Skocz do zawartości

Awaryjność H6 czy awaryjność serwisu


grkr

Rekomendowane odpowiedzi

Posiadam Outbacka H6 od 8 miesięcy :P

Miałem taką sytuację iż wyprzedzałem tira ( tryb manual) i w trakcie "poległ silnik" tzn zaświeciła się cała gama kontrolek, nastąpił zupełnu brak mocy, samochód jeździł w trybie awaryjnym, świecił się check engine. Będąc w serwisie stwierdzono usterkę jakiegoś modułu. Przy okazji zrobiłem przegląd. Oczywiście na część trzeba czekać około 10 dni. W trakcie drugiej wizyty usunięto usterkę i zdiagnozowano na nowo cały system. Miało być OK.

Niestety w drodze powrotnej z uwagi na potworny ruch i częstotliwość "stania niebieskich" nie było okazji trchę szybciej poruszać tłokami. Dziś miałem taką możliwość i okazuje się zą d... zbita silnik przy 4 tyś obrotów dławi się i odcina :twisted:

Zastanawiam się teraz nad faktem:

- czy samochód jest awaryjny rok prod 2004 ( i tu pytanie do uczestników forum czy spotkali się z podobnymi usterkami w H6)

- czy serwis jest "awaryjny" ( o to pytam SZANOWNĄ DYREKCJĘ (A SAMOCHÓD JEST DOBRZE ZNANY DYREKCJI))

Niestety w Rzeszowie nie ma serwisu i każdorazowy wypad do Krakowa wiąże się ze stratą całego dnia i kilkuset złotych.

Pozdrawiam GK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 65
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Ojciec Założyciel

Zacznę od końca - serwis w Rzeszowie będzie. Wiem, trwa to dość długo, ale jesteśmy już po "wizytacji" na miejscu i myślę, że już wkrótce będziemy ten fakt mogli ogłosić.

 

Sam jeżdżę Outbackami bardzo często. Takiej sytuacji nie miałem (innych awarii zresztą też nie - jedyne co, to raz "slow puncture").

Nie kojarzę w tym momencie samochodu :oops: ... ale to niczego nie zmienia w zakresie merytorycznym.

Uprzejmie proszę o kontakt na PW w celu ustalenia dalszego toku postępowania.

 

Z góry dziękuję

 

Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czas oczekiwania na części też jest dla mnie zagadką.

Ściągam różne rzeczy z Europy i transport małych paczek zajmuje 24 godz a większych na palecie 3-4 dni. Jednocześnie mając dobre umowy z firmami transportowymi kosztuje to naprawdę niewielkie pieniądze!

Jak można dostarczać część z Niemiec 10 czy jak w moim przypadku 14 dni?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyluzuj-czas sprowadzania lasera do zmieniarki w autoryzowanym serwisie JVC - 21dni.

Ale ja prowadzę serwis trochę bardziej technologicznie zaawansowanch rzeczy niz samochod i 7 dni to mi zajmuje wysyłka tam i z powrotem wraz z naprawą u faszystów.

Więc to praktyka a nie utopia.

Nowe graty ściaga się tak jak napisałem wcześniej!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że czas jest kalkulowany tak, aby nawet w wypadku, kiedy danej części nie będzie w centralnym magazynie, nie przekraczać założonego terminu.

 

A już poza konkursem, to czy jest coś z czego jesteśmy zadowoleni? Już nie mówię o subaru, tylko tak ogólnie, w życiu. Bo jakieś straszne malkontenctwo i bicie piany nam zagościło na forum...

 

Gdybym miał talent Mamusi to bym jakiś ładny wiersz napisał a'propos ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że czas jest kalkulowany tak, aby nawet w wypadku, kiedy danej części nie będzie w centralnym magazynie, nie przekraczać założonego terminu.

 

A już poza konkursem, to czy jest coś z czego jesteśmy zadowoleni? Już nie mówię o subaru, tylko tak ogólnie, w życiu. Bo jakieś straszne malkontenctwo i bicie piany nam zagościło na forum...

 

Gdybym miał talent Mamusi to bym jakiś ładny wiersz napisał a'propos ;-)

Wiosenka jest Ok!

Dzieci rosną!

Szef nie słabi!

ale to Subaru..................................

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tak poważnie!

Bardzo bym chciał nie być malkontentem w sprawie samochodu ale nie pozostawiono mi wyboru!

Ale faktycznie na forum w ostatnich dniach narzekający są w większości.

Trudno ich za to krytykować.

Za to Dyrekcja powinna przemyśleć co się dzieje z samochodami i szybko odpowiadać kończąć krytyczne dyskusje. Brak odpowiedzi na pytania klienta jest najgorszym marketingiem.

Każda odpowiedż jest lepsza od braku odpowiedzi na pytanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamysłem mojego postu było sprawdzenie czy ktoś miał podobny przypadek zarówno z serwisem jak i z samochodem (może poprostu mam pecha że H6 psuje się co dwa dni). A to że na części trzeba czekać jest standartem, nikt niema wszystkich części w magazynie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK tylko zmieniarką nie jeździsz a napewno jej nie tankujesz i do serwisu nie jedziesz 150 km

Nie idzie mi o to,że to dobrze,że to tak długo trwa- taki jest niestety standard obsługi klientów w kwesti reklamacji w wielu dużych i uważających się za świetne firmach. Przykład podałem jako humorystuczny i jako kontrast do postu wyżej o tym,że jak się chce to można. Firmy,które mnie ostatnio "rozbawiły" w tej kwesti to JVC i Electrolux. Często coś można załatwić indywidualnie z ludźmi ale coraz częściej za reklamacje odpowiadają tak zwane systemy zarządzania jakością- na pewno nie chodzi tu o jakość obsługi klienta w ramach reklamacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy silnik "poległ Ci w trakcie "odcięcia", czy sam z siebie, ale specyfivcznym właściwościom trybu "manual" w 5EAT poświęcony jest cały, oddzielny wątek 8)

 

Jak na razie, nie mam tego typu problemów z silnikiem, tylko typowe mankamenty Outbacka H6 (chroboczące klocki, krzywe tarcze), i zauważyłem ostatnio, że kierownica wpada w wibracje (lekkie, ale wyraźne) przy prędkości 140km/h. Poniżej i powyżej jest OK. Ponieważ jeździsz takim samym samochodem, więc pozwolę sobie zapytać, czy zauważyłeś ten objaw także u siebie? Nie jestem po prostu pewien, czy "ten typ tak ma" (specyfika napędu?), czy coś się u mnie krzaczy?

 

I jeszcze jedno. Jak u Ciebie wygląda spalanie? Bo ja na razie jestem z lekka dobity...

 

:arrow: http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=102084&start=78

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może odcięcie to za dużo powiedziane ale przy 4 tyś obr potężna dziura w gazie i praktycznie zero jazdy. Powyżej 4 tyś nieda rady wkręcić silnik a teoretycznie powinien powyżej 6 tyś się kręcić.

Co do układu hamulcowego klocki proszą o litość (może ja bardziej zwłaszcza pod światłami trzymając nogę na hamulcu - odgłosy tortur

Spalanie trasa średnio 11,5 ale udało mi się kiedyś na odcinku około 80 km uzyskać średnio 8,8 l/100km ( nie autostrada ) jazda zupełny lajcik

Niestety miasto zimą 20 l brakowało na 100km ale to na zasadzie zanim dojechałem to się nie zagrzał a jak wracałem to był już zimny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze to wyważ koła.

I dopiero zacznij się zastanawiać co dalej.

Tylko w jakimś dobrym warsztacie bo trafiają się wyważarki z ubiegłego wieku!

Nie chciałbym marudzić, ale....

Popatrzałem na kalendarz, pogrzebałem w pamięci, porachowałem na palcach - i wyszło mnię że... większość warsztatów ma wyważarki z przed roku 2001 - czyli, jak by nie patrzeć, z ubiegłego wieku ;))

pzdr,

Maruda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze to wyważ koła.

I dopiero zacznij się zastanawiać co dalej.

Tylko w jakimś dobrym warsztacie bo trafiają się wyważarki z ubiegłego wieku!

Nie chciałbym marudzić, ale....

Popatrzałem na kalendarz, pogrzebałem w pamięci, porachowałem na palcach - i wyszło mnię że... większość warsztatów ma wyważarki z przed roku 2001 - czyli, jak by nie patrzeć, z ubiegłego wieku ;))

pzdr,

Maruda

Zawsze wszystko na poważnie!

Tak się przecież tylko mówi.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...