ppmarian Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2009 czym dokladnie rozni sie legacy od outbacka pod względem zawieszenia? czy TYLKO sprezyny i amorki sa inne i przez to outback stoi wyzej ???? mowa o modelach z tych samych lat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 18 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 Outback stoi wyżej między innymi z tego powodu, że posiada podkładki dystansowe między belką zawieszenia przedniego a podłużnicami i inaczej wyprofilowane poduszki tylne przednich wahaczy. W ten sposób jest podniesiony w stosunku do legacy. Dotyczy to zarówno modelu 94-99 jak i 99-03 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DanielsDS Opublikowano 18 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 czy TYLKO sprezyny i amorki sa inne i przez to outback stoi wyzej ???? Jeszcze chyba średnica kół jest inna co też go trochę podnosi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 18 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 czy TYLKO sprezyny i amorki sa inne i przez to outback stoi wyzej ???? Jeszcze chyba średnica kół jest inna co też go trochę podnosi. wyższe opony też cos dają, jasne.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yorey Opublikowano 30 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 ale z Waszego wywodu wnioskuję, że rozpórka przednich kielichów od legacy do outbacka będzie pasowała jak ulał? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 30 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 ale z Waszego wywodu wnioskuję, że rozpórka przednich kielichów od legacy do outbacka będzie pasowała jak ulał? owszem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 30 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 dobry sposób żeby trochę bujanie zmniejszyć. Ciekawe jak to będzie w nowym modelu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stigrb Opublikowano 30 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 czy poloski nie sa inne w outback i legacy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 30 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 czy poloski nie sa inne w outback i legacy? nie są, cały napęd jest obniżony i nie ma potrzeby grzebania przy półośkach.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 30 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 czy poloski nie sa inne w outback i legacy? nie są, cały napęd jest obniżony i nie ma potrzeby grzebania przy półośkach.... Coś tu nie kumam... Cały napęd czyli i silnik i skrzynia itd też? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 30 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 czy poloski nie sa inne w outback i legacy? nie są, cały napęd jest obniżony i nie ma potrzeby grzebania przy półośkach.... Coś tu nie kumam... Cały napęd czyli i silnik i skrzynia itd też? nie silnik w OBK ma dwanaście cylindrów i 450KM, a skrzynia jest drewniana, nabijana metalowymi ćwiekami.... :razz: :grin: :grin: :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 30 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 czy poloski nie sa inne w outback i legacy? nie są, cały napęd jest obniżony i nie ma potrzeby grzebania przy półośkach.... Coś tu nie kumam... Cały napęd czyli i silnik i skrzynia itd też? nie silnik w OBK ma dwanaście cylindrów i 450KM, a skrzynia jest drewniana, nabijana metalowymi ćwiekami.... :razz: :grin: :grin: :grin: No już dobrze, dobrze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 30 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 wszystko to samo :smile: , troche inny zawias i podniesiona buda na belkach, listwy i zderzaki i cała różnica... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 31 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2009 Ale szpera z tyłu jednak jest. I to chyba wsio. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 31 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2009 wszystko to samo :smile: , troche inny zawias i podniesiona buda na belkach, listwy i zderzaki i cała różnica... no tak ale 'trochę' czyni wiele...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 31 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2009 trochę czynia ok.cztero centymetrowe dystanse, inne amory, i parę plastików... :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niXon Opublikowano 16 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2011 pytanko mam: czy jak zakupię zawieszenie z outbacka (amorki+springi) to można zrobic przekładkę do legaca plug/play ? i auto stoi wyżej ? o ile wyżej ? ktoś robil taką konwersję? nie ma problemów z napędem, półosiami itp ? auto legacy 99--> i jeszcze mi sie narodziło pytanie: czy skok amorka i i twardość sprężyn legacy vs outback jest to samo? czy outbackowe springi są miększe i dłuzszy skok amorka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 17 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2011 niXon, tu poczytaj :arrow: http://www.dirtyimpreza.com/forums/show ... hp?t=16296 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niXon Opublikowano 17 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2011 ten koles to wariat ja nie mam na to czasu, glowy i zapału zeby sie bawić w takie klocki chciałem zrobić najprostszy swap zawiasu zeby auto stało wyżej i to wszystko.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
momik Opublikowano 20 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2011 pytanko mam:czy jak zakupię zawieszenie z outbacka (amorki+springi) to można zrobic przekładkę do legaca plug/play ? i auto stoi wyżej ? o ile wyżej ? ktoś robil taką konwersję? nie ma problemów z napędem, półosiami itp ? auto legacy 99--> i jeszcze mi sie narodziło pytanie: czy skok amorka i i twardość sprężyn legacy vs outback jest to samo? czy outbackowe springi są miększe i dłuzszy skok amorka? hahahah! widzę że nie tylko ja mam taki problem podłączam sie pod pytanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niXon Opublikowano 20 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2011 a tu jak na złość nie ma mędrka, który by przegryzł ten temat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 20 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2011 a ja mam wrażenie , że w podesłanym przeze mnie linku jest sporo podpowiedzi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
momik Opublikowano 20 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2011 a ja mam wrażenie , że w podesłanym przeze mnie linku jest sporo podpowiedzi... Masz rację, dopiero po napisaniu mojego posta otworzyłem link i na spokojnie go przepatrzyłem - wyjaśnia chyba wszystko w tym temacie, ale nie mniej jednak łatwiej by bylo pogadać z kims kto to zrobił tak zeby na zywca zobaczyć też , dotknąć, wiesz jak jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kilka_liter Opublikowano 21 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2011 Słyszałem o kilku druciarskich opcjach. Wg mojego mechanika najlepiej dać dystans pod górne mocowanie amortyzatora. Zastanawiałem się nad tym w zeszłym roku, ale przejeździłem zimę i nie było sytuacji która by mnie do tego odpowiednio zmotywowała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 21 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2011 Słyszałem o kilku druciarskich opcjach to jest jedna z nich : najlepiej dać dystans pod górne mocowanie amortyzatora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się