lukass Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 No i musimy jeszcze opracować metodologię testów :-) Lecicie pustą (mokrą) dwupasmówką obok siebie z tą samą prędkością i na umówiony znak obydwaj hebel dno i wynik gotowy :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaskulwwa Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 trochę się czepiając: elberoth, piszesz w jednym miejscu, że na suchym droga hamowania wynosi R888 - 34,5m. a w innym żewydłużyła się z 44 do 60m (!). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Ogólnie mówiąc na wilgotnym trzyma, na mokrym (zalanym) nie trzyma I ciach temat :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beben Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 To chyba nic byś nie wywalczył bo cała czołówka w Tychach jeździ na Slickach do tej pory sądziłem że na tych imprezach czyli nie-ASO rallysprint i mistrzostwach Tychów trzeba mieć cywilne gumy a slicki są zakazane. Jesli jest tak jak piszesz to tym bardziej są do niczego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 To chyba nic byś nie wywalczył bo cała czołówka w Tychach jeździ na Slickach do tej pory sądziłem że na tych imprezach czyli nie-ASO rallysprint i mistrzostwach Tychów trzeba mieć cywilne gumy a slicki są zakazane. Jesli jest tak jak piszesz to tym bardziej są do niczego Na 4rally sprincie można było używać slicków ale lądowało się do wora z matadorami w potworach, n-grupach itd. Na SMT można jezdzić na slicku, a my zawsze idealnie trafiamy z oponami Tu pojechaliśmy na zwykłym slicku http://www.youtube.com/watch?v=IhW1TTB- ... re=related A na deszczówce pojechaliśmy jak było suchutko :wink: Jezdziło sie super ale straczyły tylko na jedno SMT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzy Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 trochę się czepiając: elberoth Przed "czepianiem się" sugeruję przeczytać uważnie posta, o którym piszesz... Na mokrym, w porównaniu do zwykłej opony, droga hamowania ze 100km/h dla Toyo R888 wydłużyła się z 44 do 60m (!) Czyli wszystko się zgadza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Intakwrx Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Kto się orientuje czy opony 235/40/17 będą ocierać w MY02 WRX ? Tak będą się ocierać na zakrętach skoro 225/610/17 się ocierają. [ Dodano: Pon Kwi 12, 2010 10:04 pm ] elberoth, na slicku w WRX bedziesz mial jaja z przegrzewaniem piast. Slaby IMO efekt. ??? Jakiś konkret bo brzmi jak bzdury... Mi się tam nic nie przegrzewało mimo że tarcze świeciły ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elberoth Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Podobno faktycznie piasty się grzeją i łożyska przez to lecą (oczywiście nie od razu). Wracając do tematu: Miałem okazję wczoraj pojeździć na R888 podczas deszczu w Ułężu. Na tamtejszym, niezwykle przyczepnym i równym asfalcie, opona na mokrym trzyma super ... do momentu gdy nie pojawia się woda. Wystarczy trochę wody (i nie mówimy tu o kałużach jak w koleinach !) i opona natychmiast traci przyczepność. Testy widać nie kłamią. I tyle w temacie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się