filester Opublikowano 6 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2010 Jeśli było gdzieś takie porównanie to link poproszę. Szukajka nie chce dać :razz: Czym dokładnie różnią się te dwa auta? Gdzie ma przewagę jedno nad drugim pod względem technicznym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 6 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2010 Type R ma przewagę techniczną P1 wizualną Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 6 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2010 Type R ma przewagę techniczną A tak konkretniej ? :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 6 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2010 DCCD, silnik, mapa, napędy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 6 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2010 A z ta wizualna tez bym nie przesadzal, ale niech sie brytole popocieszaja Wizualna przewage to ma 22b Silnik akurat jest raczej ten sam, przynajmiej co do bloku - ej207 - nie jestem pewien glowic, ale raczej jest to dokladnie ten sam silnik co w Type-R. Natomiast mapy oczywiscie inne, na inne paliwo. A Type-R nie ma takze, w przeciwienstwie do P1 ABS, za to ma natrysk wody na intercooler (zbiornik wody w miejscu ABS) W polaczeniu z powyzszym od Premo - to pewnie z grubsza glowne roznice by byly. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 6 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2010 zapomniałeś jeszcze o natrysku na IC, dłuższym 5 biegu i tym że P1 były tylko niebieskie :wink: Jeżeli chodzi o wygląd to kwestia gustu ale dla mnie P1 i type R to przepaśc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 6 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2010 Pewnie kwestia gustu, bo mnie sie ani podkladka pod zderzak z P1 nie podoba, ani w spojlerze tylnym nie widze nic szczegolnego O natrysku na intercooler pisalem, natomiast z "drobiazgow" warto pamietac moze jeszcze o opcjonalnych hamulcach Alcon/Prodrive pojawiajacych sie w niektorych egzemplarzach. Przelozenia biegow sa ogolnie nieco inne. TyepR: 3.083 2.062 1.545 1.151 0.825 P1: 3.166 1.882 1.296 0.972 0.738 czyli wg. dostepnych tabelek biegi maja przelozenia jak zwykly WRX/WRX STi v5/6 Przelozenie dyfra pozostaje to samo 4.444 I chyba z grubsza tyle [ Dodano: Sob Mar 06, 2010 11:52 pm ] A no i jeszcze w sumie nieco inaczej zestrojone zawieszenie P1 dostawaly, ale obawiam sie, ze po latach to juz wszystko jedno, chyba, ze ktos chce sobie kupic nowe amortyzatory z P1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 7 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 z tego co widziałem, P1 ma podpisany po bokach spoiler, tak? jakby nie było widać co to za auto... :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radnor Opublikowano 9 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 z tego co widziałem, P1 ma podpisany po bokach spoiler, tak? jakby nie było widać co to za auto... :grin: W niedziele zaparkowalem obok Rovera ze spojlerem od P1, wiec z tymi napisami nigdy nie wiadomo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Glivek Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 Najwazniejsza dla mnie roznica jest w napedzie, P1 ma to samo co GT w tylnym moscie a type-r/ra ma plytkowe lsd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zubru Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 P1 ma to co GT? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Glivek Opublikowano 24 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 A czytalem na forum: http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/65067-skrzynaia-od-p1-jaki-dyfer/ oczywiscie moga to byc niewiarygodne wypowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryjeks Opublikowano 24 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 (edytowane) P1 ma to co GT? Nie bardzo jest się z czego śmiać, bo w P1 nie ma nic interesującego. Natomiast jest tak jak w GT plucie przodem itd. (brak porządego LSD z tyłu) Dyfra z P1 nie widziałem, ale patrząc jak się prowadzi, nie ma tam nic wartego uwagi. Tabelka wskazuje na suretrac, ewentualnie visko. Jeśli ktoś miał/ma dyfer z P1 to z każdy chyba z chęcią obejrzy zdjęcie środka Edytowane 24 Listopada 2013 przez ryjeks Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Glivek Opublikowano 24 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 Ja chetnie bym zobaczyl to zdjecie :> bo jesli dawali tam suretrack to zamierzam przesiasc sie na taki dyfer. Tyko pytanie czy da sie po prostu przykrecic swoje kolo talerzowe (mam gt 99 z visko-szpera w r160), czy trzeba jeszcze polosie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryjeks Opublikowano 24 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 Półosie powinny pasować, natomiast nie spodziewałbym się efektu wartego zajmowania się tym i wydawania pieniędzy. Jeśli auto jest do jazdy na codzień to w ogóle nie ma sensu tematu dotykać, a jeśli służy do zabawy do od razu trzeba z grubej rury i płytkę dać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4mamut Opublikowano 25 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 TY754VBAAA która występuje również w P1, STI V5 oraz Twin turbo ma dyfer LSD 4.44 - i wszystkie 280 KM. Miałem taki zestaw od Legacy twin turbo i żadnego suretracka tam nie było. To samo co w GT i WRX siedzi w tylnym dyfrze. Więc albo surtracka nigdy nie było w P1 albo był ale wówczas oznacza to błąd w tabelkach ze skrzyniami. Potwierdza też ten link. http://bbs.scoobynet.com/drivetrain-11/540273-p1-rear-diff.html Warto tez przeczytac a nie ogladac ten prospekt http://www.subaru-impreza.org/downloads/p1.pdf Jak dla mnie jest to okrojony type R dopuszczony do ruchu w UK z dwoma poduchami, bajerami dla angoli ale bez DCCD oraz szpery plytkowej czy surtracka. Nie ma w tym prospekcie zadnej wzmianki o suretracku czy plated LSD, czy DCCD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Glivek Opublikowano 25 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 Jedyne co mi si przypomina to to ze type-ra z 95roku wer. 555 mialy dyfry r160 i tam byla porzadna szpera chyba nawet plytkowa poza tym zaden r160 nie mial nawet helicala. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryjeks Opublikowano 25 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 W zasadzie wszystkie STi RA miały płytkę z tyłu. A reszta bida... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zubru Opublikowano 9 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2014 U mnie w p1 doszedłem po vinie ze jest suretrack. Dyf r160 Ale jutro albo po jutrze rozbiore i sie okaże Btw. 2 kreski na wyjściu z winkla zostawia :pp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się