumki obudowane karoseria auta dla ludu ... porazka jak dla mnie w rajdach powinny jezdzic takie auta ktore mozna kupic w sklepie, wtedy C4 czy fokusik wypadly by blado Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 jak by zmienili regulamin na normalny to znow pewnie by sukcesy odnosilo na spolke z miskiem, a tak to jezdza jakies wydumki obudowane karoseria auta dla ludu ... porazka jak dla mnie w rajdach powinny jezdzic takie auta ktore mozna kupic w sklepie, wtedy C4 czy fokusik wypadly by blado dokladnie i dlatego polowa lat 90 byla taka piekna bo szedles do salonu ( a bylo w czym wybierac : Impreza , EVO , Cossi , Integrale , GTi-R nissana i mazdy, GT4 , calibra Turbo i inne) i kupowales pratycznie takie samo auto jakie stawalo na oesie.Wiec jaki ma wymierny efekt to ze C4 bylo mistrzam pare razy jak tak na prawde z citroena to sa moze lampy i drzwi...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 C4 bylo mistrzam pare razy jak tak na prawde z citroena to sa moze lampy i drzwi...... to seryjna C czwórka ma drzwi i lampy z karbonu? albo jakiegoś innego małpiego gówna? :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 good point Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KubikOsw Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Tak trochę odbiegając od tematu ile jest mniej więcej Subaru impreza sti 99rok warta? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Zaleznie od stanu i modyfikacji - 4-8tys. euro moze byc dla przykladu. Wszystko zalezy od tego, jak bardzo sprzedajacemu sie spieszy do gotowki. Chociaz ostatnio w Irlandii ciezko znalez kupcow nawet w tych nizszych rejonach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 dokladnie i dlatego polowa lat 90 byla taka piekna bo szedles do salonu ( a bylo w czym wybierac : Impreza , EVO , Cossi , Integrale , GTi-R nissana i mazdy, GT4 , calibra Turbo i inne) i kupowales pratycznie takie samo auto jakie stawalo na oesie.Wiec jaki ma wymierny efekt to ze C4 bylo mistrzam pare razy jak tak na prawde z citroena to sa moze lampy i drzwi...... a mnie kusi isc do salonu citrena i uprzec sie ze maja mi sprzedac C4 2.0turbo 4x4 bo takie widzialem w TV Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 W krakowie wisi reklama (Moto Gabra, chyba) z Prototypowym Lancerem X, też chciałbym takiego niz tego co jest w fazie produkcyjnej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się