Kameleon 02 Opublikowano 29 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2005 DOstałem taka ofertę odnośnie zawieszenia od MTS Więc tak jest możliwość przerobienia pańskiego oryginalnego zawieszenia na zestaw Bilstein z grubymi tłoczyskami o regulowanej wysokości ale musiałby mi pan dostarczyć amortyzatory sprężyny ze swojego auta.Tą usługą zajmuje się firma zerkopol polega to na wymianie całego amortyzatora a dlatego potrzebne są oryginlane żeby wykorzystać oryginalne mocowania Może mi ktoś wyjaśnić o co chodzi z tym przerabianiem? Czy ktoś to u nich może robił? NO i czy jest to zdrowe czy nic sie nie urwie :wink: dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin@klubsubaru.pl Opublikowano 29 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2005 Robienie czegoś takiego w STi to IMHO chory pomysł. A Zerkopol robi bardzo dobrze i miałem przez nich zrobione zawieszenie w jednym GT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shodan Opublikowano 29 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2005 Może mi ktoś wyjaśnić o co chodzi z tym przerabianiem? Ogólnie rzecz biorąc ta przeróbka polega na przecięciu oryginalnego amorka, włożenia wkładu Bilsteina, a potem zaspawaniu amorka. pozdr! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 29 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2005 Przy całym szacunku do jakości roboty w Zerkopolunie widzę sensu robienia czegoś takiego sporo jest gotowy Bilstein PSS-9 do STI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niuniek Opublikowano 29 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2005 Tak jak mówi Azrael albo PSS-9 albo od Marcina Tein, ja przymierzam się do tego drugiego zestawu. A jeśli chodzi o przerabianie to nie robił bym tego. Zawsze można założyć zawieszenie Prodrive Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kameleon 02 Opublikowano 29 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2005 ok dzięki za odpoweidź to już wszystko wiem nic nie będę ciachał :shock: a ktoś sie oriętuje ile naprawdę kosztuje zestaw bilsteina bo ceny słyszałem od 4 do 14 tyś i odrazu wie ktos gdzie to można dostać szybko dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin@klubsubaru.pl Opublikowano 29 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2005 PSS9 kosztuje okolo 2000 euro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafalW Opublikowano 29 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2005 Sprostowanie: PSS 9 jest do WRX i można go założyć do STi ale nie ma wersji do STi. I dodam, że Teina stanowczo odradzam ale niektórzy mają odmienne zdanie od mojego w tej kwestii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niuniek Opublikowano 29 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2005 Teina stanowczo odradzam A co polecasz :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gr1zly Opublikowano 29 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2005 w Sti SE zmienilismy sprezyny na prodrivu i to wsumie wystarczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niuniek Opublikowano 29 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2005 w Sti SE zmienilismy sprezyny na prodrivu i to wsumie wystarczy Czy ja wiem, chyba lepiej już amory i sprężyny Prodrive :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafalW Opublikowano 29 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2005 Co polecam? Nie mam pojęcia. Najpierw trzeba wiedzieć do czego. Póki co polecam dokładne zapoznanie się z serią i napisanie co się podoba a co nie i co by się chciało osiągnąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niuniek Opublikowano 29 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2005 Z serią to chybam się juz zapoznał. Co bym chciał :roll: poprawić trakcje, wyeliminować choć troche rycie 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafalW Opublikowano 29 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2005 Jakie rycie? Jakie masz potrzeby? Chcesz obniżyć auto czy zachować obecną wysokość? Opisz trochę dokładniej o co ci chodzi i gdzie chces dojść. No i mogłeś poszukać trochę archiwum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niuniek Opublikowano 29 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2005 No i mogłeś poszukać trochę archiwum Oki to poszukam coś też było na [imp] :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafalW Opublikowano 29 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2005 Na IMP to jest o tym spora dyskusja głównie moja i Jurka zaraz na początku. I nie zrozum mnie źle, chętnie ci odpowiem najlepiej jak umiem ale w tych kwestiach trzeba najpierw wiedzieć czego się chce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 29 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2005 Z serią to chybam się juz zapoznał. Co bym chciał :roll: poprawić trakcje, wyeliminować choć troche rycie 8) Pewno chodzi Ci o podsterownosc. Jak dla mnie to lekkie przesadzanie, wystarczy obrac inna technike pokonywanie zakretow i auto bedzie szlo jak po sznurku. Jezeli jednak nie, to polecam zakupi STi z systemem DCCD, albo co prostsze zalozenie "anti-liftu". Co prawda auto zacznie nieco wygladac jak motorowka, ale zamiatac bedzie tylem jak "zle" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kameleon 02 Opublikowano 29 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2005 to jak sie założy pss9 dla wrx-a do sti to wszystko bedzie elegancko działało :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafalW Opublikowano 29 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2005 Właśnie jest zakładany na mojego. Muszę przetestować jakie efekty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kameleon 02 Opublikowano 29 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2005 ok to prosił bym o jakieś info bo narazie czekam na oponki i jak by to fajnie działało to bym zamawiał bilsteina i jeszcze jedno jaki jest zakres regulacji wysokości :?: dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinJ Opublikowano 30 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2005 Z serią to chybam się juz zapoznał. Co bym chciał :roll: poprawić trakcje, wyeliminować choć troche rycie 8) Pewno chodzi Ci o podsterownosc. Jak dla mnie to lekkie przesadzanie, wystarczy obrac inna technike pokonywanie zakretow i auto bedzie szlo jak po sznurku. Jezeli jednak nie, to polecam zakupi STi z systemem DCCD, albo co prostsze zalozenie "anti-liftu". Co prawda auto zacznie nieco wygladac jak motorowka, ale zamiatac bedzie tylem jak "zle" Michal, z tym anti-lift'em pewny jesteś, że zmniejszy podsterowność? Wydawało mi się że zapobiega on przede wszystkim unoszeniu się przodu przy przyspieszaniu i pewnie mniejszemu obniżaniu zawieszenia podczas hamowania. Dajmy na to mamy taką oto sytuacje : dojeżdzamy do zakrętu, np. 45 stopni, ścinamy mocno hamulcem i zaczynamy skręcać. Wydaje mi się, że przez to iż przód mniej się obniży (w wyniku zadziałania anti-lift'u), automatycznie tył mniej się podniesie i będzie w mniejszym stopniu odciążony, co spowoduje, że efekt nadsterowności będzie właśnie mniej zauważalny. Nie wiem czy trochę nie zagmatwałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niuniek Opublikowano 30 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2005 Nie wiem czy trochę nie zagmatwałem Troszeczke ale ja rozumiem :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shodan Opublikowano 30 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2005 Kameleon 01, a do czego wykorzystujesz STi, że seryjny zawias jest za miękki? Tak z ciekawości. pozdr! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafalW Opublikowano 30 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2005 Anti-lift kit zmienia castor czyli dodaje negatywu w zakrętach co powoduje mniejszą podsterowność. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kameleon 02 Opublikowano 30 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2005 zawias jest fajny w momencie jak sobie spokojnie jade po prostej jest kulturalnie nic nie wali ale jak zaczyna sie agresywna jazda po zakrętach to po pierwsze przód ryje a po drugie cały czas mi sie wydaje że karoseria lata z boku na bok nie chce przynudzać ale brakuje mi tego co było w typie-r bardziej poetycko to ujmę nie czuje kontaktu z samochodem od jakiegoś czasu poważnie zastanawiam sie czy nie zamienić sti na evo VII albo w końcu sie odwarzyc i ściągnąć nsx-a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się