Skocz do zawartości

Jaki slick do WRXa ?


elberoth

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 57
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

To chyba nic byś nie wywalczył bo cała czołówka w Tychach jeździ na Slickach

 

do tej pory sądziłem że na tych imprezach czyli nie-ASO rallysprint i mistrzostwach Tychów trzeba mieć cywilne gumy a slicki są zakazane. Jesli jest tak jak piszesz to tym bardziej są do niczego :mrgreen::lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To chyba nic byś nie wywalczył bo cała czołówka w Tychach jeździ na Slickach

 

do tej pory sądziłem że na tych imprezach czyli nie-ASO rallysprint i mistrzostwach Tychów trzeba mieć cywilne gumy a slicki są zakazane. Jesli jest tak jak piszesz to tym bardziej są do niczego :mrgreen::lol:

 

Na 4rally sprincie można było używać slicków ale lądowało się do wora z matadorami w potworach, n-grupach itd.

Na SMT można jezdzić na slicku, a my zawsze idealnie trafiamy z oponami :mrgreen:

Tu pojechaliśmy na zwykłym slicku

http://www.youtube.com/watch?v=IhW1TTB- ... re=related

A na deszczówce pojechaliśmy jak było suchutko :wink:

Jezdziło sie super ale straczyły tylko na jedno SMT :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trochę się czepiając: elberoth

Przed "czepianiem się" sugeruję przeczytać uważnie posta, o którym piszesz...

Na mokrym, w porównaniu do zwykłej opony, droga hamowania ze 100km/h dla Toyo R888 wydłużyła się z 44 do 60m (!)

Czyli wszystko się zgadza :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kto się orientuje czy opony 235/40/17 będą ocierać w MY02 WRX ?

 

Tak będą się ocierać na zakrętach skoro 225/610/17 się ocierają.

 

[ Dodano: Pon Kwi 12, 2010 10:04 pm ]

elberoth, na slicku w WRX bedziesz mial jaja z przegrzewaniem piast. Slaby IMO efekt.

 

 

???

 

Jakiś konkret bo brzmi jak bzdury...

 

Mi się tam nic nie przegrzewało mimo że tarcze świeciły !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobno faktycznie piasty się grzeją i łożyska przez to lecą (oczywiście nie od razu).

 

Wracając do tematu:

 

Miałem okazję wczoraj pojeździć na R888 podczas deszczu w Ułężu. Na tamtejszym, niezwykle przyczepnym i równym asfalcie, opona na mokrym trzyma super ... do momentu gdy nie pojawia się woda. Wystarczy trochę wody (i nie mówimy tu o kałużach jak w koleinach !) i opona natychmiast traci przyczepność.

 

Testy widać nie kłamią. I tyle w temacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...