Skocz do zawartości

Outback 2.0D MY10 pierwsze kilometry.


Adam12

Rekomendowane odpowiedzi

no zapiszczal ale byla noc i lalo i robil to co 2-3 dni dlatego zignorowalem. nie to nie byly runflaty

ktoś jeszcze jest za montowaniem takich gadżetów :mrgreen:

Subarynki mają kontrolę pośrednią (na podstawie pomiarów systemu VDC/ABS) ciśnienia oraz rozmiaru kół (kontrolka AWD).

 

Ale, szczerze mówiąc nie wiem czy i jak skutecznie działa (nie miałem sposobności złapać 'kapcia').

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do Laguny- to niby ma tylne kola skretne i na zakretach ma jezdzic lepiej (szybciej) niz subaraki- kolega potwierdza???

 

 

nie wiem bo kolega miał starszy model ale..... o wspomnianym teście słyszałem i widziałem. Według testujących Laguna była szybsza od STI ale w programie zapomnieli dodać, że przez pomyłkę STI miało ponad 3 atmosfery w oponach. Tyle odnośnie rzetelności testów w PL.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo bys samochodem nie jezdzil tylko cisnienie sprawdzal i regulowal.

WLASNIE TO SIE ROBI BEZ CZUJNIKÓW

JAK NIE OLEJ TO POWIETRZE :P

 

Jak czesto sprawdzasz cisnienie w oponach?

 

Kiedys, nie wszyscy mieli okazje widziec albo pamietac.

Wjazd na stacje po paliwo rownal sie;

1) umyte szyby

2) sprawdzony/dolany olej i inne plyny

3) sprawdzone/uzupelnione cisnienie w oponach

no i nalane paliwo :) nie trzeba bylo wysiadac......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo bys samochodem nie jezdzil tylko cisnienie sprawdzal i regulowal.

WLASNIE TO SIE ROBI BEZ CZUJNIKÓW

JAK NIE OLEJ TO POWIETRZE :P

 

Jak czesto sprawdzasz cisnienie w oponach?

 

Kiedys, nie wszyscy mieli okazje widziec albo pamietac.

Wjazd na stacje po paliwo rownal sie;

1) umyte szyby

2) sprawdzony/dolany olej i inne plyny

3) sprawdzone/uzupelnione cisnienie w oponach

no i nalane paliwo :) nie trzeba bylo wysiadac......

 

mam prawko od 1980 r. i nigdy mnie nie spotkała taka przyjemność w PL ani w PRL jak piszesz :( (z wyjątkiem mycia szyb)

a może to "kiedyś" to masz na myśli USA albo Zgniły Zachód :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teraz robię to co tankowanie

 

Tak Ci ucieka ze musisz tak czesto?

to jedno a drugie...

 

Pomiar teoretycznie powinien byc na "zimno" robiony wiec......

 

-- Śr gru 07, 2011 5:55 pm --

 

Bo bys samochodem nie jezdzil tylko cisnienie sprawdzal i regulowal.

WLASNIE TO SIE ROBI BEZ CZUJNIKÓW

JAK NIE OLEJ TO POWIETRZE :P

 

Jak czesto sprawdzasz cisnienie w oponach?

 

Kiedys, nie wszyscy mieli okazje widziec albo pamietac.

Wjazd na stacje po paliwo rownal sie;

1) umyte szyby

2) sprawdzony/dolany olej i inne plyny

3) sprawdzone/uzupelnione cisnienie w oponach

no i nalane paliwo :) nie trzeba bylo wysiadac......

 

mam prawko od 1980 r. i nigdy mnie nie spotkała taka przyjemność w PL ani w PRL jak piszesz :( (z wyjątkiem mycia szyb)

a może to "kiedyś" to masz na myśli USA albo Zgniły Zachód :D

 

Samochody w Polsce to nie zasluga Lenina. Byly juz wczesniej.....

 

-- Śr gru 07, 2011 6:05 pm --

 

ciekawostka

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teraz robię to co tankowanie

 

Tak Ci ucieka ze musisz tak czesto?

to jedno a drugie...

 

Pomiar teoretycznie powinien byc na "zimno" robiony wiec......

 

 

Dokładnie tak, w instrukcji pojęcie na "zimno" przedstawione jest jako:

- samochód parkuje co najmniej 3h

lub

- przejechał mniej niż 1.6km

 

ja robię pomiar minimum raz na miesiąc lub przed dalszą trasą. Zimą częściej z uwagi na zmiany temperatury.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

robilem przegląd 60 tys- do tego monentu z autem nic sie nie działo OBK D

po wyjezdzie z serwisu zapaliły sie kontrolki: silnik, hamulec postojowy, esp -kolor zółty +odczuwalny brak mocy

po powrocie do serwisu (w ciagu godziny) bledy wykasowano (niby przeplywomierz) ale auto dalej nie ma mocy...

został w serwisie-auto zastepcze/

dzis informacja z serwisu- mamy problem bo tu chodzi o DPF, zapchany :shock: i nie mozemy go wypalic :shock:

-nigdy zadna kontrolka od DPF sie nie zapalila

hmm cos mi nie teges?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

robilem przegląd 60 tys- do tego monentu z autem nic sie nie działo OBK D

po wyjezdzie z serwisu zapaliły sie kontrolki: silnik, hamulec postojowy, esp -kolor zółty +odczuwalny brak mocy

po powrocie do serwisu (w ciagu godziny) bledy wykasowano (niby przeplywomierz) ale auto dalej nie ma mocy...

został w serwisie-auto zastepcze/

dzis informacja z serwisu- mamy problem bo tu chodzi o DPF, zapchany :shock: i nie mozemy go wypalic :shock:

-nigdy zadna kontrolka od DPF sie nie zapalila

hmm cos mi nie teges?

 

 

przecież na przeglądzie mają obowiązek sprawdzić DPF......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Dokładnie tak, w instrukcji pojęcie na "zimno" przedstawione jest jako:

- samochód parkuje co najmniej 3h

lub

- przejechał mniej niż 1.6km

 

ja robię pomiar minimum raz na miesiąc lub przed dalszą trasą. Zimą częściej z uwagi na zmiany temperatury.

 

Instrukcje trzeba traktowac z pewna rezerwa.

Parkuje 3 godziny.... a jak parking jest gdzies w Andaluzji i jedna strona jest dobrze nasloneczniona?

1.6km? na czym polega magicznosc tej liczby?

 

Przed trasa do dobry pomysl. Ja tez tak robie. Sprawdzam wtedy i zapas. Z zapasu jakos szybko ucieka.......

Ale robie to rano, zanim auto sie ruszy gdzie kolwiek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy Wy trochę nie przesadzacie z tym ciśnieniem w oponach :roll: Oczywiście że raz na jakiś czas trzeba ciśnienie skontrolować ale nie wierzę że jakieś małe(bo duże widać gołym okiem) odstępstwa od normy "zarzynają " napęd w Subaru :idea:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy Wy trochę nie przesadzacie z tym ciśnieniem w oponach :roll: Oczywiście że raz na jakiś czas trzeba ciśnienie skontrolować ale nie wierzę że jakieś małe(bo duże widać gołym okiem) odstępstwa od normy "zarzynają " napęd w Subaru :idea:

Wszystko zalezy od miarki jaka sie przylozy :)

 

Sprawdzanie przy kazdym tankowaniu to przesada.

Ale dobrze miec zwyczaj zerkania na opony i sprawdzania jesli cos wyglada dziwnie.

Jasne ze drobne (wlasnie co to znaczy drobne) roznice cisnienia nie sa wstanie popsuc napedu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Instrukcje trzeba traktowac z pewna rezerwa.

Parkuje 3 godziny.... a jak parking jest gdzies w Andaluzji i jedna strona jest dobrze nasloneczniona?

1.6km? na czym polega magicznosc tej liczby?

 

Przed trasa do dobry pomysl. Ja tez tak robie. Sprawdzam wtedy i zapas. Z zapasu jakos szybko ucieka.......

Ale robie to rano, zanim auto sie ruszy gdzie kolwiek.

 

No tak bez skrajności :-), zakładamy że to nasłonecznienie jest w marę równomierne. 1.6 to ok 1 mila tak sobie napisali. W wersji EU brak zapasowego koła :-(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Instrukcje trzeba traktowac z pewna rezerwa.

Parkuje 3 godziny.... a jak parking jest gdzies w Andaluzji i jedna strona jest dobrze nasloneczniona?

1.6km? na czym polega magicznosc tej liczby?

 

Przed trasa do dobry pomysl. Ja tez tak robie. Sprawdzam wtedy i zapas. Z zapasu jakos szybko ucieka.......

Ale robie to rano, zanim auto sie ruszy gdzie kolwiek.

 

No tak bez skrajności :-), zakładamy że to nasłonecznienie jest w marę równomierne. 1.6 to ok 1 mila tak sobie napisali. W wersji EU brak zapasowego koła :-(

 

Dlatego twierdze ze instrukcje trzeba z rezerwa traktowac. :)

 

 

Aaaa, prawie zapomnialem. Ulubieniec Europy, Husajn, twierdzi ze wlasciwe cisnienie w oponach to recepta na ograniczenie amerykanskiego importu ropy :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aaaa, prawie zapomnialem. Ulubieniec Europy, Husajn, twierdzi ze wlasciwe cisnienie w oponach to recepta na ograniczenie amerykanskiego importu ropy :lol:

 

no i opony energooszczędne do tego. Zawsze to kilka procent oszczędności :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

robilem przegląd 60 tys- do tego monentu z autem nic sie nie działo OBK D

po wyjezdzie z serwisu zapaliły sie kontrolki: silnik, hamulec postojowy, esp -kolor zółty +odczuwalny brak mocy

po powrocie do serwisu (w ciagu godziny) bledy wykasowano (niby przeplywomierz) ale auto dalej nie ma mocy...

został w serwisie-auto zastepcze/

dzis informacja z serwisu- mamy problem bo tu chodzi o DPF, zapchany :shock: i nie mozemy go wypalic :shock:

-nigdy zadna kontrolka od DPF sie nie zapalila

hmm cos mi nie teges?

 

 

przecież na przeglądzie mają obowiązek sprawdzić DPF......

 

wczoraj odebralem auto, pytajac kierownika dlaczego podczas przegladu tego nie zrobili odpowiedział: bo tego sie nie robi :shock:

czas na zmiane ASO :idea:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

giepa, ile zapłaciłeś za przegląd ?

Też mnie niedługo czeka po 60 tyś.

ja zrobilem przy 57 tys :P skracam miedzy czasy o 3 klocki...

filtr pow-115

robocizna-730,62

filtr p.pyłkowy-163.27

filtr paliwa -260

zarówka poz 2 szt- 4

filtr oleju- 45

uszczelka korka miski - 10

olej motul- 352

total transmission bv fe 75w90 - 220.4

total transmission tm 80w 90 (tylny most)- 39

plyn hamul -24.50

srodek smarno-konserw- 12

dodatek do paliwa (na moja prosbe) -70

woda dest 3.50

 

czyli 2050 zł :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...