carlos-wrx Opublikowano 17 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2010 Warto wspomnieć o pękających smokach w 2,5T, u mnie niedawno przy rutynowej kontroli wyszło przypadkiem że pęka i udało się wymienić na taki niepękający zanim się urwał....fart 100-lecia podobno jedyna przewaga wrx-a nad sti (nie wiem jak w innych rocznikach poza 06) to lepsza miska Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 17 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2010 zakucie i spięcie szpilkami ARP rozwiazuje wiele priorytetowych problemow - nie chcialbym strzelać, ale to będzie cirka ok 15tys pln - no ale jak juz sobie motor zakujesz to Ci skrzynia nie pozwoli poszaleć, a to bedzie kolejne 15tys pln aby powalić ta przeszkodę....... Ale chyba nie mówisz o skrzyni 6MT z STI? Kruk nie łapię teraz, czy to ironia czy nie, czy to tanio czy też nie tanio - ja przekladalem skrzynie, być może "delikatnie" uprościlem" kalkulacje, oczywiście dochodzi jeszcze" pare" innych rzeczy, ale jest to juz indywidualna kalkulacja kazdego z serwisów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 17 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2010 Nie chodzi mi kasę tylko o stwierdzenie: "jak juz sobie motor zakujesz to Ci skrzynia nie pozwoli poszaleć" - nie wiem o którą skrzynię Ci dokładnie chodzi? Zero ironii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 17 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2010 Nie chodzi mi kasę tylko o stwierdzenie: "jak juz sobie motor zakujesz to Ci skrzynia nie pozwoli poszaleć" - nie wiem o którą skrzynię Ci dokładnie chodzi? Zero ironii skoro kuć, to potem szaleć - a po co kuć jak potem skrzynia Ci na to nie pozwoli... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 17 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2010 Co z zasada "jak nie jest zepsute, to nie naprawiaj"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 17 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2010 Co z zasada "jak nie jest zepsute, to nie naprawiaj"? to se pane w subaru ne sprawdzaju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 17 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2010 Dlaczego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 17 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2010 w teorii 2.5T musi/powinno/zamierza "eksplodować" - po zakupie auta, nie znając jeszcze realiów, specyfikacji silnika, zasięgałem informacji w kilku miejscach ( o których tutaj mówić nie można), i wszędzie diagnoza była jedna... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 17 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2010 Czyli marketing dobrze dziala. Klient wszystko kupi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 17 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2010 Czyli marketing dobrze dziala. Klient wszystko kupi. oj oj... czemu tak ostro, przedstawiam mój punkt odbioru tematu, nie musisz być od razu niesympatyczny... przedstaw swoje racje, z chęcią poczytam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 17 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2010 Ja kuz pisalem wiele razy na ten temat na forum, myslalem ze masz jakies nowe fakty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 17 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2010 ok - nie było tematu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 17 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2010 Bla bla i dalej nie odpowiedziałeś mi na pytanie o jaką Ci skrzynię chodziło - 5MT? 6MT? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 17 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2010 Bla bla i dalej nie odpowiedziałeś mi na pytanie o jaką Ci skrzynię chodziło - 5MT? 6MT? "kolega" załozyciel tematu chce/chciał kupić wrx-a, po ewentualnym zakupie takowego i zakuciu go, zakladam iz wrzucając w silnik naście tysięcy, nie ograniczy się, do pozostawienia go w seryjnym setupie, tylko pójdzie w kierunku podnoszenia mocy i osiągów - czyli kolejnym "problemem" do przeskoczenia jest skrzynia 5mt... Kruk, ile nM wytrzyma 5mt? I jak to się ma do mozliwosci zakutego silnika - serio pytam bez uszczypliwosci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 17 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2010 Bla bla i dalej nie odpowiedziałeś mi na pytanie o jaką Ci skrzynię chodziło - 5MT? 6MT? "kolega" załozyciel tematu chce/chciał kupić wrx-a, po ewentualnym zakupie takowego i zakuciu go, zakladam iz wrzucając w silnik naście tysięcy, nie ograniczy się, do pozostawienia go w seryjnym setupie, tylko pójdzie w kierunku podnoszenia mocy i osiągów - czyli kolejnym "problemem" do przeskoczenia jest skrzynia 5mt... Kruk, ile nM wytrzyma 5mt? I jak to się ma do mozliwosci zakutego silnika - serio pytam bez uszczypliwosci. wytrzyma dużo.........ale krotko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 18 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2010 Ok, czyli miałeś na myśli 5MT - o to mi chodziło, pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 18 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2010 wytrzyma dużo.........ale krotko W twoim samochodzie chyba wytrzymala 6-7 lat? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 18 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2010 OK - całkiem inny silnik, ale wiara w "boską niezawodność Subaru" kolejny raz wystawiona na próbę... Ja nie kupuje tego auta by jezdzic spokojnie do 4000rpm. Wtedy kupiłbym pewnie Forestera 2.0d. Chcę sobie dynamiczniej pojedzić, nie koniecznie kręcąc go do 6k (bo od 3500 juz sie fajnie zbiera), ale też raz na czas na tor do Kielc mam ochote podjechać. Wiesz - you play, you pay. Nie ma nic za darmo. Zastanawia mnie:* jeśli już uszczelke diabli wezmą - jakiego rzędu koszxty wtedy trzeba liczyć? Docieram do rozbieżnych opinii między 3,5 a 15 tys zł... * czy zakucie tłoków (a może inna pompa etc.) faktycznie rozwiązuje problem? jakie to koszty? Sama uszczelka jakieś 700 PLN, szpilki ARP (bo nie ma sensu spinać serią) 900 PLN plus wyjęcie silnika i włożenie z powrotem - to w zależności od warsztatu. 15 tys. to za to samo z zakuciem silnika (tłoki, korby, panewki + robota Zakucie z jednej strony rozwiązuje problem, z drugiej stwarza nowe . Jeśli chcesz się czuć spokojnie, zrób to, co wcześniej pisałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elberoth Opublikowano 18 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2010 Warto wspomnieć o pękających smokach w 2,5T, u mnie niedawno przy rutynowej kontroli wyszło przypadkiem że pęka i udało się wymienić na taki niepękający zanim się urwał....fart 100-lecia Polecam to rozwiązanie: http://www.killerbmotorsport.com/index_ ... Pickup.htm Przy okazji można sobie przejrzeć działająca na wyobraźnie galerię pękniętych smoków olejowych - wszystko z zasobów użytkowników forum NASIOC. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 18 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2010 Tak te smoki to fajna rzecz, również polecam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 18 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2010 To już wiem, dlaczego w moim wozie smok zostanie wymieniony. A tak się zastanawiałem, czy to nie jest nadmiar ostrożności . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapic Opublikowano 18 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2010 wytrzyma dużo.........ale krotko W twoim samochodzie chyba wytrzymala 6-7 lat? Tygodni :roll: :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 18 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2010 Moge sie mylic, ale ten WRX to byl chyba z 2002 albo z 2003 i mial przejechane kilkadziesiat tysiecy km a skrzynia padla rok temu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapic Opublikowano 18 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2010 Moge sie mylic, ale ten WRX to byl chyba z 2002 albo z 2003 i mial przejechane kilkadziesiat tysiecy km a skrzynia padla rok temu? Miał przejechane kilkedziesiąt tysięcy ale nie wiadomo, która skrzynia już tam siedziała. Owszem padła rok temu, a parę tygodni później następna(mocniejsza bo od WRXa 06 jeżeli się nie mylę). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio_d Opublikowano 19 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2010 następna(mocniejsza bo od WRXa 06 jeżeli się nie mylę). Mocniejszą? Buhahaha!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się