yellow Opublikowano 10 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 Mam pytanie, ulamal mi sie down pipe za katalizatorem przed laczeniem, nie ma co spawac bo to chyba od nowosci byl i jest ladny papier. Czy moge go wymienic na nowy ale bez katalizatora, tez posiada otwory na sondy. Czy pogorszy sie cos z tego powodu, lub spalanie bedzie wieksze, czy nie bedzie zadnego problemu i moge kupic down pipe bez kata? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 10 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 W klasyku w sumie mozesz spokojnie zakladac downpipe bez katalizatora. Ale zeby sie komus ulamal downpipe- to chyba pierwszy raz slysze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yellow Opublikowano 10 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 Bede go w piatek wyciagal to cykne fotke i wrzuce, a jednak :sad: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 10 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 skoro musisz cos zrobic to moze przy okazji caly uklad warto wymienic na przelotowy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 skoro musisz cos zrobic to moze przy okazji caly uklad warto wymienic na przelotowy? Właśnie i ja zamierzam tak zrobić - w tej chwili został mi seryjny DP z katalizatorem, i chcę go wymienić na 2,5 calowy przelot. Reszta wydechu to seryjna ok. 2 calowa rura na przelocie (już bez kata środkowego) i seryjna puszka końcowa. Jak wyglądają Wasze doświadczenia z przelotami i badaniem technicznym (chodzi o test spalin) ? nie chcę kombinować tylko ciekawy jestem, czy legalnie to przechodzi bad.techn. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 ciekawy jestem, czy legalnie to przechodzi bad.techn. Przechodzi legalnie, ale wtedy kosztuje 200zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 ciekawy jestem, czy legalnie to przechodzi bad.techn. Przechodzi legalnie, ale wtedy kosztuje 200zł Czy to znaczy, że Twój (i inne przelotowe) wydech nie przechodzi bad.techn.? Podkreślę raz jeszcze, interesuje mnie sytuacja "legalnie za 98 zł" - najchętniej empiryczne doświadczenia osób przelot posiadających. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazio Opublikowano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 Interesuje mnie sytuacja "legalnie za 98 zł". Może być problem, bez katalizatora nie spełnisz norm. Chyba ze zamontujesz magnetyzery Lepiej wsadzić katalizator w środkowej rurze (central pipe). Nie będzie zabierał tyle mocy co w down pile. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 Czy to znaczy, że Twój (i inne przelotowe) wydech nie przechodzi bad.techn.? Żaden przelot nie jest "road legal". Możesz założyć downpipe ze sportowym katalizatorem o większym przepływie niż seryjny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 Czy to znaczy, że Twój (i inne przelotowe) wydech nie przechodzi bad.techn.? Żaden przelot nie jest "road legal". Możesz założyć downpipe ze sportowym katalizatorem o większym przepływie niż seryjny. Słyszałem różne opinie, np takie, że zdrowy silnik nawet na przelocie przejdzie bad.techniczne. Stąd moje pytanie o doświadczenia osób przelot posiadający - czy wszyscy dostają pieczątki na lewo? jakby ktoś nie chciał się przyznać ogółowi, może być pw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ares Opublikowano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 Nie zapominajmy tez o glosnosci, ktora przelot najpewniej przekroczy ale w praktyce diagnosta widzac auto, ktore nie spelnia emisji czy glosnosci poprostu tego nie bada - chyba, ze jest zlosliwy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 Nie zapominajmy tez o glosnosci, ktora przelot najpewniej przekroczy Sam jestem tego ciekawy, czy na seryjnym tłumiku końcowym i rurce 2 czy 2,1 cala będzie aż tak głośno. diagnosta tego nie bada - chyba, ze jest zlosliwy albo po prostu rzetelny. Szczerze, to po prostu wolałbym mieć uczciwy przegląd, ale lekko zmodyfikowany wydech - stąd moje pytania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 tzd - jak chcesz uczciwie, legalnie i w ogole to tak jak juz wspomniano - zaloz sobie sportowy, 200 cel, metalowy katalizator w centerpipe. Najlepiej po wszystkich jakichs tam modyfikacjach pewnie remapik, zeby wszystko ladnie gralo i jazda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 moj przelot dwukrotnie juz przechodzil badania tech. nikt po prostu nie wpadl na pomysl zeby te spaliny badac a ja sie nie prosilem placone bylo 100zl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 Szczesciarz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the.wolf Opublikowano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 niestety subaraki są tak przelane ze na wolnych obrotach, przy zamknietej hali, szef serwisu zszedl na dół i zapytał co tak benzyną klepie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzibi Opublikowano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 tzd, niumen'a zapytaj :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 tzd, niumen'a zapytaj :razz: Rozmawiałem już z nim o tym. i to właśnie jego downpipe będę najprawdopodobniej przejmował :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yellow Opublikowano 11 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 Dzieki za odpowiedzi, w sumie mam zalozony przelot za down pipem zakonczony koncowym Kakimoto,ale ten przelot to jakas fuszera po poprzednim wlascicielu, wiec i tak chce kupic caly nowy uklad wydechowy z HKS-a Sumo Power :cool: i dla tego pytam o ten down pipe bo nie moge znalesc z HKS-a z katem. A jesli chodzi o przeglad to ja nie mam z tym problemow :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the.wolf Opublikowano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 to jak zdejmniesz ten kakimoto to daj mi znac!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yellow Opublikowano 11 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 Ok dam znac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fx Opublikowano 12 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 słyszałem opinię, że jak się zaleje na statoilu caly zbiornik bezsiarkowej po czym wyjeździ go i zatankuje drugi raz na badanie techniczne to przechodzi normy spalin :wink: i to tak całkiem serio piszę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gwidon Opublikowano 12 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 Interesuje mnie sytuacja "legalnie za 98 zł". Może być problem, bez katalizatora nie spełnisz norm. Chyba ze zamontujesz magnetyzery Lepiej wsadzić katalizator w środkowej rurze (central pipe). Nie będzie zabierał tyle mocy co w down pile. Spełnia . Przed świętami robiłem, pan diagnosta badał również spaliny i pieczątka jest. Mam przelot z jednym tłumikiem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 12 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 słyszałem opinię, że jak się zaleje na statoilu caly zbiornik bezsiarkowej po czym wyjeździ go i zatankuje drugi raz na badanie techniczne to przechodzi normy spalin :wink: i to tak całkiem serio piszę. Wszystkie sprzedawane obecnie w PL paliwa są "bezsiarkowe" tj. mają zawartość siarki poniżej 10 ppm siarki, w rzeczywistości 3 - 9 ppm. Takich totalnie bezsiarkowych (0 ppm) nie ma i nigdy nie było w sprzedaży. Szczegóły opisywałem tutaj: http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?p=965620#965620 A ja pojadę na przegląd wciąż z zamontowanym DP z katem, dopiero później wymienię i dopiero za rok będę się ewent. martwił o spaliny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BURi_ Opublikowano 12 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 Ja smigam na 3" od początku do końca z silencerem z tyłu. Bez silencera 93 db wywala na teście głośności więc nie ma tragedii. Down pipe warto włożyć ten z szerszym kołnierzem żeby trochę wylot spalin od turbo polepszyć - generalnie to załóż przelot napewnie nie będzie źle a do modów to już jest jakiś krok w przód Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się