Kamil11 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 Zastanówcie się czy to forum jest o gramatyce czy o SUBARU!!! PISZCIE NA TEMAT!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 31 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 trzeba chyba tutaj Hogiego przywolac to zaprowadzi porzadek co do watku technicznego to posluchajcie rady pablonasa, mial bardzo podobne objawy u siebie. kamil zbadaj dokladnie ladowanie turbo pod obciazeniem. nie wiem jaka masz wersje, ze na postoju ci ladnie podaje cisnienie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biegus 1982 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 tzd: Zastanawiam się skąd wiesz że części były przekładane z 250 konnego subaraka? A auto ostatnio było hamowane w gdyni. To tam stwierdzono że katalizator jest zapchany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 31 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 Zastanówcie się czy to forum jest o gramatyce czy o SUBARU!!! PISZCIE NA TEMAT!!! Jeśli pytania będą nadawać się do czytania, będą odpowiedzi tylko na temat. Traktując bez szacunku wspóforumowiczów nie powinno się samemu oczekiwać poważnego traktowania. A takim brakiem szacunku jest brak dbałości o to jak się pisze. Co gorsza - w języku ojczystym. Wstyd. A teraz możecie się jeszcze powspierać trochę w swoim niedbalstwie językowym a jednocześnie zaraportować do moderatorów za off-topic w technicznym, jeśli odczuwacie taką potrzebę. Paaaa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 Przestańcie sobie nabijac liczbę postów bezsensownymi gadkami. Jeżeli nie macie nic mądrego do wniesienia w tym temacie ( dla nie których bardzo ważny ) to poprostu nie piszcie. No chyba że to wam podnosi własne ego> Miło zobaczyć jak Forum óczy. :razz: W Twoim rejonie jest szansa podpiąć SSM-a i pojeździć z nim? To by wiele powiedziało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biegus 1982 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 Jak byś mógł mi wytłumaczyc co to za skrót SSM,wtedy mógłbym powiedziec czy cos takiego jest w moim rejonie, a nawet jak nie to może w 3-miescie ponieważ będę tam w tygodniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 31 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 Subaru Select Monitor - podpięcie pod gniazdo komunikacji z komputerem samochodu, celem diagnostyki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biegus 1982 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 Coś takiego było ostatnio podłączane. Przejechałem sie z tym i wszystkie parametry były w normie(tak diagnosta stwierdził). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 1 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 Coś takiego było ostatnio podłączane. Przejechałem sie z tym i wszystkie parametry były w normie(tak diagnosta stwierdził). Ciekawe jaki tester był podłączany. Nawet najlepsze szeroko stosowane testery z KTSem Boscha na czele dają mało informacji o pracy Subaru... P.S. Korzystając z okazji: Panowie prosiłbym o zaprzestanie dyskusji nad językiem polskim w tym wątku. To dział techniczny... biegus 1982, ale tak swoją drogą zainstaluj sobie chociaż firefoxa który będzie Ci podkreślał błędy. Nie traktuj chłopaków jako czepialskich... po prostu na tym forum lubimy poprawną polszczyznę. Proszę P.S.`a nie komentować... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biegus 1982 Opublikowano 19 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2010 Dalej co do mojego wrx-a. Jeżdziłem z podpiętym kompem i kolegę zainteresowały dwie wartości. Sonda lambda pokazywała tylko 0,1 V ( ponoc w innych subarakach ma około 1 V ) , a druga wartosc to że czujnik biegu jałowego zaczyna wariowac przy 5500 obrotów ( zaczyna pokazywac że auto jest na "luzie" ). Może ktos z was spotkał się z takim czyms ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 20 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 Dalej co do mojego wrx-a. Jeżdziłem z podpiętym kompem i kolegę zainteresowały dwie wartości. Sonda lambda pokazywała tylko 0,1 V ( ponoc w innych subarakach ma około 1 V ) , a druga wartosc to że czujnik biegu jałowego zaczyna wariowac przy 5500 obrotów ( zaczyna pokazywac że auto jest na "luzie" ). Może ktos z was spotkał się z takim czyms ? Dziwaczne te odczyty. Fabrycznie WRX ma pierwszą sondę szerokopasmową, która kompletnie inne wartości podaje. To co piszesz wskazuje na zwykłą sondę jedno-voltową. Te wartości mogą sugerować dwie opcje: 1. Sprawdzaliście sondę nr 2 2. Ktoś podłączył do auta sondę jedno-voltową w miejsce fabrycznej szerokopasmowej... dość brawurowa teoria :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the.wolf Opublikowano 20 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 albo lambda jest kaput. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 20 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 albo lambda jest kaput. To IMO od razu byłby CEL... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ColinBarbazynca Opublikowano 21 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 Mysle, ze zadnego SSM nie potrzeba do pierwszej diagnozy, a po prostu zapiac sonde szerokopasmowa i sprawdzic co sie dzieje ze skladem mieszanki. Jezeli powyzej 5500obr pojawia sie problem i zostaje, to prawdopodobnie wystepuje wtedy spalanie stukowe i jest obcinane doladowanie. Zwykle to problem z brakiem paliwa, ktory to najprosciej zauwazyc sprawdzajac AFR wlasnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biegus 1982 Opublikowano 21 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 Co do paliwa to wymieniłem już pompę paliwa na walbro 255, ciśnienie paliwa też było sprawdzane ( po odpaleniu ma 2,6 bara, a przy wcisniętym padale gazu dochodzi do 5 barów ). Jeszcze tylko wtryski nie były sprawdzane. Gdzies mam wykresy z hamowni tylko muszę zeskanowac. Kolega cos mówił że komp pokazywał czasem spalanie stukowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ColinBarbazynca Opublikowano 21 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 Co Ci z cisnienia jak nie wiesz jaki jest sklad mieszanki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil11 Opublikowano 12 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 Autko dalej nie ciągnie jak powinno :sad: kupiłem redukcje (restryktor) i troszkę lepiej, przepływomierz jest dobry. Jak odepnę wężyk z redukcji to wariat auto ale odcina szybko i mi węża rozwaliło do inter. Błędów brak co jeszcze mogę sprawdzić? Chętnie podjadę do kogoś z okolic Krakowa :wink: . Dla przypomnienia GT 99r. 218km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 12 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 Sie ciesz, ze waz od intercoolera puscil, zanim silnik sie rozlecial. Podjedz do serwisu na porzadna diagnostyke. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil11 Opublikowano 12 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 AMI, Jestem mechanikiem i pracuje w warsztacie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 12 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 AMI, Jestem mechanikiem i pracuje w warsztacie. To super - ale dobra diagnostyka u kogos, kto ma doswiadczenie, a przede wszystkim mozliwosc przeprowadzenia diagnostyki Subaru pewnie i tak sie przyda. Bo tak to mozna sobie wrozyc. Nawiasem mowiac jestes pewien, ze zalozony jest odpowiedniej srednicy restryktor? Co masz na mysli mowiac, ze jest nieco lepiej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 13 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2010 Pompa walbro 255 powinna dawać 7 na zamkniętym powrocie, a podczas pracy max.3,0-3,1. Smród jajec z wydechu - zdychający katalzator. Mała moc auta i szarpanie - nie jestem w stanie dokładnie powiedziec dlaczego, ale może mieć na to wpływ czujnik biegu neutralnego, być może ECU odczytuje, że auto chodzi na wolnych obrotach i obcina zasilanie.... Masz zegar ładowania? Bo z tego całego bełkotu nie wyczaiłem... A następnymi przyczynami mogą być: zapchany filtr powietrza przepływomierz podparte zawory czujnik spalania stukowego/zasyfiony/rdza czujnik położenia wału czujnik połozenia wałków rozrządu padaka cewki pierwsza lambada, druga ma gówno do powiedzenia przy składzie mieszanki najlepiej pojedź do kogoś, kto robi TYLKO Subaraki na pewno Ci znajdzie, a eksperymentami możesz najwyżej coś pogorszyć :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 13 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2010 emotorsport - musze przyznac, ze znacznie zaweziles zakres poszukiwan przyczyn problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 13 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2010 emotorsport - musze przyznac, ze znacznie zaweziles zakres poszukiwan przyczyn problemu a niech se chłopaki podłubią... to uczy pokory.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil11 Opublikowano 13 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2010 Nawiasem mowiac jestes pewien, ze zalozony jest odpowiedniej srednicy restryktor? kupiony oryginalny w serwisie subaru.katalizatory wybite ale to nie nie katy ani nic innego tylko coś ze sterowaniem, no chyba że redukcje lipną zhandlowali mi. :neutral: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dv24v Opublikowano 13 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2010 Kamil11, Porównywałeś z seria. Czyli co, od samego dołu obrotów dostajesz lanie? Czy jest tak, ze twoje auto. Jakby sie zatrzymuje, przy jakichś obrotach?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się