gourmet Opublikowano 1 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 Jak w temacie - nowy aku, przewody wys. napięcia, świece - muszę dobrych kilka sekund pokręcić, zeby zapalił. Co jeszcze trzeba wymienić? Problem tylko na zimnym silniku, na ciepłym zapala 'na dotyk" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpol Opublikowano 1 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 Nie mogą to być luzy zaworowe? (do zbadania kompresja?) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazio Opublikowano 1 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 czujnik temperatury. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 1 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 Jak w temacie - nowy aku, przewody wys. napięcia, świece - muszę dobrych kilka sekund pokręcić, zeby zapalił. Co jeszcze trzeba wymienić? Problem tylko na zimnym silniku, na ciepłym zapala 'na dotyk" Jaka to konkretnie impreza? Jaki silnik, który rok? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gourmet Opublikowano 1 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 Jaka to konkretnie impreza? Jaki silnik, który rok? GL 2.0 1996 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 1 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 Pompa paliwa może też nie domagać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 1 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 A próbowałeś przed przekręceniem kluczyka do pozycji rozruch włączyć zasilanie, poczekać, aż pompa podpompuje i dopiero przekręcić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 1 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 a przed wymianą przewodów i świec było dobrze ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 2 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 gourmet nie napisałeś jeszcze czy masz LPG. Spróbuj na początek wyczyścić czujniki położenia wału korbowego i wałka rozrządu. Zbierają się na nich brudy i czasami powodują takie atrakcje. Czujnik temperatury płynu też jest bardzo prawdopodobny. Sprawdzenie kompresji też nie zaszkodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 2 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 A zależne to jest od poziomu paliwa ? Dawno temu w nie-Kąąbi tak było, że jak było mało w baku to były problemy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zamer Opublikowano 2 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 Z tego co wiem to gourmet nie ma gazu, a jego GL jest kombi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gourmet Opublikowano 2 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 Po kolei: 1.jest LPG 2. świece i kabelki wymieniłem głównie z powodu szwankującego zapłonu, niestety bez rezultatu 3. najczęściej czekam chwilę od włożenia kluczyka do próby uruchomienia 4. poziom paliwa nie ma wpływu na zapłon, i zawsze staram się posiadać min. ponad ćwierć zbiornika 5. czujniki położenia wału korbowego i wałka rozrządu, czujnik temperatury płynu, sprawdzenie luzów, kompresji - zadam hasła lokalnemu mechanikowi, na którego jestem zdany, tzw. złota rączka Może jestem tylko przewrażliwiony, zmierzyłem ile to jest "długie kręcenie", wyszło mniej niż 4 sekundy. Chyba jednak za długo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 2 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 To zacznij od kontroli luzów zaworowych. W tym silniku ustawia się je podobnie jak w Polonezie więc złota rączka ogarnie :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się