Skocz do zawartości

[Poznań] Wielkopolanie łączcie się !!


Scooby

Rekomendowane odpowiedzi

niezly sprzet ale pewnie prowokuje do odkrecania manetki :wink: fajne szkolenia byly na Torze w sierpniu organizowane przez AW i Motorismo ale chyba Ciebie nie bylo-przynajmniej Cie nie widzialem.

po ponad 1,5 roku z RS6, które objeżdżało R6, mam nadzieję, że nie skończę tragicznie ;) na torze motorem nie byłem, ale widziałem na zdjęciach, że dawałeś beemką ;)

 

dzisiaj testowałem takie cuś ;)

 

http://otomoto.pl/mini-cooper-s-john-wo ... 81021.html

 

zobaczymy.... :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 15,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • burzum

    1225

  • huzar105

    1124

  • Izotom

    1001

  • chojny

    998

niezly sprzet ale pewnie prowokuje do odkrecania manetki :wink: fajne szkolenia byly na Torze w sierpniu organizowane przez AW i Motorismo ale chyba Ciebie nie bylo-przynajmniej Cie nie widzialem.

po ponad 1,5 roku z RS6, które objeżdżało R6, mam nadzieję, że nie skończę tragicznie ;) na torze motorem nie byłem, ale widziałem na zdjęciach, że dawałeś beemką ;)

 

dzisiaj testowałem takie cuś ;)

 

http://otomoto.pl/mini-cooper-s-john-wo ... 81021.html

 

zobaczymy.... :roll:

Mini fajny ale raczej damski typ :wink: Mam rozumiec, ze juz pozegnales sie z RS6?

Nie wiem czy dobrze pamietam ale kiedys jak rozmawialismy to byles przeciwnikiem motocykli.

CBR to kawal motocykla ale trzeba miec zimna glowe. a GS dawal rade-na gokartowym torze objezdzalem CBR Fireblade ale kierownik nie byl najmocniejszy. Tak czy siak warto sie podszkolic, polecam jazdy motocyklem po Torze, asfalt trzyma rewelacyjnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mini fajny ale raczej damski typ :wink: Mam rozumiec, ze juz pozegnales sie z RS6?

Nie wiem czy dobrze pamietam ale kiedys jak rozmawialismy to byles przeciwnikiem motocykli.

CBR to kawal motocykla ale trzeba miec zimna glowe. a GS dawal rade-na gokartowym torze objezdzalem CBR Fireblade ale kierownik nie byl najmocniejszy. Tak czy siak warto sie podszkolic, polecam jazdy motocyklem po Torze, asfalt trzyma rewelacyjnie.

RS6 od dwóch tygodni śmiga po stolicy, a CBR'ka jest nad wyraz cywilizowana jak na ścigacza, albo ja mam po prostu przesuniętą barierę ;)

na szkolenia oczywiście się wybieram, w weekend zakładam crashpady i wskaźnik biegów oraz stawiam się w moim super bezpiecznym stroju przy najbliższej okazji na torze ;)

 

Miniak zwłaszcza S'ka lub JCW to raczej męski typ - jest bardzo sztywny i "gokartowy" - naprawdę daje dużo fun'u z jazdy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mini fajny ale raczej damski typ :wink: Mam rozumiec, ze juz pozegnales sie z RS6?

Nie wiem czy dobrze pamietam ale kiedys jak rozmawialismy to byles przeciwnikiem motocykli.

CBR to kawal motocykla ale trzeba miec zimna glowe. a GS dawal rade-na gokartowym torze objezdzalem CBR Fireblade ale kierownik nie byl najmocniejszy. Tak czy siak warto sie podszkolic, polecam jazdy motocyklem po Torze, asfalt trzyma rewelacyjnie.

RS6 od dwóch tygodni śmiga po stolicy, a CBR'ka jest nad wyraz cywilizowana jak na ścigacza, albo ja mam po prostu przesuniętą barierę ;)

na szkolenia oczywiście się wybieram, w weekend zakładam crashpady i wskaźnik biegów oraz stawiam się w moim super bezpiecznym stroju przy najbliższej okazji na torze ;)

 

Miniak zwłaszcza S'ka lub JCW to raczej męski typ - jest bardzo sztywny i "gokartowy" - naprawdę daje dużo fun'u z jazdy.

To gratulacje z okazji sprzedazy-troche to trwalo...uzyskales zadawalajaca cene?

 

CBR 600 jechalem raz i nie bylo fajnie, co chwile chciala mi zdjac kask z glowy (moze przez to ze mam turystyczny z daszkiem).

 

Ja Tor odpuszczam do nastepnego lata-zalozylem kostki i teraz tylko teren sie liczy.

 

Do zobaczenia,

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj boleśnie doświadczyłam zmiany przepisów dotyczących uprawnień poszczególnych służb do przeprowadzania kontroli drogowych :evil: Zatrzymali mnie funkcjonariusze Inspekcji Transportu Drogowego. Jechali za mną na dwupasmówce od Swarzędza do Poznania i nagrywali na wysokości VW. Tam jest ograniczenie najpierw 70 km/h, później 60 km/h - uważam, że całkiem niepotrzebie :wink: - panowie byli innego zdania :shock:, czego konsekwencją były punkty i mandat.

 

Uważajcie na nieoznakowanego busa Mercedes Vito granatowy o nr rej. PO (chyba 588, ale nie jestem pewna) KC. Panowie byli wyposażeni w profesjonalną kamerkę i tonę urządzeń do pomiaru zawartości alkoholu we krwi - podobno mają prikaz, żeby przy każdej kontroli dokonywać też badania wstępnego na alkohol. Przeglądałam swoje nagranie i zobaczyłam, że do godz. 10.00 rano zdążyli nagrać już chyba z dziesięć filmów!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zoui, mialabys sti i 500 kunia, pognalabys tak, ze ... kulturalnie przyjechaliby do domciu a nie zatrzymywali bezczelnie w polu :wink:

 

Taki miałam zamiar, ale złapali mnie na czerwonym świetle :shock: :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zoui dwa tygodnie traktorem, dopadła się do Subarki i szaleństwo się uskutecznia na drogach?

 

Nieładnie, nieładnie :twisted:

 

oczywiści nie żebym wątpił czy pamiętasz, ale czekam na relacje z tych waszych agrowakacji :mrgreen:

 

Historia krotka, zasiebierna: lopata-ziemia :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak się pasek od kompresora uwala, uuuu to jest dopiero spektakularne widowisko 8) Proponuję, na wszelki wypadek, przy ciężkiej nóżce wozić zapasowy w bagażniku zwłaszczana tor itp

 

He, kazde auto ma jakies wady :wink: Kto jedzie do Pily we wrzesniu? manijur fajny wybor, ale 200SX ma wiekszy potencjal :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak będziecie coś konkretnie wiedzieć to dajcie znać - chłopaki chcieliby mieć rozeznanie na ile aut się przygotować.

 

Jeżeli chodzi o szczegóły:

Trening zaczyna się 16 września 2012 roku wstępnie o godzinie 11.00

Trasa będzie miała od 4-6 km długości (konfiguracja jak zwykle techniczna)

Trening zaczyna się od zapoznania trasy potem wole przejazdy a w miedzy czasie dokonywać będziemy pomiaru czasu za pomocą specjalistycznych urządzeń (czyt. stoper).

 

Musimy uzbierać minimum 15 uczestników,

-Wstępnie wpisowe 50 zł,

-Nie wymagany pilot,

-OBOWIĄZKOWO KASK OCHRONNY !!!

-Apteczka, gaśnica,

-Aktualne badanie techniczne wraz z OC i NNW

-Opony dowolne (bez kolców :-) )

-Paliwo dowolne :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...