kadett Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Carfit , szkoda , 17tki potrzebuje bo to GTek. pozdr PK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torro Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Ja też z chęcią przytuliłbym 17":mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elberoth Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Widzę każdy szuka 17" ... Ja ostatecznie zdecydowałem się na R888. Raz że wybór felg 5x100 18" żaden, a dwa, że boję się o skrzynię w swoim WRXie - podejrzewam, że na slicku mogła by długo nie pożyć Kupuję do tylko nich superlekkie felgi ATS DTC (7,4kg vs 9,9kg moje ATS DTM) i tak będę na razie śmigał. RE70 zostawiam sobie do jazdy na co dzień i do 'awaryjnego' upalania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torro Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 to co z tą skrzynią będzie sie działo na sliku :?: że na RE 070 mozna jeździć w kółko ,a na sliku nawet okazjonalnie nie. czy one są aż tak beznadziejne :?: czy jest taka mega różnica między semi slick a slick że skrzynie padają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wodnik Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Ja ostatecznie zdecydowałem się na R888. Ok, podjąłeś decyzję, ale zwróć uwagę, że mając RE070, kupno R888 trochę bez sensu jest. Jeżeli nie chcesz w dalszej kolejności kupować busa-serwisówki, by wozić kilka kompletów kół, ja radziłbym jednak slick. Jedziesz na pojeżdżawkę na RE070, jak jest sucho, zakładasz slick, jak w międzyczasie spadnie deszcz, jeździsz na RE070. Ja wiem, że nie jest do idelana konfiguracja, bo zaraz ktoś doradzi, że od RE070 lepsze będą deszcze, ale nie popadajmy w paranoję, to jest zabawa, a nie profi ściganie. Sam mam na codzień R888 i do nauki kupiłem sobie na ten sezon slick'i - w sumie podobna konfiguracja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubryk Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 A ktoś ma jakieś doświadczenie z oponami MaxSport? Kosztują niewiele, pytanie tylko czy są choćby tych 300-400 zł warte? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kadett Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Kubryk , zależy gdzie jeżdzisz , na przyczepne nawierzchnie jak Ułęż jakoś są akceptowalne , ale np na Kielce to jakgorszy wybór jaki sobie mogę wyobrazić . Masakra . Przy 17 stopniach na suchych kielcach (przy kilku róznych ciśnieniach) ślizgały się tak jak na śniegu i były wręcz niebezpieczne . Zdespwerowany zmieniłem na zimówki ! ( w tych warunkach !) aby dojeżdzić dzień i okazało się że zimówki trzymają absolutnie , nieporównanie lepiej od Maxxsportów RB5 , na dodatek nie zużyły się znacząco. Z drugiej strony w tej chwili wyprodukowali zupełnie nowe wzory i mieszanki na ten rok i nie wiadomo co to będzie. Sa w tej chwili podobno testowane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elberoth Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Kto się orientuje czy opony 235/40/17 będą ocierać w MY02 WRX ? Felgi ATS DTC 17x7,5" ET45 seryjne sprężyny ok -1,5 negatywu przód i tył Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Kto się orientuje czy opony 235/40/17 będą ocierać w MY02 WRX ? Felgi ATS DTC 17x7,5" ET45 seryjne sprężyny ok -1,5 negatywu przód i tył Przy tym co podałeś to wg tej: http://www.waxtum.com/auto/rechner/et.html strony z tyłu będzie na żyletki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elberoth Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Dzięki za super linka. Masz pomuka, a co ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Helmut Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Uważam , że na tor bardzo dobry wybór Toyo R888 moim zdaniem najlepszy ale to tylko moje zdanie a Bridgestone Potenza RE070 nie ma takich właściwości i na mokrym też nie trzyma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2010 A Toyo trzyma na mokrym? :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2010 dopoki nie stoi woda to wg mnie tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wodnik Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 A Toyo trzyma na mokrym? :wink: Lepiej niż większość opon. Nie wiem skąd się wzięły opinie, że opona nie trzyma na mokrym. To jest naprawdę dość uniwersalna opona, o ile komuś hałas nie przeszkadza. Jedynym przypadkiem, kiedy miałem z nią problemy, była sytuacja, kiedy rok temu zmieniłem dość wcześnie koła z zimowych (bo jechałem sobie gdzieś pojeździć) i po powrocie już nie chciało mi się z powrotem zakładać zimówek. Klika dni później spadło może z pół milimetra śniegu - myślałem, że po kostce do bramy nie dojadę. Ale na asfalcie już było ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beben Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 toyo 888 trzyma rewelacyjnie na mokrym w porównaniu do zwykłej cywilnej opony, oczywiście jesli nie ma stojącej wody w koleinach. Byłem kiedyś na mokrym ułężu i orzi miał na swoim Sti toyo R888, byłem w szoku jak to się kleiło do nawierzchni, dużo lepiej niż moje bridgestony re50 które wtedy miałem. Wada tej opony na codzień poza głośnym toczeniem jest podobno jej trwałośc, ponoć dość szybko się kończy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Ja jeżdziłem na niej w padającym deszczu i auto zachowywało się jak do tematu " białe z nieba leci". Tak czy inaczej to nie jest slick o co pytał autor. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elberoth Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 toyo 888 trzyma rewelacyjnie na mokrym w porównaniu do zwykłej cywilnej opony Polecam lekturę niniejszego testu: Link Na mokrym, w porównaniu do zwykłej opony, droga hamowania ze 100km/h dla Toyo R888 wydłużyła się z 44 do 60m (!). Tak więc teorie o rzekomym świetnym trzymaniu na mokro tej opony, można między bajki włożyć :wink: Na suchym to oczywiście inna bajka - zwykła opona letnia 40m, R888 - 34,5m. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beben Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 jesli tam była stojąca woda to sie zgodzę, ale na mokrym bez kałuż trzyma świetnie i tego sie będę trzymał Tak czy inaczej nie założyłbym jej jako podstawowej opony na codzień, nie kupię jej też jako pojeżdżawkowej bo pełny slick trzyma jeszcze lepiej Krótko mówiąc opona jest do niczego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Krótko mówiąc opona jest do niczego :lol: Nadaje sie do KJSów, bo tam trzeba mieć homologację drogową, której brak oponom wyczynowym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beben Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 pod warunkiem ze te kjsy ida po czystym przyczepnym podłożu, bo jesli jest to typowy wyryp parkingowo-piaszczysty to tez jestesmy w ciemnej ... poważniej mówiąc, to na pewno jest świetna opona i gdybym jeździł więcej na imprezy typu Tychy i chciałbym powalczyć o wynik to jest wręcz jedyną opcją, ale ponieważ najczęściej bywam w Kielcach lub ułężu to mi sie ona nie przyda i tyle :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qba25 Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Jakiś czas temu na Forum pojawił się taki temat: http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0 Ma ktoś jakieś dalsze doświadczenia związane z tymi oponami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 gdybym jeździł więcej na imprezy typu Tychy i chciałbym powalczyć o wynik to jest wręcz jedyną opcją To chyba nic byś nie wywalczył bo cała czołówka w Tychach jeździ na Slickach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wodnik Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 toyo 888 trzyma rewelacyjnie na mokrym w porównaniu do zwykłej cywilnej opony Polecam lekturę niniejszego testu: Link Na mokrym, w porównaniu do zwykłej opony, droga hamowania ze 100km/h dla Toyo R888 wydłużyła się z 44 do 60m (!). Tak więc teorie o rzekomym świetnym trzymaniu na mokro tej opony, można między bajki włożyć :wink: Na suchym to oczywiście inna bajka - zwykła opona letnia 40m, R888 - 34,5m. Aż trudno uwierzyć.. Oczywiście, może być tak, że te wrażenia dobrego trzymania są mocno subiektywne, ale naprawdę jestem mocno zaskoczony. Nie pozostaje nam nic innego, jak zabawić się w Pogromców Mitów ;-) Akurat mam jakieś R888 na samochodzie, potrzebny drugi WRX z inną oponą i deszcz... :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubryk Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 wodnik, ja mam Potenze 050A - teraz tylko czekać na deszcz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wodnik Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 wodnik, ja mam Potenze 050A - teraz tylko czekać na deszcz O, super! Jeździłem na takiej oponie i uważam, że to naprawdę fajna opona do codziennego użytku. Bardzo jestem ciekaw porównania. No i musimy jeszcze opracować metodologię testów :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się