Skocz do zawartości

hoodymoryc

Użytkownik
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O hoodymoryc

  • Urodziny 08.07.1971

Profile Information

  • Skąd
    hollyłódź
  • Auto
    Rodzinne Kombi

Osiągnięcia hoodymoryc

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

1

Reputacja

  1. wczoraj jadąc wolno po zaje....ie dziurawej drodze usłyszałem pukanie . spojrzałem na licznik - ponad pięć tys. km temu robiłem hamulce w zaprzyjaźnionym serwisie i prysnąłem tak od serca smarem litowym na sztyce tylnych amorów. Nie stukały do tej pory. Nie wierzyłem w to ale minęło tyle czasu, że nawet zapomniałem.
  2. Tak , o spocie przeczytałem dziś rano jak chciałem napisać pozdro. Za rzadko zdecydowanie zaglądałem na forum. Szczerze nie kojarzę żeby ktoś z wózkiem mi machnął. Może uznałem, że mi się przywidziało, stąd :shock:
  3. Pozdrowienia dla kierownika srebrnego WRX-a na złotych kółkach, który machnął mi wczoraj na Franciszka po 18-tej. Co prawda świni nie widziałem bo stał tyłem, ale wydaje mi się, że to "kozak" 8) znany na forum jako carlos.
  4. Filtr przeciwpyłkowy czyli kabinowy jest za schowkiem przed pasażerem 8) Lepiej odgrzybić w serwisie. A te z wężykiem to na większości właśnie napisane jest żeby psikać po wyjęciu filtra kabinowego .
  5. ooops... zdolniacha widać prawie robi różnicę
  6. ztcw prawie niemożliwe. Jeśli tak się dzieje to popsuty jest jakiś pstryczek przy zamykaniu pokrywy, albo pralka jest robiona powiedzmy w Pakistanie A z otwartym bębnem to nie zamknie się pokrywa raczej :roll:
  7. Bo to panie w góry się jedzie a nie na Krupówki i Gubałówkę
  8. A i podzielę się wrażeniami. Byłem z rodzinką kilka dni w Zakopanem. Mieszkaliśmy u Jaśka na Nowotarskej . Są tam dwa apartamenty. My mieliśmy ten piętrowy. Zaletą są dwie oddzielne sypialnie z pojedyńczymi łóżkami oraz kibelkiem na górze i kuchnia/jadalnia/telewizornia/imprezownia (niepotrzebne skreślić) na dole. Jak sprzątany był drugi apartament obok wbiłem się na bezczela obejrzeć. :roll: Ten jest jednopoziomowy, z pojedyńczą sypialnią z dużym wyrem (małżeńskie albo jebodrom). A obok telewizornia/imprezownia z też dużą rozkładaną kanapą. Dalej spora kuchnia i jadalnia z dużym stołem. Także w jednym jest dużo luzu w części nocnej na górze, a w jednopoziomowym przestronniejsza część dzienna. Czyli co komu pasi i/lub potrzeba. Generalnie syćko super. Bardzo polecam. Pozdrówka Maurycy
  9. Hmm, nic takiego u mnie nie wystepuje :roll: i na dodatek mam 18" Konkretnie to jest tak: opona rozmiar 225/45/17 czyli zalecane ciśnienia p/t - 2,3/1,9 ; wtedy tak lekko pływa, jak podniosę o 0,2-0,3 atm to znacznie zwiększa się precyzja na suchym ale zmniejsza (przynajmniej teoretycznie ) przyczepność na mokrym. Więc już wolę tą lekką plastelinę. Szybkie łuki miałem na myśli 160km/h i więcej, takie np. jakich pełno na autostradach. Może sprawdzić zbieżność? btw. kiedyś gdzieś czytałem, że wszystkie opony typu sportcośtam znacznie lepiej się zachowują z leko podniesionym ciśnieniem kiedyś u znajomka w focusie st na goodyear' ach excellence dobiliśmy 0,3 atm i zupełnie inne auto, poręczność, precyzja na zakręcie, a nawet tłumienie nierówności :shock:
  10. Dzięki bardzo. Właśnie domyślałem się, że są dość komfortowe, ale z tego z reguły bierze się mniejsza precyzja. Na szybkich łukach mam wrażenie takiego lekkiego pływania, jakbym jechał po plastelinie. Niby nic ale wkurza. Ja wiem, że zawias w WRX nie jest tak sztywny/precyzyjny jak w STI ale... Barzdziej myślałem o RE050, myślę że nie ma co porównywać RE070 i conti sport 3 :roll: A najgorsze, że właśnie na wodzie mi szybko puszczają, myślałem że są jakieś lepsze opony. Albo może za dużo gazu Widać te fabryczne 230 KM to wystarczająco dużo, żeby szybko pierdyknąć bąka na wodzie No nic ... trza będzie pouczyć się kontrolowanych poślizgów i nabrać trochę respektu
  11. A do czego, ze tak zapytam ? Ulica czy tor/upalanie/podjezdzawka ? Ulica, może jakaś pojeżdżawka. Mam pewne obiekcje, przy ostrzejszym potraktowaniu, ale nie mam porównania, więc nic nie sugeruję.
  12. Czy ktoś ma doświadczenia z conti sport 3, najlepiej na zasadzie porównania z czymś znanym i lubianym :wink: (np. bridgestone)
  13. To chyba najtańszy z możliwych sposobów . Najtańszy to spuścić powietrze
  14. zmierzysz - ale na hamowaniu . Jak dasz 1, 8 a później 3,0 i miałbyś jakieś dokładne urządzenie pomiarowe, powiedzmy laserowe, mierzące odległość od podłoża to będzie różnica. Chodzi o rozkład masy właśnie na hamowaniu, czyli przed wejściem w zakręt. Mocniej nabita guma ugnie się znacznie mniej więc przód mniej się opuści itd... diabeł jak zwykle tkwi w szczegółach
  15. No ok. w samochodzie ~1400kg pewnie nie, ale na motocyklu na pewno. podnosząc tył zmieniamy pozycję kierującego - morda bardziej w zegary -> zmiana środka ciężkości do przodu. Ale i tak działa Czyli jednak nie mongolska teoria, ale jeśli nie polega to na zmianie masy to na czym ? No przecież skoro tył się podnosi :?: :?: sam nie wiem... Może ktoś mądrzejszy mi to wytłumaczy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...