lekszyc Opublikowano 2 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 Witam, Przy podejsciu do sprzedazy mojego gt-ka natknolem sie na druzgocaca moja psychike opinie, ze moj egzemplaz jezdzi wolniej niz powinien. Stad moja prosba - jesli ktos ma GT-ka 218 km kombi i w dodatku mieszka w warszawie a najlepiej w okolicy woli i ma czas w przeciagu najblizszych dni porownac osiagi auta, a auto ma seryjne nie dlubniete, bardzo bym byl wdzieczny o kontakt mailowo a najlepiej sms na numer 501059962 (oddzwonie). Mysle ze dwie proby na przyspieszenie do 100 rozwiaza zagadke - a ja bede mogl spokojnie spac Auto jest w dobrym stanie i nie ma powodu, zeby bylo wolniejsze - sami wiecie musze to sprawdzic :? dzieki, pozdrawiam Dawid Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 2 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 może prościej będzie jeśli zmierzysz czas i podasz go na forum,wtedy na pewno porówna go wiele osób,nie zapomnij podać danych pełny bak lub prawie pusty,ślisko,sucho,sam z kolegą itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ravo Opublikowano 3 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 i nie do setki a na 400m ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 3 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 no i pytanie czy osoba ktora to powiedziala odnosi sie do seryjnego auta.Mogla przez przypadek pojechac autem podkreconym i nawet o tym nie wiedzala. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lekszyc Opublikowano 3 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 problem z pomiarem czasu jest taki ze blad reki to moze byc nawet sekunda, a jak dwa auta jedace obok siebie, nawet bez zylowania przyspiesza na znak to mozna stwierdzicktory pojdzie szybciej i kiedy wlacza sie turbina itp. Pomiary z reki mialem miedzy 7 a 8 sekund ale robilem je sam wiec moga byc z duzym bledem. Moze zawazyc rowniez to ze mam opony zamiast 205/50/16 troche wyzsze 205/55/16. Klienta nie maila porownania, odniosl sie do wrazen - w porowniaiu do jego 200 konnej hondy prelude moj byl wolowaty . Ja nie jezdizlem inna impreza, prowadzilem evo 270km i tez nie mialem wrazenia, ze urywa glowy. Wec ponawiam prosbe jesli ktos bedzie przejezdzal przez warszawae np, na grzyby chetnie podjade i sprawdze mojego turbo dziadka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 3 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 Myślę, że z autkiem masz wszystko OK. Zwyczajnie Preulude z H22 o mocy 200 kucy jeździ lepiej niż 218 kucy w GT, a to z powodu głownie napędu i masy. A no i 200 kucy w N/A jeżeli chodzi o reakcję na gaz i ogólne odczucia w czasie jazdy robi wrażenie, w przeciwieństwie do GT-owej serii, która może wydawać się wówczas wołowata. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 3 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 Myślę, że z autkiem masz wszystko OK. Zwyczajnie Preulude z H22 o mocy 200 kucy jeździ lepiej niż 218 kucy w GT, a to z powodu głownie napędu i masy. A no i 200 kucy w N/A jeżeli chodzi o reakcję na gaz i ogólne odczucia w czasie jazdy robi wrażenie, w przeciwieństwie do GT-owej serii, która może wydawać się wówczas wołowata. Jak silnik N/A ktory zaczyna jechac od 6500 tys. w gore moze ci robic lepsze wraznie od silnika ktory lamie ci plecy przy 3500 tys. zreszta jak mozna wgole porownywac dyniamike ropedzania auta N/A do dynamiki auta turbo gdzie wszystko jest dokladnie odwrotnie.Ten piewszy kreci sie do 7000-75000 i im jest wyzej tym lepiej zaczyna jechac gdzie z GTekiem jest dokladnie odwrotnie , im wyzje tym gorzej a powyzej 6000 tys to juz wogle nie ma sensu go krecic. Prowadzilem kilka GTkow w zyciu i wolowate to byle te co byly popsute lub WRXy ale to sa z zalozenia bo maja wieksza mase..Roznice w odczuciach moga ci zrobic co naj wyzej te opony bo ta roznice bedzie czuc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkur Opublikowano 3 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 Przypomnę o efekcie bujania (vel wciskania w fotel). Zwykle nikt tego nie kojarzy z innych aut - subaru jadą cały czas równo i jak bujają w fotelach to tylko w zakrętach ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 3 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 Myślę, że z autkiem masz wszystko OK. Zwyczajnie Preulude z H22 o mocy 200 kucy jeździ lepiej niż 218 kucy w GT, a to z powodu głownie napędu i masy. A no i 200 kucy w N/A jeżeli chodzi o reakcję na gaz i ogólne odczucia w czasie jazdy robi wrażenie, w przeciwieństwie do GT-owej serii, która może wydawać się wówczas wołowata. Jak silnik N/A ktory zaczyna jechac od 6500 tys. w gore moze ci robic lepsze wraznie od silnika ktory lamie ci plecy przy 3500 tys. zreszta jak mozna wgole porownywac dyniamike ropedzania auta N/A do dynamiki auta turbo gdzie wszystko jest dokladnie odwrotnie.Ten piewszy kreci sie do 7000-75000 i im jest wyzej tym lepiej zaczyna jechac gdzie z GTekiem jest dokladnie odwrotnie , im wyzje tym gorzej a powyzej 6000 tys to juz wogle nie ma sensu go krecic. Prowadzilem kilka GTkow w zyciu i wolowate to byle te co byly popsute lub WRXy ale to sa z zalozenia bo maja wieksza mase..Roznice w odczuciach moga ci zrobic co naj wyzej te opony bo ta roznice bedzie czuc. To może inaczej powiem. N/A robi dużo więcej hałasu i innych dramatów, co przekłada sie na odczucia w czasie jazdy. GT rozpędza sie podobnie, ale takiego wrażenia nie robi. Nie mniej śmiem twierdzić, iż 200 kucy w FWD Hondzie napędza się na suchym asfalcie szybciej niż seria GT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 3 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 Myślę, że z autkiem masz wszystko OK. Zwyczajnie Preulude z H22 o mocy 200 kucy jeździ lepiej niż 218 kucy w GT, a to z powodu głownie napędu i masy. A no i 200 kucy w N/A jeżeli chodzi o reakcję na gaz i ogólne odczucia w czasie jazdy robi wrażenie, w przeciwieństwie do GT-owej serii, która może wydawać się wówczas wołowata. Jak silnik N/A ktory zaczyna jechac od 6500 tys. w gore moze ci robic lepsze wraznie od silnika ktory lamie ci plecy przy 3500 tys. zreszta jak mozna wgole porownywac dyniamike ropedzania auta N/A do dynamiki auta turbo gdzie wszystko jest dokladnie odwrotnie.Ten piewszy kreci sie do 7000-75000 i im jest wyzej tym lepiej zaczyna jechac gdzie z GTekiem jest dokladnie odwrotnie , im wyzje tym gorzej a powyzej 6000 tys to juz wogle nie ma sensu go krecic. Prowadzilem kilka GTkow w zyciu i wolowate to byle te co byly popsute lub WRXy ale to sa z zalozenia bo maja wieksza mase..Roznice w odczuciach moga ci zrobic co naj wyzej te opony bo ta roznice bedzie czuc. To może inaczej powiem. N/A robi dużo więcej hałasu i innych dramatów, co przekłada sie na odczucia w czasie jazdy. GT rozpędza sie podobnie, ale takiego wrażenia nie robi. Nie mniej śmiem twierdzić, iż 200 kucy w FWD Hondzie napędza się na suchym asfalcie szybciej niż seria GT. a to racja , wydaje sie ze sie duzo dzieje a tak na prwde nie dzieje sie nic :wink: Ne jezdzilem nigdy taka Prelude to nie mam porownania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 3 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 a to racja , wydaje sie ze sie nic duzo dzieje a tak na prwde nie dzieje sie nic :wink: Lepiej bym tego nie ujął Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 3 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 Oczywiscie zeby nie bylo , ja bardzo lubie wysokobrotowe szlifierki , sam tez kiedys taka mialem ale szybko sie z tego wyrasta :arrow: Owoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lekszyc Opublikowano 3 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 Popsuty raczej nie jest chyba, ze o tym nie wiem Nie bierze oleju, nie daje zadnych oznak ze cos jest nie tak. Jedynie jak padl mi przeplywomierz jezdzilem z Korneckim z podlaczonym kompem i patrzylismy jak laduje i wszystko bylo w porzadku (turbina, mieszanka itp na wszystkich biegach) z wyjatkiem tego ze nie ladowal 0.9 tylko 0,8 - 0.1 gubilo się gdzies na nieszczelnych uszczelkach - tak przynajmniej twierdzi. Poniewaz ja mam inne auto do wyzywania sie a to jest do jazdy do pracy wogole temal olalismy. Stad mysle ze 0.1 roznicy oraz wieksze opony moze powodowac ze przyspiesza nieco wolniej ale ogolne wrazenie powinno byc podobne jak w blizniaczym aucie. Jeszcze wpadl mi jeden pomysl do glowy. Moze to glupie, wiec prosze sie nie smiac , ja tym autem jeżdze raczej wolno i spokojnie - oczywiscie od czasu do czasu robie sobie przyjemnosc, ale z regoly nie cisne go zbytnio. MOZE on po prosty jest zamulony? I trzeba go przedmuchac przez kilka tygodni? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 3 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 a to racja , wydaje sie ze sie duzo dzieje a tak na prwde nie dzieje sie nic :wink: Ne jezdzilem nigdy taka Prelude to nie mam porownania. ...wbilem sie kiedyś na forum hondy prelude, niby przez przypadek, szukałem części dla znajomego - akurat był wątek o potędze mocy h22 i h23 - potęga wiedzy i samouwielbienia, mnie przytłoczyła na chwilke, zacząłem myslec ze te subaru w teorii to wcale takie szybkie nie jest - wiem że każdy swoje chwali, ale czasem aż nie wypada się nie wtrącić i wbić kijek w mrowisko ...a najlepsze są podsłuchane dyskusje typu "...Marian robi swoim h22, BeMKę Wieśka, a skoro wiesiu zrobił swoją beemką, Audi Stefana, a Stefan kiedyś objechał Merca w Kompresorze, to moja preluda jest z założenia najszybszym samochodem na drodze" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 3 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 edit... podwojny post Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 3 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 d mysle ze 0.1 roznicy oraz wieksze opony moze powodowac ze przyspiesza nieco wolniej ale ogolne wrazenie powinno byc podobne jak w blizniaczym aucie. i masz odpowiedz.to zrobi odczuwalna roznice Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 3 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 mój GT (sedan) przy seryjnej mocy z balastem w postaci pasażera (70kg) i zbędnego żelastwa (hak~25kg) wg driftboxa miał 6,0s do setki. Starty bardzo zachowawcze, wiec obstawiam że z 0,2s mogłem urwać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 3 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 No i zgadzalo by sie bo moj przed remapem na prelotowym wydechu 2,5 cala wedle paru osob jezdzil jak seryjne STI 03-05.Sprawdzilem to tez empirycznie , mialem jeden pojedynek na drodze i faktycznie takie STI nie moglo mi odjechac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 4 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2010 mam GT, mój kolega sprowadził z japoni wrx (mieszkamy w irlandii),no więc pojechałem do niego sprawdzić to cudo,jeżdziliśmy we dwóch na zmiane,do tej pory myślałem że w miarę już czuje subaraki,przejechałem sie i było za......ie!!! dałem z auta wszystko!!!!! potem się przesiedliśmy i kolega mnie przewiózł,po powrocie i zatrzymaniu się pod warsztatem miałem nasrane w gaciach i przez pięć minut nie potrafiłem powiedzieć jak się nazywam,próbowałem wiele razy ale nie osiągnołem czasu przejazdu który on zrobił,a miałem ochotę zajechać ten samochód,tak że bardzo wiele zależy od kierowcy i stylu jazdy i oczywiście doświadczenia,jak pierwszy raz wsiadłem do swego subaru to zmieniałem biegi przy 3tyś.obr. i myślałem że auto jest zepsute a to po prostu subaru,"trzeba umieć nim jeżdzić",i tak powiedż następnemu który stwierdzi że to auto nie jedzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 5 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2010 hmmm powiem tak mam 250ps forka skrzynia krótsza z typ r i takie tam bzdety, wiekszość jak wsiada do mnie do auta i jest wow o kur....i takie tam (wydech i blow off baaaardzo podnosza adrenaline jak buszy syczy strzela ) I tak kiedys bedąc na SS w Tychach po calej imprezie z kilku znajomymi postanowilismy porównać auta na prostej ja na 1) pewniaka z kumpla delta turbo (nowsza ale oska) efekt taki ze mnie juz dawno nie bylo a on stał w dymie swoich opon.... 2) to był spory szok 180ps mierzone renault clio sport 2,0 dobre drogowe gumy -star do 3 prowadzilem 4 bieg za kazdym razem robil mnie jak chcial nic nie moglem zrobic tu dały sie we znaki taka sprawa o ktorej zapomnaja ludzie OPORY NA NAPEDZIE!!!!!!! Nie mozna porównywać w dobrych warunkach ośki i 4x4 poprostu 4x4 jest skazane na poraszke bo nie jest w stanie wykorzystać przewagi napędu 3) Podobnie dostalem baty od saxo vts 140ps (na R888 wybebeszony) poprostu nie było o czym rozmawiac ........ ALE PANOWIE podobny test przeprowadzilismy kilka tyg puźniej tylko ...........na szutrze po deszczu Co tu duzo mówic wszyscy poprzedni konkurenci zostali o kilka sekund w tyle Reasumujac impreza GT nie jest szybki autem jest dynamiczna a pazur pokazuje w zalerzności od warunków a do 200ps prelude na suchym asfalcie mozna prównać STi chyba ze zmienimy drogę-> szuter mokry asfalt, kreta droga .........sorry wtedy ale to preluda jest BARDZO WOLNYM AUTEM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 5 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2010 jest w tym trochę racji, znajomy seryjną Integrą dawał radę WRXowi po remapie a to 50km różnicy i jeszcze więcej momentu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lekszyc Opublikowano 5 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2010 Jesli chodzi o odczucia to zeczywiscie 4x4 i to centaralne nie robi zadnego wowwww po prostu przyspiesza nie robiac nic co by podnosilo odczucia. W dodatku mam cichy wydech wiec silnika nie slychac co jeszcze bardziej powoduje wrazenie slamazarnosci. Wiadomo ze dobry kierowca jest w stanie wymusic popuszczenie w spodnich u pasazera nawet prowadzac malucha tylko my mowimy o przyspieszaniu na wprost. Reasumujac, wiadomo, ze odczucia przy przyspieszaniu na wprost w 4x4 sa o wiele mniejsze od oski a w dodatku naped pochlania troche mocy. Wiadomo, ze jak robi sie slisko to dopiero samochod pokazuje na co go stac i przy tym jest prosty do ogarniecia (jak juz zapanuje się nad podsterownością). Nie zmienia to jednak faktu ze nadal nie wiem o ile i czy wogóle moja impreza jest wolniejsza od Waszych (nie podkreconych) i czy jest to na tyle duza roznica zeby sobie zawracac tym glowe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 5 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2010 Nie zmienia to jednak faktu ze nadal nie wiem o ile i czy wogóle moja impreza jest wolniejsza od Waszych (nie podkreconych) i czy jest to na tyle duza roznica zeby sobie zawracac tym glowe? Tak jak pisałem wyżej- moja impreza jak była seryjna przyśpieszała na luzaku w 6,0s do setki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DeNavarro Opublikowano 29 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 Mam imprezę GT, przebieg 170 kkm, kombi. Pomiary akcelerometrem G-Tech na krajowej 7-ce mieściły się w granicach 7 do 5,9. Zaznaczam, że technika ruszania ma ogromne znaczenie, trzeba potrenować. Mi po około 10 startach udało się zejść do 5,9s ale poczułem wtedy zapach sprzęgła... V max na autobahnie to 234km/h wg. GPS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ggggtt Opublikowano 3 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2010 Troche przesadzacie z tym, ze 200ps prelude jedzie szybciej niz GTek. Mialem pare VTEC'ów, może nie H, ale B-serie, natomiast sprawdzałem z Prelude 232km/236nm i powiedzmy, ze delikatnie mi odchodzi. 8). Albo wiekszosc GTkow sa zajechane, albo ze cos tam porobiony wydech wydech i turbo z WRX'a 05 dalo taka roznice. W zyciu 200ps predlude nie zrobi 6,0 do 100. No fuckin way. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się