Kamil11 Opublikowano 13 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2010 dv24v, Powiem tak chodzi ładnie płynnie równo tylko nie ciągnie jak powinna. Sprawdzałem z znajomym ma taką samą tylko 96r 211 km seria a ciągnie lepiej i to dobrze czuć, a próbowałem się z astrą GSI 150KM (zdrowa seria) :wink: minimalnie lepiej mi idzie subarka żeby go wyprzedzić to muszę mieć z kilometr luzu minimum :neutral: Najchętniej to bym się spotkał z kimś co ma GT 99r 218KM to by się porównało jeszcze raz pozdrawiam :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 13 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2010 Obawiam sie, ze takie wozenie sie i porownywanie jako forma diagnostyki jest do pipla. Masz jakis zegarek doladowania chociaz? Zeby sprawdzic, ile turbo laduje? Ew. zainwestuj chociaz w kabelek, jak masz laptopa, i podepnij sie ecuexplorerem na dobry poczatek. Jesli jestes mechanikiem, to z pewnoscia bedziesz wiedzial co mniej wiecej sprawdzic na poczatek i poobserwowac. ecuExplorer to moze nie jest idealna diagnostyka, ale jakies informacje Ci na poczatek da. Ew. jak masz jakiegos pda/smartphone'a z Windowsem, pogadaj z Kropkowiczem i zainwestuj w jego soft do monitorowania i pojezdz z tym troche, potem sobie przejrzyj na komputerze w domu. Jesli wszystko ogolnie dziala w tej chwili jak nalezy i nie ma nic wielce niepokojacego, to moze po prostu za malo dmucha? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil11 Opublikowano 21 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 Byłem u specjalisty do subaru i tak powiedział że nie mam tego...ale nawet nie wie co to jest :shock: i ten czujnik mam padnięty ma może ktoś na podmianke lub ma sprzedaż Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 Ten czujnik to map sensor. A to cos na wezu to zdaje sie jakis zaworek - ale lepiej, zeby to ktos potwierdzil, bo moze sie okazac, ze to np. tylko filtr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ColinBarbazynca Opublikowano 22 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 Element 22663 to tlumik szmerow czy cos podobnego. Zasadniczo da sie bez tego zyc. Natomiast MAP sensor jest konieczny do poprawnego sterowania doladowaniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ggggtt Opublikowano 9 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2011 Mam podobny problem. Po serwisie na dzieci warszawy nagle brakuje restryktora i propozycja na kolejny serwis odnosnie ustawienia turbo :shock: Wczesniej gietek chodzil ok. Po zdjeciu podcisnienia przy turbo samochod swiszcze i idzie jak zly. Nie mam zegara doladowania, ale na pewno dmucha dobrze ponad serie. Teraz pytanie. Wiadomo, ze rozmiar dziurki w restryktorze odpowiada za doladowanie. Serie dostane w ASO, ale jakbym chcial pokombinowac z doladowaniem restryktorami, gdzie dostac takie z roznymi rozmiarami dziurek? Do dostania w ASO? A moze podejda z STI na przyklad? -- 9 cze 2011, o 08:50 -- Dzwonilem do ASO w sprawie restryktora i cena mnie zabila - 450zł :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: Czy to mozlwie, zeby kawalek plastiku z rurka tyle kosztowal? :shock: :shock: :shock: :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 9 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2011 Jesli aso tak mowi, to znaczy, ze mozliwe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tynek Opublikowano 9 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2011 Po serwisie na dzieci warszawy nagle brakuje restryktora to może wróć po zgubę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 9 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2011 nagle brakuje restryktora jeżeli brakuje restryktora to auto powinno raczej relatywnie mało ładować. Restryktor o bardzo malutkiej średnicy będzie powodować wzrost doładowania, restryktor o dużej średnicy bądź jego brak będzie ograniczał doładowanie. Stąd nie jestem pewien, czy mówimy o tym samym. Dla mnie restryktor to zwężka i jako taki nie powinien kosztować więcej niż 30 PLN ;-) Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 9 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2011 A moze przypadkiem porozmawialiscie z ASO na temat ceny nowego solenoidu, przez nieporozumienie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 9 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2011 A moze przypadkiem porozmawialiscie z ASO na temat ceny nowego solenoidu, przez nieporozumienie? Brzmi mocno prawdopodobnie ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ggggtt Opublikowano 9 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2011 Dokladnie. Po wyjasnieniach10zł Tylko nie maja od reki Na szczescie w TTTT jest 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gendziu Opublikowano 9 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2011 TTTT jest 8) hmm, a co to za firma, Trzy Tysiace Trzysta Trzydziesci suszarkow? 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ggggtt Opublikowano 9 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2011 Dokladnie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się