Skocz do zawartości

Impreza STI Type-R vs Impreza P1


filester

Rekomendowane odpowiedzi

A z ta wizualna tez bym nie przesadzal, ale niech sie brytole popocieszaja :P

 

Wizualna przewage to ma 22b :)

 

Silnik akurat jest raczej ten sam, przynajmiej co do bloku - ej207 - nie jestem pewien glowic, ale raczej jest to dokladnie ten sam silnik co w Type-R.

Natomiast mapy oczywiscie inne, na inne paliwo.

 

A Type-R nie ma takze, w przeciwienstwie do P1 ABS, za to ma natrysk wody na intercooler (zbiornik wody w miejscu ABS)

W polaczeniu z powyzszym od Premo - to pewnie z grubsza glowne roznice by byly.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie kwestia gustu, bo mnie sie ani podkladka pod zderzak z P1 nie podoba, ani w spojlerze tylnym nie widze nic szczegolnego :)

 

O natrysku na intercooler pisalem, natomiast z "drobiazgow" warto pamietac moze jeszcze o opcjonalnych hamulcach Alcon/Prodrive pojawiajacych sie w niektorych egzemplarzach.

 

Przelozenia biegow sa ogolnie nieco inne.

TyepR: 3.083 2.062 1.545 1.151 0.825

P1: 3.166 1.882 1.296 0.972 0.738

 

czyli wg. dostepnych tabelek biegi maja przelozenia jak zwykly WRX/WRX STi v5/6

Przelozenie dyfra pozostaje to samo 4.444

 

I chyba z grubsza tyle :)

 

[ Dodano: Sob Mar 06, 2010 11:52 pm ]

A no i jeszcze w sumie nieco inaczej zestrojone zawieszenie P1 dostawaly, ale obawiam sie, ze po latach to juz wszystko jedno, chyba, ze ktos chce sobie kupic nowe amortyzatory z P1 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...
P1 ma to co GT?

 

Nie bardzo jest się z czego śmiać, bo w P1 nie ma nic interesującego.

Natomiast jest tak jak w GT plucie przodem itd. (brak porządego LSD z tyłu)

 

Dyfra z P1 nie widziałem, ale patrząc jak się prowadzi, nie ma tam nic wartego uwagi.

Tabelka wskazuje na suretrac, ewentualnie visko.

 

Jeśli ktoś miał/ma dyfer z P1 to z każdy chyba z chęcią obejrzy zdjęcie środka :)

 

Edytowane przez ryjeks
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja chetnie bym zobaczyl to zdjecie :> bo jesli dawali tam suretrack to zamierzam przesiasc sie na taki dyfer. Tyko pytanie czy da sie po prostu przykrecic swoje kolo talerzowe (mam gt 99 z visko-szpera w r160), czy trzeba jeszcze polosie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Półosie powinny pasować, natomiast nie spodziewałbym się efektu wartego zajmowania się tym i wydawania pieniędzy.

Jeśli auto jest do jazdy na codzień to w ogóle nie ma sensu tematu dotykać, a jeśli służy do zabawy do od razu trzeba z grubej rury i płytkę dać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TY754VBAAA która występuje również w P1, STI V5 oraz Twin turbo ma dyfer LSD 4.44 - i wszystkie 280 KM.

Miałem taki zestaw od Legacy twin turbo i żadnego suretracka tam nie było. To samo co w GT i WRX siedzi w tylnym dyfrze.

Więc albo surtracka nigdy nie było w P1 albo był ale wówczas oznacza to błąd w tabelkach ze skrzyniami.

 

Potwierdza też ten link.

 

http://bbs.scoobynet.com/drivetrain-11/540273-p1-rear-diff.html

 

Warto tez przeczytac a nie ogladac ten prospekt

 

http://www.subaru-impreza.org/downloads/p1.pdf

 

Jak dla mnie jest to okrojony type R dopuszczony do ruchu w UK z dwoma poduchami, bajerami dla angoli ale bez DCCD oraz szpery plytkowej czy surtracka. Nie ma w tym prospekcie zadnej wzmianki o suretracku czy plated LSD, czy DCCD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...