Jump to content

Impreza 1.5 hatchback z... fabrycznym "gazem"


Jumpman

Recommended Posts

(...)Na przyśpieszenie od 0 do 100 km/h Impreza ze 107-konnym silnikiem 1.5 potrzebuje ponad 13 sekund(...)

 

Z tego co widzę na niemieckiej stronie Subaru, Impreza 1.5R AWD robi 0-100 w 14 sekund. Stąd wnioskuję, że ta w gazie to chyba FWD - w benzynie ma 13.2 sekundy :lol:

Link to comment
Share on other sites

Po pierwsze żadna nowość w Subaru LPG . Od kilku lat bardzo dobrze sprzedają się autka z 2,0 i 2,5 N/A ( Niemcy, Włochy)

Nie wiem co to jest "ŻAL" jeżdzić tanim, oszczędnym ekologicznym i niezawodnym autem.

Szczególnie w zimę, gdzie nie potrzeba dużej mocy "ŻAL" to 90% osiek płaczących na śniegu i tarasujących drogi.

 

Produkt jak każdy inny, tani dla mas i ludu. CO W TYM ZŁEGO ???\

Przecież nikt nie każe wam tego kupować !!! JAk się wam logiczne i oszczędne myślenie nie podoba to kupjciei STI :mrgreen:

 

[ Dodano: Pon Kwi 12, 2010 11:25 am ]

Żal....i do tego ten okropny wygląd...

 

Za to Renault Scenic to piekne auto.... Smiem twierdzić że podobny do "Lanos"

No i ten napęd ... a o bezawaryjności nie wspomnę :grin:

 

Ja bym wolał jeżdzić nowiusieńkim "Lanosem"na gazie, szczególnei do miasta super niż 9- letnim francuzem. Ciekawe co jest tańsze :twisted:

Link to comment
Share on other sites

I dokładnie o to chodziło co napisał kolega powyżej... Mogli i zrobili takie a nie inne auto, kto chce to kupi, kto chce to nie kupi, ale nie powinni go nazywać IMPREZĄ, jakaś inna nowa nazwa i byłoby ok. a tak to można powiedzieć "profanacja" legendy...

Link to comment
Share on other sites

I dokładnie o to chodziło co napisał kolega powyżej... Mogli i zrobili takie a nie inne auto, kto chce to kupi, kto chce to nie kupi, ale nie powinni go nazywać IMPREZĄ, jakaś inna nowa nazwa i byłoby ok. a tak to można powiedzieć "profanacja" legendy...

 

Taaa... I za parę latek znikną WRX'y i STI'je, bo Subaru nie będzie w stanie spełnić coraz bardziej wyśrubowanych norm emisji CO2, które liczone są jako przeciętna dla oferowanych modeli. A "impreza" to magiczna nazwa, która zarabia na siebie, bez zbędnych kosztów promocji...

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Czyli Waszym zdaniem moje 1.6 też nie zasługuje na napis impreza na klapie? Widzę pewien dysonans między zachwytem nad konstrukcją mocnych subaraków i pogardą dla wersji o słabszych osiągach, wszak baza nadal jest ta sama, różnice w zawieszeniu są o wiele mniejsze niż między silnikami a już przeniesienie napędu niemal identyczne, co daje samochodowi i kierowcy dużo większe możliwości niż mają zwykli ośkowcy. Szacun za taką politykę firmy, dzięki której poświęcając jedynie starty spod świateł, vmax, rzucanie dupą przy depnięciu i wyprzedzanie bez pierdnięcia mogę mieć bardzo bezpieczny samochód, który rewelacyjnie się prowadzi, jest bezawaryjny, ekonomiczny, bez dodatkowego przeszkolenia może nim jeździć moja dziewczyna i którym przy odrobinie chęci można (zimą) polatać bokami. Rozumiem, że bez tego co ja poświęciłem większość z Was byłaby znudzona, ale to jednak zwyczajnie generuje spore dodatkowe koszty… Profanacja imho to nie jest, to jest konsekwencja subaru – prędzej czepiał bym się nowego Justy na bazie Daihatsu, ale do Daihatsu też mam szacun, bo to bardzo dobre japońce.

 

P.S. a propos wyliczanek:

:D

 

P.S.2. jeśli 7s to niewiele, to ja osobiście znajduje w sobie cierpliwość i czekam te siedem dłużej, zwłaszcza że nie zawsze muszę hamować przed zakętem :twisted:

Link to comment
Share on other sites

Czyli Waszym zdaniem moje 1.6 też nie zasługuje na napis impreza na klapie? Widzę pewien dysonans między zachwytem nad konstrukcją mocnych subaraków i pogardą dla wersji o słabszych osiągach, wszak baza nadal jest ta sama, różnice w zawieszeniu są o wiele mniejsze niż między silnikami a już przeniesienie napędu niemal identyczne, co daje samochodowi i kierowcy dużo większe możliwości niż mają zwykli ośkowcy. Szacun za taką politykę firmy, dzięki której poświęcając jedynie starty spod świateł, vmax, rzucanie dupą przy depnięciu i wyprzedzanie bez pierdnięcia mogę mieć bardzo bezpieczny samochód, który rewelacyjnie się prowadzi, jest bezawaryjny, ekonomiczny, bez dodatkowego przeszkolenia może nim jeździć moja dziewczyna i którym przy odrobinie chęci można (zimą) polatać bokami. Rozumiem, że bez tego co ja poświęciłem większość z Was byłaby znudzona, ale to jednak zwyczajnie generuje spore dodatkowe koszty… Profanacja imho to nie jest, to jest konsekwencja subaru – prędzej czepiał bym się nowego Justy na bazie Daihatsu, ale do Daihatsu też mam szacun, bo to bardzo dobre japońce.

 

P.S. a propos wyliczanek:

:D

 

P.S.2. jeśli 7s to niewiele, to ja osobiście znajduje w sobie cierpliwość i czekam te siedem dłużej, zwłaszcza że nie zawsze muszę hamować przed zakętem :twisted:

 

Czekaj, czekaj, nikt tu nie pogardza słabymi subarakami. Po prostu uwzglądniając koszt zakupu i utrzymania, proponujemy zakup wersji 2.0, która też nie jest demonem szybkości, ale umożliwia w miarę sprawne przemieszczanie się, przy koszcie utrzymania podobnym do 1.6. Zawsze na śliskim będziesz miał warunki lepsze, niż ośki.

Uwierz mi, że różnice w zawieszeniu są większe niż myślisz, ale to zobaczysz, jak się przejedziesz mocniejszą wersją (inne nastawy, stabilizatory - do nadrobienia przy okazji wymiany zawieszenia).

I na koniec: też jeżdżę wolnym ssakiem, bo na takiego mnie stać 8) Miałem jednak okazję przejechać się mocniejszą wersją i wiem, że prawdziwa frajda z subaru zaczyna się, kiedy masz wiatrak...

Link to comment
Share on other sites

Qba25, true, 2.0 też bym nie pogardził, 2.2 to by było coś, a 2.5 OBK (n/a) to by była bajka… Też 1.6 kupiłem bo było mocno poobijane i przez to tanie. O pogardę nieśmiałbym nikogo posądzać ;). Lubię twardy subarozawias, ale swoje 17mm staby akurat chwalę, bo dzielność pseudoterenowa przez to większa… Do tego twardszy zawias=większe przeciążenia, wibracje więc jest mniej bezawaryjne… Anyway, jest ok, zresztą mówię o II generacji, co się dzieje w III to nie wiem, mam nadzieje że mniej obciachowo z jakością niż w innych markach…

 

zamer, Onyx, true, maketing to zło.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...