Przemeq Opublikowano 18 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2009 Czyli jak się chce, to można - nawet w Rosji 8). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 18 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2009 Czyli jak się chce, to można - nawet w Rosji 8). Kudlaty ( ), ze tak sie zapytam... a byles kiedys w tej Rosji :?: czy tylko tak, ze slyszenia? :wink: p.s. mozna i da sie nie tylko w Rosji... da sie nawet w Burundi :cool: jak ongis mawiali Zydzi: pracuj pilnie, a bedziesz mial dobrze i w Wilnie :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4lotek Opublikowano 29 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2010 Panowie, przestańcie narzekać. Mamy auta z rodowodem rajdowym, więc jak chcemy nimi jeździć jak na rajdach, to będziemy naprawiać tak często jak na rajdach (kto się ściga, niech powie jak często wymienia różne podzespoły). A jak się nie chcemy ścigać, to pamiętajmy, że nie jest to auto w 100% cywilne i traktujmy je ostrożnie. Niestety. Nie można nimi jeździć "na maksa", trzeba ostro myśleć, co się robi. Ja też sobie kupiłem Subaru z myślą "może ten samochód zniesie lepiej mój temperament". Cóż, on tego nie znosi lepiej niż poprzednicy, ale frajdę mam większą i bezpieczeństwo też mam większe. A w popularnym w kilku wątkach temacie sprzęgła powiem, że mnie w 2.0 Turbo sprzęgło pośmierduje, a mojej żonie nie. Jeździć to trzeba umieć :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackdogwwl Opublikowano 29 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2010 A w popularnym w kilku wątkach temacie sprzęgła powiem, że mnie w 2.0 Turbo sprzęgło pośmierduje, a mojej żonie nie. Jeździć to trzeba umieć :-) Wstyd Chyba Cię muszę nauczyć ruszać i zmieniać biegi :wink: Tak jak jednego kursanta wczoraj uczyłem To jest dopiero aparat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 29 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2010 Ooo frakcja archeologów się uaktywnia na forum :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szubaru Opublikowano 29 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2010 Tak jak jednego kursanta wczoraj uczyłem Szakal :?: :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon Opublikowano 29 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2010 Miałem mu coś napisać dokładnym czytaniu poleceń, ale dam już sobie spokój Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mile Opublikowano 29 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2010 Mamy auta z rodowodem rajdowym Oj tak, Forek ma takie korzenie rajdowe jak mało które auto. I też uważam że rajdowe koneksje to doskonałe wytłumaczenie rozmaitych awarii i fuckupów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Giechu Opublikowano 29 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2010 Wstyd Chyba Cię muszę nauczyć ruszać i zmieniać biegi :wink: Tak jak jednego kursanta wczoraj uczyłem To jest dopiero aparat Tak sobie myślę jak byłoby zabawnie, gdyby jako L-ki jeździły Forki i OBK-i dyszle, oczywiście ze starym softem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackdogwwl Opublikowano 29 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2010 Wstyd Chyba Cię muszę nauczyć ruszać i zmieniać biegi :wink: Tak jak jednego kursanta wczoraj uczyłem To jest dopiero aparat Tak sobie myślę jak byłoby zabawnie, gdyby jako L-ki jeździły Forki i OBK-i dyszle, oczywiście ze starym softem No ta jasne ;D Chyba na trybie awaryjnym ;p Bo weź teraz opanuj aparata, który Ci depnie w gaz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferdek Opublikowano 30 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 Wstyd Chyba Cię muszę nauczyć ruszać i zmieniać biegi :wink: Tak jak jednego kursanta wczoraj uczyłem To jest dopiero aparat Tak sobie myślę jak byłoby zabawnie, gdyby jako L-ki jeździły Forki i OBK-i dyszle, oczywiście ze starym softem No ta jasne ;D Chyba na trybie awaryjnym ;p Bo weź teraz opanuj aparata, który Ci depnie w gaz W Zakopanem już drugi rok na "L" jeździ STI 07 po remapie i sprzęgło nadal działa dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4lotek Opublikowano 1 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2010 Mamy auta z rodowodem rajdowym Oj tak, Forek ma takie korzenie rajdowe jak mało które auto. I też uważam że rajdowe koneksje to doskonałe wytłumaczenie rozmaitych awarii i fuckupów. Zbudowany na bazie modelu Impreza. Ten z kolei samochód, jak rozumiem, uważasz za miejskiego malucha czy też wygodną limuzynę? Nie mówię, że Forek wygrywał rajdy, mówię skąd się wziął. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 1 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2010 Mamy auta z rodowodem rajdowym Oj tak, Forek ma takie korzenie rajdowe jak mało które auto... Impreza GT :arrow: S-turbo... :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikad Opublikowano 1 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2010 Mamy auta z rodowodem rajdowym Oj tak, Forek ma takie korzenie rajdowe jak mało które auto. I też uważam że rajdowe koneksje to doskonałe wytłumaczenie rozmaitych awarii i fuckupów. W Forku coś by się dało jeszcze znaleźć, lepszy przykład to Outback Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4lotek Opublikowano 1 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2010 Mamy auta z rodowodem rajdowym Oj tak, Forek ma takie korzenie rajdowe jak mało które auto. W Forku coś by się dało jeszcze znaleźć, lepszy przykład to Outback I znowu kulą w płot :-) Outback bazuje na Legacy, które z kolei było rajdową wizytówką Subaru przed Imprezą. Justy - proszę bardzo. Nic nie słyszałem o rajdach :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikad Opublikowano 1 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2010 4lotek, ale OTB bazował na tej generacji Legacy, która już w rajdach nie jeździła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 1 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2010 Mikad, ale ta generacja legacy, na której bazował ałtbek, bazowała na tej, która jeździła w rajdach zanim wymyślono imprezę :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikad Opublikowano 1 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2010 Na pewno nie, to ja mam zawsze rację Tak czy inaczej, tłumaczenie awarii w OTB "rajdowym rodowodem", to bzdura. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 1 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2010 Nijedna impreze wymyslono od tej pory, i nie powiem jazdy byly Popieram 4lotka w temacie ze forek ma "jada" przed wykastrowaniem. tRoche bardziej buja niz impreza ale "dalej w las". Ostatnio bardziej mnie bawi forek dezel od omprezy wolnossaka. Na austostradzie slonca objechal mnie X7 na prostej ale jak zaczelo krecic (przy 200kmh;,) to grzecznie ustapil miejsca. Miewam wrazenie, ze to sie wywroci ale nawet na suchym asfalcie sakamle i troszke wiezie zadem bez problemu. Nie powozi w rajdach ale ubaw jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mile Opublikowano 1 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2010 tłumaczenie awarii w OTB "rajdowym rodowodem", to bzdura. Tłumaczenie awarii jakiegokolwiek cywilnego auta rajdowym rodowodem to bzdura. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 1 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2010 tłumaczenie awarii w OTB "rajdowym rodowodem", to bzdura. Tłumaczenie awarii jakiegokolwiek cywilnego auta rajdowym rodowodem to bzdura. bzdura bzdurą ale śmiać się z tego można Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 3 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2010 ja tam widzę sprawę tak: jakiś kolo z kasą (nadmiarem kasy) kupuje sobie nowego Forestera, wsiada i zaczyna go bez litości łupać, na zimno, na gorąco, obojętnie, do odcinki, strzał ze sprzęgła, hamowanie motorem z pełnej łychy, teren, dziury, obojętnie, przecież jest nowy i na gwarancji....każde auto można zabić, jak się ktoś postara, a wydaje mi się, że koleś się bardzo starał.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 5 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2010 ... a wydaje mi się, że koleś się bardzo starał.... A ja wiem, po prostu jeździł po ruskich drogach... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się