sysysimpa Opublikowano 26 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2009 przymierzam sie do kupna imprezy wrx 2001-2002 czy ktos mi napisze na co zwrocic uwage przy kupnie? czy ten model jest awaryjny i jakie sa rzeczywiste koszty utrzymania. autem chce sie poruszac na codzien bez upalania... jak z wytrzymaloscia skrzyni napedow itd. z gory dziekuje za konkretne odpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 26 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2009 http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?p= ... 282#940139 a może najpierw buzi...? :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 27 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2009 przymierzam sie do kupna imprezy wrx 2001-2002 czy ktos mi napisze na co zwrocic uwage przy kupnie?czy ten model jest awaryjny i jakie sa rzeczywiste koszty utrzymania. autem chce sie poruszac na codzien bez upalania... jak z wytrzymaloscia skrzyni napedow itd. z gory dziekuje za konkretne odpowiedzi po pierwsze witanko w linku już podanym, po drugie najpierw poczytaj inne wątki w "technicznym", tam znajdzies odpowiedzi na swoje pytania. poświęć trochę czasu, jak czegoś nie znajdziesz, to ... poszukaj raz jeszcze, bo na pewno już było omawiane polecam tu: http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=121806 idąd dalej tym tropem tu: http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?p=445771#445771 no i cały techniczny, chronologia dowolna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sysysimpa Opublikowano 27 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2009 czesc. dziekuje poszukam ... moze zle zaczolem ale jeszcze nigdy nie pisalem na forum. poprawie sie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fx Opublikowano 27 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2009 emotorsport, mua :* :arrow: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzibi Opublikowano 27 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2009 czy ten model jest awaryjny i jakie sa rzeczywiste koszty utrzymania. autem chce sie poruszac na codzien bez upalania... jak z wytrzymaloscia skrzyni napedow itd Naturalnie to wszystko już było omawiane wielokrotnie, w tym różnice pomiędzy WRXem a STI i maglowae od góry do dołu. Ale tak na szybko to te auta się nie psują. Psują je ludzie nie dbający o nie należycie. Często to typ "młody gniewny" który sprowadza, jeździ miesiąc, sprzedaje, następny właściciel oczywiście przekonany że poprzednik zmienił oleje filtry itp. itd. już tego nie robi (no bo poprzednik mówił, że cacy, że bez wkładu można jeździć), zarzyna auto od świateł do świateł, potem kupuje to w dobrej wierze ktoś, kto chcę tym dłużej jeździć i po roku eksploatacji zaczynają się kosztowne problemy... Zasadniczo jeżeli ktoś jeździ tak jak Ty chcesz jeździć i jest na przykład od dłuższego czasu właścicielem i ma kwity na wszystkie przeglądy i naprawy, to to chyba najlepsze wyjście - najpewniejszy strzał, ale... ale trudno takie auto znaleźć :neutral: Idąc dalej tym tropem... jak z toyotą - jak auto jest zadbane i się nie psuje, to eksploatacja jest tania. Jak wdepniesz w g.... i się wóz zacznie sypać, to zaczniesz żałować, że nie kupiłeś A3 TDI quattro. Seryjna skrzynia i napędy zasadniczo wytrzymują bez pierdnięcia normalną eksploatację, nawet szybszą i dynamiczną jazdę na co dzień. Wiele osób, które upalają regularnie twierdzi, że wtedy zaczynają się jakieś tam problemy - to padnie, tamto padnie. Sytuacja podobnie wygląda przy podnoszeniu mocy - seryjne podzespoły przeniesienia napędu WRXa tego nie lubią i tu już zasadniczo ryzykujesz. Koszty? :roll: Hmmm... Ciężko powiedzieć. Bardziej zależy od tego jak jeździsz. Może być podobnie albo nieznacznie drożej niż inne auto tej wielkości, a może być i dużo drożej. Zależy kogo na co stać, bo do modyfikowania auta mnie na przykład łapy strasznie świerzbią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 27 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2009 jak ci wystarczy REMAP + wydech i nie katujesz auta (glownie skrzynia) to warto kupic WRXa, jak chcesz wiecej mocy i to doloz troche szelestow i szukaj STI Buga szukaj tylko zadbanych i prostych egzemplarzy na inne szkoda kasy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sysysimpa Opublikowano 28 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 dziekuje za pomoc. teraz juz cos wiem a reszte mysle ze jeszcze doczytam jescze raz dzieki. :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szopenq Opublikowano 12 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2015 (edytowane) Witam, trochę odkopie żeby nie zakładać innego tematu. Zastanawiam sie nad kupnem Imprezy 2, z silnikiem wolnossącym 2.0 125KM. Przekonuje mnie do tego znajomy, który bardzo sobie chwali tą jednostke w Forester, że bezawaryjna itp. Mógłby mi ktoś troszke przybliżyć jak wygląda sprawa ekspolatacji tego auta na codzień? Pancerność którą jest ten silnik owiany bardzo mnie do niego przekonuje, jednak jak to jest na prawdę? Na auto chciałbym wydać w granicach 10tyś może trochę więcej jak ze świeżym gazem. I tu jeszcze pytanie, jak ze spalaniem w mieście i mieszanym, to że do oszczędnych nie należy to wiem Czy może lepiej za te pieniądze kupić GC ? Edytowane 12 Lutego 2015 przez Szopenq Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bo_Lo Opublikowano 12 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2015 Ja rok temu za naprawde zadbane gc z dobrym gazem i tym silnikiem dalem 8,5 k. Czy znajdziesz zadbanego buga w kwocie 10k ciężko powiedziec.Ja wolalem GC bo lżejsze i jakos z tym silnikiem "jedzie",bugowi podobno juz ciężko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szopenq Opublikowano 13 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2015 I jak Ci sie sprawowało przez ten rok? Robiłeś coś przy nim? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bo_Lo Opublikowano 13 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2015 Właśnie stoi na wyprawkach lakierniczych,ale to wiedziałem kupując i to sa pierdoly.Od zakupu z awarii to pompa wspomagania(ale to z mojej winy raczej -nie wytrzymala trudów OeSu i mojej regeneracji;-)) Poza tym czysta eksploatacja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szopenq Opublikowano 13 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2015 kwestia spalania w cyklu miejskim i trasie, na forum widziałem przed wszystkim raporty z uturbionych jak u Ciebie to wygląda ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bo_Lo Opublikowano 13 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2015 Miasto od 12 do 14 lpg.zaleznie od stacji,pogody,ciężaru buta.Ale ja nie umiem jeździć oszczędnie,żadnym autem;) Trasa pk 9-10 lpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szopenq Opublikowano 13 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2015 My mówimy o gazie prawda ? No to trzeba zacząć szukać na poważnie.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simonnt Opublikowano 14 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 Ja mialem 115 koni I procz wymiany gum I serwosow olejowo filtrowych to przez 3 lata wymienilem Amory tyl I czujnik stukowy na uzywke.gaz zakladalem, palil 10 z klima 11 i sprzedałem za 8 a byl kombi, niebieski na złotych alu i bulgotal:) i zaluje do konca zycia będę żałował...ale zmienilem prace i kupiłem wrx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szopenq Opublikowano 14 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 To tragedii nie ma widze z jenostkami o mniejszej mocy. WRX jako podstawowy samochód sie odważnym pomysłem wydaje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simonnt Opublikowano 14 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 Czy ja wiem...pol roku temu kupiłem WRX ..dalem 20 za sedan.zmienilem rozrząd itd..tydzien temu zalozylem gaz..dzis tankowanie i wyszlo 10,4 litra..wydatki się robią jak się paluje auto jak większość tutaj..od normalnej i czasami dynamicznej jazdy się panewki nie obracaja;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szopenq Opublikowano 15 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2015 A mógłbyś mi coś wiecej powiedzieć jak sie jeździło poprzednim? Daje rade w miare ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simonnt Opublikowano 15 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2015 Nie ma co się rozpisywać...przyjemne auto i bezawaryjne. Polecam poszukać kogoś z okolic i zbadać auto na zywo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sworek Opublikowano 20 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2015 @Szopenq - przymierzałem się do WRX'a a skończyłem na N/A w kombi. Kupiłem z dość dobrze znaną historią, lekko zaniedbany i w tej chwili "robię pod siebie". Wymieniam wszelkie rzeczy które prędzej czy później by wyszły. Jeżeli szukasz ciekawego auta do codziennej jazdy i nie masz zamiaru bawić się w upalanie, to myślę że 125KM wystarcza do tego. Nie wygrasz z każdym wyścigu spod świateł, ale do w miarę dynamicznej jazdy nie potrzeba więcej... A koszty eksploatacji jak na AWD są bardzo spoko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szopenq Opublikowano 9 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2015 Sworek, przekonałem sie już do Imprezy, czekam aż ktoś teraz mój obecny wóz kupi Nie mam zamiaru ścigać sie spod świateł, zawsze chcialem subaru hehe. Najbardziej by mi pasował sedan gc w miare stanie, podoba mi sie jego wygląd chociaż wiadomo gd też nie pogardze i w kombi MMógłbyś mi powiedzieć ile zapłaciłeś? I jak jest z kosztami instalacji gazu(wiadomo sekwencja) w nieuturbionych boxerach ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mly96 Opublikowano 10 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2015 Za 10k moze dorwiesz kombi, na sedana ciezko trafic, ale jesli jestes cierpliwy to sie da, GD zbiera sie nieco wolniej niz GC, ale nie gnije, jest nowsze, ja postawilem na pol sekundy wiecej do setki bo mi nie bedzie gnic jak GC, ktore przyspieszeniem i tak nie grzeszy, a taka roznica w przyspieszeniu i tak wielkiego znaczenia nie ma. No i nie wiem czy tylko ja trafialem przy ogledzinach na takie GC czy one takie sa - mowa o slabszych hamulcach i hmm gorszym zawieszeniu niz w GD. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrb Opublikowano 10 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2015 Nie mam zamiaru ścigać sie spod świateł, hehe tak się mówi, póki nie masz gwiazdek na kierownicy przed oczami ;-) I jak jest z kosztami instalacji gazu(wiadomo sekwencja) w nieuturbionych boxerach ? jak we wszystkich innych typach silników 4 cyl - około 2.5k. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Piotrowski Opublikowano 22 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2015 Podczepie się pod temat z pytaniem Ile teraz trzeba wydać żeby kupić impreze I WRX (ew. STI) W przyzwoitym stanie. Są takie za 12k i za 40, nie chciałbym przepłacić ani kupić skarbonki. Chodzi mi o taką uczciwą cenę. Warto kupować STI do codziennej jazdy? Chyba WRX wystarczy... I czy duża jest różnica w pieniażkach międzzy imprezą 1 a 2? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się