Jump to content

Onyx

Użytkownik
  • Content Count

    30
  • Joined

  • Last visited

About Onyx

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..
  • Birthday 08/16/1980

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    zoom zoom ;-)

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Dokładnie ten zjazd. Dla mnie rewelacyjne, moja żona była zielona.
  2. Fajny był zjazd autokarem z parkingu na pętlę parku :-)
  3. Stałem w takim piekle - nie polecam. Pierwszy i ostatni raz wybrałem się do CRO w sobotę.
  4. gazeta kupiona ankieta wypełniona zgodnie z załączonym sumieniem ;-)
  5. Nowy type R ma być turbo i zapowiada się fajnie Mazda 3 MPS przestanie być autem sportowym . Japońce wsadzą tam 2l N/A max 200hp co w dzisiejszych czasach nawet nie będzie pretendowało do miana hot hach MPSa BK i BL można zrobić na 400hp.
  6. Tak, co prawda niestały symetryczny ale daje rade. informacyjnie: http://www.mazdaspeed.pl/technika/mazda-active-torque-split-awd-ats/
  7. Chyba pierwszy raz od dzieciństwa liczę na to że śnieg jeszcze przez jakiejś dwa tyg. się utrzyma w wawce. Co prawda nie subaru ale kończę temat zakupu "nowego" dd mazda 6 mps - to się troszkę poślizgam ;-)
  8. felga to autorska radosna tworczość Czy w przyrodzie wystepuje cos podobnego? Są miodne.
  9. Onyx

    Subaru BRZ

    takie jakies biedroniowe.
  10. tez uwazalem ze juke jest szkaradny. moja szefowa takiego posiada i im dluzej na niego patrze tym w sumie zaczyna mi sie podobac. nissan bedzie w Polsce sprzedawal juka z pakietami nissmo.
  11. Onyx

    Byłe samochody

    Lista jest bardzo krótka: 1. VW Golf MK3 GTI 20 jahre ABF 150 KM 2. Suzuki Swift Sport - zakończył życie 14.02.2013 na Tirze, swift bez przodu a tir na boku ;-) (teraz to ja się już tylko śmieje) 3. w poszukiwaniu, najlepiej jakiś hot hach z fotelikiem z tyłu dla córci.
  12. Onyx

    inspektorki ITD

    Przewaliłem ustawę o ruchu drogowym i szczerze powiedziawszy to ja nie widzę umocowania prawnego dla samochodów ITD z zamontowanymi rejestratorami. Wszędzie wystepuje w ustawie mowa o urządzeniach rejestrujących stacjonarnych. Samochód nawet stojący na poboczu czy tez pasie drogi takim urządzeniem stacjionarnym nie jest. Rozporządzenia ministerstw zarówno transportu jak i MSW również nie daje ITD takich uprawnień. Takie uprawnia ma tylko Policja. W nowelizacji na rok 2013 tez nie widziałem nowych praw dla tej praraorganizacji. Kolejny temat, ITD pomimo że jest umundurowana i posiada podobne do służb mundurowych uprawnienia jest służbą cywilną. Jako taka ma okreslone godziny pracy w/g ustawy bodajże 6:50- 15:50 i jak sie tu ma praca w takim samochodzie w godzinach innych niz ustawowe? Może jakis prawnik na forum by sie wypowiedział bo albo ja nie umiem czytać albo cos tu jest bardzo nie tak.
  13. Nic nie poradzę dwóch Polaków dwa zdania ;-) Być może PT1R inaczej się zachowują na rożnych rozmiarowo i wagowo autach, na małym i lekkim miejskim aucie o charakterze gokarta się nie sprawdziły. Osobiście nawet nie mam pojęcia w co celować jak skończą. Pewnie się skończy na federalach.
  14. Nie chcesz tego. Mam w swoim samochodzie i albo są ogólnie beznadziejne albo beznadziejne w rozmiarze na moim aucie. Na suchym w miarę ok, ale na suchym to każda guma jest ok. Wystarczy że spadnie odrobina deszczu i momentalnie twardnieją i robią się śliskie. Żywotność po 20 tys. jeszcze mogę jeździć, myślę że ten sezon przeżyją. Jadąc ogniem potrafią się ugiąć w zakręcie, ścianki są zdecydowanie zbyt miękkie. Ogólnie nie polecam, marketingowy hicior wywindowany na serii F&F i nic poza tym. Jak już to re050a ale to ~100 zł więcej na sztuce.
×
×
  • Create New...