Hmm, nic takiego u mnie nie wystepuje :roll: i na dodatek mam 18"
Konkretnie to jest tak: opona rozmiar 225/45/17 czyli zalecane ciśnienia p/t - 2,3/1,9 ; wtedy tak lekko pływa, jak podniosę o 0,2-0,3 atm to znacznie zwiększa się precyzja na suchym ale zmniejsza (przynajmniej teoretycznie ) przyczepność na mokrym.
Więc już wolę tą lekką plastelinę. Szybkie łuki miałem na myśli 160km/h i więcej, takie np. jakich pełno na autostradach.
Może sprawdzić zbieżność?
btw. kiedyś gdzieś czytałem, że wszystkie opony typu sportcośtam znacznie lepiej się zachowują z leko podniesionym ciśnieniem
kiedyś u znajomka w focusie st na goodyear' ach excellence dobiliśmy 0,3 atm i zupełnie inne auto, poręczność, precyzja na zakręcie, a nawet tłumienie nierówności :shock: