ares Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 nie polecam setupu stab whiteline 24mm z tylu a przod ori wrx auto wtedy jest zbyt nadsterowne w momentach kiedy powinno byc neutralne, co do cisnienia ja wale do slickow jak i do normalnych 2.3 przod i 2.2 tyl, dobrze mi sie tak smiga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 cisnienia ja wale do slickow jak i do normalnych 2.3 przod i 2.2 tyl, dobrze mi sie tak smiga z ciśnieniem w slickach trzeba uważać, z 2.3 nagle może zrobić się 3.0 zależnie od mieszanki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lapcok Opublikowano 4 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 A jak cała sprawa sprawdzi się na śniegu ? Wg mojej logiki, na śnieg to na przód dał bym niskie ciśnienie (aby lamela trzymała i gryzła śnieg) a tył bym nabił do oporu (tak z ciekawości: ile wytrzyma opona Psi ? ) i logicznie rzecz biorąc powinno być nadsterownie ? Jeszcze temat kątów.... na zimę żeby się nie spinać wyjeżdzadjącym przodem na ośnieżonych winklach, mam foreścine bez T i chciał bym aby zimą dawała mi satysfakcję z jazdy po serpentynach bieszczadzkich ? Ktoś ruszał kąty w forku ? tak na faze na snieg... bo mocy na asfalcie całkowity brak więc po zimie kąt bym dał na oem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 4 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 Ostatnie po jeździe z jednym z mistrzów Polski (z przed lat) focusem w dieslu stwierdziliśmy, że brak mocy trzeba nadrabiać talentem i umiejętnościami A ten focus to shit jakich mało w combi diesel ok 100 konni :x Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lapcok Opublikowano 19 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2010 hmm nie będę katował na klamie mojej foreściny po suchym bo sie do tego nie nadaje, zimą chyba jak wszyscy non stop Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ursusraketa Opublikowano 8 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2016 Słyszałem że Anti- lift można zrobić z tulei z forestera czy to prawda ? Ktoś coś wie na ten temat? Co można zrobić aby auto nie było nadsterowne? Ale nie chcę aby auta zbytnio narzucało tyłem, porostu chciałbym aby skręcało jak należy i nie zaskakiwało mnie tym ,że albo nie skręca albo leci nieprzewidywalni bokiem. Jaki stabilizator polecacie na tył a jaki na przód. Co da mi szpera na tyle ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 8 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2016 Jaki stabilizator polecacie na tył a jaki na przód. Co da mi szpera na tyle ? Grubszy od serii. Szpera jak najbardziej, ale i z przodu też by mogła być. wiesz ile kombinacji sie robi wtedy z ustawieniami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ursusraketa Opublikowano 8 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2016 Co da szpera z przodu a co z tyłu? jak zachowuje się wtedy auto? Czy założenie dystansów na oś tylną zmniejszy nadsterowność ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuzi4 Opublikowano 9 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2016 Tuleje z Forka I są bardzo podobne wymiarami do tych z zestawu ALK. Ja mam taki "zestaw ALK":- tylny stabilizator 22mm Whiteline - tuleje przednich wahaczy z Forka 1 - geometria przód: zbieżność 0, pochylenie max negatyw na jaki pozwala regulacja w fabrycznym zawiasie - geometria tył: rozbieżność sumaryczna 2mm; szkoda, że nie ma reg. pochylenia - ciśnienie w zimnych kołach: przód 2,3; tył 1,9 Czy działa jeszcze nie wiem bo tyle co wymieniłem tuleje, a mam jeszcze do wymiany manszetę z tyłu i półoś z przodu więc jeszcze nie jeżdziłem na tych "parametrach" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 9 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2016 @@ursusraketa, Na razie możesz dać tylko stab grubszy (tylny) . I pomanewruj geometrią-(zbieżność z tyłu lekko rozbieżnie, negatyw z przodu) i ciśnieniami(tu nie za dużo ,bo szkoda visco). Dystanse odpuść. Szpery są fajne , ale dobór, i eksperymenty z ustawieniem to długa zabawa. pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 9 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2016 szkoda, że nie ma reg. pochylenia Kup specjalne śruby Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 9 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2016 Co da szpera z przodu a co z tyłu?Szpera z tyłu zwiększa chęć do zamiatania tyłem w zakręcie, szpera z przodu poprawia wyjście z zakrętu... ale utrudnia samo skręcenie. Przydatna bardziej w ośce niż AWD. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 9 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2016 Co da szpera z przodu a co z tyłu?Szpera z tyłu zwiększa chęć do zamiatania tyłem w zakręcie, szpera z przodu poprawia wyjście z zakrętu... ale utrudnia samo skręcenie. Przydatna bardziej w ośce niż AWD. Dlatego najlepszym rozwiązaniem jest grubszy stabilizator na tył i DCCD. Wtedy nadsterowność i podsterowność świetnie reguluje się potencjometrem między fotelami . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siewcu Opublikowano 9 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2016 prawda jest taka, że należy zacząć od kogoś, kto wie jak ustawić geometrię, a nie od kupowania gratów. jak sama geometria nie da efektów, to można szukać graty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 9 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2016 Ja bym zaczął od podniesienia własnych umiejętności 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 10 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2016 szkoda, że nie ma reg. pochylenia Kup specjalne śruby Mają jakąś nazwę ? Gdzie szukać ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 10 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2016 szkoda, że nie ma reg. pochyleniaKup specjalne śruby Mają jakąś nazwę ? Gdzie szukać ? Np.: Do dostania u wszystkich, którzy w Subaru się specjalizują, m.in. u Edwina 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 10 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2016 Thx Elmo. Gdyby miał ktoś takie to jestem zainteresowany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aki001 Opublikowano 10 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2016 Do dostania u wszystkich, którzy w Subaru się specjalizują, m.in. u Edwina ale kuzi4 narzekał na brak regulacji pochylenia koła z tyłu... seryjne zawieszenie w STI pozwala zrobić 0.5' negatyw z przodu bez śrub... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 10 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2016 Chodzi właśnie o śruby na tył. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4mamut Opublikowano 10 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2016 Amortyzator tył w GT, pewnie i WRX - jego górny otwór dolnego mocowania przerabiasz na fasolkę w 20 min i pochylasz koło jak chcesz. Niektóre auta mają tak w serii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 10 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2016 @@4mamut, tak,ale śrubą masz wygodną regulację . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4mamut Opublikowano 10 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2016 Wiem @respect..zgadzam się. Można to zrobić budżetowo rozwieracjąc ten otwór ale obaj wiemy, że tylko 1.5 way na tył załatwia temat. Inne rozwiązania to mniej lub bardziej druciarstwem podchodzą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 10 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2016 Też się zgadzam, bo to lepsze niż visko, torsen, i suretack. (NIe wiem , ale suretrack był montowany chyba tylko z przodu) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4mamut Opublikowano 10 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2016 (edytowane) Był montowany również z tyłu w nowszych STI http://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?t=1562247 Bardzo niedoceniany chociaż nigdy na nim nie jeździłem. Na płytce to i owszem. Wisko to rzecz jasna tylko do wyjechania z zaspy ale suretrack jest bardzo ciekawy. Niektórzy sprawdzają jego spięcie ok. 20 Nm i twierdzą że nie spina jak płytka, ale w surtracku spięcia nie reguluje się płytkami tylko ustawia ją producent kątem ramp i w ogóle nie ma mowy o spięciu wstępnym. Zarówno suretrack jak i płytka są typem torque sensitive natomiast wisko działa na różnicy prędkości kół. Występował nawet w wersji R160. Niektóre źródła podają że ponoć type RA mogą go mieć zamiast płytki. http://www.dmrally.com/car.html Edytowane 10 Stycznia 2016 przez 4mamut 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się