haubi65 Opublikowano 6 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2011 no zapiszczal ale byla noc i lalo i robil to co 2-3 dni dlatego zignorowalem. nie to nie byly runflaty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 6 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2011 no zapiszczal ale byla noc i lalo i robil to co 2-3 dni dlatego zignorowalem. nie to nie byly runflaty ktoś jeszcze jest za montowaniem takich gadżetów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 6 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2011 no zapiszczal ale byla noc i lalo i robil to co 2-3 dni dlatego zignorowalem. nie to nie byly runflaty ktoś jeszcze jest za montowaniem takich gadżetów Subarynki mają kontrolę pośrednią (na podstawie pomiarów systemu VDC/ABS) ciśnienia oraz rozmiaru kół (kontrolka AWD). Ale, szczerze mówiąc nie wiem czy i jak skutecznie działa (nie miałem sposobności złapać 'kapcia'). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giepa Opublikowano 6 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2011 Co do Laguny- to niby ma tylne kola skretne i na zakretach ma jezdzic lepiej (szybciej) niz subaraki- kolega potwierdza??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 6 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2011 Co do Laguny- to niby ma tylne kola skretne i na zakretach ma jezdzic lepiej (szybciej) niz subaraki- kolega potwierdza??? nie wiem bo kolega miał starszy model ale..... o wspomnianym teście słyszałem i widziałem. Według testujących Laguna była szybsza od STI ale w programie zapomnieli dodać, że przez pomyłkę STI miało ponad 3 atmosfery w oponach. Tyle odnośnie rzetelności testów w PL. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TyrTyr Opublikowano 6 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2011 a dlaczego by nie ? Bo bys samochodem nie jezdzil tylko cisnienie sprawdzal i regulowal. Zaloze sie ze te czujniki cisnienia maja lepsza rozdzielczosc niz 15%. Jest tylko kwestia jak ustawiono prog sygnalizacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giepa Opublikowano 7 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2011 Bo bys samochodem nie jezdzil tylko cisnienie sprawdzal i regulowal. WLASNIE TO SIE ROBI BEZ CZUJNIKÓW JAK NIE OLEJ TO POWIETRZE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TyrTyr Opublikowano 7 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2011 Bo bys samochodem nie jezdzil tylko cisnienie sprawdzal i regulowal. WLASNIE TO SIE ROBI BEZ CZUJNIKÓW JAK NIE OLEJ TO POWIETRZE Jak czesto sprawdzasz cisnienie w oponach? Kiedys, nie wszyscy mieli okazje widziec albo pamietac. Wjazd na stacje po paliwo rownal sie; 1) umyte szyby 2) sprawdzony/dolany olej i inne plyny 3) sprawdzone/uzupelnione cisnienie w oponach no i nalane paliwo nie trzeba bylo wysiadac...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giepa Opublikowano 7 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2011 teraz robię to co tankowanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz M Opublikowano 7 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2011 Bo bys samochodem nie jezdzil tylko cisnienie sprawdzal i regulowal. WLASNIE TO SIE ROBI BEZ CZUJNIKÓW JAK NIE OLEJ TO POWIETRZE Jak czesto sprawdzasz cisnienie w oponach? Kiedys, nie wszyscy mieli okazje widziec albo pamietac. Wjazd na stacje po paliwo rownal sie; 1) umyte szyby 2) sprawdzony/dolany olej i inne plyny 3) sprawdzone/uzupelnione cisnienie w oponach no i nalane paliwo nie trzeba bylo wysiadac...... mam prawko od 1980 r. i nigdy mnie nie spotkała taka przyjemność w PL ani w PRL jak piszesz (z wyjątkiem mycia szyb) a może to "kiedyś" to masz na myśli USA albo Zgniły Zachód Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TyrTyr Opublikowano 7 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2011 teraz robię to co tankowanie Tak Ci ucieka ze musisz tak czesto? to jedno a drugie... Pomiar teoretycznie powinien byc na "zimno" robiony wiec...... -- Śr gru 07, 2011 5:55 pm -- Bo bys samochodem nie jezdzil tylko cisnienie sprawdzal i regulowal. WLASNIE TO SIE ROBI BEZ CZUJNIKÓW JAK NIE OLEJ TO POWIETRZE Jak czesto sprawdzasz cisnienie w oponach? Kiedys, nie wszyscy mieli okazje widziec albo pamietac. Wjazd na stacje po paliwo rownal sie; 1) umyte szyby 2) sprawdzony/dolany olej i inne plyny 3) sprawdzone/uzupelnione cisnienie w oponach no i nalane paliwo nie trzeba bylo wysiadac...... mam prawko od 1980 r. i nigdy mnie nie spotkała taka przyjemność w PL ani w PRL jak piszesz (z wyjątkiem mycia szyb) a może to "kiedyś" to masz na myśli USA albo Zgniły Zachód Samochody w Polsce to nie zasluga Lenina. Byly juz wczesniej..... -- Śr gru 07, 2011 6:05 pm -- ciekawostka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 11 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 teraz robię to co tankowanie Tak Ci ucieka ze musisz tak czesto? to jedno a drugie... Pomiar teoretycznie powinien byc na "zimno" robiony wiec...... Dokładnie tak, w instrukcji pojęcie na "zimno" przedstawione jest jako: - samochód parkuje co najmniej 3h lub - przejechał mniej niż 1.6km ja robię pomiar minimum raz na miesiąc lub przed dalszą trasą. Zimą częściej z uwagi na zmiany temperatury. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giepa Opublikowano 12 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2011 Witam, robilem przegląd 60 tys- do tego monentu z autem nic sie nie działo OBK D po wyjezdzie z serwisu zapaliły sie kontrolki: silnik, hamulec postojowy, esp -kolor zółty +odczuwalny brak mocy po powrocie do serwisu (w ciagu godziny) bledy wykasowano (niby przeplywomierz) ale auto dalej nie ma mocy... został w serwisie-auto zastepcze/ dzis informacja z serwisu- mamy problem bo tu chodzi o DPF, zapchany :shock: i nie mozemy go wypalic :shock: -nigdy zadna kontrolka od DPF sie nie zapalila hmm cos mi nie teges? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 12 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2011 Witam,robilem przegląd 60 tys- do tego monentu z autem nic sie nie działo OBK D po wyjezdzie z serwisu zapaliły sie kontrolki: silnik, hamulec postojowy, esp -kolor zółty +odczuwalny brak mocy po powrocie do serwisu (w ciagu godziny) bledy wykasowano (niby przeplywomierz) ale auto dalej nie ma mocy... został w serwisie-auto zastepcze/ dzis informacja z serwisu- mamy problem bo tu chodzi o DPF, zapchany :shock: i nie mozemy go wypalic :shock: -nigdy zadna kontrolka od DPF sie nie zapalila hmm cos mi nie teges? przecież na przeglądzie mają obowiązek sprawdzić DPF...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giepa Opublikowano 12 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2011 dlatego mi nie teges Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TyrTyr Opublikowano 12 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2011 Dokładnie tak, w instrukcji pojęcie na "zimno" przedstawione jest jako: - samochód parkuje co najmniej 3h lub - przejechał mniej niż 1.6km ja robię pomiar minimum raz na miesiąc lub przed dalszą trasą. Zimą częściej z uwagi na zmiany temperatury. Instrukcje trzeba traktowac z pewna rezerwa. Parkuje 3 godziny.... a jak parking jest gdzies w Andaluzji i jedna strona jest dobrze nasloneczniona? 1.6km? na czym polega magicznosc tej liczby? Przed trasa do dobry pomysl. Ja tez tak robie. Sprawdzam wtedy i zapas. Z zapasu jakos szybko ucieka....... Ale robie to rano, zanim auto sie ruszy gdzie kolwiek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luk77 Opublikowano 12 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2011 Czy Wy trochę nie przesadzacie z tym ciśnieniem w oponach :roll: Oczywiście że raz na jakiś czas trzeba ciśnienie skontrolować ale nie wierzę że jakieś małe(bo duże widać gołym okiem) odstępstwa od normy "zarzynają " napęd w Subaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 12 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2011 trochę to lekko powiedziane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TyrTyr Opublikowano 12 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2011 Czy Wy trochę nie przesadzacie z tym ciśnieniem w oponach :roll: Oczywiście że raz na jakiś czas trzeba ciśnienie skontrolować ale nie wierzę że jakieś małe(bo duże widać gołym okiem) odstępstwa od normy "zarzynają " napęd w Subaru Wszystko zalezy od miarki jaka sie przylozy Sprawdzanie przy kazdym tankowaniu to przesada. Ale dobrze miec zwyczaj zerkania na opony i sprawdzania jesli cos wyglada dziwnie. Jasne ze drobne (wlasnie co to znaczy drobne) roznice cisnienia nie sa wstanie popsuc napedu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 12 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2011 Instrukcje trzeba traktowac z pewna rezerwa. Parkuje 3 godziny.... a jak parking jest gdzies w Andaluzji i jedna strona jest dobrze nasloneczniona? 1.6km? na czym polega magicznosc tej liczby? Przed trasa do dobry pomysl. Ja tez tak robie. Sprawdzam wtedy i zapas. Z zapasu jakos szybko ucieka....... Ale robie to rano, zanim auto sie ruszy gdzie kolwiek. No tak bez skrajności :-), zakładamy że to nasłonecznienie jest w marę równomierne. 1.6 to ok 1 mila tak sobie napisali. W wersji EU brak zapasowego koła :-( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TyrTyr Opublikowano 12 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2011 Instrukcje trzeba traktowac z pewna rezerwa. Parkuje 3 godziny.... a jak parking jest gdzies w Andaluzji i jedna strona jest dobrze nasloneczniona? 1.6km? na czym polega magicznosc tej liczby? Przed trasa do dobry pomysl. Ja tez tak robie. Sprawdzam wtedy i zapas. Z zapasu jakos szybko ucieka....... Ale robie to rano, zanim auto sie ruszy gdzie kolwiek. No tak bez skrajności :-), zakładamy że to nasłonecznienie jest w marę równomierne. 1.6 to ok 1 mila tak sobie napisali. W wersji EU brak zapasowego koła :-( Dlatego twierdze ze instrukcje trzeba z rezerwa traktowac. Aaaa, prawie zapomnialem. Ulubieniec Europy, Husajn, twierdzi ze wlasciwe cisnienie w oponach to recepta na ograniczenie amerykanskiego importu ropy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 12 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2011 Aaaa, prawie zapomnialem. Ulubieniec Europy, Husajn, twierdzi ze wlasciwe cisnienie w oponach to recepta na ograniczenie amerykanskiego importu ropy no i opony energooszczędne do tego. Zawsze to kilka procent oszczędności :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giepa Opublikowano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 Witam,robilem przegląd 60 tys- do tego monentu z autem nic sie nie działo OBK D po wyjezdzie z serwisu zapaliły sie kontrolki: silnik, hamulec postojowy, esp -kolor zółty +odczuwalny brak mocy po powrocie do serwisu (w ciagu godziny) bledy wykasowano (niby przeplywomierz) ale auto dalej nie ma mocy... został w serwisie-auto zastepcze/ dzis informacja z serwisu- mamy problem bo tu chodzi o DPF, zapchany :shock: i nie mozemy go wypalic :shock: -nigdy zadna kontrolka od DPF sie nie zapalila hmm cos mi nie teges? przecież na przeglądzie mają obowiązek sprawdzić DPF...... wczoraj odebralem auto, pytajac kierownika dlaczego podczas przegladu tego nie zrobili odpowiedział: bo tego sie nie robi :shock: czas na zmiane ASO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 giepa, ile zapłaciłeś za przegląd ? Też mnie niedługo czeka po 60 tyś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giepa Opublikowano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 giepa, ile zapłaciłeś za przegląd ?Też mnie niedługo czeka po 60 tyś. ja zrobilem przy 57 tys skracam miedzy czasy o 3 klocki... filtr pow-115 robocizna-730,62 filtr p.pyłkowy-163.27 filtr paliwa -260 zarówka poz 2 szt- 4 filtr oleju- 45 uszczelka korka miski - 10 olej motul- 352 total transmission bv fe 75w90 - 220.4 total transmission tm 80w 90 (tylny most)- 39 plyn hamul -24.50 srodek smarno-konserw- 12 dodatek do paliwa (na moja prosbe) -70 woda dest 3.50 czyli 2050 zł :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się