niXon Opublikowano 21 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2011 są jakieś dystanse made by subaru, czy tylko druciarnia wchodzi w grę ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LukiGT Opublikowano 21 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2011 niXon, :roll: dystanse to druciarnia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kilka_liter Opublikowano 22 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2011 Ta była najmniej druciarska ze wszystkich, ale może to zboczenie mojego mechanika który zajmuje się głównie offroadem. Inne podawane gdzieś na forum to gumy wkładane w sprężynę wyjęte z merca w124, wsadzenie sprężyn od outbacka co z kolei zmieni charakterystykę pracy amortyzatora. A takie dystanse tyle że do forka widziałem gdzieś na allegro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 22 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2011 Inne podawane gdzieś na forum to gumy wkładane w sprężynę wyjęte z merca w124, :shock: :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kilka_liter Opublikowano 22 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2011 :shock: :roll: mówiłem że dystanse są mało druciarskie zresztą rok temu jesienią też się przewijał ten temat wystarczy użyć szukajki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
petronews Opublikowano 22 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2011 Podobno lesniczy007 się na takich operacja troche zna. memberlist.php?mode=viewprofile&u=10330 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
galtom Opublikowano 23 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2012 A czy byly na rynku Outbacki bez aktywnego zawieszenia z tyłu? Z normalnymi amorami - gdzies widzialem taka informacje ale nie umiem jej potwierdzic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meantzel Opublikowano 8 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2012 Były były - sam mam takiego outbacka z 1998 , 2,5 w manualu, z normalnym zawieszeniem ( nie aktywnym ). Tylko ,że ja przygotowuję się do konwersji w drugą stronę... zamierzam spuścić swojego outbacka w dół -> na seryjny zawias z legacy + przy okazji wymienić gumki na poliuretany i amorki nowe do kompletu... Cóż outback nie jest mistrzem w "nie przechylaniu" się na zakrętach, a z autkiem zacząłem się zżywać i decyduję się na taki krok właśnie... są inne podkładki (puce aluminiowe) które trzymają sworzeń tylny wachacza przedniego, w outbacku są one właśnie jakby 3-4 cm grubsze, mam zestaw zawiasu od normlanego legacy, teraz jka sie ciepło zrobi będę jeszcze dokładnie porównywał co potrzebuję dodatkowo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalina Opublikowano 19 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2018 (edytowane) Na początku z góry przepraszam za odgrzanie kotleta, nie chciałbym jednak zakładać nowego tematu, bo sprawa tyczy się swapowania zawiasu z normalnego Legacy do Outbacka, generacja III. Sprawa oczywiście do zrobienia ponieważ w necie widoczne są auta po przeróbce, jak podejrzewam do zmiany są jedynie amortyzatory, sprężyny oraz podkładki dystansujące, ale jeśli mylę się poprawcie mnie. Może jest na forum, ktoś kto bawił się już w taką przeróbkę? Edytowane 19 Stycznia 2018 przez kalina Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 19 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2018 Bawiłem się, ale odwrotnie, tzn. założyłem tylny zawias z OBK III do legasia III. Bez żadnych problemów, dosłownie P&P, aczkolwiek wahacze trzeba odciągnąć maksymalnie w dół. Zastanawiam się, czy nie będziesz musiał wyciągać tych dystansów spod belki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalina Opublikowano 12 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2018 dystanse są na pewno do wywalenia. Podejrzewam, że cała operacja nie jest specjalnie skomplikowana. Bardziej chodzi mi o to jakie części podlegają wymianie poza amortyzatorami i sprężynami i tymi podkładkami dystansującymi. Chodziło mi o gen. 2004-2009 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziek Opublikowano 13 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2019 Kalina idalo Ci sie cos zdzialac?? Mozesz podzielic sie wiedza?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziek Opublikowano 14 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2019 W dniu 12.02.2018 o 09:49, kalina napisał: Chodziło mi o gen. 2004-2009 Udalo Ci sie cos ustalic?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się