Hubeeert Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 1. Co to tam w tym kurniku na desce rozdzielczej za zestaw końtrolek? ECS - zawieszenie pneumatyczne - nie działa. Padła sprężarka a mortyzatory nowe kosztują minimum 6800 za komplet co przewyższa cenę samochodu. Są założone gazowe. Co to to takie dziwnie między fotelami, obok sterowania lusterkami? Sterownik Webasto - zdemontowanego niestety.A jeśli już mowa o Galantach: zawsze mi się podobały te modele z "rekinim" przodem...Mi też Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qba25 Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 Hubeeert, THX, za szybkie zaspokojenie ciekawości. Przy okazji: mojej dziewczynie, Ani (również forumowiczce, choć mało aktywnej :razz: ) zanabyliśmy agamę brodatą, taką jak na Twoim avatarze, o wdzięcznym imieniu... Scooby Scooby (WRC?) uwielbia kręcić bączki, kiedy tylko wyrwie się z terrarium, muszę kiedyś wrzucić filmik na forum to będzie do kolekcji z kotem i Kenem. I tak to zboczenia pozostają mocno rodzinne :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
T8LEK Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 Dołóż do kolekcji - nie będziesz zawiedziony Nieukrywam ze jest w planach np. cus takiego (tylko M/T): http://www.litchfieldimports.co.uk/stoc ... sp?inc=287 ale chwilowo odbijam sie od dna, a w obecnym klimacie moze to chwilke potrwac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hubeeert Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 Dołóż do kolekcji - nie będziesz zawiedziony Nieukrywam ze jest w planach np. cus takiego (tylko M/T): http://www.litchfieldimports.co.uk/stoc ... sp?inc=287 ale chwilowo odbijam sie od dna, a w obecnym klimacie moze to chwilke potrwac Kolega sprowadza takie z Japonii do Polski i sprzedaje w rozsądnych pieniądzach. W UK mam 3 znajomych z takimi, w Polsce wiem o kilku udanych przekładkach z czego 3 właścicieli to moi kumple. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 a miciubisi nie ma przypadkiem niesymetrycznej ściany grodziowej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hubeeert Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 Ma, ale jej wymiana nie stanowi problemu. Problemem jest to, że wymienić trzeba oprócz ściany także bardzo rzadko spotykaną maglownicę oraz środek do tylnych foteli włącznie z podsufitką. Po Warszawie jeździ taki poliftowy Legnum w kolorze biała perła ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 a vin na tej ściance nie jest wybity? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hubeeert Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 krótki VIN :?: ;-) Ścieżka rejestracji jest opracowana, jak chcesz dam Ci namiary na kumpla - opowie wszystko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mistee Opublikowano 30 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 [ Dodano: Pon Lis 30, 2009 11:54 pm ] Galant VR-4. Zawsze miałem na jego temat fantazje :wink: Kiedyś kolega przewiózł mnie chyba takim Galancikiem ze Szwajcarii. Nie wiem, czy to możliwe, czy te misiaki miewały kierownice po "normalnej" stronie. Było to kombiak i zaiwaniał zdrowo. Samochód nie został kupion przez Szwajcara w Szwajcarii ale chyba sprowadzony... Same :?: :?: :?: pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hubeeert Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 Kiedyś kolega przewiózł mnie chyba takim Galancikiem ze Szwajcarii. Nie wiem, czy to możliwe, czy te misiaki miewały kierownice po "normalnej" stronie. Było to kombiak i zaiwaniał zdrowo. Samochód nie został kupion przez Szwajcara w Szwajcarii ale chyba sprowadzony... Same Nie miały. Galant/Legnum (kombi) EC5A/EC5W wystepowały WYŁĄCZNIE z kierownicą po prawej stronie. Oficjalny import do UK wyniósł 200szt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikad Opublikowano 1 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2009 Taki Galant (Legnum) to super sprawa. Jak ktoś zacznie na dobre ogarniać przekładki (albo obali mit o niemożliwych do wykonania przekładkach), to pewnie zrobi się ich sporo na naszych drogach :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hubeeert Opublikowano 1 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2009 Jak ktoś zacznie na dobre ogarniać przekładki Już napisałem, że jeżdżą 3 z czego jeden - ten w Warszawie zrobiony przez Właściciela własnoręcznie i profi. Ma on też Space Wagona z V6 2.5 pod maską Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michal_Impreza Opublikowano 3 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2009 mistee zajrzyj sobie na forum terenowe do działu podróże i wyprawy: http://www.forum4x4.pl/ Znajdziesz sporo informacji o tych rejonach. Z moich doświadczeń mogę Ci napisać, że Rumunia to w pełni cywilizowany kraj, na Ukrainie też tragedii nie ma. Warsztaty i mechaników złote rączki znajdziesz wszędzie. Kłopot polega na tym, żeby posiadać część do wymiany Niskim autem typu legacy możesz pojeździć po drogach i szutrach. W prawdziwe góry będzie ciężko, szczególnie na ukrainie. Bywam w tych terenach przygotowanym patrolem, dojazd trochę męczy ale w górach frajda Fajne rozwiązanie w lekki teren to VW T2 Syncro na terenowej oponie i spać można z tyłu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 3 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2009 Wszystko po kolei rozkminione, a mój Krokodyl jak stał w kącie, tak stoi... :sad: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mistee Opublikowano 18 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2009 mistee zajrzyj sobie na forum terenowe do działu podróże i wyprawy: http://www.forum4x4.pl/Znajdziesz sporo informacji o tych rejonach. Z moich doświadczeń mogę Ci napisać, że Rumunia to w pełni cywilizowany kraj, na Ukrainie też tragedii nie ma. Warsztaty i mechaników złote rączki znajdziesz wszędzie. Kłopot polega na tym, żeby posiadać część do wymiany Niskim autem typu legacy możesz pojeździć po drogach i szutrach. W prawdziwe góry będzie ciężko, szczególnie na ukrainie. Bywam w tych terenach przygotowanym patrolem, dojazd trochę męczy ale w górach frajda Fajne rozwiązanie w lekki teren to VW T2 Syncro na terenowej oponie i spać można z tyłu. Odpowiadam trochę z poślizgiem - takim, w jakiego można wprowadzić Outbacka AT - dzięki za link i informacje. Po zapośredniczonej konsultacji z Rover'zystami z Babic, myślę jeszcze o Land Roverze (najlepiej Defender) z silnikiem Diesla. Czyli lista obejmuje: - Legacy I gen. - VW T2 Syncro - Land Rover (najlepiej Defender) Póki, co pod choinkę mogę sobie kupon totka z 3 zakładami po 3 złote. Uhhhh.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikad Opublikowano 18 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2009 mistee, Defender jest chyba zbyt hardkorowy, jak na dłuuugą trasę. To trochę tak, jakby jechać traktorem (zresztą, Defender był projektowany jako maszyna rolnicza) :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się