Jump to content

Legacy 2004 2.5 bez turbo

MichaPL
 Share

Recommended Posts

Czesc Panowie i Panie,

Jestem nowy w rodzinie subaru jedno pytanie do wtajemniczonych. Naczytalem sie sporo o problemach z uszczelkami pod glowica w tych silnikach.

Czy jest to dolegliwosc starszych modeli? Czy subaru cos robil zeby ten problem nie wystepowal zbyt czesto?

Dzieńdobry :)

tu się witamy:

viewtopic.php?f=1&t=101962&view=unread#unread

o tych problemach na ogół dyskutują ci, którzy w życiu nie siedzieli w takim aucie....

psują się jak każde inne auto, jak siądzie do auta jełop i je katuje nie patrząc na płyny i temperaturę

nie jest tak strasznie, trzeba uważać na czystość chłodnicy, kontrolować temperaturę i reagować natychmiast na ewentualne niepokojące oznaki, i tyle

dziekuje za odpowiedz ;-) jak sie dogadam z facetem to byc moze juz niedlugo bede pelnoprawnym czlonkiem rodziny subarakow ;-)

Powiem szczerze ze mam pewne obawy bo bedzie to pierwszy subarak a ja zupelnie nie znam tego "gatunku"

MichaPL, mowa o aucie używanym czy nowym ??

Co do używek to wiele zależy jaki egzemplarz kupisz. Jeśli generalnie nie ma jakichś wad ukrytych związanych z niedbaniem o pojazd to koszta są porównywalne. Tylko pewne specyficzne części bądź okresowe wymiany mogą być droższe niż w innych markach (np.: wymiana rozrządu). Jednak z doświadczenia wiem, że nawet nieco większa kwota wydana raz w roku na przegląd zwraca się w postaci ogólnej bezawaryjności. Jedyne czego auto wymaga to traktowania z sercem, nie pałowania na zimno, studzeniu po ostrzejszej jeździe (nawet w przypadku N/A) oraz dbania o podstawowe parametry (płyny, filtry, inne elementy eksploatacyjne). :)

Chodzi o uzywany Legacy i powiem ze im dluzej szukam samochodu tym mniej wiem jaki bym kupil ;-

(. Sluchajcie jak i gdzie mozna sprawdzic numer VIN subarakow czy serwisy w POlsce sa w stanie sprwadzic samochody sprowadzone z zagranicy??