Skocz do zawartości

Słabe GT 99r 218KM


Kamil11

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 63
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

trzeba chyba tutaj Hogiego przywolac to zaprowadzi porzadek :mrgreen:

co do watku technicznego to posluchajcie rady pablonasa, mial bardzo podobne objawy u siebie. kamil zbadaj dokladnie ladowanie turbo pod obciazeniem. nie wiem jaka masz wersje, ze na postoju ci ladnie podaje cisnienie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanówcie się czy to forum jest o gramatyce czy o SUBARU!!! PISZCIE NA TEMAT!!! :evil:

 

Jeśli pytania będą nadawać się do czytania, będą odpowiedzi tylko na temat.

Traktując bez szacunku wspóforumowiczów nie powinno się samemu oczekiwać poważnego traktowania.

A takim brakiem szacunku jest brak dbałości o to jak się pisze. Co gorsza - w języku ojczystym.

Wstyd.

 

A teraz możecie się jeszcze powspierać trochę w swoim niedbalstwie językowym a jednocześnie zaraportować do moderatorów za off-topic w technicznym, jeśli odczuwacie taką potrzebę.

 

Paaaa...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przestańcie sobie nabijac liczbę postów bezsensownymi gadkami. Jeżeli nie macie nic mądrego do wniesienia w tym temacie ( dla nie których bardzo ważny ) to poprostu nie piszcie. No chyba że to wam podnosi własne ego>:)

 

Miło zobaczyć jak Forum óczy. :razz:

 

W Twoim rejonie jest szansa podpiąć SSM-a i pojeździć z nim?

To by wiele powiedziało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś takiego było ostatnio podłączane. Przejechałem sie z tym i wszystkie parametry były w normie(tak diagnosta stwierdził).

Ciekawe jaki tester był podłączany. Nawet najlepsze szeroko stosowane testery z KTSem Boscha na czele dają mało informacji o pracy Subaru...

 

P.S.

Korzystając z okazji: Panowie prosiłbym o zaprzestanie dyskusji nad językiem polskim w tym wątku. To dział techniczny...

biegus 1982, ale tak swoją drogą zainstaluj sobie chociaż firefoxa który będzie Ci podkreślał błędy. Nie traktuj chłopaków jako czepialskich... po prostu na tym forum lubimy poprawną polszczyznę.

 

Proszę P.S.`a nie komentować...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Dalej co do mojego wrx-a. Jeżdziłem z podpiętym kompem i kolegę zainteresowały dwie wartości. Sonda lambda pokazywała tylko 0,1 V ( ponoc w innych subarakach ma około 1 V ) , a druga wartosc to że czujnik biegu jałowego zaczyna wariowac przy 5500 obrotów ( zaczyna pokazywac że auto jest na "luzie" ). Może ktos z was spotkał się z takim czyms ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dalej co do mojego wrx-a. Jeżdziłem z podpiętym kompem i kolegę zainteresowały dwie wartości. Sonda lambda pokazywała tylko 0,1 V ( ponoc w innych subarakach ma około 1 V ) , a druga wartosc to że czujnik biegu jałowego zaczyna wariowac przy 5500 obrotów ( zaczyna pokazywac że auto jest na "luzie" ). Może ktos z was spotkał się z takim czyms ?

Dziwaczne te odczyty. Fabrycznie WRX ma pierwszą sondę szerokopasmową, która kompletnie inne wartości podaje.

To co piszesz wskazuje na zwykłą sondę jedno-voltową. Te wartości mogą sugerować dwie opcje:

1. Sprawdzaliście sondę nr 2

2. Ktoś podłączył do auta sondę jedno-voltową w miejsce fabrycznej szerokopasmowej... dość brawurowa teoria :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mysle, ze zadnego SSM nie potrzeba do pierwszej diagnozy, a po prostu zapiac sonde szerokopasmowa i sprawdzic co sie dzieje ze skladem mieszanki. Jezeli powyzej 5500obr pojawia sie problem i zostaje, to prawdopodobnie wystepuje wtedy spalanie stukowe i jest obcinane doladowanie. Zwykle to problem z brakiem paliwa, ktory to najprosciej zauwazyc sprawdzajac AFR wlasnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do paliwa to wymieniłem już pompę paliwa na walbro 255, ciśnienie paliwa też było sprawdzane ( po odpaleniu ma 2,6 bara, a przy wcisniętym padale gazu dochodzi do 5 barów ).

Jeszcze tylko wtryski nie były sprawdzane. Gdzies mam wykresy z hamowni tylko muszę zeskanowac. Kolega cos mówił że komp pokazywał czasem spalanie stukowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Autko dalej nie ciągnie jak powinno :sad: kupiłem redukcje (restryktor) i troszkę lepiej, przepływomierz jest dobry. Jak odepnę wężyk z redukcji to wariat auto :evil: ale odcina szybko i mi węża rozwaliło do inter. Błędów brak co jeszcze mogę sprawdzić? Chętnie podjadę do kogoś z okolic Krakowa :wink: . Dla przypomnienia GT 99r. 218km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AMI, Jestem mechanikiem i pracuje w warsztacie.

 

To super - ale dobra diagnostyka u kogos, kto ma doswiadczenie, a przede wszystkim mozliwosc przeprowadzenia diagnostyki Subaru pewnie i tak sie przyda.

Bo tak to mozna sobie wrozyc.

 

Nawiasem mowiac jestes pewien, ze zalozony jest odpowiedniej srednicy restryktor?

Co masz na mysli mowiac, ze jest nieco lepiej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompa walbro 255 powinna dawać 7 na zamkniętym powrocie, a podczas pracy max.3,0-3,1.

 

Smród jajec z wydechu - zdychający katalzator.

 

Mała moc auta i szarpanie - nie jestem w stanie dokładnie powiedziec dlaczego, ale może mieć na to wpływ czujnik biegu neutralnego, być może ECU odczytuje, że auto chodzi na wolnych obrotach i obcina zasilanie....

 

Masz zegar ładowania? Bo z tego całego bełkotu nie wyczaiłem...

 

A następnymi przyczynami mogą być:

 

zapchany filtr powietrza

przepływomierz

podparte zawory

czujnik spalania stukowego/zasyfiony/rdza

czujnik położenia wału

czujnik połozenia wałków rozrządu

padaka cewki

 

pierwsza lambada, druga ma gówno do powiedzenia przy składzie mieszanki

 

najlepiej pojedź do kogoś, kto robi TYLKO Subaraki na pewno Ci znajdzie, a eksperymentami możesz najwyżej coś pogorszyć :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawiasem mowiac jestes pewien, ze zalozony jest odpowiedniej srednicy restryktor?
kupiony oryginalny w serwisie subaru.

katalizatory wybite ale to nie nie katy ani nic innego tylko coś ze sterowaniem, no chyba że redukcje lipną zhandlowali mi. :neutral:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...