Jump to content

Rosyjski sposób na problemy z subaru:)


seiken
 Share

Recommended Posts

Umieszczam żeby pokazać szokujące zagranie właściciela Forestera XT.

Tłumaczenie informacji na billboadzie:

Subaru Forester 2009r. 2 razy w ciągu roku "gwarancyjna" wymiana silnika. Przy 15 000 km wymiana amortyzatorów, przy 23 000 km wymiana tylnego dyfra. W ciągu 365 dni posiadania 40 dni auto w naprawie.

 

Klientowi kazali zapłacić za wymianę, ponieważ uznali że jeździ z łamaniem ograniczeń prędkości więc gwarancja się nie należy. Gościu się "zdenerwował" i wykupił ten billboard:)

Poniżej kwity z ASO, żeby nie było że to złośliwiec:)

Link:

http://fishki.net/comment.php?id=62039

Link to comment
Share on other sites

A co jest na tym bilbordzie napisane? :wink:

Tłumaczenie informacji na billboadzie:

Subaru Forester 2009r. 2 razy w ciągu roku "gwarancyjna" wymiana silnika. Przy 15 000 km wymiana amortyzatorów, przy 23 000 km wymiana tylnego dyfra. W ciągu 365 dni posiadania 40 dni auto w naprawie.

 

:roll: :roll: :roll:

Link to comment
Share on other sites

A co jest na tym bilbordzie napisane? :wink:

 

Tłumaczenie informacji na billboadzie:

Subaru Forester 2009r. 2 razy w ciągu roku "gwarancyjna" wymiana silnika. Przy 15 000 km wymiana amortyzatorów, przy 23 000 km wymiana tylnego dyfra. W ciągu 365 dni posiadania 40 dni auto w naprawie.

Pisałeś już egzamin gimnazjalny czy jeszcze nie ? :lol:
Link to comment
Share on other sites

A ja sobie tak obrazoburczo rzeknę - KOMPLETNA DYSKREDYTACJA SERWISU, IMPORTERA ORAZ MARKI !

I nie wciskajcie mi tu, że pewnie kierowca idiota. Żeby w NOWYM, autoryzowanie serwisowanym samochodzie dwa razy z rzędu zarżnąć silnik i rozwalić dyfer musiałby specjalnie olej spuszczać i jeździć na sucho. A odmowa naprawy gwarancyjnej z powodu przekraczania dopuszczalnej prędkości jakoś tak przypomina mi argumentację z niechlubnego postu o tarczach hamulcowych Forków 2,5 XT. :twisted:

Link to comment
Share on other sites

Kiedyś jechałem za Mercedesem Vito, który miał naklejony napis: "Patrzysz na najbardziej nieudany model"

 

:P

 

jak już o tym mówimy to ja widziałem w miarę nowego Mercedesa ML z taczkami na dachu oraz napisem na boku

 

"Ten samochód zżera rdza"

 

 

b6c66d98.jpg

 

:razz:

Link to comment
Share on other sites

Kiedyś jechałem za Mercedesem Vito, który miał naklejony napis: "Patrzysz na najbardziej nieudany model"

 

:P

 

jak już o tym mówimy to ja widziałem w miarę nowego Mercedesa ML z taczkami na dachu oraz napisem na boku

 

"Ten samochód zżera rdza"

 

 

Obrazek

 

:razz:

 

i to nie tylko jemu, znajomy ma to samo...

Link to comment
Share on other sites

Kiedyś jechałem za Mercedesem Vito, który miał naklejony napis: "Patrzysz na najbardziej nieudany model"

 

:P

 

jak już o tym mówimy to ja widziałem w miarę nowego Mercedesa ML z taczkami na dachu oraz napisem na boku

 

"Ten samochód zżera rdza"

 

 

Obrazek

 

:razz:

 

i to nie tylko jemu, znajomy ma to samo...

 

Podobno wszystkie mercedesy wyprodukowane po 2005 roku mają problemy z korozją tylnej klapy, maski i progów.*

 

 

*Opinia kolegi pracującego w Mercedesie.

Link to comment
Share on other sites

jak już o tym mówimy to ja widziałem w miarę nowego Mercedesa ML z taczkami na dachu oraz napisem na boku

 

"Ten samochód zżera rdza"

 

 

Na Brackiej jest klub o nazwie rdza, to chyba po prostu reklama

 

wątpię :wink:

Link to comment
Share on other sites

2x silnik ? Dyfer ? amortyzatory ? Hmm to się łączy... koleś musiał szaleć tym autem w ciężkim terenie, wtedy to by do siebie pasowało. Inaczej takie awarie są strasznie nieprawdopodobne.

 

Panie Dyrektorze, tu kolega wykazał pełne kwalifikacje i chyba ... powiedzmy to sobie szczerze ... próbuje się załapać do SIP do działu Reklamacji .

 

:mrgreen:

 

Pozdrawiam

Grzegorz

Link to comment
Share on other sites

jezeli ktos wlada rosyjskim i ma troche wolnego czasu, niech se uwaznie przejzy caly ten watek :arrow: http://www.e1.ru/talk/forum/read.php?f= ... 3451&page= (oraz przejzyjcie linki zamieszczone w tym watku)

 

 

mnooooooostwo ciekawych rzeczy o "nowym" Forku :idea:

o "bezawaryjnych" 2.5T, o tylnym zawieszeniu, etc.

 

 

 

p.s. to, ze Forkiem 2.5XT nie wolno szybko jezdzic i hamowac z wiekszych szybkosci, wiedzialem wczesniej (patrz. MEGA-ciekawy watek o tarczach hamulcowych w 2.5XT :lol: ), teraz zas dowiedzialem sie, ze nie wolno szybko jezdzic po zakretach, bo tylny dyfer sie rozwala :shock:

 

 

:mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Bardzo mi się spodobała opinia "experta" , wynajętego przez ASO, który stwierdził że gościu zbyt ostro przyśpieszał, więc olej w dyfrze powiedzmy "uciekał" do tylnej ścianki, a elementy z "przedniej ścianki" nie mieli w tym czasie wystarczającego smarowania, co spowodowało szybkie zużycie i uszkodzenie dyfra:))

Link to comment
Share on other sites

A co jest na tym bilbordzie napisane? :wink:

 

Tłumaczenie informacji na billboadzie:

Subaru Forester 2009r. 2 razy w ciągu roku "gwarancyjna" wymiana silnika. Przy 15 000 km wymiana amortyzatorów, przy 23 000 km wymiana tylnego dyfra. W ciągu 365 dni posiadania 40 dni auto w naprawie.

Pisałeś już egzamin gimnazjalny czy jeszcze nie ? :lol:

 

Oho, ale wtopa :roll: :roll:

 

PS Ale egzamin pisałem i pamiętam nawet, że miałem więcej punktów niż Ty :twisted:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...